نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماری های کلیه با کراتینین 1.7 برگشت

آیا بیماری کلیه با کراتینین 1.7 برگشت؟ در گذشته، بیماری کلیوی نمی توان معکوس کرد. اما تا به امروز، با کمک درمان مناسب، این بیماری در مراحل اولیه قابل درمان هستند. این بدان معناست که بیماری کلیه با کراتینین 1.7 برگشت پذیر است.

کراتینین است یکی از مهم ترین شاخص های عملکرد کلیه، محدوده نرمال باید کمتر از 1.3 باشد. از تعداد 1.7 ما می توانیم می دانم آن را بالاتر از سطح نرمال است، اما بیش از حد بالا نیست. در کلینیک، آن است که در حال حاضر در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه، نشان می دهد که عملکرد کلیه ملایم آسیب دیده است. حتی این، اگر شما آن را بدون درمان رها شود، اراده بیماری بدتر می رود، حتی نارسایی کلیه.

چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به توقف پیشرفت این بیماری، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند، شما ممکن است فرصت آن را معکوس کنید. چینی ها گیاهان دارویی پزشکی ما ذکر شده است یک روش درمانی واحد نیست، آنها یک سری آنهایی که بر اساس آن می باشد. در طول درمان، آنها با یکدیگر همکاری می کنند تا به اهداف اثر درمانی بهتر است. درمان شناخته شده ترین بالا هفت درمان هستند، آنها به طور گسترده در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر از آنها، شما می توانید اینجا را کلیک کنید.

از بالا ما می دانیم که حتی از آسیب خفیف کلیوی می تواند منجر به نارسایی کلیه بدون درمان به موقع منجر شود، بنابراین انجام نظارت بر شرایط خود را از نزدیک. هنگامی که شما در پیدا کردن هر ناراحت کننده، به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر در زمان، که می تواند به شما کمک کند جلوگیری از بیماری های بزرگ است.

حالا شما می دانید که بیماری کلیه با کراتینین 1.7 ساعت برگشت پذیر است، بنابراین در مورد آن نگران نباش، فقط شانس آن را درمان کنند، شما درست می شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان CKD، بیماری های کلیه، کراتینین 1 , 7، آیا بیماری های کلیه با کراتینین 1 , 7 برگشت ,
:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه دیگر درمان های موجود در درمان مرحله شکست 4 کلیه است

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان مرحله 4 نارسایی کلیه، می تواند نشانه های این بیماری را کاهش دهد، به طوری که می تواند بیمار به زندگی بهتر کمک کند. اما از آن خواهد شد برخی از ناراحتی در همان زمان را، بنابراین برخی از مردم تصمیم گرفتند به آن ندارد. پس چه درمان های دیگر موجود در درمان این بیماری است؟

زمانی که روش های جایگزین اشاره شد، افراد ممکن است پیوند یادآوری. در واقع، پیوند کلیه بهترین راه برای حل این مشکل در درمان های سنتی است، اما از آن است که نه همه بیمار مناسب است. بسیاری از مردم از لیست داوطلب به دلایل بسیاری مانند فشار خون بالا، چاقی و سن و غیره قرار داده

طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی، آن را امید تازه ای برای آن دسته از افرادی که می توانند پیوند را ندارد. است وجود نداشت هر انقباض، تا مردم در مورد نیاز به وضعیت جسمی خود، حتی سن نگران نباشید. چرا که، در طی عمل از درمان، تنها چیزی که مردم نیاز به انجام است دروغ گفتن در تخت. علاوه بر این، هیچ عوارض جانبی در مقایسه با درمان های قبلی وجود دارد.

برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت با کمک از این درمان داشته باشد. اما اگر هیچ خروجی ادرار وجود دارد، آنها باید آن را افزایش می دهد برخی از داروهای دیگر، قبل از مصرف این یکی. به منظور دریافت یک اثر درمانی بهتر، پزشکان برخی از روش های درمانی دیگر بر اساس چینی گیاهان دارویی پزشکی، مانند بالا هفت درمان استفاده کنید، آنها درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما هستند، و ثابت شده است اثر قابل توجهی در درمان نارسایی کلیه.

فوق معرفی از آنچه درمان های دیگر موجود در درمان مرحله 4 نارسایی کلیه است، اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: کلیه درمان شکست، مرحله 4 نارسایی کلیه، روش های درمانی جایگزین در درمان مرحله شکست 4 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راه برای تامین به اندازه کافی تغذیه بدون درد کلیه وجود دارد

معمولا، پزشکان کم پروتئین و رژیم غذایی کم نمک برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه توصیه می کنند. اما تعداد کمی از مردم می دانند دلایل، آنها فقط می دانم که آنها باید غذاهایی که سرشار از پروتئین هستند، اجتناب کنید، بسیاری از مردم با این بیماری می تواند به اندازه کافی تغذیه می کنید. بعد اجازه دهید ما را نگاه چرا مردم با CKD باید رژیم غذایی کم پروتئین را نگه دارید؟ آیا راه هایی برای حل این مشکل برای تامین تغذیه به اندازه کافی و بدون صدمه کلیوی وجود دارد؟

چرا مردم با CKD باید رژیم غذایی کم پروتئین را نگه دارید؟

چرا که، افراد مبتلا به نارسایی مشکلات در دفع wasts تولید شده توسط پروتئین داشته باشد. بنابراین حجم مصرف پروتئین باید به حجم دفع برابر، تا که به افزایش بار کار از کلیه است.

راه هایی برای تامین پروتئین کافی به بدن ما بدون کلیه صدمه دیده است

به منظور حل این مشکل، افراد مبتلا به این بیماری باید از مصرف مواد غذایی مانند توفو و سایر محصولات از حبوبات را کنترل کنید. در عوض، شما می توانید مواد غذایی مانند شیر، سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی (ماهی آب شیرین به جای ماهی های عمیق مراجعه کنید) خوردن و غیره برای تامین پروتئین کافی به بدن شما. به خصوص شیر است که غنی از انواع بسیاری از تغذیه و آسان جذب شود است.

از بالا ما می دانیم که پروتئین به ویژه برای بیمار لازم به مردم است، اما به عنوان یک بیمار به بیماری مزمن کلیه شما نیاز به توجه به مواد غذایی شما انتخاب می کنید.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد CKD و یا رژیم غذایی از آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما مشورت کنید. یا شما می توانید ما را با اطلاعات دقیق در مورد بیماری خود را ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، راه برای عرضه به اندازه کافی تغذیه بدون درد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا خون اوره سطح اراده می رود بالا

Q: سلام دکتر، من می خواهم بدانم که چرا اراده اوره خون بالا می رود؟هفته پیش، من در زمان یک آزمایش معمول در بر داشت و اوره خون من بالاتر است. من حتی از دلایل را نمی دانند، بنابراین من در مورد آن می ترسم. آیا که زندگی من را تحت تاثیر قرار؟

A: سلام، دوستان، نگران نباشید، شما درست می شود، پس از روشن می دانم آن و درمان مربوطه.

در واقع، بسیاری از مردم وجود دارد، درست مثل شما، می دانم کمی در مورد اوره خون، به طوری که پس از آن که سطح آن بالا می رود، مردم ناراحت تبدیل خواهد شد. بعد من به شما برخی جزئیات در مورد آن را، به امید آن می تواند به شما کمک کند.

با توجه به تحقیقات، بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح اوره خون بالا القاء وجود دارد، در ذیل آنهایی که بیشتر معمول هستند.

1. اوره خون بالا در کلیه شایع در نفریت مزمن کلیه، نفریت حاد، نفریت سمی، سل کلیوی و سایر علل اختلال عملکرد کلیوی دیده می شود.

2. اوره خون بالا در کلیه Prerenal به طور کلی در سوختگی های شدید بیشتر، خونریزی فراوان گوارش، کبد و سندرم کلیه یافت می شود.

3. اوره خون بالا در ارسال کلیوی، معمولا دیده می شود به عنوان انسداد دستگاه ادراری منجر به فشار بافت کلیه را افزایش می دهد، و در نهایت فشار فیلتراسیون گلومرولی کاهش می دهد.

4. عوامل غیر بیماری مانند رژیم غذایی با پروتئین بالا، عفونت، زخم و تب خواهد افزایش اوره خون می شود.

در بالا معرفی چرا اوره خون سطح اراده بالا می رود، به امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک کند.

در اینجا، پزشکان یادآوری به شما برای انتخاب یک بیمارستان عادی و درمان نظام مند، که برای سلامتی شما مفید است. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، اوره خون، چرا که خون اوره سطح اراده بالا می رود ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می نفروپاتی دیابتی است توسط چینی گیاهان دارویی پزشکی درمان

تحقیقات نشان داده است که در اوایل تغییرات نفروپاتی دیابتی برگشت پذیر هستند، که به معنای این بیماری را می توان با درمان به موقع درمان می شود. سپس، می توانید آن را توسط چینی گیاهان دارویی پزشکی درمان؟

به طور کلی، در مراحل اولیه این بیماری، کنترل دقیق از میزان طبیعی قند خون می تواند محیط زیست فیلتراسیون غشاء پایه گلومرولی، بهبود کاهش فشار توپ UF کلیوی، به طوری که ترشح از میکروآلبومینوری را می توان کاهش می یابد، حتی شرایط را به حالت عادی بازگشت. چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند ضخامت غشای پایه گلومرولی را مهار، و ترویج تکثیر سلولی، میزان فیلتراسیون گلومرولی به پروتئین طبیعی و کاهش بازگشت.

اگر شما وارد مرحله پیشرفته با نارسایی شدید کلیوی، و شامل توبول های کلیوی، نشت پروتئین ماکرومولکولی و همراه با فشار خون بالا. چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند به شما با کنترل قند خون و فشار خون می تواند به درجات مختلف از پروتئین ادرار ترشح بهبود در نتیجه برای به تاخیر انداختن بروز این بیماری دارند، کمک کند.

نفروپاتی دیابتی و جوی پیشرفته تعلق دارند، علائم مزمن نارسایی کلیه: علائم اصلی خشکی دهان و نمی خواهید به نوشیدن، ضعف، خستگی، درد پشت، تورم بدن، تهوع، استفراغ، کسل کننده، کم خونی، اندام سرد، عطر و بوی ادرار در دهان، بدن خارش، خون دماغ آسان، خونریزی ادرار، تنگی نفس یا تپش قلب، خوابیده به پشت، و یا اندام، تشنج، روح معلوم نیست، نیتروژن ادرار، کراتینین افزایش یافته است، مبتلا به این بیماری، آن را مشکل تر برای درمان است. شما باید برای انجام دیالیز و یا پیوند کلیه. اما اگر شما می توانید چینی گیاهان دارویی پزشکی است که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از دیالیز و یا trsnsplant را.

از بالا ما می دانیم که نفروپاتی دیابتی می تواند توسط چینی گیاهان دارویی پزشکی درمان، اگر شما می توانید آن را به موقع دریافت کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی، چینی گیاهان دارویی پزشکی و نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم عفونت باکتری منجر به نفریت

آیا می توانم عفونت باکتری منجر به نفریت؟ در واقع، نفریت حاد یک نوع از بیماری های ناشی از اختلال ایمنی است، آن را در بچه ها شایع است. بسیاری از عوامل هستند می توانید آن را القاء، مانند باکتری ها، ویروس ها، مایکوپلاسما و انگل وجود دارد، در میان آنها عفونت باکتری از یک شایع ترین است.

