نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان

کم خونی در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان؟ همانطور که همه ما می دانیم، مبتلا به بیماری کلیوی توسعه یافته، بسیاری از نشانه ها و عوارض خواهد ظاهر شد یک به یک، و کم خونی یکی از علائم رایج این بیماری است.

چگونه کم خونی مربوط به بیماری مزمن کلیه است؟

کم خونی معمولا در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) -روز دائمی، از دست دادن بخشی از عملکرد کلیه رخ می دهد. کم خونی ممکن است شروع به در مراحل اولیه CKD، کسی که تا 20 تا 50 درصد از عملکرد طبیعی کلیه ایجاد می شود. کم خونی تمایل به بدتر به عنوان بیماری مزمن کلیه پیشرفت. اکثر کسانی که از دست رفتن کل عملکرد کلیه یا نارسایی کلیه، کم خونی

چه چیزی باعث کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟

وقتی کلیه ها بیمار یا آسیب دیده است، آنها را به اندازه کافی EPO را ندارد. در نتیجه، مغز استخوان باعث می شود سلول های قرمز خون کمتر، باعث کم خونی. هنگامی که خون سلول های قرمز خون کمتر می کند، بدن اکسیژن به آن نیاز دارد هستیم.

سایر علل شایع کم خونی در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی شامل از دست دادن خون از همودیالیز و سطوح پایین از مواد مغذی موجود در مواد غذایی زیر:

اهن

ویتامین B12

اسید فولیک

این مواد مغذی لازم برای سلول های قرمز خون به هموگلوبین، پروتئین اصلی حمل اکسیژن در سلول های قرمز خون است.

چگونه برای درمان کم خونی در نارسایی کلیه؟

بسیاری از پزشکان برخی از قرص های آهن و سایر مکمل به بیماران، که واقعا برای تسکین این وضعیت مفید هستند تجویز می کنند. اما نکته کلیدی برای کم خونی تسکین باید افزایش عملکرد پایین کلیه است.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما پایان، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 1673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیوی با کراتینین 4.5 چگونه آن را درمان

بیماری مزمن کلیوی با سطح کراتینین 4.5 چگونه آن را درمان؟ شما می دانید، سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری های کلیوی است و یک بار آن را بالا می رود از محدوده طبیعی، که نشان می دهد که 60 درصد از عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه بالا افزایش سطح کراتینین شما را بپردازد.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

برای درمان این بیماری، در ابتدا ما باید خون خود را به تمیز کردن. می سموم بیش از حد و فاکتورهای التهابی در خون شما است که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها وجود دارد. در طب غربی، همودیالیز تنها می تواند سموم مولکول های کوچک مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک را حذف کنید. سموم مولکول های بزرگ مانند هموسیستئین و پروتئین متصل شونده به رتینول هنوز در خون هستند و باعث آسیب جدی تر.

دوم، برای تمیز کردن سموم و پیچیده ایمنی سپرده در رگ های خونی و کلیه ها، ما با استفاده از طب گیاهی چینی. مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با ترکیب پیچیده ایمنی، تقسیم آنها و تخلیه آنها را از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، بسیار پیچیده و فوق العاده ماتریس سلولی ایمنی که باعث فیبروز کلیوی در تصویر را می توان مرخص شد.

گام سوم برای تنظیم سیستم ایمنی ذاتی و مکمل خون و چی به طوری که برای دوباره تجدید خود از سلول های کلیه آسیب دیده و ترویج بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به بیمار برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را با سه مورد بالا سه مرحله انجام شد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی می رود و از همه بدتر

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی بدتر می رود؟ شما می دانید این نوع از بیماری یک بیماری ثانویه دیابت، که تبدیل به یکی از علل اصلی بیماری های کلیوی است. بنابراین برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی کنترل قند خون از بسیار مهم است. با این حال، تنها در کنترل قند خون بستگی دارد به اندازه کافی برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود نیست.
چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی بدتر می رود؟
1.controlling سطح قند خون بالا
همانطور که در بالا اشاره شد، کنترل سطح قند خون برای درمان این بیماری بسیار مهم است، بنابراین به عنوان یک دیابتی شما باید انسولین به موقع با توجه به ساخت و ساز با دکتر خود را.
2. فشار خون بالا کنترل
با توجه به پژوهش، فشار خون بالا بیماری کلیوی پیچیده تر خواهد شد و کنترل آن کمک می کند بسیاری در کاهش نشت پروتئین است. چه چیزی بیشتر، آن را برای تسکین آسیب به کلیه ها مفید است.
3. کنترل مصرف پروتئین
مطالعات بالینی نشان داده است که پروتئین ممکن است خونرسانی گلومرولی افزایش و اضافه کردن فشار به کلیه ها، در نتیجه بدتر بیماری کلیوی. بنابراین کنترل مصرف پروتئین برای به تاخیر انداختن پیشرفت نارسایی کلیه مفید است.
4. دور از داروهای نفروتوکسیک
این نوع از داروهای بیماری های کلیوی خواهد تشدید و سرعت بخشیدن به پیشرفت نفروپاتی دیابتی.
چهار راهنمایی چند راهنمایی پایه برای کاهش نفروپاتی دیابتی بدتر می رود، اما اگر شما می خواهید برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، حتی آن را معکوس شما باید درمان به موقع سیستماتیک را.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا رسیدن به سطح فشار خون بالا می رود پس از دیالیز و چگونه آن را درمان

چرا سطح فشار خون بالا می رود پس از دیالیز و چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که دیالیز مشترک کاربردی در درمان نارسایی کلیه هستند، اما آن را در حالی که برخی از عوارض آن کاهش علائم ناشی از اختلال کلیه به ارمغان بیاورد. شما می دانید، فشار خون بالا یکی از عوارض جانبی دیالیز که ممکن است اثر درمانی را تحت تاثیر قرار است. چه چیزی بدتر از، بیمار قطع دیالیز اگر فشار خون بالا می رود به.
چرا سطح فشار خون بالا می رود پس از دیالیز؟
1. مایع بیش از حد: کلیه تولید ادرار توسط تخلیه مایع اضافی از بدن است. کلیه شکست خورده می تواند مایع (آب) خاموش را ندارد، در نتیجه فشار خون بالا است.
2. مواد زائد اضافی در خون: برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که تحت دیالیز هستند، کلیه خود موفق به حفظ تعادل الکترولیت و حذف مواد زائد در خون می شود. این مواد مضر ممکن است در دیواره عروق رسوب و رگ های خونی سخت، که همچنین می تواند فشار خون بالا شود.
3. EPO شات: برخی بیماران دیالیزی، توپ رو از EPO که می تواند مغز استخوان را تحریک به ساختن سلول های خون بیشتری دریافت خواهید کرد. این کمک می کند تا فروکش کم خونی کلیوی، اما در راه های دیگر، آن را به فشار خون بالا کمک می کند.
چگونه به کاهش سطح فشار خون بالا؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی آن را تا به تابع به گسترش عروق خونی، که می تواند کمک به آوردن فشار خون پایین. چه تر است، مواد تشکیل دهنده فعال در این درمان می تواند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده را فعال کنید برای کمک به آنها بهبود می یابند. این اثر در تعمیر سلول های ذاتی کلیه مجروح را نشان می دهد، به طوری که عملکرد کلیه را می توان با کمک از این درمان بهبود یافته است. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیمار به دیالیز شانس خاص به کاهش تعداد دیالیز و حتی خاموش دیالیز است.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در دیالیز چه علل هستند و چگونه به مقابله با آن

کم خونی در دیالیز علل چیست و چگونه به مقابله با آن؟ شما می دانید، کم خونی ممکن است به سرگیجه در طول دیالیز منجر شود و همچنین ممکن است عوارض دیگر را القا کند. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی که تحت درمان با دیالیز، شما باید با توجه به بالا آن پرداخت.
علل کم خونی در دیالیز چیست؟
1.Kidneys مسئول ترشح EPO، هورمون مهم برای کمک به تولید سلول های قرمز خون، که اکسیژن را به تمام قسمت های بدن خود را حمل خواهد کرد، شما با دادن انرژی شما را برای فعالیت طبیعی نیاز دارند. اما زمانی که کلیه ها مشکل دارند، ترشح
از EPO خواهد بود به اندازه کافی برای کمک به تولید سلول های قرمز خون کافی است. بنابراین، شما کم خونی ایجاد می شود.
2. در صورتی که مشکل کلیوی وجود دارد، بسیاری از سموم در خون تجمع می یابد، باعث بسیاری از ناراحتی. برخی از سموم خواهد طول عمر سلول های قرمز خون، که کم خونی باعث می شود را کوتاه کند.
3.If توانید با دیالیز هستند، وضعیت کم خونی خواهد بود جدی تر به دلیل برخی از سلول های قرمز خون خواهد شد از طریق دیالیز مرخص شد.
چگونه برای درمان کم خونی در دیالیز؟
از بالا ما می توانید ببینید که علت کم خونی کلیه آسیب دیده و یا کاهش عملکرد کلیه است. بنابراین، روش اساسی برای درمان کم خونی است که به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را برای تسکین کم خونی مفید است، چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر به بهبود است.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بالا در PKD دلایل چه هستند و چگونه آن را پایین تر

