نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که دیالیز مورد نیاز برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است

هنگامی که نفریت لوپوس به مرحله خاصی می رسد، دیالیز مورد نیاز خواهد بود. اما، بسیاری از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس نمی دانند زمانی که دیالیز برای آنها مورد نیاز است. در حالی که، من برخی از اطلاعات نسبی به نفریت لوپوس در مقاله نشان می دهد.
به طور کلی، اگر یکی از نشانه های زیر را داشته باشید، فورا دیالیز را انجام دهید.
سطح فسفر 7mmol / l؛
CO2 <15 mmol / l؛
PH ≤ 7.25؛
BUN ≥ 54mmol / l؛
سطح کراتینین ≥ 884 میلی مول / لیتر؛
علائم واضح و غیرقابل کنترل، مانند استفراغ، خستگی، ناخودآگاه، ادم ریوی و غیره.
به عنوان یک واقعیت، اگر شما یک درمان مؤثر برای به موقع بهبود عملکرد کلیه را قبول، دیالیز می تواند اجتناب شود.
برای بیماران مبتلا به نفری لوپوس که کلیه توسط لوپوس آسیب دیده اند، کلیه های آنها نمی توانند کاملا تمام مواد سمی و مواد زائد را از بین ببرند. در این مورد، بیماران به تدریج ناراحتی های زیادی را به همراه خواهند داشت که مواد نامطلوب در بدن حفظ می شوند. به این ترتیب، ما باید از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کاهش ایمنی حمله کلیه و ترویج کلیه برای بازسازی استفاده کنیم.
به منظور دستیابی به هدف، درمان با سم زدایی قابل قبول است که بتواند تمام سمهای ذخیره شده مانند کمپلکس ها و مجتمع های مضر مصنوعی، سموم و زباله های مختلف، آب اضافی و سایر مواد مغذی و غیره را از بین ببرد. این می تواند آسیب کلیه را با عوارض جانبی کمتر.
به هر حال، درمان های دیگر در بیمارستان بیماری های کلیوی شیجیاژوانگ، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، درمان فشرده سازی داغ، درمان چرخه ای، طب سوزنی، Moxibustion، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می توانند تاثیر خوبی بر تعمیر سلول ها و بافت های آسیب دیده اما نه مرده داشته باشند از کلیه علاوه بر این، آنها همچنین می توانند به بیماران کمک کنند تا مواد ناخواسته را از بین ببرند. هنگامی که کلیه بازسازی می شود، علائم کاهش می یابد، بیماران زندگی بهتر و دیالیز و پیوند کلیه را می توان رد کرد.
اگر می خواهید اطلاعات نسبی بیشتری در مورد نفریت لوپوس بدست آورید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت مزمن و ادم در پاها، چگونه می توانم خوب باشم

"سلام دکتر. من برای شریانی سالگی مبتلا به نفریت مزمن شده ام. در روزهای اخیر، من از هر دو پا از ادم رنج می برم، چون نمی توانم بیش از حد راه بروم. چگونه می توانم خوب باشم؟ آیا پزشکی چینی در دسترس من است؟ لطفا راهنمایی کنید. "
آیا وضعیت مشابهی با بیمار دارید؟ آیا تا به حال از طب چینی شنیده اید؟ صادقانه بگویم، طب چینی یک درمان بهتر برای درمان بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم است.
به طور کلی، نفریت مزمن به این معنی است که درجه های مختلف آسیب در کلیه وجود دارد. و پس از آن بیماران به علت آب اضافی جمع آوری شده در بدن ادم می شوند. علاوه بر این، ادم نشان می دهد که کلیه بدتر می شود. اگر بیماران به آن توجه نکنند، در آینده باید دیالیز را انجام دهند. همچنین بسیاری از پزشکان از داروهای غربی برای درمان ادم استفاده می کنند.
داروهای غربی به ادم برای نفریت مزمن منجر به بسیاری از عوارض جانبی و همچنین نمی تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. علاوه بر این، احتمال دارد که ادم بعد از درمان بارها و بارها به عقب برگردد. از این رو، بیماران مشتاق به دریافت طبیعی و موثر برای درمان ادم هستند.
طب چینی که در هزاران سال پیش در چین توسعه می یابد به خاطر تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها از ریشه می تواند تاثیر زیادی در از بین بردن ادم داشته باشد.
طب چینی مجموعه ای از درمان های شامل درمان طب سنتی چینی، درمان طب سوزنی، درمان مکسیبیزیا، درمان چرخه ای، درمان با سم زدایی و غیره است. هر درمان می تواند بیماران کلیه آسیب دیده را تعمیر کند و درمان ترکیبی می تواند به عنوان یک اثر بالینی بهتر درمان شود. علاوه بر این، طب چینی در مقایسه با داروهای غربی، عوارض جانبی کمتری دارد.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، ادم از بین می رود و بیماران مبتلا به نفریت مزمن عمر طبیعی خود را دارند.
اگر شما علاقه مند به طب چینی هستید یا از نفروتیک مزمن با ادم رنج می برید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا نتایج تست خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تورم و FSGS، چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی

"چگونه می توان سطح کراتینین بالا را به طور طبیعی برای بیماران مبتلا به FSGS و تورم کاهش داد؟" امروزه بسیاری از بیماران FSGS به دلیل معایب درمان های سنتی که برای کاهش سطح کراتینین بالا استفاده می شوند، این سوال را مطرح کرده اند. اکنون. بیایید جواب را پیدا کنیم
برای به دست آوردن راه برای درمان بیماران FSGS با سطح کراتینین بالا و تورم رادیکال، ما باید به وضوح می دانیم که چرا FSGS بیماران تورم و سطح کراتینین بالا است.
به طور کلی، FSGS (Glomerulus Sclerosis Segmental Focal) به معنی برخی از گلومرولیهایی است که مناطق برای فیلتر کردن خون در کلیه آسیب دیده اند. در دنیای دیگر، کلیه نمی توانند به طور کامل مواد مضر بدن را از بین ببرند. در این مورد، بیماران به علت سم های ذخیره شده احساس ناراحتی می کنند. علاوه بر این، کراتینین، متابولیت عضله، در بدن جمع می شود و سطح کراتینین به تدریج افزایش می یابد. معاصر، تورم بر بیماران بیرون می آید چون آب اضافی در فضاهای سلولی جمع می شود.
سپس، چه درماني ميتواند به بيماران FSGS مبتلا به تورم کمک کند تا سطوح کراتينين بالا را بدون رنج کاهش دهد؟
متخصصین کلیه بیمارستان کلیه شیدیاژووان یک سری از درمان هایی را برای درمان بیماران FSGS با ایمنی و اثرات، درمان تکسین حذف و درمان Moxibustion ایجاد کرده اند.
در واقع، سموم های مختلفی که حفظ می شوند، کلیه را آسیب می رسانند و عملکرد بسیاری از درمان ها را کاهش می دهند. بنابراین، بیماران باید از این مواد مضر خلاص شوند. برای رسیدن به این هدف، بیماران می توانند به جای دیالیز درمان های سم زدایی را انجام دهند تا موارد غیر ضروری را پاک کنند و از کلیه ها جلوگیری کنند.
در همین حال، بیماران می توانند Moxibustion Therapy را برای تقویت ایمنی و توانایی خود درمان با متوقف کردن داروهای خاص با دارو ساخته شده از کرم چوب، پذیرش کنند. بعدها، عملکرد کلیوی به طرز کمی با عوارض جانبی کمتری بهبود می یابد. هنگامی که کلیه تعمیر می شود، تورم تخلیه می شود و سطح کراتینین بالا کاهش می یابد.
آیا FSGS دارید؟ آیا می خواهید به طور طبیعی سطح کراتینین بالا را کاهش دهید؟ آیا می خواهید تورم را ترک کنید؟ اگر چنین است لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارشات پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروهای گیاهی برای کراتینین 3.9 با کلیه کار 33٪