بسیاری از بچه ها را می توان با درمان به موقع در 1-2 ماه یا 6-12 ماه پس از عفونت کردم درمان است، اما برخی از آنها ممکن است بیماری کلیوی، حتی نارسایی کلیه است. تا به حال، هیچ یک از دلایل روشن می داند. اما به طور کلی، حداقل دو عامل می تواند آن را وادار وجود دارد. یکی از بچه ها که این بیماری رو ممکن است در تنظیم ایمنی خود را مشکل و در نتیجه تولید بسیاری از آنتی بادی های بیماری زا است. دیگر این است که بچه ها استرپتوکوک ویژه است که می تواند به نفریت حاد القاء کردم.

برای کسانی که بچه هایی که بیماری کلیه کردم، آنها نیاز به ذخیره کردن در رختخواب برای استراحت به اندازه کافی. در همان زمان، آنها نیاز به نگه داشتن یک کم نمک، کم پتاسیم، کم پروتئین، کالری بالا و ویتامین رژیم غذایی بالا است. علاوه بر این، آنها همچنین باید از مصرف آب را کنترل و به بعضی از داروها برای کاهش فشار خون بالا. اما نکته کلیدی این است که درمان منظم در زمان. پس از همه کسانی که علائم ناپدید شد، معمولا به آن نیاز دارید 2-3 هفته، آنها می توانند در اطراف تخت راه رفتن و انجام برخی از فعالیت های نور، مانند راه رفتن، اما باید فعالیت بیش از حد در فضای باز نمی کنند. بعد از 3 ماه، بچه ها می توانند به مدرسه عقب، بلکه باید ورزش شدید اجتناب کنند.

کارشناسان یادآوری شما به توجه به رژیم غذایی خود و همکاری با دکتر خود مثبت، که می تواند به شما کمک کند تا به عقب به این بیماری پیش از آن.

در یک کلام، عفونت باکتری می تواند به نفریت، حتی نارسایی کلیه منجر شود، بنابراین پرداخت ویژه ای به آن. هنگامی که شما در پیدا کردن هر ناراحت کننده، آیا به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر بلافاصله. سوالات دیگر؟ لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما توصیه به صورت رایگان فراهم کند.



:: برچسب‌ها: نفریت، عفونت باکتری، می تواند باکتری های عفونت منجر به نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سرب بیماری کلیه به نارسایی کلیه

آیا بیماری های کلیوی منجر به نارسایی کلیه؟ در واقع، تقریبا همه از بیماری کلیه خواهد شد و به نارسایی کلیه که کنترل مناسبی قرار می گیرند.

نارسایی کلیه است یک حالت پاتولوژیک ناشی از انواع بیماری کلیه، قطعات و یا تمام عملکرد کلیه از دست داده است. این را می توان به دو نوع، که نارسایی حاد کلیه، نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است. با توجه به آنهایی که حاد را می توان کاملا با درمان به موقع قابل درمان است، به طوری که معمولا به عنوان ما آن را ذکر شد، این بدان معناست که یک مزمن. با بار رفتن، عملکرد کلیه بدتر روز به روز، موجب نارسایی کلیه.

حتی این، اگر بیماران می توانند درمان به موقع دریافت کنید، این بیماری می تواند معکوس قبل از شکست می رود. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان موثر برای این بیماری است، آن را یک نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی است. به عنوان یک راه طبیعی درمان این بیماری، آن را مناسب برای تمام بیمار است، به جز کسانی که آنهایی که بدون خروج ادرار. در یک کلام، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از پیشرفت، حتی معکوس این بیماری، شما باید درمان زودتر را، پیش از آن بهتر است.

پزشکان به شما یاد آوری به توجه به سبک زندگی شما، یک عادت زندگی سالم می تواند کمک به افزایش اثر درمانی.

فرم بالا ما می دانیم که بیماری کلیوی می تواند منجر به نارسایی کلیه منجر شود، بنابراین یک درمان خوب بهترین انتخاب برای متوقف کردن آن است.پیش از آن که شما می توانید آن را دریافت کنید، شانس شما می توانید آن را به عقب بیشتر است. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما و یا شما می توانید پیام به ما را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه اصول اولیه، نارسایی کلیه، بیماری کلیه، آیا سرب بیماری کلیه به نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه عوامل مؤثر بر پیش آگهی از نفریت

بسیاری از مردم توسط عود نفریت آزار دهنده هستند، برخی از آنها حتی نمی خواهید آن را درمان هر بیشتر. چرا این مشکل برای درمان این بیماری؟ چه عوامل پیش آگهی از آن؟

1. علائم در درمانگاه

معمولا، برای افراد مبتلا به پروتئینوری ساده و یا فقط هماچوری میکروسکوپی، پیش آگهی خوب است. برای بیمار با فشار خون مستمر، آنها یک پیش آگهی بدتر از آن دسته از افرادی که هیچ از آن. اما اگر فشار خون بالا می تواند به خوبی کنترل شده، آنها نیز می تواند پیش آگهی خوبی داشته باشد. برای بیماران مبتلا به کم خونی پایدار، در صورتی که نمی تواند بهبود یابد، پیش آگهی خوب خواهد بود نه به عنوان انتظار می رود.

2. بیماری اصلی است که از نزدیک با پیش آگهی مرتبط. اگر این بیماری است که توسط استرپتوکوک همولیتیک از جمله Amygdalitis و یا عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ناشی از، پیش آگهی خوب است، اما اگر آن را ثانویه به بیماری سیستمیک است که سخت به خلاص شدن از شر است، پیش آگهی است به خوبی به عنوان یکی از قبلی ندارد .

3. نوع پاتولوژی: بیماری مانند تغییر نفروپاتی حداقل و یا مراحل اولیه FSGS می تواند احترام، اما مزانژال پرولیفراتیو گلومرولی نفریت (MPGN) ممکن است بدتر از دو نوع. اگر اسکلروز گلومرولی وجود دارد، که پیش بینی پیش آگهی خیلی خوب نیست.

4. وضعیت عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار پیش آگهی به طور مستقیم. برای افراد مبتلا به عملکرد کلیه های آسیب دیده جدی و سطح بالا از کراتینین سرم و نیتروژن اوره، پیش آگهی بد است، اما اگر کلیه آسیب دیده است خفیف، می توان آن را با کمک درمان به موقع درمان می شود. اگر این بیماری را وارد کنید به بیماری کلیه پایان مرحله، پیش آگهی بد است.

به جز عوامل فوق، خلق و خوی، رژیم غذایی، درمان، حتی در بیمارستان شما را انتخاب کنید اختصاص داده شده به بازسازی این بیماری می باشد. اما بدون توجه به چه نوع بیماری شما رنج می برند، شما نیاز به درمان آن در زمان، که تضمین یک پیش آگهی خوب است.



:: برچسب‌ها: نفریت، پیش آگهی از نفریت، چه عوامل تاثیر پیش آگهی از نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کار ​​پرستاری از درمان نفروپاتی IgA

در روز های ما، نرخ ابتلا به نفروپاتی IgA در حال افزایش است، آن را تحت تاثیر قرار زندگی روزمره از آن دسته از مردم با آن تا حد زیادی. بنابراین درمان آن است که واقعا مهم است، و کار پرستاری به عنوان بخشی از درمان نیز نقش مهمی ایفا می کند. در زیر برخی از راهنمایی های آن، امید آن می تواند به شما کمک کند برای بهبود یافتن از بیماری خود پیش از آن.

آیا خودتان ها overworked را ندارد. این راهنمایی مشترک برای همه بیمار است، بدون توجه به چه نوع بیماری آنها است. خسته ممکن است بیماری را بدتر می رود، علاوه بر آن ممکن است اثر درمانی را کاهش دهد.

1. اجتناب از مالیات غیر مستقیم شدید، که ممکن است علائم این بیماری را تشدید کنند. اگر می خواهید به انجام غیر مستقیم، انجام را انتخاب کنید برخی از ملایم ورزشی، که برای سالم خود مفید است.

2. حمایت خود را از سرما و محبت، هر دو آنها را به بیماری خود را سخت تر به درمان خواهد کرد. پس از آن به منظور افزایش ایمنی با انجام بعضی از ورزش ها لازم است.

3. خود را از خلق و خوی بد را، نگرش مثبت به عنوان به عنوان رژیم غذایی مهم در درمان این بیماری است، آن را نیز می تواند اثر درمانی را افزایش دهد. پس مهم نیست چقدر، سعی کنید به خودتان را خوشحال می کند، شما را از آن بهره مند شوند.

4. در همین حال، شما همچنین باید به یک عادت زندگی سالم را تشکیل می دهند، که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید.

مشخص شده است که نکته کلیدی از درمان این بیماری است برای پیدا کردن یک درمان مناسب است، اما کار پرستاری نیز نقش مهمی در درمان آن را بازی میکند، بنابراین توجه بالا به آن.

اگر شما هر گونه کمک در درمان IgA در Nephropthy نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست. ما شما را در اسرع وقت با مشاوره رایگان پاسخ خواهد داد. به امید همه بیماران می توانند از شر این بیماری در آینده ای نزدیک، خلاص شوید.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA درمان، نفروپاتی IgA، کار ​​پرستاری از درمان نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم من کاهش سطح اوره خون از 200 و کراتینین از 2.7

Q: سلام، دکتر، من نیاز به کمک دارند. من به تازگی از اوره خون بالا و کراتینین بالا رنج می برند، ممکن است به آنها را پایین تر پایین؟ چگونه می توان سطح اوره خون من از 200 و کراتینین از 2.7 من را کاهش دهد؟

A: سلام، دوستان، غده به شما کمک کند. همانطور که همه ما می دانیم، اوره خون و کراتینین دو شاخص عملکرد کلیه هستند، سطح بالایی از آنها را نشان می دهند که عملکرد کلیه به برخی از درجه کاهش یافته است. بنابراین راه هایی را برای آنها را پایین تر بسیار مهم است، اما بسیاری از عوامل هستند ممکن است آنها را تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد، بنابراین قبل از اینکه شما اقدام به آنها را کاهش می دهد، شما باید بدانید که روشن دلایل.

به جز عامل بیماری، عوامل غیر بیماری مانند رژیم غذایی با پروتئین بالا، عفونت، زخم و تب نیز سطح آنها را به افزایش ایجاد کند، بنابراین شما باید اقداماتی را برای آنها را پایین تر متناظر را. گاهی اوقات، دشوار است برای تشخیص کسانی که به دلایل، بنابراین شما بهتر است درخواست کمک از دکتر خود.

از اوره خون و کراتینین تعداد 200 2.7 (به استثنای عامل غیر بیماری)، ما می توانید ببینید که عملکرد کلیه خود را در حد متوسط ​​آسیب دیده است، این بدان معناست که با درمان به موقع، ممکن است آن را معکوس می باشد.