فشار خون بالا در PKD چه دلیلی و چگونه آن را کاهش هستند؟ شما می دانید، PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع بیماری ژنتیکی است، با این بیماری می رود بدتر علائم بیشتر و بیشتر رخ داده خواهد شد و فشار خون بالا یکی از شایع ترین است.
چرا فشار خون بالا می رود در PKD؟
PKD یک نوع بیماری ارثی است. این است که با کیست های متعدد در حال رشد در کلیه برجسته. این کیست ها می تواند بزرگ تر و ظلم و ستم به بافت کلیه عادی، که باعث می شود کلیه ایسکمی و anoxic و ترشح رنین تر، فشار خون بالا به طوری رخ می دهد. اگر فشار خون بالا می تواند در زمان نمی تواند کنترل شود، آن آسیب تشدید کلیه را حفظ خواهد کرد، و در این زمان، سطح کراتینین سرم افزایش خواهد یافت، وضعیت تحقیر امیز باعث فشار خون در حفظ و افزایش است.
چگونه به کاهش فشار خون بالا ناشی از PKD؟
کلید درمان عبارت است از درمان PKD، کاهش فشار که کیست به کلیه، طولانی تر و یا جلوگیری از توسعه فیبروز کلیوی.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند شریان کلیوی گسترش، افزایش جریان خون کلیه، بهبود گردش خون، تغییر فعالیت دیواره کیست و افزایش نفوذپذیری، که می تواند مایعات کیست دور کنند و جلوگیری از سلول های دیواره کیست ترشح مایعات کیست و می تواند کیست را از ریشه کوچک.
ماده فعال نیز برای از بین بردن ظلم و ستم که کیست به اطراف بافت کلیه و بهبود وضعیت کم اکسیژن ایسکمیک، افزایش dilators عروق، ترویج گردش خون، که می تواند فشار خون را به تدریج کنترل شود مفید است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین 8.3 آیا من می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را

بیماری های کلیوی با کراتینین 8.3 می تواند من را میکرو چینی Osmotherapy پزشکی؟ می توانید این درمان به من کمک دیالیز جلوگیری از؟ در واقع، همه بیمار بیماری کلیوی می تواند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را به عنوان زمانی که آنها خروجی ادرار (برای کسانی که هیچ ادرار، پزشکان برخی از داروها گیاه دیگر قبل از آنها این درمان تجویز). و آن را انجام دهد می تواند کمک به مردم اجتناب از دیالیز.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر است و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیالیز جلوگیری از؟
همانطور که همه ما پس از کاهش عملکرد کلیه می دانید، کلیه ها نمی توانند به اندازه کافی کار می کنند، به طوری که سطح کراتینین بالا و سایر علایم رخ خواهد داد، آنها واقعا زندگی بیمار تاثیر می گذارد. بنابراین مردم باید به دنبال کمک از دیالیز، که می تواند کمک به تخلیه کلیه سموم و مایعات اضافی از بدن است. بنابراین تا زمانی که مردم می تواند برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه پیدا، مردم می توانند فرصتی برای FET شدن از شر دیالیز یا اجتناب از آن را داشته باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه های تعمیر بهبود بافت کلیه آسیب دیده و محافظت از آنهایی باقی مانده از تخریب بیشتر. پس از آن می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پوست تیره تر بعد از دیالیز چه علل هستند و چگونه به مقابله با آن

پوست تیره تر در دیالیز چه علل و چگونه به مقابله با آن؟ به طور کلی، بیمار به دیالیز خواهد انواع نشانه ها و عوارض تجربه، پوست تیره تر یکی از آنها است.
علل پوست تیره تر بعد از دیالیز چیست؟
اختلال رنگدانه یکی از علل عمدتا پوست تیره تر در بیماران دیالیز است. همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز مورد نیاز است که کلیه قادر به تخلیه زباله تولید شده در بدن، بنابراین برای بیماران دیالیزی، عملکرد کلیه های خود را باید به شدت مختل شده است. تحت چنین شرایطی، آنها به راحتی از اختلال رنگدانه است که می تواند پوست تیره یا زرد شدن پوست به طور مستقیم باعث رنج می برند. تغییرات رنگدانه به پوست برای بیماران ESRD و یا بیماران دیالیزی بسیار معمول است و گفته است که در مورد 25-70٪ از بیماران دیالیزی تا چند درجه تحت تاثیر قرار. همچنین، بروز این مشکل با مدت زمان بیماری کلیوی را افزایش می دهد.
چگونه به مقابله با پوست تیره تر در بیماران دیالیز؟
دانستن علل این مشکل را برای خرید و فروش آن مفید است. همانطور که در بالا ذکر شد، پوست تیره تر است که توسط اختلال عملکرد کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم به این نشانه ها اساسا می گیرد، ما باید خسارت های کلیه تعمیر برای بهبود عملکرد کلیه است. فقط در این راه، می تواند آنها اثرات درمان دائم دریافت خواهید کرد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود و می تواند به عنوان یک درمان assitant دیالیز برای از بین بردن اثرات جانبی ناشی از آن استفاده می شود.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 1.8 در بیماری های کلیه آیا آن جدی و چگونه آن را پایین تر

کراتینین 1.8 در بیماری کلیه است آن را جدی و چگونه آن را پایین تر؟ کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی و چگونه به کاهش آن را با بسیاری از مردم نگران است. کراتینین 1.8 بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 است، اما به نظر می رسد که آن را بسیار بالا نیست.
آیا کراتینین 1.8 جدی در بیماری های کلیوی؟
در درمانگاه، سطح کراتینین 1.8 است در بیماری های کلیوی مرحله 2 (رد سایر عوامل غیر پاتولوژیک). در حال حاضر در مراحل اولیه این بیماری و در حال حاضر بسیار serisious نیست، بلکه آن مرحله در نزدیکی 3 است (بیش از 2.0)، به طوری که تقاضای آمریکا اقدامات بلافاصله بنابراین برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و بیماری را درمان؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی گیاه چینی را امید تازه برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین بالا. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد ترومبوز و ضد coagualtion، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب futher، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با بهبود عملکرد کلیه، کسانی که علائم ناشی از اختلال کلیوی مانند کراتینین بالا با آن ناپدید خواهد شد. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آنها را جزئیات بیشتر را برای شما فراهم می کند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 بیماری کلیه با خیلی نفخ دیالیزی می توانند راهنما من

مرحله بیماری کلیوی 5 با نفخ وحشتناک دیالیزی می توانند من کمک کند؟ در واقع، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین راه در درمان بیماری های کلیوی می تواند کمک به آن دسته از بیماران زندگی بهتر تسکین نفخ. اما این به معنای نمی باشد. هیچ انتخاب دیگری برای بیمار مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه وجود دارد، درمان مانند پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy موثر ترین راه برای جایگزینی دیالیز می باشد.
اما مشخص است که برای افرادی که دریافت پیوند آنها ممکن است نیاز به برداشتن برخی از داروهای ضد رد برای بقیه عمر خود را، چه چیزی بیشتر، افراد ممکن است نارسایی کلیه مواجه دوباره. بنابراین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما، که اختراع بر اساس طب سنتی گیاه چینی و با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده در نتیجه به عقب بیماری های کلیوی توصیه می کنیم.
با کمک این درمان افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند به یک فرصت به مانند یک زندگی عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانند شانس برای زندگی بهتر و طولانی تر با این بیماری داشته باشد.
هدف درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حل مشکل ریشه، به طوری که بزرگترین مزیت این درمان پایدار و اثرات درمانی با دوام. بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما به انجمن خوش آمدید cosult دکتر آنلاین ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
همانطور که برای نفخ آن را یکی از نشانه های نارسایی کلیه و ناشی از اختلال کلیوی است، بنابراین با این بیماری می رود و آن را با آن ناپدید شد. اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری کلیوی end مرحله و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 6.5 آیا می خواهید به دیالیز را باید چه کار کنم

نارسایی کلیه با کراتینین 6.5 نمی خواهید به دیالیز من چه باید بکنم؟ در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است دیالیز قبل از آنها را پیوند کلیه را تجربه، این درمان واقعا کمک به مردم یک زندگی بهتر است. اما با توجه به برخی از دلایل است، بخشی از مردم نمی خواهند به آن را وجود دارد.