اگر کلیه 33٪ کار کند چه؟ چرا کراتینین تا 3.9 افزایش می یابد؟ در مورد پذیرش داروهای گیاهی چطور؟ شما می توانید پاسخ را در مقاله دریافت کنید.
کلیه ارگان اولیه برای تولید ادرار، حذف سموم و زباله های مختلف از بدن، تعادل الکترولیت و غیره است. هنگامی که کلیه تنها 33٪ کار می کند، تعداد زیادی از آب، مواد پر از کار و مواد مضر وجود خواهد داشت در بدن جمع شده. تحت این شرایط، بیماران ناراحتی زیادی خواهند داشت. همچنین کراتینین که به عنوان نشانه ای از عملکرد کلیوی در کلینیک تلقی می شود، افزایش می یابد.
امروزه دیالیز و پیوند کلیه نیز راه اصلی برای درمان بیماری کلیه هستند. اما بیماران با کراتینین 3.9 هنوز می توانند شرایط بیماری را با درمان طبیعی ذخیره کنند. متخصصین کلیه بیمارستان کلیه شیدیاژووان قول میدهند که به آنها کمک کنند تا بیمار از آسیب کلیه جلوگیری کند و از طریق استفاده از داروهای گیاهی، درمان کامل و درمان با سم زدایی، شرایط صاف بیماری را حفظ کند.
حمام کامل حمام برای حمام کردن پای بیماران با سوپ طب چینی برای حدود نیم ساعت در هر درمان است. حمام درمانی کامل می تواند گردش خون را افزایش دهد، سموم و مواد زائد مختلف را خارج از بدن حمل می کند و مواد مغذی بیشتری را به کلیه می رساند. در این مورد، سلول های ذاتی کلیه فعال خواهند شد، علائم تسکین می یابد و عملکرد کلیه بهبود می یابد.
درمان با سم زدایی پس از آن انجام می شود که متخصصان کلیه طی چندین سال تحقیقاتی در مورد درمان طبیعی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه انجام می دهند. این هدف در پاک کردن تمام سمهای ذخیره شده است. به عنوان یک نتیجه، آن را از کلیه ها جلوگیری از آسیب رساندن و ایجاد یک محیط سالم برای کلیه که درمان می شود. و سطح کراتینین کاهش می یابد.
اگر شما علاقه مند به داروهای گیاهی برای کراتینین 3.9 با کافئین 33٪ هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا آزمایشات آزمایشگاهی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند پروتئینوری برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ایجاد شود

نفروپاتی IgA به یک وضعیت پزشکی اشاره دارد که در آن بسیاری از پروتئین IgA به ادرار که توسط کلیه آسیب دیده رد می شوند از دست می روند. و پس از آن، بیماران مشکوک هستند که آیا پروتئینوری برای آنها ظاهر می شود.
اگر میخواهید پروتئینوری را بطور اساسا درمان کنید، باید بدانید که چرا بیماران پروتئینوری را مبتلا می کنند. به طور کلی، کلیه ها فیلتر کردن خون و حذف سموم و مواد زائد مختلف است. هنگامی که کلیه ضعیف است، پروتئین را نمی توان از نشت جلوگیری کرد و کلیه قادر به انتخاب پروتئین نیست. به این ترتیب، باید کلیه بیمار را اصلاح کنیم. فقط در این راه پروتئینوری به طور کامل درمان می شود.
امروزه بیماران چینی می توانند درمان طبی طبیعی متولد شده از طب سنتی چینی را برای درمان پروتئینوری با عوارض جانبی کمتری انجام دهند. به طور حتم، پروتئینوری را می توان در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ تخریب کرد.
برای مثال، درمان با سم زدایی که برای پاک کردن تمام مواد مضر تولید می شود، تاثیر زیادی بر تخریب پروتئینوری دارد. علاوه بر این، درمان با سم زدایی درمان مناسب برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به دلیل اقدامات آن برای متوقف کردن آسیب کلیه است.
علاوه بر این، درمان های دیگر مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، کامل حمام درمان، Moxibustion درمان، ایمونوتراپی و غیره اجازه می دهد برای کمک به بیماران کلیه با اثرات را بهبود می بخشد.
در طول درمان کامل حمام، بیماران از تمام بیماران به آب های پزشکی ساخته شده از داروهای چینی برای 40 تا 50 دقیقه غوطه ور می شوند. با استفاده از حمام کامل، سموم از بدن خارج می شوند و بیشتر مواد مغذی و خون به کلیه می رسند. این روش ایمن تر و راحت تر برای کلیه است.
آیا با پروتئینوری مشکل دارید؟ آیا می خواهید به طور طبیعی نفروپاتی IgA و عوارض آن را درمان کنید؟ لطفا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما بفرستید یا یک پیام را در زیر بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های صرفه جویی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