چگونه به آنها را کاهش می دهد؟

نکته مهم این است که برای پیدا کردن یک درمان مناسب و یک رژیم غذایی مناسب، این دو جنبه را تحت تاثیر قرار پیش آگهی این بیماری به طور مستقیم. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی گیاهان دارویی می تواند به بهبود عملکرد کلیه به بازسازی نفرونها کلیه ها آسیب دیده و کمک به محافظت از آنهایی که باقی مانده است. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح بالایی از آنها را بیش از حد کاهش می دهد. همانطور که برای رژیم غذایی، می تواند اثر درمانی را افزایش دهد، بنابراین شما نیز باید با توجه به آن پرداخت.

فوق معرفی چگونگی کاهش اوره خون و کراتینین، امید آن می تواند به شما کمک کند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، اوره خون 200، سطح کراتینین 2 , 7، چگونه برای کاهش سطح اوره خون بالا و سطح کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

منطقه اشتباه از درمان سندرم نفروتیک

مشخص شده است که سندرم نفروتیک آسان به عود است، از دلایل آن است که نه تنها درمان درمان غلط است، اما همچنین به دلیل به این منطقه اشتباه در درمان این بیماری است. در زیر برخی از راهنمایی در مورد آن، امید آنها می تواند شما را در برخی از راه کمک کند.

1. عدم تطابق با دستور دکتر را

درمان سندرم نفروتیک یک فرایند خاص است، اما بسیاری از بیماران یافت علائم در طول درمان ناپدید شد، آنها در نظر گرفته شده است که آن را درمان کردن است، به طوری که آنها درمان themself متوقف شود. با گذشت زمان آن را قطعا عود خواهد کرد. نه چندان به صرف مقدار زیادی از پول، اما همچنین اجازه می دهد بیماران درمان دو بار یا چند بار، آسیب جدی به دریافت بیمار ذهنی و جسمی.

2. آیا توجه کافی به انگیزه این بیماری پرداخت نمی کند

هستند بسیاری از انگیزه های این بیماری وجود دارد، در طول درمان، ما باید سعی کنید برای جلوگیری از. مانند رژیم غذایی نامناسب، خستگی، استرس، استرس عاطفی، و یا استفاده از مواد مخدر منجر می شوند مقصر مبتلا به سندرم نفروتیک، در طول درمان باید انجام شود برای جلوگیری از این محرک. معقول تنظیم رژیم غذایی روزانه.

3. درمان کور

بسیاری از بیماران را انتخاب کنید طب غربی به عنوان درمان، نمی دانستند که آنها می توانند تسکین علائم، به علت زمینه ای بیماری تاثیر نمی گذارد. و مشکل از عوارض جانبی وجود دارد، به احتمال زیاد باعث تکرار، را به بیماران مبتلا به درد شدید روانی و فیزیکی است. در اینجا من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند.

4. بیمارستان اشتباه را انتخاب کنید

بسیاری از بیماران می تواند بیمارستان درست در ابتدای انتخاب نیست، که دلیل اصلی که منجر به از دست زمان درمان مناسب است. بنابراین کارشناسان توصیه: مطمئن باشید که انتخاب یک بیمارستان به طور منظم برای معاینه و درمان بیماری.

فوق معرفی از منطقه اشتباه از درمان سندرم نفروتیک، امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک کند. اگر شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز دارند، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک، سندرم نفروتیک، منطقه اشتباه از درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 14.6: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کاهش آن

سناریوی 4 FSGS یک سال پیش تشخیص داده شد. در حال حاضر، من 38 سال و سطح کراتینین من 14.6 mg / dl بود است. آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک به پایین آوردن سطح کراتینین بالا من؟

اول، وضعیت او تا به بیماری بدتر بسیار مصمم است به دلیل کراتینین 14.6 آنقدر بالاست که همیشه نشان می دهد از جمله بیماری های کلیوی FSGS به مرحله یا مرحله 5.The این مورد نهایی پیشرفت، پزشکان به احتمال زیاد به توصیه خود بیماران با شروع دیالیز. با این حال، اگر شما هنوز هم عملکرد کلیه دارند، طب میکرو چینی Osmotherapy در واقع می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین خود و بهبود سلامتی شما.

در این روش درمانی مکانیسم نفوذ پوست و acupoint قرار دادن داروهای چینی به طور کامل در دستگاه های اسمزی را نابود می کند و آنها را بر روی نقطه طب سوزنی Shenshu قرار داده است. این acupoint مربوط با دو کلیه ها. بنابراین، مواد تشکیل دهنده موثر داروهای چینی می تواند به بدن طور مستقیم از طریق piel.Generalmente نفوذ، پس از حدود 4 تا 6 هفته، بیماران ممکن است پیشرفت های زیر پیدا کنید.

- به نظر می رسد خستگی و ضعف

- پروتئین و خون در ادرار را کاهش می دهد

- کراتینین بالا و سطح BUN بدیهی است که کاهش

- افزایش تولید ادرار

- GFR و عملکرد کلیه را افزایش می دهد تا حدودی

در حال حاضر، ما می دانیم که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا و بیماری کلیه را انجام دهد. برای کسب اطلاعات در مورد فرآیند و هزینه، شما می توانید از دکتر خود را به طور مستقیم آنلاین بپرسید.



:: برچسب‌ها: FSGS، 14 , 6 کراتینین، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مواد و روش ها برای از بین بردن ادم شدید در پا به بیماران مبتلا به FSGS

FSGS یک اختلال است که باعث فیلتر گلومرولی کلیه، همچنین به عنوان شناخته شده گلومرول، کار را متوقف کنید می باشد. این امر منجر به نشانه های مختلف و عوارض، از جمله ادم شدید در پا. اگر این علائم رخ می دهد، می تواند تحت تاثیر قرار دهد توانایی راه رفتن بیماران. بنابراین، راه برای از بین بردن ادم می شود نگرانی شدید FSGS بیماران.

زبان عمومی، ادم است با توجه به دو دلیل: احتباس مایعات و از دست دادن پروتئین. وقتی کلیه ها می تواند ادرار به اندازه کافی تولید نمی کند، مایعات اضافی در بدن باقی می ماند، و در نتیجه ادم در پاها، ساق پاها، مچ پا، صورت دور چشم، و غیره. اگر گلومرول ها آسیب دیده است، از دست دادن توانایی خود را برای حفظ تغذیه در بدن، و پس از آن پروتئین ها ممکن است از کلیه به داخل ادرار نشت می کند. این می تواند منجر به فشار اسمزی کم از پلاسما و مایع اضافی در بعضی از بافت ها منجر شود.

با توجه به علل، روش های زیر می تواند کمک به از بین بردن پای تورم برای بیماران FSGS. برای پیدا کردن آنچه درمان برای شما مناسب است، شما می توانید kidney-support@hotmail.com ارسال و یا با یک دکتر مشورت آنلاین.

1 محدود کردن مصرف مایعات و سدیم

مایع خارج سلولی می تواند بیماران التهاب به طور مستقیم بدتر، در حالی که مصرف بیش از حد سدیم می تواند مایع در بدن انباشته می شود ایجاد کند. بنابراین، علاوه بر کنترل مصرف مایعات، بیماران FSGS نیز باید یک رژیم غذایی کم سدیم طرح ایجاد. توصیه برای مصرف سدیم حدود 1500 ~ 2000 میلی گرم در روز برای بیماران مبتلا به التهاب کلیه است.

2 از داروهایی که راست

در کلینیک، داروهای بسیاری از جمله ACE مهار کننده، می روند، ARBs، دیورتیک ها و استروئید برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین مفید هستند و باعث تحریک کلیه ها تولید ادرار بیشتر است. بنابراین، داروهای مناسب می توانند کمک به کنترل این علائم به طور موثر.

3. حمام پا به طور منظم

پا حمام یکی از روش های طب سنتی چین است که ممکن است گردش خون در سراسر بدن به طور موثر بهبود است. برای بیمارانی که ورم کرده اند، حمام پا دچار یک روش کمکی بزرگ برای از بین بردن تورم است.

4 نگاهی به داروهای خوراکی چینی

برخی از داروهای چینی توانایی شفا قوی ممکن است سلول های آسیب دیده کلیه کار برای بهبود یافتن به تدریج تشویق کنند. پس از گلومرول معلول کار، ادم شدید پا ممکن است به طور طبیعی ناپدید می شوند.



:: برچسب‌ها: FSGS، ادم شدید در پا، FSGS درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می GFR 75 توان با میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy بهبود

مشخص شده است که GFR یکی از مهم ترین شاخص های عملکرد کلیه است، پس از آن کاهش یافته است، آن را سخت به در گذشته بهبود یافته است. به عنوان یک نوع از درمان های جدید بیماری های کلیه، طب میکرو چینی Osmotherapy را امید تازه ای برای افرادی که در حال مبارزه با این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه است. سپس، اگر سطح GFR است در 75، این است که ممکن است به این درمان بهبود می یابد؟

درست مانند ما در بالا ذکر شد، طب میکرو چینی Osmotherapy یک نوع درمان جدید بیماری کلیه است، در مقایسه با دیالیز یا hormonotherapy، می تواند این بیماری را در یک راه طبیعی تر درمان می کند. چه چیزی بیشتر، می تواند کمک به جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود یا آن را معکوس با بهبود عملکرد کلیه، تا زمانی که بیمار می تواند این درمان را در زمان دریافت کنید.

در درمانگاه، GFR 75 به معنی 75 درصد از کلیه موثر می تواند کار وجود دارد، و این بیماری در حال حاضر در مرحله 2. است آسان است برای کنترل شود، حتی معکوس، به بازسازی نفرون آسیب دیده کلیوی و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر است. است که می گویند، در سطح پایین تر را می توان با طب میکرو چینی Osmotherapy بهبود یافته است.

از بالا ما می دانیم که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح GFR به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده را بهبود بخشد. اگر GFR خود را پایین تر از 75 است، شما همچنین باید نگران نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. واقعا امیدوارم که همه بیماران می توانند مانند یک فرد عادی در آینده نزدیک زندگی می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این درمان منحصر به فرد و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری خود، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: درمان CKD، GFR 75، میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شما توصیه گون برای بیماران نفریت مزمن

نفریت مزمن بیماری های کلیوی اغلب در کلینیک دیده است. گون یک نوع از گیاهان دارویی استفاده می شود برای بسیاری از مقاصد دارویی، به ویژه در طب سنتی چینی است. سپس، گون ممکن است درمان این نوع بیماری کلیوی کمک می کند؟

نفریت مزمن

همچنین به عنوان گلومرولونفریت مزمن ناشی از واکنش های التهابی در کلیه ها شناخته شده است. هنگامی که گلومرول ها قادر به فیلتر کردن خون به طور معمول، احتباس مایعات، پروتئین، فشار خون بالا، کم خونی کلیوی، و غیره، شما به راحتی می تواند رخ دهد.

گون برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن

مانند طب چینی، گون ممکن است به صورت خوراکی و خارجی گرفته شده است. برای بیماران مبتلا به نفریت، این دارو می تواند مزایای زیر را.