آیا درمان های جایگزین دیالیز وجود دارد؟

پیوند کلیه به عنوان یکی از درمان است که می تواند کمک به مردم اجتناب از دیالیز، اما ممکن است مدت زمان طولانی برای پیدا کردن یک کلیه قرار می گیرد. چه چیزی بیشتر، و نه همه بیماران می توانند آن را، به علت بیماری قلبی جدی، فشار خون بالا و برخی از علل دیگر.

در واقع پیوند است تنها راه به جای نمی دیالیز، دارو گیاه چینی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، Moxibustion درمانی، دایره درمانی نیز می تواند یک جایگزین دیالیز. با کمک از کسانی که درمان، افرادی که در مراحل اولیه ممکن است فرصتی برای معکوس کردن بیماری، در حالی که برای افرادی که در مرحله پیشرفته است، آن سخت است برای معکوس کردن این بیماری داشته باشد، اما آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

در درمانگاه، کراتینین 6.5 در این بیماری مرحله 4 کلیه، برای افراد در این وضعیت هستند، آنها می توانند بهتر و طولانی تر با کمک گیاهان دارویی چینی پزشکی زندگی می کنند.

برای افراد مختلف باید وضعیت، بیماری های مختلف، بنابراین پزشکان سبزی های مختلف و درمان های مختلف برای آنها ترتیب. اگر می خواهید بدانید که چه نوع درمان برای شما مناسب است، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما به شما اطلاعات شما می خواهید به من بدهید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاقی می افتد هنگامی که نتایج کلیه شما را نشان می دهد 1.8

چه اتفاقی می افتد زمانی که نتیجه کلیه شما را نشان می دهد 1.8؟ در اینجا 1.8 ممکن است نشان دهد کلیه خود را کمی آسیب دیده است و یا شما خوردن غذا بیش از حد با پروتئین بالا در یک زمان کوتاه و یا شما عفونت دارید و غیره. اگر آن را با در نظر گرفتن بیش از حد پروتئین و یا برخی از عوامل غیر پاتولوژیک دیگر ایجاد می شود، سطح کراتینین بالا به حالت عادی با علل عقب ناپدید شد. اگر آن را به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، شما نیاز به برخی از اقدامات برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا ناشی از صدمه به کلیه ها؟

در درمانگاه، کراتینین 1.8 است در مرحله 2، نزدیک به مرحله 3 (بیش از 2.0) بیماری کلیه، که کنترل مناسبی آن را به مرحله 2 به سرعت در حال لغزش.

اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، در ابتدا شما نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی مناسب است که مفید برای محافظت از کلیه ها را از تخریب بیشتر از طریق کاهش بار کار از کلیه ها.

سپس، دومین چیز را به یک روش سیستماتیک است که نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا. در اینجا من توصیه بالا هفت درمان برای شما، آن را به یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس طب سنتی گیاه چینی است و با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده. با کمک از کسانی که درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

هر یک از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را در طول پزشکان درمان خواهد درمان های مختلف برای بیماران ترتیب بر اساس شرایط خود را دارند. اگر می خواهید بدانید که درمان است بهترین راه حل برای شما، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق برای ما ارسال، پس از آنالیز ما به شما بهترین توصیه برای رایگان.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا کراتینین سطح بالا می رود در بیماری مزمن کلیه

چرا سطح کراتینین بالا می رود در بیماری مزمن کلیه؟ در درمانگاه، سطح creatinne بالا به معنی کلیه های شما آسیب دیده در حد متوسط ​​است و نمی تواند به خوبی کار می کنند. که نشان می دهد بیمار بیماری کلیوی باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها کردم کنند.
چرا سطح کراتینین بالا می رود؟
کلیه ها یک جفت اندام لوبیا شکل، هر کلیه یک میلیون نفرون تشکیل شده است. هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، اکسیژن و مواد مغذی به آنها عرضه شده و همچنین مواد زائد خواهد شد به بیرون از بدن فیلتر شده است. با این حال، شرایط گوناگون و بیماری که می تواند جریان خون کافی به نفرون باعث وجود دارد. نفرون اختلال تبدیل خواهد شد زخمی و نکروتیک به تدریج. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم را کاهش می دهد، که وضعیت ایسکمی و کمبود اکسیژن در کلیه باعث می شود، انقباض کلیه خواهد بود که نتیجه. در همین حال، کلیه منقبض خواهد برای کارکرد مناسب شکست. سطح بالایی از مواد زائد را به خون را از طریق گردش خون جریان، در نتیجه ظهور به بسیاری از عوارض و ناراحتی، از جمله سطح کراتینین بالا.
بیماری های کلیه است که به عنوان قاتل خاموش شناخته شده و بسیاری از مردم به نشانه آشکار در مراحل اولیه نمی کردم. پس یک بار سطح کراتینین بالا می رود این بدان معناست که کلیه شده است در برخی از درجه آسیب دیده، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید اقدامات در حال حاضر طول می کشد. شما می دانید بدون درمان خوب است، این بیماری را به مرحله پیشرفته در یک سرعت سریع می گیرند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا می رود می توانید گرم فشرده سازی درمانی کاهش آن

سطح کراتینین بالا می رود می تواند گرم فشرده سازی درمان آن را کاهش دهد؟ مشخص شده است که گرم فشرده سازی درمانی یکی از روش های درمانی موثر بیماری های کلیوی است، می تواند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد.
چرا کراتینین بالا رفتن؟
شما می دانید، کراتینین زباله از سوخت و ساز بدن عضلانی است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه می شود. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی خواهد اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا است. کراتینین بالا به معنی سموم بالا در بدن است. به طور کلی یک بار سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. اما عوامل بسیاری می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار بعد از کلیه آسیب دیده، مثل ورزش و گوشت و غیره. بنابراین شما باید با توجه به مراقبت های روزانه خود را پرداخت. شما تا به حال بهتر نمک، کم چربی و پروتئین با کیفیت بالا. مواد غذایی ممکن است برخی از کمک با این حال می توان آن را از ریشه بیماری را درمان نمی کنند. اما pls انجام درمان به موقع می تواند شرایط خود را بسیار بهتر را نگران نباشید.
می توانید گرم فشرده سازی درمان بهبود بیماری کلیوی؟
همانطور که در بالا ذکر شد، داغ فشرده سازی درمان برای درمان بیماری های کلیوی مفید است، اما از آن است که به اندازه کافی برای درمان بیماری خود نیست. ما انواع مختلفی از روش هایی از قبیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، گیاهی گردان درمانی، دارو گیاهی حمام درمانی، دهان طب گیاهی درمان، بالا گیر گیاهی انما درمانی، پا گیاهی حمام درمانی، طب سوزنی گیاهی و Moxibustion درمانی، تقویت گیاهی و تغذیه درمانی و غیره، همه آنها را می توان برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. بنابراین در طول درمان، دکتر خواهد درمان مختلف با توجه به نیاز ترتیب.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد موضوع داغ فشرده سازی درمانی و سایر طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با 45٪ عملکرد کلیه می تواند به من کمک کند استروئید خارج

من یک بیمار نفروپاتی IgA در هستم و در حال حاضر دکتر به من گفت عملکرد کلیه من فقط سمت چپ 45٪. اما به جز استروئید او به من دادن درمان خاص هیچ چیز، من می خواهم به دانستن می تواند استروئید من از این بیماری؟
می تواند کمک به استروئید IgA نفروپاتی می شود؟
همانطور که می دانید، پیش آگهی نفروپاتی IgA در نسبتا ضعیف است و علائم آن در مراحل اولیه مشخص نیست. اما وضعیت بیماری به سرعت در حال تشدید خواهد یک بار برخی از علائم clicincal معمولی مانند وجود دارد: فشار خون بالا و هماچوری. بنابراین پیشنهاد من این است که برای درمان این بیماری از علت آن، که شده است، به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه از طریق درمان های نظام مند و جامع. در حالی که استروئید شما در حال حاضر با استفاده از فقط به کنترل علائم و التهاب در داخل بدن شما، می تواند آسیب بیشتر از سلول های ذاتی کلیه مسدود و نه تعمیر بافت های آسیب دیده کلیه. در یک کلام، عملکرد کلیه خود را نمی تواند با استروئید دوباره بازسازی شد.
بنابراین برای وضعیت شما، استروئید است به اندازه کافی برای شما از این بیماری نیست. عملکرد کلیه شما در حال حاضر پایین تر به 45٪ است به طوری که همه چیز شما نیاز به انجام در حال حاضر است که سعی کنید بهترین خود را به بهبود عملکرد پایین کلیه است.
چه نوع درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر به بهبود است. بنابراین این نوع درمان برای بهبود عملکرد کلیه شما مفید است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA در، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه پروتئینوری به معنی برای بیمار مزمن بیماری های کلیه