کلیه ناخوشایند به این معنی است که بسیاری از چیزهای ناخواسته در تاثیرات کلی بدن بیمار تاثیر می گذارند. و بعد، بیماران مبتلا به بسیاری از رنج می مانند مانند فشار خون بالا، کم خونی، پوست خارش، حتی خطر زندگی را افزایش می دهد. به طوری که، راه هایی برای نجات بیماران با کلیه شکست خورده چیست؟
به طور کلی، دیالیز برای فیلتر کردن خون توسط یک درمان پزشکی استفاده می شود. امروزه دیالیز تنها راه درمان بیماران کلیوی نیست. اگر بیمار بتواند در طول زمان درمان موثر داشته باشد، بیماران نیازی به انجام دیالیز یا پیوند کلیه ندارند.
پیوند کلیه عملیاتی است که در آن یک کلیه تطبیق دهنده به جای بدن آسیب دیده برای انجام کار انجام می شود. پس از پیوند، بیماران باید داروهای ضد ردگیری را در بقیه عمر خود مصرف کنند.
درمان با سم زدایی یک درمان ترکیبی برای پاک کردن تمام سموم در سراسر بدن است. این قادر به محافظت از کلیه با عوارض جانبی کمتر است. علاوه بر این، درمان با سم زدایی اثر خوبی بر انتقال علائم ناشی از نارسایی کلیه دارد.
Moxibustion می تواند کمک به بیماران افزایش چای سالم در بدن را با ذوب کردن متخصصان خاص با داروهای ساخته شده از کرم چوب. به عبارت دیگر، ایمنی بیمار و توانایی خود درمان در درمان بهبود خواهد یافت. از این رو، عملکرد کلیه به تدریج بهبود می یابد.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، پزشکی خارجی چینی، می تواند در بهبود عملکرد کلیه با واکنش های جانبی کمتر بازی کند. همانطور که گیاهان منحصر به فرد برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرند، رگ های خونی گسترش می یابند، گردش خون ترویج می شود و مواردی از خون در خون حذف می شوند. به طوری که بیماران می توانند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی کنند.
اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد راههای درمان بیماریهای نارسایی کلیه بدست آورید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا وجود دارد ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD وجود دارد

برای PKD (بیماری کلیوی بیماری کلیوی)، کلیه توسط کیست های در حال رشد در کلیه آسیب دیده است. و پس از آن، آیا ممکن است عملکرد کلیوی برای بیماران PKD بهبود یابد؟

برای صادق بودن، PKD یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست های بی شماری در کلیه ها رشد می کنند. در نتیجه، ما نمی توانیم عملکرد کلیوی را بدون مدیریت کیست افزایش دهیم. و سپس چگونه برای درمان کیست ها برای بیماران PKD؟

هنگامی که کیست ها زیاد نیست، بیماران می توانند یک عمل برای حذف کیست ها را بپذیرند. اما اگر کیست ها زیاد باشد، چه؟

بیماران می توانند درمان با سم زدایی را برای محدود کردن کیست ها انجام دهند. از بین بردن سموم درمان برای پاک کردن همه چیزهای مضر از جمله کمپلکس های غیر ضروری و مکمل ها، سموم و ضایعات مختلف ایجاد می شود که باید از کلیه، مایع در کیست ها و غیره از بدن دفع شود. و می تواند کلیه را از آسیب بیشتر و بخش مهمی در تجدید عملکرد کلیه برای بیماران PKD است.

و سپس، چگونه برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند نه تنها کیست ها را در کلیه کاهش دهد، بلکه باعث افزایش عملکرد کلیه می شود با استفاده از گیاهان خاص. در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، که گیاهان به بیمار اعمال می شود، بر اساس شرایط جسمی موجود بیمار است. از این رو، Osmotherapy پزشکی Mikro-چینی می تواند اثر بهتر در گسترش رگ های خونی، تخلیه استرس خون، تسریع در گردش خون، کاهش کیست در کلیه و تعمیر سلول های بنیادی بیمار، اما نه necrotic سلول ها و بافت های ایمن و موثر است.

اگر شما علاقه مند به درمان برای بهبود عملکرد کلیه برای بیماران PKD هستید، لطفا پیام زیر را ترک کنید و یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 845
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی با نفریت مزمن با ادم و کراتینین 2.4

کراتینین 2.4 بدین معنی است که بیماران در مرحله 3 بیماری کلیوی قرار دارند. برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن، کلیه آسیب دیده اما بسیار جدی نیست. اگر چه نفریت مزمن به آرامی در حال توسعه است، بیماران همچنین باید درمان موثر برای جلوگیری از آسیب کلیه و تعمیر کلیه بیمار.
وقتی کلیه قادر به انجام هر کار دیگری نیست، آب اضافی در فضاهای سلولی مونتاژ می شود و پس از آن بیماران ادم می شوند. علاوه بر این، ادم می تواند نشانه ای از این باشد که کلیه به آرامی درگیر آسیب می شود. به طوری که چگونه برای درمان ادم و کراتینین 2.4 برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن؟
آیا بیماران نیاز به دیالیز دارند؟ نه، بیماران بهتر از دیالیز نیستند. به همین دلیل است که دیالیز می تواند به شدت رنج می برد، مانند عفونت، ضعف، پوست خارش، و غیره. علاوه بر این، پیوند کلیه تنها راهی برای صرفه جویی در بیمار خواهد بود در نتیجه دیالیز برای مدت زمان طولانی.
خوش شانس، بیماران می توانند درمان های طبیعی را برای کاهش سطح کراتینین و کاهش ادم با اثرات در حال حاضر انجام دهد.
چه درمان می تواند بیماران مبتلا به نفریت مزمن با کراتینین 2.4 و ادم؟
درمان با سم زدایی که پس از متخصصین کلیه بیمارستان کلیه شیدیاژووان ایجاد شده است، برای سالها تحقیقات انجام شده است، می تواند نقش مهمی در رفع ادم و بهبود عملکرد کلیه داشته باشد. به عنوان یک واقعیت، برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن، درمان با توکسین حذف می تواند به جای دیالیز چیزهای مضر را از بین ببرد، محافظت از کلیه از آسیب و ارائه یک محیط تمیز برای درمان های دیگر از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، Steaming درمان، ایمونوتراپی و دیگر داروهای چینی برای به دست آوردن اثرات بهتر بر بهبود عملکرد کلیوی.
درمان های طبیعی زیادی برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم و کراتینین 2.4 وجود دارد. اگر به این درمانها علاقه مند هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