1 ضد التهاب

با توجه به اثر ضد التهابی گون برای درمان زخم، سرما خوردگی و آنفولانزا در زمان های قدیم استفاده می شود. از نفریت است که توسط واکنش های التهابی در کلیه ها ایجاد می شود، این گیاه ممکن است مهار این واکنش کمک و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

2 تقویت ظرفیت ایمنی بدن

برای مدیریت نفریت، بیماران ممکن است نیاز به استروئید و یا داروهای سرکوب کننده ایمنی. هر دو از این دو دارو با تضعیف سیستم ایمنی بدن کار می کنند. این باعث می شود بیماران مبتلا به آسیب پذیر به عفونت ها، سرماخوردگی و تب نفریت. اگر ایمنی بیماران، که می تواند به طور موثر جلوگیری از این مشکلات تقویت شده است.

3 بهبود سلامت کلی

گون خواص افزایش انرژی، بهبود سوخت و ساز بدن، اشتها بهبود یافته است، و بهبود خستگی می شود. تمام این مزایا را برای بیماران مبتلا به نفریت می باشد. تنها در صورتی که سلامت عمومی از این بیماران بالاتر است، آنها می توانند بهترین مشکل کلیوی خود و عوارض دیگر مبارزه کنند.

اطلاعیه

اگر چه گون ممکن است گلومرولونفریت مزمن درمان کمک، بیماران می توانید آن را آزادانه استفاده کنید. برای پیدا کردن دوز سمت راست، شما را تشویق به بگویید بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با دکتر آنلاین و یا بیماری پستی kidney-support@hotmail.com. برای افزایش اثر درمانی، بیماران همچنین نیاز به برداشتن برخی از داروهای چینی دیگر به عنوان راهنمایی دکتر خود را.



:: برچسب‌ها: نفریت مزمن، Naturopathy، گون ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هیپوگلیسمی و CKD

قند خون (FBG) در حالت ناشتا زیر 70 میلی گرم / دسی لیتر در نظر گرفته شده هیپوگلیسمی یا کاهش قند خون. اگر این در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه رخ می دهد، باید برخی از اختلالات زمینه ای مانند overmedication با انسولین و سایر داروهای ضد فاش کند. این باید مورد توجه بیماران را جذب کند.

برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه که هیپوگلیسمی، بزرگترین خطر همزیستی از مشکلات کلیوی و دیابت است. دیابت همواره با قند خون بالا مشخص است، بنابراین بیماران دیابتی نیاز به داروهای دیابت یا انسولین را برای کنترل قند خون است. هنگامی که ظرفیت نرخ فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و کلیرنس کلیوی کاهش می یابد، مواد تشکیل دهنده موثر از این داروها در سیستم دیگر باقی می ماند، و در نتیجه پایین بودن سطح قند خون است.

صرف نظر از اینکه آیا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مبتلا به دیابت، آنها ممکن است آسیب پذیر را به قند خون به دلایل خون زیر است.

- فقدان اشتها که منجر به کاهش مصرف غذا به طور متوسط

- یک وعده غذا فرار یا انتظار بیش از حد طولانی به غذا خوردن

- عفونت های جدی

- استفاده از الکل

- مصرف بیش از حد انسولین یا سایر داروهای ضد

- این داروها را مصرف قند در زمان اشتباه

- فعالیت بدنی بیش از حد

اگر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی هیپوگلیسمی، علائمی مانند سردرد، تعریق، لرزش و یا گرسنگی، گیجی، تاری دید، و به همین ترتیب ممکن است به خاطر وقوع این مشکل است. بنابراین، بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی برای جلوگیری از هیپوگلیسمی.

در اینجا برخی از روش های به طور موثر جلوگیری از هیپوگلیسمی می باشد.

* دنبال یک طرح وعده های غذایی به طور منظم و به دست آوردن غذایی به اندازه کافی

* دوز سمت راست از داروهای ضد در زمان توصیه شده

* اجتناب از مصرف الکل و نوشیدنی هایی که حاوی الکل

* هنگامی که شما ورزش، را تنقلات و داروهای در دست است

* اجتناب از ورزش شدید

* کنترل قند خون خود را به طور منظم و دکتر خود را بی درنگ بگویید اگر آن را کم یا زیاد است

علاوه بر این، بیماران کلیوی نیز باید به برخی از روش های را برای محافظت از کلیه ها و صدمه به کلیه ها معکوس می باشد. برای دریافت این گزینه بهترین درمان، ساده ترین راه برای چک کردن آنلاین به طور مستقیم.



:: برچسب‌ها: CKD، هیپوگلیسمی، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به معکوس آسیب کلیوی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

اگر صدمه به کلیه ها می تواند در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معکوس، شما می توانید نارسایی کلیه و یا حداقل تاخیر به طور موثر جلوگیری می کند. چگونه به معکوس آسیب کلیه در این بیماران؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

کلیه اندام های ترشحی که از نزدیک با گردش خون مرتبط می باشد. کلیه ها مسئول برای تمیز کردن خون با از بین بردن مایع اضافی، محصولات و مواد سمی زباله، در حالی که جریان خون و تغذیه می تواند اکسیژن برای سلول های ذاتی کلیه فراهم می کند.

هنگامی که مواد مضر حمله به بدن، خون است که به راحتی آلوده می شود. سپس، گردش خون می تواند تغذیه و اکسیژن به اندازه کافی به سلول های کلیه ارائه نمی دهد. بدون مواد مغذی کافی، کلیه ها متوقف کردن کار به آرامی. در مرحله 3، کلیه ها و تنها در 30٪ ~ 59٪، پس از آن ممکن است قادر به فیلتر کردن خون موثر است.

درمان های موثر برای معکوس کردن آسیب کلیه در بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه

بر اساس پاتوژنز مرحله 3 بیماری کلیه، کلیدی برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده است که به افزایش جریان خون سالم به کلیه ها و باعث ظرفیت خود درمان سلول های کلیه آسیب دیده. از این نقطه، پاک کردن درمان آلودگی خون انتخاب خوبی است.

از یک طرف، روش های تصفیه خون و داروهای چینی با سیستم ایمنی قوی برای عادی گردش خون و اضافه کردن برخی از مواد مغذی ضروری در جریان خون اعمال می شود. علاوه بر این، این درمان می تواند سیستم سلول های کلیوی ذاتی خود درمان را بهبود بخشد. با تغذیه مناسب و افزایش ظرفیت برای خود شفا، صدمه به کلیه ها می تواند با موفقیت معکوس شود.

علاوه بر درمان، بیماران باید یک طرح رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی را دنبال کنید. برای یک برنامه از برنامه درمانی و یا رژیم غذایی شخصی، شما می توانید به بیماری kidney-support@hotmail.com ایمیل.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، کلیه مزمن درمان بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا پودر کاری امن برای بیمار دیالیز

در روز های ما، دیالیز می تواند کمک به طولانی شدن طول عمر افراد مبتلا به نارسایی کلیه تا حد زیادی، به طوری که آنها می توانند یک زندگی با کیفیت داشته باشد. اما آن دسته از بیماران بسیار آسان است به رو اشتها، موجب کمبود تغذیه. به منظور کمک به آنها زندگی می کنند بهتر است، کارشناسان مردم توصیه برای حفظ یک رژیم غذایی مناسب، که در حفظ تعادل تغذیه مفید است، علاوه بر آن می تواند کمک به جلوگیری از برخی عوارض ناشی از این بیماری است. چه چیزی بیشتر، می تواند اثر درمانی را افزایش دهد.

پودر کاری است که توسط بسیاری از مردم دوست، آن است که به طور گسترده ای در پخت و پز، به خصوص در ساخت کاری. سپس آن را برای بیمارانی که تحت درمان با دیالیز بی خطر است؟

مشخص شده است که بیمار با نارسایی کلیه مشکلات در تخلیه پتاسیم، بنابراین اگر در مواد غذایی بیش از حد با پتاسیم بالا در آن است، که ممکن است به Hyperpotassemia، که یک بیماری تهدید کننده زندگی منجر شود. و پودر کاری بالا از پتاسیم است، بنابراین بیماران باید به جلوگیری از آن را بخورم. علاوه بر پودر کاری، مواد غذایی زیر نیز بالا از پتاسیم است، آنها لوبیا، گوجه فرنگی، سیب زمینی، قارچ، بادام زمینی، گردو، انگور، موز، نارگیل، شکلات، قهوه، غذاهای خشک و غیره، بنابراین بیماران باید با توجه به آنها پرداخت .

علاوه بر پتاسیم، بیمار مبتلا به این بیماری نیز باید مصرف پروتئین، مایع، سدیم و فسفر کنترل، همه آنها ممکن است بیماری را بدتر کند.

به طور خلاصه، زمانی که شما برنامه رژیم غذایی، آیا آن را با توجه به شرایط مدیون خود، مطمئن شوید که آن را می توانید به اندازه کافی تغذیه بدون اضافه بار کار به کلیه خود را در همان زمان عرضه است. توجه به تغییرات رنگ، بو و طعم در غذاهای، که می تواند کمک به بهبود اشتها می شود.

اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی خود نیاز دارید یا سوال دیگر در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی نارسایی کلیه، پودر کاری، دیالیز، آیا پودر کاری امن برای بیمار دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه میزان آب باید برای کیست های کلیه را من

چه مقدار آب باید برای کیست های کلیه را؟ این یک موضوع داغ در میان بیمارانی که تحت شرایط یکسان می باشد. حجم مصرف آب ممکن است پیش آگهی این بیماری تاثیر می گذارد، پس از آن است که واقعا مهم است که آن را می دانم به وضوح.

مشخص شده است که، برای بیماران مبتلا به کیست کلیه، کلیه های خود را در برخی از درجه آسیب دیده است، پس از آن می تواند موثر کار می کنند. در صورت مصرف مقدار زیادی از آب، که در بدن تجمع می یابد، با توجه به آن می تواند در زمان نمی شود تخلیه می شود. بنابراین القاء ادم و علائم دیگر. بنابراین بیمار باید آب خاص با توجه به شرایط خود را.

نگاهی به بیش از حد یا بیش از حد آب کمتر خوب است برای درمان این بیماری نیست. پس از همه، آب بیش از حد خواهد بار کار به کلیه اضافه کردن و تشدید تورم. اما اگر شما آب خیلی کمتر است که برای تخلیه مواد زائد و سموم بدن کمک کننده نیست بنوشد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به کیست کلیه، باید توجه ویژه ای به مصرف آب پرداخت.

در یک کلام، اگر شما کیست کلیه کردم، نوشیدن آب کافی در صورت لزوم، اما اگر این بیماری است القاء عملکرد خود را کاهش کلیه، شما باید با توجه به حجم آب شما برای هر روز پرداخت. به طور معمول، آن را باید در حدود 600mg است، البته، آن شامل حجم ادرار کردن نیست.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد درمان کیست های کلیه، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل یا پیام های زیر را ترک کنند، ما سعی خواهیم کرد از بهترین به شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: درمان CKD، ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

جینسنگ برای درمان کیست کلیه

جینسنگ به عنوان یک نوع از تونیک، آن را نیز می توان به عنوان دارو استفاده می شود. در چین، آن است که به طور گسترده ای در درمان انواع بسیاری از بیماری استفاده می شود، به نظر می رسد که آن را مناسب برای تمام بیماران است. اما بیماری کلیوی متفاوت از بیماری های دیگر است، اگر شما چیزی اشتباه، بدون توجه به غذاها یا داروها، آنها را از آسیب بیشتر به کلیه ها را، موجب این بیماری را بدتر می رود. سپس، به جینسنگ را می توان برای درمان کیست های کلیه استفاده می شود؟

جینسنگ می تواند اندامهای خونساز تحریک، در نتیجه برای ترویج محصولات از خون است. همچنین می تواند ایمنی افزایش و تنظیم سطح فشار خون و قند خون است. پس از آن کمک بزرگی است برای بهبود اثر درمانی، حتی اگر افرادی که هیچ بیماری، آن را نیز می تواند کمک به ساخت تا بدن ما است. اما وجود دارد بسیاری از انواع جینسنگ، و عملکرد خود را متفاوت توسط یکی است، پس آن را قبل از اینکه شما دکتر خود مشورت کنید. علاوه بر این جینسنگ هستند، بسیاری دیگر داروهای گیاهی را می توان برای درمان کیست های کلیه استفاده می شود وجود دارد. در چین، پزشکان اختراع کرده اند یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، و آنها ثابت شده است که اثر درمانی قابل توجهی در درمان این بیماری است. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما بهتر است یک روش سیستماتیک در زمان، که می تواند به شما کمک کند خلاص شدن از شر این بیماری پیش از آن.