چه پروتئینوری به معنی بیمار بیماری مزمن کلیوی؟ همانطور که همه ما می دانیم، هیچ علائم زیادی را در مراحل اولیه بیماری کلیوی، در حالی که بیماری کلیوی می رود به مرحله پیشرفته، بسیاری از علائم رخ داده خواهد شد، و پروتئینوری یکی از علائم شایع است.
شما می دانید تابع اصلی پروتئین در خون است به تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب به در خون باقی بماند. اگر پروتئین گم، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از گرفتن خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این که خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه می باشد. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء کاهش عملکرد کلیه در سرعت نسبتا بالا سرعت می بخشد. در واقع بسیاری از بیماری های کلیوی می تواند در سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب دریافت کنید. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن مقدار زیادی از فرصت درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت.
چگونه به درمان پروتئینوری در بیماری مزمن کلیه؟
چین از خانه از طب چینی است. شما می دانید چین است و نه مشهور است برای درمان گیاه چینی با اثرات جانبی و طب گیاه چینی ثابت شده است با اثر بزرگ در بهبود گردش خون درون کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه است. به عنوان بیماری به خوبی می رود، کسانی که نشانه هایی مانند پروتئینوری به تدریج ناپدید خواهد شد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شما چقدر در مورد TCM بدانید در درمان بیماری مزمن کلیه

شما چقدر در مورد TCM دانم در درمان بیماری مزمن کلیه؟ به عنوان بار رفتن، TCM است بیشتر و بیشتر در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. شما می دانید، می تواند بیماری کلیه بدون عوارض جانبی بسیار را درمان کند.

TCM فارماکوپه بار خوانده شده است کاملا در مورد انواع 1000-2000 داروهای چینی وجود دارد، مورد استفاده رایج در مورد چند صد می باشد. در صورت، داروهای چینی هستند گیاهان ریشه، ساقه، برگ و ریزوم مانند برگ Sennae (سنا برگ) را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به دفع مدفوع. برخی مانند مایع منی coicis، سیب زمینی شیرین چینی، زالزالک، و غیره، می توان آنها را به عنوان مواد غذایی صورت گرفته است، همچنین آنها به عنوان داروهای استفاده می شود. مانند خشک کردن زالزالک هضم کمک می کند. بنابراین، شما می توانید ببینید، besically داروهای چینی هستند گیاه گیاهی و بسیار طبیعی است. در واقع در واقع وجود دارد برخی از داروهای گیاهی است که می تواند عوارض جانبی ایجاد، برای مثال، داروهای نام MADOULIING، CHUANMUTONG می فیبروز بینابینی باعث زیرا آنها حاوی یک نوع ماده اسید aristolochic. این به تمام شناخته شده است. به عنوان پزشکان نفرولوژی، ما بسیار ارزش و توجه نزدیک به آسیب های ناشی از دارو. ما را انتخاب کنید داروهای گیاهی بسیار با احتیاط. داروهای گیاهی ما را انتخاب کنید و استفاده می اولا بدون سمیت کلیوی و هر گونه عارضه جانبی. علاوه بر این، مطمئن نیست که آیا شما باید درک درستی در مورد درمان ما (میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، گیاهی گردان درمانی، گیاهی جدید فشرده سازی درمانی، دارو گیاهی حمام درمانی، دهان طب گیاهی درمان، بالا گیر گیاهی انما درمانی، پا گیاهی حمام درمانی به حال، طب سوزنی گیاهی و Moxibustion درمانی، گیاهی تقویت و تغذیه درمانی و غیره) این درمانهای گیاهی ما به بیماران را به طور عمده در خارج استفاده می شود، و گیاهان را از طریق حفره التراسونیک تکنولوژی خرد کردن پردازش، مواد تشکیل دهنده داخل داروهای تواند به طور موثر از طریق پوست جذب شده و مورد هدف قرار می رسند در ضایعات کلیوی.

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید TCM درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 6.7 در بیماری کلیه درمان چیست

کراتینین 6.7 در بیماری کلیه درمان می شود؟ سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، و آن را با بسیاری از مردم نگران است. سپس یک بار سطح کراتینین است تا 6.9 چه باید بیمار انجام دهید؟ درمان آن کاهش چیست؟

کراتینین 6.7 به معنای چیزی است که در بیماری های کلیوی؟

در درمانگاه، پس از آن که کراتینین سطح تا 6.7 که به معنای این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری های کلیوی با آسیب متوسط ​​کلیه است. به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود. اگر این بیماری خارج از کنترل، آن را ممکن است به اورمی در یک زمان کوتاه سقوط و پس از آن مردم باید به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

درمان برای افراد مبتلا به کراتینین 6.9 در بیماری کلیه چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از مردم ممکن است دیالیز فکر می کنم. در واقع، برای افراد مبتلا به کراتینین 6.7، آنها باید آن را در حال حاضر نیست، برخی از درمان های دیگر است که می تواند به آنها کمک کند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد. در میان آنها طب میکرو چینی Osmotherapy زبده ترین موثر است، با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقادی و ضد ترومبوز، می تواند خسارت بافت کلیه تعمیر و محافظت از آنهایی باقی مانده از آسیب بیشتر. در چنین راهی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، در نتیجه برای درمان این بیماری است. با این بیماری به خوبی می رود، نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا ناشی از آن را با آن ناپدید خواهد شد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد درمان بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار شکست را دو بار در هفته دیالیز آیا هیچ گونه امید برای فعال این وجود دارد

س: من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و به دیالیز دو بار در هفته، دیالیز به من کمک زیادی. گاهی اوقات من فسفر تبدیل بالا است. هموگلوبین من کم است و برای انتقال خون درخواست شد. اما در تطبیق متقابل از خون، از آن بود تقریبا چهار برابر unmatched.So منجر من خون مشورت کرده بود و توصیه به یک دوز دو برابر eposino. ممکن است بپرسید من غذاهای باید بخورید چه هستند؟ و هیچ گونه امید برای دیالیز کردن وجود دارد؟

A: خوشحالم که شنیدن این که وضعیت کنونی خود را تبدیل به بهتر با کمک دیالیز. شما می دانید دیالیز واقعا می تواند در وضعیت جسمی فعلی شما را تسکین را به شما احساس کمی راحت است، اما در همان زمان برخی از عوارض ناشی از دیالیز وجود دارد، یکی از اولین این است که آن را به کم خونی شدید منجر (به معنی سطح هموگلوبین شما پایین تر تبدیل خواهد شد) ، مهم ترین چیز این است که دیالیز به تدریج باعث از دست دادن کامل عملکرد کلیه خود را، و در نهایت شما را مجبور به دیالیز تکیه تنها برای زنده ماندن، بنابراین اگر شما در حال حاضر شرایط پایدار است، و من پیشنهاد می کنم شما می توانید درمان طب میکرو چینی شرایط که می تواند عملکرد کلیه شما باقی مانده است (گلومرول و توبولار کلیوی) حفظ و بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده خود را اساسا، بنابراین هدف کاهش فرکانس دیالیز می توان به دست آورد، و در نهایت شما می توانید از دیالیز، خلاص شوید.

با توجه به این پیشنهاد رژیم غذایی برای پرونده شما است، چرا که نمودار رژیم غذایی دقیق باید بر نتایج آزمایشگاهی دقیق خود را بر اساس، و اصل کلی این است: کم نمک، کم چرب، با کیفیت بالا و رژیم غذایی کم پروتئین.

اگر بیمار به دیالیز هستند و می خواهند به دانستن بیشتر در مورد دیالیز و یا می خواهید برای خلاص شدن از آن، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

از کجا می توانم طب چینی برای درمان بیماری های کلیه

از کجا می توانم طب چینی برای بیماری های کلیوی؟ در واقع، طب چینی در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه در جهان استفاده می شود، بنابراین شما می توانید آن را در هر گوشه از جهان است. اما اگر شما می خواهید برای دریافت درمان های موثر در درمان بیماری های کلیوی، شما می خواهم بهتر به چین آمده است.

چرا مردم را انتخاب کنید طب چینی برای درمان بیماری های کلیوی؟

در واقع، دیالیز و پیوند کلیه استفاده می شود به توصیه برای درمان نارسایی کلیه. با کمک از کسانی که درمان، مردم می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند. اما به دلیل عوارض جانبی آنها، برخی از مردم به دنبال برخی از درمان های جایگزین و سپس طب چینی در مقابل ما است.

