نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا ممکن است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ به رک و پوست کنده، PKD را نمی توان کاملا درمان، اما می توان آن را به خوبی با درمان مناسب کنترل می شود.
چرا PKD قابل درمان نیست؟
PKD بیماری کلیوی ژنتیکی است، شما می دانید هیچ کس نمی تواند ژن های تغییر دهید، بنابراین هیچ درمان می تواند این بیماری کاملا درمان وجود دارد.
چه درمانی برای کنترل PKD مفید است؟
اگرچه ما می توانیم این بیماری را درمان نیست، اما ما می توانیم این بیماری را به خوبی با مهار و کاهش رشد کیست در کنترل آن.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی به گسترش عروق خونی، افزایش سرعت گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش است. آن را گسترش سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. زمانی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند PKD خوبی با مهار و کاهش رشد کیست را کنترل کنید. اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotamil.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا این زمان را به درمان کلیه بیمار کیست با کراتینین 1.79

من یک بیمار کیست کلیه هستم و در حال حاضر سطح کراتینین من است تا 1.79 اما بدون هیچ علائم دیگر. من می خواهم بدانم آیا باید درمان در حال حاضر؟
در مقایسه با افراد معمولی که کلیه نرمال، سطح کراتینین سرم را بالاتر است، و که یک سیگنال خطرناک است، چرا بیماری کلیوی یک نوع بیماری مزمن پیشرونده است، تنها زمانی که کلیه آسیب دیده به درجه خاصی، شما خواهید دید کراتینین افزایش است. حتی سطح کراتینین است فقط 1.79 که همچنین نشان می دهد کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است. بنابراین، پیشنهاد من برای پرونده شما است: در مرحله اول، به عنوان کیست کلیوی خود را هنوز هم کوچک بدون تاثیر عملکرد کلیه خود را با این حال، اگر شما می توانید راه موثر برای جلوگیری از رشد کیست و کیست کوچکتر پیدا کنید، این امر می تواند سود برای عملکرد کلیه خود را. در مرحله دوم، استفاده از برخی داروها ویژه برای محافظت از عملکرد کلیه فعلی خود را و همچنین جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود را است با مهربانی پیشنهاد شده است. در غیر این صورت دیر یا زود، کلیه های شما خواهد شد به طور جدی آسیب و کراتینین خود را کاملا افزایش خواهد یافت.
چه درمانی برای کنترل رشد کیست کلیه مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش است. آن را گسترش سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. زمانی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. چه چیزی بیشتر، کیست بسیار آسان است پس از ناپدید شدن عود نیست، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد شد.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل کیست کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 9.5 در نارسایی کلیه بدون دیالیز

یکی از بستگان من یک بیمار نارسایی کلیه است و سطح کراتینین او قبل از دیالیز است 9.5، او می خواهند بدانند که هر احتمالی را برای او به آن را کاهش به سطح نرمال وجود دارد و در صورت امکان از او می خواهید آن را پایین تر در راه دیگری به جای دیالیز.
است هر فرصتی برای بیمار نارسایی کلیه به کاهش سطح کراتینین آنها به حالت عادی وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، بیمار با سطح کراتینین بالا آنها می توانند سطح کراتینین آنها به برخی از درجه کاهش دهد، اما آنها می توانند آن را پایین تر نیست به سطح نرمال پس از سطح کراتینین آنها به 9.5 افزایش یافته است.
به طور کلی، دکتر دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه توصیه می شود برای کاهش سطح کراتینین بالا، اما در واقع، دیالیز است که تنها راه برای کاهش سطح کراتینین نیست. چینی پزشکی، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند گزینه خوبی برای بیمار نارسایی کلیوی، می تواند سطح کراتینین بالا بدون دیالیز کاهش می دهد.
چگونه برای کاهش کراتینین 9.5 در نارسایی کلیه بدون دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را می توانید سطح کراتینین بالا با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کاهش می دهد.
اما شما برای بیمار متفاوت آنها را از نشانه های مختلف رنج می برند می دانم، بنابراین پزشکان گیاهان مختلف برای بیماران ترتیب نتیجه برای رسیدن به اثر درمانی بهتر است. اما تمام گیاهان عوارض جانبی بسیاری از القاء نیست، که است که می گویند، این درمان می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
emai ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در نارسایی کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در نارسایی کلیه؟ در واقع، کراتینین 8.9 است به مراتب بیشتر از سطح نرمال، آن می توانید تنها با رژیم غذایی یا داروهای نمی شود کاهش می یابد. به طوری که خواهان بیمار نارسایی کلیه را به برخی از درمان موثر به موقع.
چرا سطح کراتینین را افزایش می دهد؟
کلیه ها یک جفت از اندام پیچیده فیلترینگ در بدن انسان است. در شرایط مناسب، هنگامی که خون جریان از طریق کلیه ها، سموم اضافی مایع و سوخت و ساز بدن خواهد شد از بدن در قالب ادرار فیلتر شده است. با این حال، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، بیشتر و بیشتر بافت کلیه و سلول تبدیل خواهد شد اختلال و نکروتیک. در نتیجه، سطح بالایی از مواد سمی در بدن باقی خواهد شد.
چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در نارسایی کلیه؟
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که سطح کراتینین بالا علت های بافت کلیه آسیب دیده و سلول است، بنابراین اگر ما می خواهیم برای کاهش سطح کراتینین، ما باید بافت ها و سلول های آسیب دیده را تعمیر کنید.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر توسط ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگهای خونی. در یک کلام، با کمک از این درمان، سطح کراتینین بالا می تواند به تدریج کاهش داد که عملکرد کلیه بهبود یافته است.
برای کلیه بیمار نارسایی با سطح کراتینین 8.9 آنها نه تنها می تواند سطح کراتینین آنها به برخی از درجه پایین تر، اما همچنین می تواند یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز تنها یک گزینه برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.9