همانطور که در بالا ذکر شد، چیزهایی که شما را انتخاب کنید به برای پیش آگهی این بیماری بسیار مهم است، بنابراین نمی دهد فکر می کنم دوم قبل از تصمیم گیری. اگر شما هر گونه کمک در درمان کیست های کلیه نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل و یا شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: درمان CKD، کیست کلیه، جینسنگ برای کیست کلیه، درمان کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود GFR 45 تا 70 در نارسایی کلیه

در گذشته، مردم در نظر گرفته شده است که پس از عملکرد کلیه کاهش یافته است، آن را نمی توان معکوس کرد. اما در حال حاضر، با زمان رفتن، با کمک فن آوری بالا و درمان مناسب، بافت آسیب دیده کلیه را می توان تا حدی تعمیر، است که به می گویند که عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است. سپس، چگونه به بهبود GFR 45 تا 70 در نارسایی کلیه؟

مشخص شده است که GFR، نام و نام خانوادگی میزان فیلتراسیون گلومرولی است، یکی از شاخص عملکرد کلیه است. هنگامی که آن را به 45 فراز زندگی، که به معنی باقی مانده 45٪ کلیه می تواند موثر کار وجود دارد و این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است. اگر می خواهید آن را بهبود بخشد تا 70، این بدان معناست که شما نیاز به درمان منظم در حال حاضر.

مرحله 3 مرحله بسیار حیاتی است، بیشتر از علائم شروع به در این مرحله به نظر می رسد، تا مردم مجبور به پرداخت توجه به آن. معمولا، پزشکان توصیه می کنند hormonotherapy و immunosuppressor برای کنترل این بیماری است. آنها می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت آن و طول عمر بیمار را تا حدی، اما آنها می توانند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. خوشبختانه، مردم یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی اختراع کرده اند، آنها می توانند کمک به معکوس بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه است. در میان آنها طب میکرو چینی Osmotherapy یک نماینده است، آن را به خوبی شناخته شده در سراسر جهان در حال حاضر. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه با GFR 45، اگر شما می خواهید برای بهبود آن تا 70، شما باید فکر می کنم چینی گیاهان دارویی پزشکی را.

اگر شما هر گونه کمک در imroving سطح GFR خود و یا درمان نارسایی کلیه باید، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: کلیه درمان شکست، چگونه به منظور بهبود GFR 45 تا 70، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه کار در 40٪ به چه معنا است

به عنوان یک بیمار بیماری کلیه، دکتر ممکن است به شما گفت که کلیه در حال کار در 40٪ و یا چیزی، شما ممکن است تعجب به چه معناست؟ در واقع، این بدان معناست که وجود دارد در سمت چپ 40٪ از کلیه می تواند کار کند به اندازه کافی، 60٪ دیگر از بین رفته است. در درمانگاه، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله، با 40٪ کار کلیه بدان معناست که شما در حال حاضر در مرحله 3 از این بیماری تقسیم شده است.

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه یک مرحله بسیار مهم، درمان خوب به علاوه رژیم غذایی خوب می تواند بیماری خود را به خوبی می رود، حتی معکوس می باشد. اما بدون کنترل خوب، ممکن است اگر آن را درمان نشود توسعه مرحله 4 یا 5. علاوه بر این، بسیاری از نشانه های این بیماری در طول این زمان به نظر می رسد، تا مردم ممکن است بیشتر از آنها رنج می برند.

به عنوان یک گزینه درمانی ممکن است، طب میکرو چینی Osmotherapy است بیشتر و بیشتر مردم را دوست داشت، به دلیل عوارض جانبی کم آن و اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. این نه تنها می تواند نفرون باقی مانده کلیه حفاظت از اما همچنین می تواند عملکرد کلیه های تعمیر آنهایی که آسیب دیده را بهبود بخشد. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند می توانند فرصت آن را معکوس کنید. علاوه بر این، می تواند به بهبود کیفیت زندگی بیمارانی که تحت درمان با دیالیز کمک به کاهش عوارض جانبی دیالیز، در نتیجه.

با توجه به تحقیقات، طب میکرو چینی Osmotherapy مناسب برای تمام بیمار به بیماری کلیوی است، به استثنای بیمار با هیچ خروجی ادرار (برای کسانی که به بخش هایی از بیمار، ما راه های دیگری برای افزایش خروجی ادرار قبل از استفاده از این روش درمانی استفاده کنید). در یک کلام، قبل از آن بیمار می تواند این درمان کنید، اثر درمانی بهتر را می توان به دست آورد. به عنوان یک بیمار با 40٪ عملکرد کلیه، شما باید درمان نظام مند در زمان می برد.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، 40٪ عملکرد کلیه، کلیه کار در 40٪ ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کودکان و نوجوانان مبتلا به سندرم نفروتیک با عود مکرر چگونه به آن را متوقف

همانطور که همه ما می دانیم عوامل بسیاری ممکن است به سندرم نفروتیک را وادار به مصرف دوباره، حتی این بیماری کمی سرد و تب ممکن است آن را بدتر می کند. پس از آن واقعا آزار مردم، به ویژه کودکان و نوجوانان. اما این نه به معنای این بیماری را نمی توان به خوبی، با توجه به تحقیقات کنترل شده، مردم می توانند به این بیماری بدون عود برای مدت طولانی زندگی می کنند، تا زمانی که آنها می توانند یک رژیم غذایی مناسب نگه دارید و درمان مناسب در زمان.

برای بچه های مبتلا به این بیماری، آنها باید به جلوگیری از خوردن غذاهای با نمک بیش از حد، از آن کمک بزرگی به حفظ فشار خون ثابت است. آنها همچنین باید از غذا خوردن شبیه سازی مواد غذایی، مانند فلفل گرم است. در یک کلام، رژیم غذایی برای درمان این بیماری بسیار مهم است، یک رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به کاهش میزان عود و افزایش اثر درمانی را در همان زمان. اما این کافی نیست برای درمان این بیماری نیست. بنابراین یک درمان مناسب برای کنترل این بیماری ضروری است. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر است، می تواند بیماری را در یک راه طبیعی تر درمان، آن است که به طور گسترده ای در درمان سندرم نفروتیک استفاده می شود. بیمارانی که دریافت این درمان می تواند کمتر رنج می برند و بهتر زندگی می کنند، پس از آن توسط بسیاری از مردم به خصوص بچه ها را دوست داشت.

آیا به یاد داشته باشید به دور از آن القاء مانند سرماخوردگی و تب، که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید در توقف عود سندرم نفروتیک و یا می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های زیر را ترک کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مهم نیست که چقدر، پیش از آن شما می توانید درمان کنید، بیشتر از نرخ است که آن را کنترل کنید. به امید همه مردم که با آن مبارزه می تواند مانند یک فرد عادی در آینده نزدیک زندگی می کنند.



:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک، کودکان و نوجوانان مبتلا به سندرم نفروتیک، سندرم نفروتیک عود ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دوره عادی از خروجی ادرار برای بیماری های کلیه چیست

نظارت بر حجم ادرار کردن یکی از موارد از ادرار معمول (آزمایش ادرار) است، با توجه به تعداد خروجی ادرار، ما می توانیم می دانم که چقدر توابع کلیه ها باقی مانده است. چرا که آب به طور عمده توسط کلیه به شکل ادرار تخلیه شده، یک بار کلیه آسیب دیده است حجم ادرار غیر طبیعی خواهد بود. سپس، آنچه که در سطح طبیعی آن را برای بیماری کلیه است؟

تحت شرایط عادی، بدن ما خواهد ادرار کننده 1000ml-2000ml، تولید، اما بعد از نوشیدن مقدار زیادی از آب در یک زمان کوتاه، خروجی ادرار را افزایش می دهد بیش از حد. اما، اگر ادرار خروجی در همه زمان ها است بیش از 2500ml، است که معنی نیست عملکرد کلیه خود را به خوبی است، بر عکس، این بدان معناست که کلیه شما شاید در برخی از درجه آسیب دیده.

البته، خروجی ادرار در برخی شرایط مانند پیش از این تعداد زیادی از عرق کاهش خواهد یافت. اما آن را باید همیشه در برخی از سطح پایین، در غیر این صورت، که نشان می دهد کلیه ها دچار دردسر شده است. وقتی حجم ادرار کمتر از کننده 400ml / روز است، ما آن را الیگوری. هنگامی که آن را کمتر از 100 میلی لیتر / روز است، ما آن را آنوری تماس بگیرید.

از بالا ما می دانیم که حجم خیلی زیاد یا خیلی کمتر از ادرار خوب نیست، سطح نرمال باید بین امواج کننده 1000ml-2000ml، بنابراین شما نیاز به توجه. هنگامی که شما در پیدا کردن هر غیر طبیعی، به دکتر خود بگویید و اقدامات بلافاصله، که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از بیماری پیشنهاد. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری کلیه، لطفا مستقیما دکتر آنلاین ما مشورت کرده و یا پیام های ترک به ما، ما توصیه رایگان برای شما فراهم کند.



:: برچسب‌ها: اصول اولیه CKD، حجم عادی از خروجی ادرار، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه شده توسط چینی ها گیاهان دارویی پزشکی

نارسایی کلیه یک نوع بیماری مزمن کلیه است، پس آن را سخت به درمان است، اما همچنین به ما بار آن را درمان می دهد. قبل از اینکه چینی ها گیاهان دارویی پزشکی مورد استفاده در پخت این بیماری، آن را فقط می توان به تاخیر افتاد، به جای توقف. پس چگونه برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری های چینی گیاهان دارویی پزشکی؟

در واقع، طب شاخ و برگ گیاهان که در بالا ذکر شده است یک درمان تک نیست، آن را به یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس آن است. بهترین آنهایی که به خوبی شناخته شده طب میکرو چینی Osmotherapy است، آن را به طور گسترده ای برای درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است. در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف با توجه به نیاز اعمال می شود، بنابراین به عنوان برای اطمینان از اثر بهتری درمانی. بزرگترین مزیت آن درمان است که آنها می توانند این بیماری را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. چه چیزی بیشتر، به عنوان یک نوع از نوآوری از درمان های سنتی، آنها می توانند به این بیماری با استفاده از زمان و گیاهان کمتر درمان، این بدان معناست که مردم هیچ نیاز به رنج می برند هم تا زمانی مثل قبل.