به طور عمده دلیل این که چرا مردم را انتخاب کنید طب چینی برای درمان نارسایی کلیه هستند اثر جانبی و اثر درمانی قابل توجه، با کمک طب چینی، افرادی که در گوزن زودرس بیماری کلیه می تواند یک فرصت برای معکوس کردن بیماری و مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته ای از این بیماری هستند، آن شاید سخت برای معالجه این بیماری است، اما مردم همچنین می توانید یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

از کجا می توانم طب چینی برای بیماری های کلیوی؟

در واقع همانطور که در بالا ذکر شد، مردم می توانند طب چینی در همه جا پیدا اما موثرترین درمان باید در چین باشد. در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که نوآوری و بهبود طب سنتی گیاه چینی، به شما توصیه کند. این چهار عمدتا توابع است که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و رگ های خونی را بزرگ تر ببینید. توسط آن چهار توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین سطح 6.8 چه درمان مورد نیاز است

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 6.8 چه درمان مورد نیاز است؟ بیماری های کلیوی قاتل خاموش است، درمان مناسب مورد نیاز است. اگر چه دیالیز می تواند این بیماری را از ریشه آن در درمان نیست، اما می تواند نشانه از بین بردن و حذف سم در زمان کوتاه است. بنابراین برای بیمار با علایم جدی، آنها می توانند آن را قبل از دریافت درمان های جایگزین.
چرا سطح کراتینین بالا می رود؟
علت اصلی بیماری کلیوی عدم خون و اکسیژن در سلول های کلیوی است. فقط به خاطر اینکه از برخی از عوامل آسیب دیده سلول endotheial عروق خونی خود را، که به کلیه ها خون و اکسیژن 'حمل و نقل بلوک، پس در بیماری های کلیوی را تشکیل روز به روز و فشار خون بالاتر خواهد بود. با توجه به آسیب کلیوی تابع، کراتینین، اوره، اوره الکتروشوک در روز بدن خود را به روز تجمع می یابد، به طوری که سطح آنها را بالا می رود، سپس به آسیب دیده عملکرد کلیه دوباره، این راه کلی از اشکال بیماری های کلیوی است.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا؟
برای درمان بیماری های کلیوی، ما نیاز به گسترش عروق خونی به افزایش حجم جریان خون، در عین حال، ما نیاز به حذف سم از بدن خود را برای بهبود و circualtion خون خود را برای deficency سلول های کلیه را تشکیل می دهند، تنها در این راه، سلول های سالم می تواند محافظت شده و سلول های آسیب دیده را می توان تعمیر. شاخص می تواند بهبود به حد طبیعی.
شما می دانید دیالیز به عنوان یکی از جایگزینی کلیه می تواند سلول های کلیه تعمیر نیست و نه حفاظت از آنها، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید برخی از درمان های جایگزین دیگر پیدا کنید.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا ما گفت: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مرحله حیاتی است

چرا ما گفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مرحله حیاتی است؟ در درمانگاه، بیماری مزمن کلیه یک مدت طولانی به آخرین مرحله سقوط تا مردم به اندازه کافی زمان برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری را تجربه کنند. قبل از این بیماری به مرحله 3 دریافت کنید، برخی از بیماران حتی هیچ علامت آشکاری، بنابراین بسیاری از مردم خواهد شد بیماری خود را در مرحله 3 در بر داشت.
چرا بسیاری از مردم می توانند بیماری خود را پیدا کند تا آن را به مرحله 3 را دریافت کنم؟
شما می دانید کلیه ظرفیت جبرانی قوی است، بنابراین بسیاری از مردم نمی خواهد تا عملکرد کلیه خود احساس را به 50٪ هر گونه مختلف، که می گویند یک بار بیمار بیماری خود را در بر داشت، کلیه ها آسیب دیده اند بیش از 50٪. در مرحله 3 عملکرد کلیه کمتر از 60٪ است و بسیاری از نشانه ها و عوارض در این مرحله یک به یک رخ داده خواهد شد، پس از آن یک مرحله بسیار حیاتی است.
بیماران مرحله بیماری کلیوی 3 چه باید بکنیم؟
در مرحله 3 بیشتر از بافت کلیه ها آسیب دیده اما نه نکروز، بنابراین برای بیمارانی که در این مرحله آنها هنوز شانس را به معکوس بیماری خود را به وسیله تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده داشته باشد.
اولین چیزی که بیماران باید انجام دهید این است برای ایجاد یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود، شما می دانید رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، آن را برای تسکین حجم کار کلیه ها و افزایش اثر درمانی مفید است.
سپس، بیماران باید برای گرفتن یک روش سیستماتیک که آن هم نکته کلیدی برای معکوس کردن بیماری کلیوی. تا زمانی که بیمار می تواند درمان به موقع را، آنها ممکن است یک زندگی عادی زندگی می کنند، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز لذت ببرید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری پیشرفته کلیه با Ccreatinine 4.1 چگونه آن را درمان

Q: مادر من از بیماری پیشرفته کلیه رنج می برند و سطح کراتین او 4.1 است در حال حاضر. او تا به حال با فشار بالا، اما در حال حاضر او تا به آن کنترل شده و همچنین سطح هموگلوبین او را در خون است که به پایین 7.7. من می خواهم بدانم که آن را درمان می کند.
A: سلام آقا / خانم، من پیشنهاد می کنم مادر خود را دنبال رژیم غذایی کم نمک، سیگار و نوشیدن بدون مواد غذایی تند و چرب، پس نمی خواد خیلی دیر و پایبندی به حفظ تعادل بین کار و استراحت. همچنین او باید جلوگیری از ابتلا به سرما و یا عفونت به دلیل آن را بسیار آسان را به کلیه ها آلوده می شوند.
در حالی که برای مورد مادر خود را، در حال حاضر آسیب کلیوی او در حال حاضر بسیار جدی بوده است، کنترل رژیم غذایی خیلی ساده نیست می توانید کنترل وضعیت او دیگر، که نیز به همین دلیل سطح هموگلوبین او را بسیار کم شد (7.7). از آنجا که کلیه ها می تواند به اندازه کافی EPO تولید، در حالی که EPO مواد مهم به تولید هموگلوبین است. اما در حال حاضر، با توجه به آسیب شدید کلیه او آن را ناشی از تولید ناکافی از EPO، که به همین دلیل هموگلوبین او بسیار پایین است است. شما می توانید برخی از مادر تزریق EPO را برای از بین بردن کم خونی شدید او temprorily، با این حال، اگر او می خواهد برای حل این مشکل کم خونی اساسا، او باید عملکرد کلیه خود را بازگرداند. علاوه بر این، فشار خون او استفاده می شود و اگر فشار خون بالا می تواند او را تحت کنترل، آن را باعث آسیب کلیه را تشدید او به علت کاهش بیشتر عملکرد کلیه او.
در حال حاضر کراتینین او بیش از حد بالا (4.1) نیست، بنابراین اگر او می تواند درمان به موقع را، او می تواند به طور کامل بازیابی و بدون نیاز به انجام دیالیز دریافت کنید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 5.3 در کلیه بیماری به چه معناست و چگونه آن را پایین تر

چگونه به کاهش سطح کراتینین در ارتباط با بسیاری از بیماری کلیوی بیمار و ما در مورد آن را برای چندین بار صحبت کردیم، امروز می خواهم به شما برخی از اطلاعات در مورد کراتینین 5.3 به اشتراک بگذارید. چه کراتینین 5.3 ابزار و چگونه آن را پایین تر؟
چه کراتینین 5.3 ابزار؟
در درمانگاه، کراتینین 5.3 بدان معنی است که کلیه در حال حاضر در حد متوسط ​​و آسیب دیده شده است و در حال حاضر این بیماری در مرحله 4 بیماری کلیه، به طوری که تقاضا بیمار را درمان فورا بنابراین برای جلوگیری از سقوط بیماری به اورمی.
چگونه به کاهش کراتینین 5.3 و درمان بیماری های کلیوی؟
معمولا، دیالیز است reccommended به کاهش سطح کراتینین بالا. اما برای افراد مبتلا به کراتینین 5.3 را بدون نیاز به دیالیز است، برخی از درمان های دیگر که می تواند جایگزین دیالیز برای کاهش بیماری های کلیوی درمان و تسکین علائم ناشی از آن وجود دارد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و پا حمام درمانی معمول، دو روش درمان بیماری کلیه، توسط appling خارجی، آنها می توانند عملکرد کلیه را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را بهبود بخشد. هر دو از این درمان ها در طب سنتی گیاه چینی بر اساس و با هدف حل مشکلات کلیه است. با کمک آنها، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند یک فرصت برای معکوس بیماری خود را، برای افرادی که در مرحله پیشرفته است که آنها می توانند به این بیماری برای یک TIMS طولانی زندگی می کنند و لذت بردن از زندگی با کیفیت داشته باشد.
صدها نفر از گیاهان در این دو درمان وجود دارد و آنها تغییرات همه زمان، افراد مختلف در مراحل مختلف این بیماری خواهد سبزی های مختلف نیاز دارند، بنابراین به عنوان برای اطمینان از بهترین اثر درمانی می باشد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت طول خواهد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به کار

چه مدت طول خواهد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به کار می کند؟ در واقع، این نوع درمان به درمان به طور دائم است و از آن خواهد نقش در یک هفته بازی و پس از یک ماه درمان، بیشتر از وضعیت بیمار خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند در هر فصل و هر آب و هوا استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ ترکیبات موجود در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن را به یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟
این نوع از درمان دارای چهار کارکرد اصلی آنها ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن چهار توابع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
در یک کلام، با کمک از این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت کنید. همانطور که برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته ای از بیماری های کلیوی نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر و یا ارسال ایمیل به ما مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 8.9 نمی خواهید به دیالیز