قند خون بالا و کراتینین 4.9، چه باید بکنیم

"سلام آقا. من یک بیمار دیابتی هستم در روزهای اخیر، پیدا کردن کراتینین من 4.9 بر اساس امتحانات است. باید چکار کنم؟"

برای بیماران دیابتی، هنگامی که قند خون بالا در محدوده طبیعی کنترل نشود، عروق خونی مجروح خواهد شد. با گذشت زمان، عملکرد کلیه کاهش می یابد، زیرا رگ های خونی کلیه آسیب می بینند. به عبارت دیگر، اگر بیماران دیابتی نمیتوانند قند خون خود را به خوبی کنترل کنند، بیماری کلیوی به عنوان یک عارضه ایجاد می شود.

به عنوان یک حقیقت، سطح کراتینین به عنوان نشانه اصلی عملکرد کلیوی در نظر گرفته می شود. به طوری که، آن را به تدریج به 4.9 با آسیب کلیه می شود.

با توجه به این، بیماران ابتدا باید قند خون خود را کاهش دهند. علاوه بر این، باید رژیم غذایی سالم و سبک زندگی را به گونه ای تنظیم کنید که قند خون را کاهش دهد و آسیب کلیه را کاهش دهد.

در همین حال، بیماران باید درمان معتبر برای از بین بردن مواد مختلف مضر و بهبود عملکرد کلیه، به عنوان مثال، درمان حذف توکسین و پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

درمان با سم زدایی برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل استفاده می شود. با استفاده از توکسین-حذف درمان، کلیه از آسیب می شود و برای کلیه مفید است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اعمال گیاهان از طبیعت به تعمیر سلول های ذاتی بیمار اما necrotic ذاتی و بافت کلیه با عوارض جانبی کمتر است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد رژیم های غذایی، عادات زندگی و عوارض قند خون بالا و کراتینین 4.9 بیمار دریافت کنید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را به ما بفرستید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 180-390 شروع به پریدن کرد، شما می توانید به من کمک بدون همودیالیز

پزشک آنلاین: سلام! به وب سایت ما خوش آمدید. مفید چگونه می توانم؟

بیمار: سلام، من بیماری مزمن کلیه، کراتینین به 390 از 180 شروع به پریدن کرد، اوره خون 21، فیلتراسیون گلومرولی به 11 'می تواند به من کمک کند بدون همودیالیز، از شما سپاسگزارم.

پزشک آنلاین: نگران نباشید، ما به شما کمک می کند

پزشک آنلاین: برای مورد شما، من می خواهم به شما اطلاعات بیشتر و مشاوره درمان ممکن است برای کمک ارسال می کند. آیا شما ایمیل یا واتساپ برای ما ارسال اطلاعات؟

بیمار: بله، vottsap وجود دارد، از شما سپاسگزارم.

بیمار: آیا مرکز خود را در مسکو؟

پزشک آنلاین: نه، کلینیک ما در چین واقع شده است. اگر می خواهید با ما رفتار، ما می تواند به شما یک پیشنهاد برای دستیابی به یک ویزای چین. و اگر شما می توانید نیست، دکتر ما می تواند به شما برخی از راهنمایی برای شما می دهد.

پزشک آنلاین: نام و نام خانوادگی، سن و کشور؟

بیمار: روسیه، Moscow. یانا، 62 ساله دارد. با تشکر برای اطلاعات.

پزشک آنلاین: دکتر ما به شما ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهد. Asya.yue@mail.ru ایمیل ما، واتساپ / وایبر 8613292893707. لطفا با توجه به انتخاب تلفن و پست الکترونیکی پرداخت.

بیمار: به لطف شما است.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()