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه با تمام کسانی که درمان های منحصر به فرد؟

همکاری با یک دیگر، کسانی که روش های درمانی می تواند نفرون کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر با بزرگ عروق خون، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و توقف پیشرفت کلیه شکست، حتی به آن معکوس می باشد.

اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهند بدانند که آیا بیماری خود می تواند معکوس شود و یا متوقف شده توسط چینی گیاهان دارویی پزشکی، لطفا مردد به چت با دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما را، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما .



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه، چینی گیاهان دارویی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه های میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

طب میکرو چینی Osmotherapy نوع جدیدی از درمان از نارسایی کلیه است، که در حال حاضر به خوبی شناخته شده در سراسر جهان. بسیاری از مردم می دانند که می تواند کمک به درمان این بیماری با بهبود عملکرد کلیه، اما تعداد کمی از مردم به دلایل دانم، پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه را با این روش درمان منحصر به فرد؟

به عنوان یک نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند این بیماری به طور طبیعی رفع می کند. با بزرگ ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه باقی مانده حفظ و تعمیر آنهایی که آسیب دیده است، در نتیجه کمک به مردم برای مبارزه با این بیماری است. با توجه به عوارض جانبی کم آن و اثر درمانی قابل توجه، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم. چه بیشتر، این درمان است غلبه بر نقطه ضعف سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند این بیماری در یک زمان کوتاه درمان، به طوری که بدون نیاز به اتلاف شدید وقت و پول زیادی وجود دارد. اما درست مثل همه چیز در جهان، همچنین دارای دو طرف، آن است که مناسب برای بیماران مبتلا به ادرار نیست. بنابراین برای کسانی که بخشی از بیماران، آنها نیاز به افزایش ادرار اول است.

همکاری با درمان های دیگر، که نیز در طب چینی خود را بر اساس این روش درمانی می تواند تا حد زیادی بهبود کیفیت زندگی بیمار است. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند و می توانید آن را در مرحله اولیه، شما ممکن است فرصتی برای معکوس کردن بیماری خود را دریافت کنید. در یک کلام، قبل از آن شما می توانید این درمان کنید، بهتر اثر درمانی شما می توانید دریافت کنید.

اگر شما هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه نیاز دارید و یا میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. 



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy، چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران کلیوی و پزشکان را جشن می گیرند روز ملی چین

روز ملی جشنواره بزرگ در چین کل کشور را جشن خواهد شد. در سال 2014، یک گروه از بیماران مبتلا به کشورهای دیگر بیماری کلیوی شرایط درمان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری. در روز ملی این سال، این بیماران در این روز بزرگ با پزشکان و پرستاران اینجا جشن می گیرند، و آنها را یک حزب فراموش نشدنی. همه ما می خواهیم کشور می تواند تبدیل به به طور فزاینده ای قدرتمند، و بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند به بهبود بیمارستان ما به دست آوردن.

گروه بین المللی SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است همواره در تلاش برای ساخت یک خانواده بزرگ برای بیماران کلیوی از کشورها و نژادهای مختلف. در این خانواده، پرستاران بیماران خود را به بهترین پرستاران مراقبت می دهد و پزشکان درمان مفید تر. هیچ یک از بیماران کلیوی احساس بی حوصله و یا پشیمانی.

در این بازی، ما می توانیم عمیقا در اینجا احساس تمام بیماران کلیوی و دوست دارم هر هر دو پرستاران و پزشکان. شکی نیست که این را می دهد پزشکان کارکنان اعتماد به نفس و ارزش به همه چیز ما می توانیم را به این بیماران یک زندگی جدید وجود دارد.

در حالی که این اقدامات حرفه ای نیست، ما می توانیم پیدا کردن تمام هنرمندان توسط قلب انجام داده اند. پس این بازی در بسیاری از خندد به پایان رسید.

در اینجا، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یا نارسایی مزمن کلیه حتی نه تنها سلامت بلکه گرما. ما اعتقاد داریم که هیچ زندگی زیبا تر است انتظار برای تمام بیماران کلیوی است. بهترین آرزوها برای همه.



:: برچسب‌ها: پزشکان کلیه و بیماران، جشن روز ملی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه سطح کراتینین می قبل از مرگ برو بالا

ماده کراتینین در سوخت و ساز بدن عضلانی تشکیل شده است. به طور معمول، کلیه ها می توانید این محصول زائد از بدن از بین بردن. سطح کراتینین سرم بالا بیشتر احتمال دارد که نشان می دهد آسیب کلیوی. برخی از بیماران حتی بپرسید که چگونه سطح کراتینین بالا می تواند قبل از مرگ است.

نخست، ما قویا بر این باورند که ما نیاز کلیه های ما بدن بزرگ با توانایی جبرانی قوی هستند. بنابراین، زمانی که بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه باقی می ماند، سطح کراتینین را نمی خواهد بیش از حد بالا است. در اکثر موارد، در سطح پایین تر از عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالاتر است.

در کلینیک ها، پزشکان تصمیم گیری بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تبدیل شده است مرحله اورمیک، در زمانی که بیمار با سطح کراتینین بیشتر از 708 umol / L و یا 8.0 mg / dl بود. سپرده بیش از حد از حمله کراتینین خون اندام های مختلف و سیستم ها، از جمله کلیه ها، قلب، ریه ها، عروق خونی، سیستم عصبی، و غیره، از طریق جریان خون. در این مورد، اگر سطح کراتینین است که با مشکلات بهداشتی در حال ظهور خطرناک همراه است، زندگی بیماران ممکن است تهدید می شود.

با این حال، سطح بالای کراتینین باید علت مرگ نیست، چرا که برخی از بیماران هنوز با کراتینین کلیه 1400 یا بالاتر زندگی می کنند. برای محافظت از کلیه ها بیمار و ارگان های دیگر، که باید راه هایی سریع برای کاهش کراتینین بالا خود را به موقع است.

تا به حال، گستره ای از درمان در کاهش کراتینین حفاظت کلیه بالا موثر ثابت شده است. پزشکی Ketosteril دهان و غربی، طب چینی به صورت خوراکی به عنوان membranaceus گون، دارو حمام، انما درمان، خون آلودگی پاک کردن درمانی، دیالیز، و به همین ترتیب، آنها قادر به تمیز کردن خون می شود. با این حال، بیماران باید بهترین گزینه درمان بر اساس وضعیت بیماری خود را انتخاب کنید.

توسط سطح کراتینین بالا عذاب؟ می خواهم برای جلوگیری از عوارض تهدید کننده حیات؟ شما می توانید گزارش آزمون، شرح بیماری بیماری kidney-support@hotmail.com خود را ارسال. تمام کارشناسان کلیه در اینجا تلاش خود را برای کمک به انجام.



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی، سطح بالای کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و فقدان کلیوی

"برادر من است بیماری کلیه پلی کیستیک و فقدان کلیوی، و سطح کراتینین او 9.8 میلی گرم / دسی لیتر است. کدام دارو یا درمان برای او مفید است؟" یک نفر ما مشورت دیروز آنلاین. همانطور که می دانید تعداد زیادی از مردم که او نیز تجربه مشابه دارند، ما پاسخ ما به اشتراک بگذارید اینجا.

اول، ما دوست داریم که به معرفی PKD و فقدان کلیوی.

ARPKD و ADPKD: بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه است که دارای دو شکل است. ADPKD بیشتر از ARPKD است. بیماران ARPKD معمولا قبل از سن 20 سالگی می میرند، در حالی که ADPKD به آرامی پیشرفت می کند و برخی از بیماران حتی نمی دانند که قبل از مرگ باید این بیماری است. بنابراین، ما بیشتر در مورد ADPKD اینجا صحبت کنید.

فقدان کلیه و یا آپلازی کلیه بدان معناست که کلیه های بیمار کمتر از 50٪ از کلیه طبیعی است، اما نفرون و تمایز آنها طبیعی است. با این مشکل، بیماران معمولا فشار شدید خون بالا داشته باشد.

هر دو PKD و فقدان کلیه ذاتی هستند، بنابراین یک راه برای متوقف کردن جلوگیری از وقوع آنها وجود دارد.

درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک و فقدان کلیوی

تا کنون، هیچ درمان اختصاصی برای فقدان کلیوی وجود دارد. اگر بیماران هر گونه عوارض را نداشته باشند، آنها می توانند با کلیه خود را با خیال راحت زندگی می کنند. با این حال، یک بار از بیماران فشار خون بالا بسیار شدید و اختلال بینایی، باید شرایط عمل جراحی برای برداشتن کلیه بیمار.

کلید درمان PKD است که برای حفظ همه کیست کوچک کلیوی و حفظ بافت کلیه باقی مانده عملکرد. در حالی که تمام کیست های کلیوی در توانایی کلیه هستند، این کیست ها را زندگی بیماران تاثیر نمی گذارد. برخی از داروهای چینی به عنوان beeltle زمین در کاهش کیست های کلیوی موثر ثابت شده است.

اگر شما می خواهید، شما می توانید سن خود را، سطح کراتینین، اندازه کلیه، بزرگترین کلیوی کیست، و به همین ترتیب بگویید. بنابراین، کارشناسان کلیه ما می تواند مشخص است که داروها در درمان PKD مفید هستند و محافظت از کلیه ها.



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من می توانم بسکتبال با سندرم نفروتیک بازی

سندرم نفروتیک یک اختلال کلیوی مشترک است که بسیاری از مردم تاثیر می گذارد. برای افزایش ایمنی این بیماران و آنها را در برابر بهترین بیماری کلیوی مبارزه، اغلب پیشنهاد ورزش. در این مورد، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند بسکتبال بازی؟

مشخص شده با افزایش نفوذ پذیری غشاء پایه گلومرولی، سندرم نفروتیک باعث مقدار زیادی از از دست دادن پروتئین، ادم شدید، hypoproteinemia، و چربی خون.

به منظور کنترل این نشانه ها و پیشرفت آهسته از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی سندرم نفروتیک اغلب استفاده می شود. با این حال، این داروها با تضعیف سیستم ایمنی بدن بیماران است که می تواند ظرفیت ایمنی بدن کم شود به راحتی کار می کنند. علاوه بر این، از دست دادن پروتئین ایمونوگلوبولین منجر از دست داده است که علت دیگری از ایمنی پایین است.

ورزش منظم می کند صلاحیت ایمنی بیماران را بهبود نمی بخشد، بهبود گردش خون و سندرم نفروتیک ضد. با این حال، ما باید تاکید است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ورزش بهتر ملایم بود.

بسکتبال متعلق به ورزش شدید، برای بازی اغلب نیاز مردم را به اجرا به سرعت. با توجه به این، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک کودکان و بزرگسالان توصیه می شود برای انجام برخی از ورزش های دیگر. به عنوان مثال، پیاده روی تنها یک گزینه خوب است.

ورزش کمک می کند تا حد زیادی به درمان های پزشکی بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند به مدت نیم ساعت سه بار در هفته پیاده روی. البته برخی از تمرینات دیگر مانند آهسته دویدن، تای چی، یوگا، و غیره، همچنین برای بسیاری از بیماران می باشد. بهتر است برای آنها را به برنامه ورزشی با راهنمایی یک متخصص پزشکی. با این حال، اگر بیماران دچار عفونت دستگاه ادراری یا هماچوری، توصیه می شود به استراحت در بستر است.