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 8.9 نمی خواهید به دیالیز من چه باید بکنم؟ در واقع، به عنوان یک متخصص بیماریهای کلیه من همیشه افرادی که با سطح کراتینین بالا و نشانه های جدی اما نمی خواهم که به دیالیز ملاقات کرد. اما باید بگویم که به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما می توانید به سادگی به شما می گویند نمی مانند این یا دوست ندارم که چون شما باید به مبارزه با این بیماری، تا زمانی که آن را برای درمان خود شما باید آن را به طور جدی نیاز دارند. البته، شما همچنین دارای حق انتخاب وقتی که می آید به چه نوع درمان شما را خواهد داد.
چگونه می تواند کمک نفروپاتی دیابتی بیمار با کراتینین 8.9 دیالیزی؟
در واقع، دیالیز به عنوان یکی از روش های درمانی رایج ترین نارسایی کلیه می تواند بیمار کمک زندگی می کنند بهتر با انجام بخش هایی از کار کلیه ها. با کمک دیالیز آن مایع و دیگر سموم اضافی را می توان از خون زدوده، به طوری که سطح کراتینین بالا و سایر علایم را می توان در برخی از درجه، رها شوند.
اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نمی خواهید به دیالیز چه باید بکنند؟
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را در حالی که آن تسکین علائم، به ویژه طولانی از لحاظ دیالیز، بنابراین برخی از بیماران نمی خواهید به آن را. همانطور که برای این بخش از بیمار آنها می توانند برخی درمان های جایگزین است که می تواند به آنها کمک کند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید بدون دیالیز را انتخاب کنید. یکی از درمان شناخته شده ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، نه تنها برای از بین بردن کسانی که علائم کمک کننده است اما همچنین می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود است.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نفروپاتی دیابتی لذت بردن از یک زمان خوب در اینجا در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

جاگدیش پراساد، مرد، 78 ساله، او یک بیمار نفروپاتی دیابتی است و می آید از هند است. او شده است از دیابت رنج می برند 25 سال و کراتینین خودش رو از 5 سال پیش رفت. قبل از او به اینجا آمدند، او شرایط یک سری از درمان در بیمارستان محلی خود و بیماری خود را در یک زمان کنترل کرد. اما بعد، دوباره آن را عود. بنابراین به منظور رسیدن به درمان بیشتر او تصمیم گرفت به اینجا می آیند به منظور تلاش برای ثروت، و در نهایت او آن را با کمک پزشکان و پرستاران ما است.
در مقادیر مقایسه قبل از درمان (سمت راست) و بعد از درمان (سمت چپ) نگاه کنید، شما اثر درمانی روشن می دانید
در زیر به گروهی از تصور در مورد زندگی خود را در اینجا است، نگاه کنید که چگونه آن را فوق العاده است!
شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان خود را در اینجا و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان که می تواند کمک کلیه بیمار شکست اجتناب از دیالیز

آیا درمانی که می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از وجود دارد؟ در گذشته، هیچ درمان خوبی برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیه وجود دارد، تنها چیزی که آنها می توانند انجام دهند این است که مدیریت زمان مصرف دیالیز به تاخیر بیاندازد. اما با رفتن بار، مردم برخی از درمان های منحصر به فرد است که می تواند به نارسایی کلیه دیالیز اجتناب از بیمار از طریق بهبود عملکرد پایین کلیه به تدریج کمک به پیدا کرده اند.
درمان که می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از؟
بالا هفت TCM درمان یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس طب چینی، با یکدیگر کسانی که درمان انجام دهد می تواند بیمار که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند اجتناب از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را کمک به همکاری کرده است. هفت درمان داغ فشرده سازی درمانی، حمام درمانی کامل، Moxibustion درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان. برای هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود آن، بنابراین در طول پزشکان درمان خواهد تیمارهای مختلف بیمار با توجه به نیاز ترتیب.
چگونه می توان بالا هفت TCM درمان کمک کلیه بیمار دیالیز نارسایی جلوگیری از؟
شما می دانید، برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی کلیه آنها بسیار آسیب دیده است، و بسیاری از بافت کلیه ها آسیب دیده نکروز به طوری که آنها را می توان با به درستی و درمان به موقع تعمیر.
کسانی که مواد تشکیل دهنده فعال در درمان می تواند منجر به ضایعات کلیه در نتیجه رسیدن به افزایش اثر درمانی. با از بین بردن آن سموم و مایع از بدن، آن درمان می تواند کلیه را از تخریب بیشتر محافظت می کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان TCM و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD با کراتینین سطح 7.3 آیا ممکن است برای کنترل آن

PKD با سطح کراتینین 7.3 ممکن است برای کنترل آن؟ تحت بسیاری از شرایط، یک بار سطح کراتینین بیمار است به عنوان بالا به عنوان 7.3 پزشکان دیالیز توصیه می خواهد به آن را کاهش و جاودان آن نشانه های بیماری کلیه است. با این حال، دیالیز به عنوان یک نوع جایگزینی کلیه می تواند پیشرفت بیماری کلیه را متوقف کند و نه به تاخیر انداختن آن است. اما خوشبختانه، مردم برخی از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی است که برای کنترل پیشرفت PKD مفید پیدا کرده اند.

آیا ممکن است برای کنترل PKD با سطح کراتینین 7.3؟

در واقع، همانطور که در بالا ذکر شد ما به برخی از روش های درمانی که برای کنترل پیشرفت PKD مفید هستند کردم. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است، حتی می توانید کیست کوچک و مانع رشد آنها.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKD؟

مواد فعال در این درمان می تواند شرایط گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.

بسیاری از شیوه درمانگاه ثابت می کند که ماده فعال از طب میکرو چینی می تواند به طور موثر درمان PKD، و اثر درمان می تواند سریع و پایدار.

در یک کلام، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy علائم مانند سطح کراتینین بالا ناشی از کیست در حال رشد را می توان تا حد زیادی برطرف، بنابراین بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیوی با Creatinne 2.3 باید دیالیز را من در حال حاضر

بیماری مزمن کلیوی با کراتینین 2.3 آیا باید دیالیز در حال حاضر؟ در واقع، سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری های کلیوی دکتر می تواند تشخیص خشن با توجه به سطح کراتینین بیمار را می باشد. اما سطح کراتینین خود را نمی تواند به ما بگویید که دقیقا بیماری کلیوی در است، بنابراین ما نیز نیاز به برخی عوامل دیگر را به حساب. و سطح GFR یکی از مهم ترین عوامل است، دکتر حتی می توانید یک تشخیص دقیق فقط با توجه به سطح GFR بیمار ایجاد کند.

باید بیمار به بیماری مزمن کلیوی با کراتینین 2.3 به دیالیز در حال حاضر؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ما می توانیم یک نفر را بگویم که باید دیالیز را یا نه فقط با توجه به / سطح کراتینین خود را. اما در درمانگاه، حذف عوامل دیگر، کراتینین 2.3 در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی است. در این مرحله بافت کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده و بسیاری از آنها نکروز نیست، پس آن زمان خوبی برای بیمار به تعمیر آن کلیه های آسیب دیده است. است که می گویند تا زمانی که بیماران می توانند درمان مناسب را به موقع آنها ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.

چه نوع از درمان می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی دیالیز جلوگیری از؟

به طور کلی، تا زمانی که درمان را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده مفید است از آن خواهد شد کمک قادر بیمار به دیالیز، اجتناب کنند. چرا که به عنوان کلیه های آسیب دیده تعمیر عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است، پس از آن کلیه ها به خوبی می تواند به خودی خود کار بنابراین بیمار نیاز به هیچ به دیالیز تکیه بفروش.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عفونت در دیالیز عقل چیست و چگونه به آن برخورد

عفونت در دیالیز چه دلیلی و نحوه برخورد آن است؟ مشخص شده است که شرایط را طولانی دیالیز دچار عوارض جانبی بسیاری از باعث و عفونت یکی از آنهایی که مشترک، که به نظر می رسد نه یک مشکل بزرگ است اما ممکن است عوارض بیشتری را القا کند. بنابراین درمان عفونت در دیالیز برای کنترل این بیماری بسیار مهم است.

دلیل عفونت در دیالیز چیست؟

PD یک روش درمان در منزل است. هر سه نوع دیالیز صفاقی سرپایی دیالیز صفاقی مداوم (CAPD)، به طور مداوم دیالیز صفاقی-سعی به کمک (CCPD) و NIPD نیاز یک لوله لاستیکی کوچک به نام کاتتر. کاتتر، مانند، نی لوله نرم است که هر دو در داخل و خارج از بدن قرار اجازه می دهد تا راه حل دیالیز به داخل و خارج از حفره شکم. مبادلات (روند پر کردن، در خانه و تخلیه محلول دیالیز) باید به دقت انجام شود چرا که خطر ابتلا به عفونت در خارج از بدن وجود دارد

چگونه به مقابله با عفونت بعد از دیالیز رخ داده است؟

پس از بیمار کردم عفونت جدی آنها نیاز به توقف دیالیز، در غیر این صورت است که بخش های بیشتری آلوده می کند. بنابراین بهترین راه برای کنترل آن است را انتخاب کنید آنتی بیوتیک که بسیار آسان است برای ترکیب با پروتئین با سمیت کمی کلیوی. پس از دیالیز، شما همچنین باید برخی از آنتی بیوتیک می کند به طب خود را اضافه کنید، اگر لازم است، کاهش بار دیالیز.

در یک کلام، دیالیز درمان نجات بخش است. با این حال، با هر دو دیالیز صفاقی (PD) و همودیالیز، همپای زمانی که بیمار ممکن است عوارض جانبی از درمان وجود دارد. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه به بالا دیالیز پرداخت، در صورت امکان شما می توانید برخی درمان های جایگزین که می تواند کمک بهتر و بدون دیالیز زنده شما را.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید به ما پیام بگذارید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز سطح کراتینین 9.5-6.3 آیا من می توانم فعال دریافت دیالیز در حال حاضر

من یک بیمار به دیالیز هستم، کراتینین 9.5 در ماه اوت بود، در حال حاضر 6.3 در دسامبر میخوام پیاده daylisis، می توانم پیاده دیالیز در حال حاضر؟ برای این سوال، پاسخ مثبت است، شما می توانید دیالیز اما در حال حاضر دریافت نمی کند، قبل از اینکه شما را خاموش دیالیز، شما باید برای پیدا کردن برخی از راه های دیگر برای جایگزین آن، در غیر این صورت سطح کراتینین به سطح بالا دوباره.

چرا سطح کراتینین به سطح بالا خواهد رفت دوباره پس از توقف دیالیز؟

دیالیز یکی از روش های درمانی رایج در درمان نارسایی کلیه است، می تواند کمک به مردم بهتر زندگی می کنند و دیگر توسط جایگزین کلیه برای تخلیه سموم اضافی و مواد زائد از بدن است. اما می توان آن کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست و نه حفاظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر. پس یک بار دیالیز متوقف شد، سطح کراتینین به سطح کراتینین بالا دوباره.

آیا درمان های جایگزین دیالیز وجود دارد؟

در واقع، برخی از روش های درمانی است که می تواند کمک به مردم خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد. در میان آنها، پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy رایج ترین راه است. مهم نیست که درمان را انتخاب کنید، پیوند کلیه و یا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، تا زمانی که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید که بهترین درمان را برای شما می باشد.

از بالا می توانیم بدانیم که برای افرادی که تحت درمان با دیالیز، بدون توجه به سطح کراتینین بالا و یا پایین است، اگر آنها می خواهند از شر دیالیز خلاص شدن از شر آنها باید برخی از روش های درمانی جایگزین دیگر که می توانید آنها را زندگی بهتر بدون دیالیز کمک به پیدا کردن.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا پیاده شدن دیالیز نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار شکست در دیالیز برای گذشته چهار روز است این قابل درمان

کلیه بیمار شکست در دیالیز برای چهار روز گذشته این قابل درمان است؟ دیالیز در درجه اول مورد استفاده برای ارائه جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه دست رفته به علت نارسایی کلیه، آن را یک درمان نجات بخش است. با این حال، با هر دو دیالیز صفاقی (PD) و همودیالیز، همپای زمانی که بیمار ممکن است عوارض جانبی از درمان وجود دارد. علاوه بر این، این نوع از درمان می تواند به کلیه ها آسیب دیده تعمیر نیست و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، پس از آن نمی تواند کمک کند بیمار از بیماری کلیه را دریافت کنم؟
کلیه بیمار شکست در دیالیز برای چهار روز گذشته این قابل درمان است؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، دیالیز می تواند بیماری های کلیوی را درمان نیست، بنابراین بیمار که تحت آن آنها ممکن است نیاز به بر روی آن تکیه می کنند برای بقیه زندگی خود را. این است که برای نارسایی کلیه بیمارانی که در دیالیز به مدت چهار روز ممکن است آنها باید در آن زندگی می کنند می گویند.
با این حال، آن است که در همان روز ما نیست. با زمان رفتن، پزشکان اختراع یک سری از روش های درمانی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی داروها که با هدف ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از صدمه می باشد. با کمک از کسانی که درمان، بیمار به دیالیز می تواند شانس خلاص شدن از شر.
چه نوع از درمان می تواند کمک به بیمار یک زندگی بهتر بدون دیالیز؟
درمان شناخته شده ترین به عنوان بالا هفت درمان است، که یک سری از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی شناخته شده است. همکاری با یکدیگر کسانی که درمان می تواند کمک گرفتن بیمار دیالیز خلاص شدن از شر به تدریج با بهبود عملکرد کلیه بیمار.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بالا هفت درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه عواملی باعث تنگی نفس در بیمار به دیالیز

چه چیزی باعث تنگی نفس در یک بیمار به دیالیز؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز درمان زندگی حفظ است، ممکن است برخی از عوارض جانبی را در حالی که از بین بردن آن نشانه های بیماری کلیه و تنگی نفس یکی از یکی شایع ترین است.
چه چیزی باعث تنگی نفس در بیمار به دیالیز؟
احتباس مایعات یکی از دلایل عمدتا از تنگی نفس است. برای افرادی که در مرحله بعد از بیماری مزمن کلیه، این میزان طبیعی مایع ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. بیش از حد مایع از حد می تواند در بدن انباشته می شوند و خطرناک باشد. هدف از محدودیت مایعات است برای کمک به بیماران احساس راحتی قبل، در طی و بعد از جلسه دیالیز. حتی اگر دیالیز حذف مایع اضافی و مواد زائد از بدن، آن را به عنوان به عنوان کلیه های سالم موثر است. ساخت تا از علل بیش از حد مایع تورم و فشار خون را افزایش دهد، که باعث می شود کار قلب سخت تر است. مایع بیش از حد حتی می توانید ساخت تا در ریه ها، ساختن آن دشوار برای بیماران به نفس است، که به دلیل ممکن است از تنگی نفس در دیالیز می شود
به جز احتباس مایعات، کم خونی و فشار خون بالا / پایین نیز می تواند از دلایل تنگی نفس، بنابراین به عنوان یک بیمار به دیالیز زمانی که شما در چنین وضعیتی هستند، شما باید با دکتر خود بگویید و اجازه دهید به شما کمک کند آنها را برای پیدا کردن علل و پس از آن اقدامات مربوطه را.
اما صرفنظر از اینکه چگونه، به عنوان یک بیمار به دیالیز شما باید برخی از دستیار درمان های دیگر برای از بین بردن کسانی که عوارض دیالیز پیدا کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند بیمار به دیالیز کمک زندگی می کنند بهتر تسکین آن عوارض دیالیز. چه چیزی بیشتر، ممکن است کمک بیمار خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد پایین کلیه است.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 2880
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیوی با کراتینین سطح 8.0 چگونه آن را درمان

بیماری مزمن کلیوی با سطح کراتینین 8.0 چگونه آن را درمان؟ در درمانگاه، حذف عوامل دیگر کراتینین 8.0 باید در مرحله 5 بیماری کلیه، که همچنین به عنوان شناخته شده ارومیه باشد. برای درمان ارومیه، پزشکان ممکن است دیالیز یا پیوند به بیمار توصیه کند. اما در واقع، یک راه طبیعی تر برای درمان این بیماری، که به عنوان طب چینی شناخته شده وجود دارد.
چرا ما گفت طب چینی در درمان بیماری مزمن کلیه طبیعی تر است؟
در مقایسه با طب غربی، طب چینی طبیعی تر است. چرا که تمام کسانی که داروهای مورد استفاده در آن را از طبیعت و بدون سمیت کلیوی هستند، که است که می گویند کسانی که داروها می توانند بیماری های کلیوی در فرض هیچ صدمه زدن به کلیه ها را درمان کند.
مزایای استفاده از طب چینی در درمان بیماری مرحله 5 کلیه چیست؟
یکی از مزایای استفاده از طب چینی بدون سمیت کلیوی است همانطور که در بالا اشاره شد، اما از آن است که نکته کلیدی نیست. نکته کلیدی این است که می تواند بیمار، که در مراحل اولیه هستند، خارج از بیماری های کلیوی و یا جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را.
چگونه می توان طب چینی بهبود عملکرد کلیه؟
طب چینی می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر را بهبود بخشد. اما شما می دانید، بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت به طوری که آنها ممکن است به درمان های مختلف نیاز دارند. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع از طب چینی برای شما بهتر است، شما می توانید ایمیل با شرایط بیماری های دقیق خود را به ما، پس از تجزیه و تحلیل ما شما را در اسرع وقت با اطلاعات شما می خواهید پاسخ ارسال کنید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گرفتگی عضلات در دیالیز عقل چیست و چگونه آن را تسکین