همراه با برنامه ورزشی سالم، بیماران باید به دنبال یک برنامه رژیم غذایی علمی است. اگر نه، شما می توانید از دکتر خود برای کمک آنلاین بپرسید.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، بسکتبال بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

غذاهایی که برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه دیابتی مناسب است

برای بسیاری از بیماری کلیه دیابتی میوه بیماران یک نوع لوکس است، آنها تمایل به خوردن آن، اما جرات آن را بخورم می باشد. در واقع، بدون نیاز به دور از میوه وجود دارد. از آنجا که بسیاری از انواع مختلف میوه ها، که غنی از انواع تغذیه مانند ویتامین، فیبر و مواد معدنی وجود دارد، همه این چیزها برای سلامتی شما مفید است. پس چه نوع از میوه ها به بیماران مبتلا به بیماری کلیه دیابتی مفید است؟ اجازه بدهید به ما نگاه داشته در هم.

میوه های مختلف تعداد قند های مختلف در آن، بنابراین ما باید آنها را به گونه ای متفاوت رفتار می کنند. بعضی از میوه ها فقط حاوی قند 10g به هر 100G، مانند هندوانه، خربزه، پرتقال، لیمو، هلو، انگور، توت فرنگی، آناناس، گیلاس و نارگیل. بیماران می توانند برخی از آنها با توجه به نیاز خوردن. برای بعضی از میوه ها که حاوی قند 11-12g در 100G، بیماران باید احتیاط به آنها غذا خوردن است. این میوه از جمله موز، انار، سیب، گلابی، هسته میوه جات و انبه. بیماران میوه ها باید برای جلوگیری از است تاریخ قرمز، زالزالک، کشمش، خرمالو خشک و longan، چرا که این میوه بیش از قند 20g را در هر 100G باشد.

کارشناسان می گویند سبزیجات تازه سرشار از تغذیه های مختلف و بدون شکر بسیار است. بنابراین به منظور مید تقاضا از بدن خود را که شما می توانید برخی از سبزیجات مانند گوجه فرنگی و خیار خوردن، آنها جایگزین خوبی برای میوه و بسیار مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه دیابتی می باشد.

اگر شما مشکلات دیگر در مورد بیماری کلیه دیابتی شما می توانید با پزشکان آنلاین ما چت، آنها به شما برخی از توصیه های خوب را به صورت رایگان ارائه می کنند.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی، بیماری کلیه دیابتی، غذا برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آب میوه خوب برای بیماران مبتلا به ESRD و بیماری کلیه Polystic است

همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، اگر بیماران می توانند یک رژیم غذایی مناسب که برای سلامتی آنها مفید خواهد بود داشته باشد. سبزیجات و میوه های تازه بهترین انتخاب، اما می تواند بیمار را انتخاب کنید آب میوه را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود را؟ پاسخ مثبت است.آب میوه طبیعی می تواند منبع خوبی از تغذیه. برای آن است که طعم خوب و به راحتی قابل بلع پس از آن در میان بیماران است. اما همه چیز را تا دو طرف، اگر شما آب آنقدر زیاد است که همچنین کلیه شما آسیب برساند و ایجاد بیماری شما را بدتر.

بیماری های کلیه Polystic یک نوع بیماری ژنتیکی است، اگر یکی از بیماران این بیماری، پس فرزندان خود را خواهد نیمی از این شانس را به آن را دریافت دارند. این آسان نیست برای درمان، بیشتر بیماران می توانند با آن زندگی می کنند، اما می تواند از آن نیست خلاص شدن از شر. بنابراین برای پدر و مادر اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری کودک خود را، شما باید با توجه به هر جنبه ای از او / او پرداخت.

کودکان مبتلا به بیماری های کلیه Polystic و مرحله 5 CKD باید به اندازه کافی آب در زندگی روزانه خود را می نوشند، 4000 میلی لیتر در صورت امکان. اگر فرزند شما می خواهید برای نوشیدن آب میوه، آب لیمو بهترین انتخاب است. اما این به این معنی نیست که آنها می توانند آب های دیگر مصرف نکنید، تنها چیزی که شما باید انجام دهید این است که کنترل حجم آب.

اگر شما هر گونه کمک در درمان ESRD و یا بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، آنها می توانند به شما برخی از توصیه های خوب را به صورت رایگان ارائه می کنند. یا شما می توانید یک پیام را به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی PKD، ESRD، بیماری کلیه Polystic، آب میوه خوب برای بیماران مبتلا به ESRD می باشد ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم به پیشرفت نارسایی کلیه معکوس

بسیاری از بیماری مزمن کلیه انواع می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، پیشرفت این بیماری سخت برای متوقف کردن است. اما در حال حاضر، با توسعه تکنولوژی، این بیماری را می توان در مراحل اولیه معکوس شود. راهنمایی های زیر می تواند به شما کمک کند برای کنترل بیماری خود را به خوبی، به ما نگاه داشته در هم.

1. همه از این بیماری بدون توجه به ضایعه محلی و یا بیماری به طور کلی می تواند عملکرد کلیه ها آسیب برساند، در آخرین وادار به نارسایی مزمن کلیه. بنابراین لازم است برای تشخیص این بیماری در زمان، اگر این protopathy را می توان درمان، عملکرد کلیه ممکن است بهبود یافته است.

2. سرد یک بیماری به طور کلی، که می تواند ایمنی را کاهش دهد و باعث عفونت است. گزارش شده است که 40٪ نفریت بدتر و بدتر فقط به خاطر اینکه بیماران سرما. بنابراین ما باید با توجه به سرد در زندگی روزمره ما پرداخت.

3. بیش از کار به کلیه ما مضر است و می تواند حجم کار کلیه را افزایش می دهد، بنابراین شما باید به یک عادت زندگی سالم را تشکیل می دهند. هنگامی که شما احساس خستگی، شما بهتر است استراحت است که می تواند کمک به عملکرد کلیه ما را دریافت کنید بهبود می یابند.

4. برخی داروها می تواند کلیه ما آسیب می رساند، اگر شما آنها را اشتباه، زندگی شما ممکن است در معرض خطر. بنابراین، هرگز تصمیم به خوردن هر گونه دارو قبل از دکتر خود مشورت کنید.

رژیم غذایی: رژیم غذایی نیز برای سلامتی ما بسیار مهم است، اگر شما یک رژیم غذایی مناسب، می تواند کمک به درمان بیماری خود را. 5. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کمبود تغذیه، بنابراین ما باید رژیم غذایی ما برای دیدار با تقاضا از بدن ما را تنظیم کنید. سبزیجات و میوه های تازه می باشد بهترین انتخاب است.

6. شما نیاز به انتخاب یک بیمارستان معمولی است که می تواند کیفیت درمان اطمینان.

راهنمایی در بالا می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید، اما اگر شما می خواهید به عقب نارسایی کلیه، نکته کلیدی این است که آن را درمان با درمان به موقع و مناسب.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: آیا می توانم به پیشرفت نارسایی کلیه معکوس، نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان گیاهان دارویی برای درمان FSGS با ادرار پروتئین

شما می دانید بیشتر از زمان، سندرم نفروتیک می تواند به FSGS توسعه. بنابراین هنگامی که شما برخی از علائم NS کردم، شما بهتر است به بیمارستان بروید به تشخیص بیشتر و کنترل آن را در مراحل اولیه. درمان گیاهان دارویی یکی از درمان های موثر برای درمان این بیماری است، چگونه می توان آن را به کمک به درمان این بیماری؟

سطح کراتینین بالا، فشار خون بالا و مقدار زیادی از ادرار پروتئین هستند که نشانه هایی از این بیماری و عفونت ممکن است آنها را تشدید، حتی این بیماری پیچیده تر است، بنابراین شما باید از قبل جلوگیری می کند.

اگر ادرار پروتئین نمی تواند تحت کنترل بعد از 16 هفته درمان و برای این مورد باشد، rituximab ممکن است توسط پزشکان استفاده می شود، اما هنگامی که شما عفونت دارید، شرایط خواهد بود پیچیده کمی بنابراین هر استفاده دارو ممکن است باعث خطر است، بنابراین ما نشان می دهد که استفاده دقیق از این دارو. شما باید با دکتر محلی خود را برای این شرایط مشورت کنید. علاوه بر ارز پلاسما می تواند به کمک برخی انجام دهد. اما این را نیز باید در وضعیت او بستگی دارد.

در بیمارستان ما ما به طور عمده در درمان شاخ و برگ گیاهان تمرکز می کنند. و معمولا ما طب گیاهی به جای این استروئید استفاده کنید. همانطور که برخی از گیاهان دارای اثر از immunosupressor، اما هیچ عوارض جانبی مانند. علاوه بر این برخی از درمان های سنتی چینی می تواند کمک به بهبود جریان خون و بهبود سیستم ایمنی، به این ترتیب برای درمان این بیماری از ریشه آن است.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد درمان گیاهان دارویی برای درمان FSGS با ادرار پروتئین، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: ادرار پروتئین، درمان FSGS، درمان گیاهان دارویی، درمان FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 719
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

روش درمان برای 25 درصد عملکرد کلیه در نارسایی کلیه

اگر عملکرد کلیه خود را فقط سمت چپ 25٪، که بدان معنی است که شما در مرحله نارسایی کلیه هستند. اما نترس، هنوز هم وجود دارد شانس زنده ماندن و ممکن است شما می توانید مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. قبل از اینکه شما آن را انجام داده، شما نیاز به آن را می دانم.

الیگوری یک علامت نارسایی کلیه است، اما الیگوری cann't نشان دهنده نارسایی کلیه. هنگامی که ادرار خود را کمتر از کننده 400ml است، این بدان معناست که شما در مرحله الیگوری می باشد. دلایل بسیاری می تواند به الیگوری منجر شود وجود دارد، بنابراین قبل از تشخیص شما باید آنها را تشخیص. در صورت مصرف بیش از حد کمتر آب ادرار خود را قطعا کاهش خواهد یافت، اگر زمستان باشد و شما عرق زیادی، ادرار خود را بیش از حد کاهش خواهد یافت، اشتباه برخی از داروها نیز می توانید آن را القا کند. همانطور که برای این عوامل شما لازم نیست که نگران باشید. اما اگر ادم و الیگوری در همان زمان رخ داده است، شما نیاز به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر بلافاصله.

قبل از انجام هر دارو شما باید با دکتر خود توجه به جزئیات زندگی روزانه خود مشورت کنید، و به یاد داشته باشید که اگر کمی آب اگر شما مقدار زیادی از آب برای برخی از دلایل از دست داد. دیالیز می تواند به شما کمک کند برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه، بنابراین مردم می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. طب میکرو چینی Osmotherapy همچنین می توانید این بیماری را درمان، متفاوت است، آن را می توانید از این بیماری به طور طبیعی درمان، پس از آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

 



:: برچسب‌ها: روش درمان برای 25 درصد عملکرد کلیه، 25٪ عملکرد کلیه در نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل و درمان نفخ بین بیماران PKD

بدون شک هر گونه علائم از PKD به کیفیت زندگی فقرا، و تورم نیز یک استثنا. شما در حال تجربه همان مشکل؟ در حال حاضر در مورد علل و درمان نفخ در بیماران مبتلا به PKD یاد بگیرند.