گرفتگی در دیالیز چه دلیلی و چگونه آن را تسکین است؟ گرفتگی عضلات به عنوان یکی از عوارض جانبی دیالیز کیفیت زندگی بیمار در برخی از درجه تاثیر می گذارد، بنابراین واقعا مردم ناراحت کند. پس چگونه برای از بین بردن گرفتگی رخ داده در دیالیز تبدیل شده است به یک موضوع داغ در زیر من به شما برخی از اطلاعات مرتبط در مورد گرفتگی در دیالیز را، به امید آن می تواند به شما کمک کند.
علل گرفتگی در دیالیز چیست؟
گرفتگی عضلانی معمولا بیشتر با فشار خون پایین همراه است. همچنین می تواند رخ دهد هنگامی که شما زیر وزن خشک خود هستند. گرفتگی عضلانی شدید را تجربه نزدیک به پایان درمان دیالیز و تداوم برای یک مدت بعد از دیالیز اغلب به علت کم شدن آب بدن.
چگونه برای از بین بردن گرفتگی در دیالیز؟
هنگامی که شما گرفتگی و فشار خون پایین، پرسنل دیالیز ممکن است نرمال سالین، که می تواند مایع در بدن و عضله گرفتگی خود را افزایش می دهد ممکن است، رها می دهد. علاوه بر این، هیپرتونیک سالین یا گلوکز تجویز خواهد شد. گرما و ماساژ برای عضله گرفتگی می تواند درد را تسکین دهد. برای گرفتگی مزمن پا، آنها ممکن است کینین، کارنیتین و یا داروهای دیگری تجویز کند. برای جلوگیری از گرفتگی، لازم است هر روز به چوب به محدودیت های مایع و سدیم خود را. حفظ تعادل بین وزن خشک و دستاوردهای مایع لازم است
در واقع، در اینجا راه دیگری برای حل این مشکل این است که به برخی از درمان های جایگزین دیالیز است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی سنتی می تواند کمک به مردم بهتر تسکین آن عوارض دیالیز زندگی می کنند. علاوه بر این، آن را نیز می تواند کمک به بیمار از شر دیالیز از طریق بهبود عملکرد پایین کلیه خلاص شوید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید به ما پیام بگذارید و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عوارض دیالیز چیست و چگونه آن را تسکین

عوارض دیالیز و چگونه آن را تسکین چه هستند؟ این است که به همه که دیالیز شناخته شده برای تسکین علائم بیماری کلیه مفید است، اما طولانی از لحاظ دیالیز نیز انواع بسیاری از عوارض شوند.

عوارض دیالیز و چگونه آنها را تسکین چه هستند؟

تهوع و استفراغ

جریان بیش از حد سریع مایع دیالیز باعث می شود که بدن حذف سموم به سرعت، در حالی که سر بیمار هنوز هم تا به بسیاری از سموم. سپس، تهوع و استفراغ به راحتی رخ می دهد. به نظر از این، شما باید دکتر یا پرستار خود را به منظور کاهش سرعت سرعت مایع دیالیز شما، اگر شما از این احساس دیوانه کننده رنج می برند.

فشار خون کم یا پایین

فشار خون پایین، یکی از عوارض جانبی شایع دیالیز کلیه، معمولا با توجه به آب زیادی به دست آوردن بین جلسات دیالیز. برای جلوگیری از آن، بیماران باید از مصرف مایعات در زندگی روزمره را کنترل کنید.

گرفتگی عضلانی

در طول جلسه دیالیز کلیه، برخی از بیماران گرفتگی عضلانی، که معمولا توسط بسیاری از مایعات از دست رفته در این دوره از دیالیز کلیه ایجاد می شود را تجربه کنند.

خارش پوست

خارش پوست یکی دیگر از اثرات جانبی شایع دیالیز کلیه و اغلب توسط سطح بالایی از پتاسیم در بدن ایجاد می شود. کنترل مصرف غذاهای پر پتاسیم قادر به کمک خوهد آن است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 1021
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار PKD در دیالیز بار در هفته چگونه به توقف دیالیز

بیمار PKD در دیالیز سه بار در هفته چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟ شما می دانید، در واقع برای بیمار به دیالیز آن را سخت به خلاص شدن از شر است، اما نه به معنی آنها هیچ شانسی برای خاموش کنید.

چرا آن سخت است برای خلاص شدن از شر دیالیز؟

اکثر ما می دانیم که دیالیز به عنوان جایگزینی کلیه می تواند بیمار زندگی بهتر با انجام بخش هایی از کار کلیه کمک می کند. اما در واقع، دیالیز آن را فقط می تواند آن علایم را تخفیف دهد اما می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین یک بار دیالیز توقف بیمار، تمام کسانی که علائم ناشی از اختلال کلیوی دوباره ظاهر خواهد شد، حتی جدی تر از قبل.

چگونه به ترک دیالیز؟

از بالا ما می دانیم که بیمار به دلایل سخت از شر دیالیز خلاص شدن از شر است این است که این نوع درمان می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید به ترک دیالیز شما باید برخی از درمان به منظور بهبود کلیه پیدا عمل و تصحیح اختلال کلیوی است.

چه نوع از درمان را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کنند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است و با هدف تعمیر کلیه اختلال و بازیابی عملکرد کلیه است. آن را متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.

در یک کلام، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک گرفتن بیماری کلیوی بیمار دیالیز خلاص شدن از شر به تدریج با بهبود عملکرد کلیه و اصلاح اختلال کلیوی است.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین سرم 10 آیا دیالیز تنها گزینه

نارسایی کلیه با کراتینین سرم 10 آیا دیالیز تنها گزینه است؟ در درمانگاه، سطح کراتینین سرم 10 در مرحله 5 بیماری کلیه، که آن هم به عنوان ارومیه شناخته شده است. برای درمان این بیماری، پزشکان توصیه می دیالیز خواهد شد، که می تواند آن علایم جدی ناشی از اختلال کلیوی را کاهش دهد، بنابراین برای کمک به آنها زندگی بهتری داشته باشیم. اما همانطور که همه ما می دانیم که طولانی از لحاظ دیالیز خواهد شد برخی از عوارض را، تا مردم به دنبال برخی از درمان های دیگر.
آیا دیالیز تنها گزینه است؟
در گذشته، علاوه بر دیالیز، پیوند کلیه تنها راه برای بهبود بیماری کلیوی است. و پیوند به عنوان یکی از بهترین روش درمان است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. اما این هزینه مقدار زیادی از پول و مدت زمان طولانی به کلیه راست صبر کنید. چه چیزی بیشتر، برخی از بیماران ممکن است نمی تواند آن را باعث شود برخی از علائم سروز یا عوارض.
در روز ما، برخی از روش های درمانی دیگر بر اساس طب سنتی چینی می تواند درمان های جایگزین خوبی از دیالیز وجود دارد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک نارسایی کلیه با کراتینین 10 از شر دیالیز خلاص شدن از شر؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک گرفتن بیمار دیالیز خلاص شدن از شر به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. این را می توان در هر فصل و هر آب و هوا استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ ترکیبات موجود در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن را به یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه شما می توانید به ما پیام بگذارید نیاز دارید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر جایگزین طب گیاهی راهنما بیمار به دیالیز جلوگیری از وجود دارد

آیا گیاهی کمک پزشکی برای دوری از بیمار به دیالیز جایگزین وجود دارد؟ در گذشته، پیوند کلیه تنها درمان جایگزین دیالیز، که مناسب برای تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اما در حال حاضر روز، برخی از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی های گیاهی نیز می تواند جایگزین دیالیز برای بهبود کیفیت زندگی بیمار و طول عمر طولانی آنها وجود دارد.
چرا بیمار نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟
مشخص شده است که دیالیز یکی از شایع ترین درمان نارسایی کلیه است، می تواند کیفیت زندگی بیمار توسط تسکین برخی از علائم را بهبود بخشد. اما طولانی از لحاظ دیالیز نیز عوارض بسیاری را، علاوه بر این، می تواند پیشرفت بیماری کلیه را متوقف کند.
آیا گیاهی کمک پزشکی برای دوری از بیمار به دیالیز جایگزین وجود دارد؟
در واقع، یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس طب سنتی چینی گیاهی است که می تواند در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود وجود دارد، و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک شناخته شده ترین است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از درمان با استفاده از خارجی است، با آن را چهار توابع ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر. همکاری با درمان ما، می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود، بنابراین برای از بین بردن کسانی که علائم ناشی از عملکرد پایین کلیه است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 1045
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()