علل تورم در PKD

همانطور که همه ما می دانیم، PKD است کیست های متعدد با اندازه های مختلف مشخص می شود. با گذشت زمان، این کیست ها بزرگ و بزرگ تر، که بدون شک در ارگان ها و بافت های اطراف فشار تبدیل شده است. هنگامی که معده مبتلا شده است، بیماران مبتلا به نفخ معده تجربه PKD. این ممکن است بیشتر آشکار در زمانی که بیمار با داشتن وعده های غذایی.

به این دلیل که برخی موارد از PKD توسعه به تدریج بیماری کلیوی به دلیل عملکرد کلیوی همچنان به از دست دادن، شما باید به دلیل تجمع زائد و آب اضافی و علائم دیگر. اگر آب اضافی در معده تجمع می یابد و در نتیجه نفخ در PKD. در این صورت، برخی از بیماران PKD ممکن است از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ را تجربه کنند.

تورم PKD درمان

اگر ما تنها تورم ناشی از PKD در نظر بگیرید، ما بر این باور است که بهترین درمان بدان معنی است که می تواند کمک به کوچک شدن کیست و بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD.

در این صورت، توصیه می کنیم طب میکرو چینی Osmotherapy معمولا در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری استفاده می شود. این توسعه های جدید از طب سنتی چینی است. در مقایسه با گیاهان خوراکی چینی دارویی برای بیماران PKD خواسته می شود روی تخت دراز می کشید به آن را. دو کیسه های پر از گیاهان دارویی چینی پردازش در بیماران مبتلا به کمر. با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال به طور مستقیم توسط کلیه ها که به پوست نفوذ میکند، انجام و پس از آن انجام توابع خاص به تدریج کاهش کیست و بهبود عملکرد کلیه است.

با بهبود کارکرد کلیه نه تنها تورم، همچنین سایر علائم PKD خواهد شد، رها شده و درمان از ریشه. اگر شما علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، لطفا با ما برای صورتی که دوست دارید تماس بگیرید، ما خوشحال به کمک هستند.

 



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، نفخ علل و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان چربی خون در سندرم نفروتیک: طب میکرو چینی Osmotherapy

چربی خون ممکن است علائم شایع سندرم نفروتیک. درمان سریع برای چربی خون به نظر می رسد بسیار مهم است، از چربی خون در نظر گرفته شده یک عامل خطر برای بیماری های قلبی عروقی پنهان است که می تواند تهدید کننده زندگی باشد. چنین به عنوان سندرم نفروتیک، اگر شما از چربی خون رنج می برند، در اینجا ما به برخی از پیشنهادات خود را برای رژیم غذایی می دهد و معرفی یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy.

نکات رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با چربی خون

A. خوردن فیبر محلول بیشتری موجود در جو، میوه ها، حبوبات و سبزیجات.

B. مصرف شیر کم چرب و شیر.

C. انتخاب کاهش لاغر گوشت و حذف هر گونه چربی قابل مشاهده است.

D. مراقبت از پای، ماهی، پوشیده با نان و سرخ شده در روغن و تجاری کیک زیرا آنها حاوی چربی پنهان است.

E. کاهش مصرف پنیر و جایگزین انواع کم چرب در رژیم غذایی خود را.

F. خوردن گوشت و لبنیات کمتر محصولات غنی از کلسترول.

G. خوردن بدون پوست مرغ، ماهی و حبوبات.

H. ساخت کیک در خانه با چربی های اشباع نشده، پخت و پز چیپس روغن اشباع نشده یا اشباع نشده.

طب میکرو چینی Osmotherapy برای چربی خون در سندرم نفروتیک

طب میکرو چینی Osmotherapy در طب گیاهی چینی بر اساس، آن است که از خارج استفاده می شود. بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک فقط در رختخواب دراز کشیده به این درمان طبیعی است، چرا که دو کیسه پر از طب گیاهی چینی پردازش می شود موضوع را به پشت پایین تر از بیماران. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال به طور مستقیم از طریق کلیه ها است که نفوذ از پوست به دست آمده.

اول، برای مقابله با چربی خون از طریق توابع ترویج گردش خون، از بین بردن خون حالت سکون و گسترش عروق خونی. سپس، به تعمیر و بازیابی کلیه عملکرد کلیه آسیب های ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ارائه تغذیه به کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده کلیه.

تا زمانی که خون پاک و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، نه تنها فشار خون، همچنین سایر علائم سندرم نفروتیک را از ریشه درمان می شود. اما مهمتر از آن، سندرم نفروتیک به طور موثر می تواند به جلوگیری از ابتلا به نارسایی کلیه است.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، چربی خون، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آتروفیک کلیه با کیست های متعدد exophytic چپ: می توان آن را درمان

من 29 هستم، و من کلیه سمت چپ آتروفیک با کیست های متعدد exophytic. می توانید آن را درمان کرد؟

کیست کلیه یک بیماری کلیوی مشترک برای افراد مسن تر است، اما در افراد جوان نادر است. از آنجا که شما فقط 29 سال است و از کیست exophytic چند رنج می برد، شما باید توجه زیادی به این مشکل پرداخت.

همانطور که شما توصیف، کلیه چپ آتروفیک بود، که بدان معنی است که این کیست ها را آغاز کرده اند به آسیب کیست های کلیوی در صورتی که دارای بیماری های دیگر. در این مورد، آن است که قادر به به طور کامل درمان بیماری خود نیست.اثر درمانی از طب مدرن بزرگتر می تواند رسیدن به این است که کاهش تمام کیست های متعدد exophytic و باعث سلول های کلیه آسیب دیده نکروتیک اما کار بهبود می یابند.

اگر شما یک ابزار موثر برای بهبود وضعیت آنها درمان بیماری یافت نشد، شما می توانید طب میکرو چینی Osmotherapy امتحان کنید. در این روش درمانی در طب سنتی چینی (TCM) است، بلکه جذب جوهر از طب غربی. این دو اثر آشکار و درمانی: کیست های کلیوی کیسه جذب مایع و سلول کلیوی شفا معلول. آسیب دیده به اندازه تازه و کلیه در نهایت، سلول های کلیوی به طور فزاینده ای تبدیل ممکن است تا حدی افزایش می دهد.

در طول درمان، شما نیز باید یک طرح رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی را دنبال کنید. امیدوارم، شما می توانید قبل از ارجاع دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: کلیه آتروفیک سمت چپ، کیست exophytic متعدد، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم شایع زخم شدن کلیه

جای زخم کلیه رخ می دهد با توجه به بافت زنده آسیب کلیوی و سلول. به طور معمول، کلیه های سالم می تواند مایعات اضافی، مواد زائد و سموم از بدن و تغذیه از بین بردن آن را نگه دارید از فرار. با این حال، زمانی که آنها می کلیه مشخص شده، نشانه های زخم کلیه معمولا ظاهر می شود.

1 ادرار کف آلود و یا حباب در ادرار

هنگامی که سیستم فیلتراسیون کلیه آسیب دیده است، پروتئین از کلیه ها به ادرار نشت می کند. سپس بیماران حباب در ادرار داشته باشد. به نوبه خود، از دست دادن پروتئین بیش از حد می تواند وضعیت بیماران این بیماری را بدتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری کلیوی در نارسایی کلیه.

2 احتباس بیش از حد مایعات

با نارسا شدن کلیه زخم توانایی خود را برای حفظ تعادل مایعات و سدیم از دست دادن، مایع بسیار زیاد شده و در بدن، به خصوص پاها، ساق پاها، مچ پا، دست، صورت و در اطراف پلک ها. علاوه بر این، مایع بیش از حد حفظ در عروق خونی همچنین می تواند فشار خون بالا شود.

3 وجود خون در ادرار

اگر ادرار بیماران قرمز، رنگ چای، نوشابه و یا نوشابه نارگیل قهوه ای، که به معنی حضور سلول های قرمز خون در ادرار. این است که از نزدیک به ساختار فیلتراسیون کلیه آسیب دیده و عفونت ادراری باشد. در این مورد، بیماران نیاز به استراحت در بستر و جلوگیری از فعالیت های شدید جسمی.

4 خستگی و ضعف

این علامت معمولا به علت کم خونی کلیه و تجمع مواد زائد در بدن، بنابراین بیماران با زخم کلیه باید یک رژیم غذایی مغذی برای رفع نیازهای بدن و ورزش منظم خود را داشته باشد.

5 فقدان اشتها و مشکلات خواب

هر دو از این دو عارضه می تواند سلامت کلی بیماران تاثیر می گذارد. اگر بیماران این علائم، ممکن است انرژی کمتری در زندگی روزانه خود دارند.

اگر شما به جای زخم شده و یک یا چند علائم ذکر شده در بالا، شما باید با دکتر خود یا دکتر آنلاین در زمان اطلاع. بنابراین، می تواند برخی از پیشنهادات مفید برای جلوگیری از پیشرفت زخم کلیه و کنترل علائم خود را به من بدهید.

 



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیه، زخم شدن کلیه علائم مشترک، درمان کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 960
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز بهترین راه برای درمان نارسایی مزمن کلیه

به طور کلی، بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه خواهد دیالیز به عنوان اولین انتخاب خود را انتخاب کنید. اما نه هر بیماران کت و شلوار برای آن، و حتی شما دیالیز شرایط، وجود دارد هنوز هم برخی از سوالات دیگر در آن وجود دارد، چگونه به سمت چپ اغلب آنها نیاز به شرایط درمان و چه مدت می تواند یک بیمار پس از دیالیز زندگی می کنند.

بیماران نیاز به دیالیز 3 بار در هفته، 4-5 ساعت برای هر زمان. وقتی CCR (کراتینین نرخ ترخیص کالا) کاهش به 10 ~ 12mL / دقیقه، شما باید برای شروع دیالیز. دیالیز می تواند کلیه به دفع مواد زائد و سموم کمک کند اما آن cann't کلیه شما محافظت و یا تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است. را که بیماری شما را بدتر کند، و عملکرد کلیه چپ خود را به تدریج از دست خواهد رفت. بنابراین شما مجبور به دیالیز وابسته به حفظ زندگی خود را.

مردم 15-60 ساله مناسب برای این نوع از درمان است، اما به عنوان به روز رسانی تکنولوژی و ماشین آلات جدید به نظر می رسد، افرادی که بالای 70 سال سن نیز می تواند درمان خوبی دریافت کنید.

به منظور اطمینان از کیفیت بقا، بیماران باید از مصرف 1.0 ~ پروتئین سند 1.2g و تغذیه به اندازه کافی برای مید تقاضا از دیالیز.

به عنوان یک درمان جایگزین، طب چینی همچنین می تواند در نارسایی مزمن کلیوی استفاده می شود و آن را تا به عوارض جانبی کم، چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده خود را ترمیم و محافظت از آنهایی که باقی مانده است.

از بالا ما می دانیم که به جز دیالیز، طب چینی نیز می تواند یک انتخاب خوب برای درمان نارسایی مزمن کلیه.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد CFR یا دیالیز شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، و یا ارسال ایمیل به ما. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()