آیا دیالیز تنها گزینه برای کلیه بیمار نارسایی با کراتینین 7.9؟ به رک و پوست کنده، دیالیز است تنها گزینه برای بیمار نارسایی کلیه، حتی اگر آن را رایج ترین انتخاب است.
چرا کلیه بیمار نارسایی با کراتینین 7.9 نیاز به دیالیز؟
در درمانگاه، کراتینین 7.9 متعلق به مرحله بیماری 5 کلیه، آن را آخرین مرحله از بیماری کلیوی است. در این مرحله، سلول کلیه به طور جدی آسیب دیده، به طوری که کلیه نمی تواند عملکرد خوب، موجب یک سری از نشانه ها و عوارض، که زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خواهد شد، حتی قرار دادن زندگی خود را به خطر بزرگ است.
و دیالیز به عنوان یکی از جایگزینی کلیه می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی از بین بردن کسانی که علائم.
چه درمان می تواند دیالیز برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین بالا جایگزین؟
همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز تنها گزینه برای بیمار نارسایی کلیه است. در اینجا، من به شما یک درمان جایگزین دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده معرفی، آن یک درمان موثر از نارسایی کلیه است. با کمک از این درمان کلیه های آسیب دیده نه تنها می تواند به برخی از درجه تعمیر، اما همچنین می تواند از آسیب بیشتر محافظت می شود.
به طور کلی، برای بیمار نارسایی کلیه ممکن است آنها می تواند بیماری خود را معکوس کاملا، اما با کمک از این درمان آنها هنوز هم می تواند یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه می توانم انجام به بهبود عملکرد کلیه یا من برای جلوگیری از دیالیز

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و عملکرد کلیه من را به 20٪ از دکتر از من خواست به دیالیز اما من نمی خواهم. می توانید به من بگویید چه می توانم انجام به بهبود عملکرد کلیه یا برای جلوگیری از دیالیز؟
در واقع، اگر بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود آنها یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است. چه می تواند بیمار را به بهبود عملکرد کلیه خود را؟
همانطور که همه ما می دانیم که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه را بازی می کند، شاید آن می تواند کاری انجام برای بهبود عملکرد کلیه، اما آن را می توانید از کلیه ها از آسیب بیشتر محافظت، در نتیجه جلوگیری از عملکرد کلیه از رفتن به پایین. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید یک رژیم غذایی مناسب در حالی که مصرف درمان است.
با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می تواند بیماری را درمان کند، بنا به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید یک درمان مناسب را پیدا کنید و آن را به موقع.
که درمان، برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
بالا هفت TCM درمان در سنتی چینی گیاهان دارویی داروها بر اساس، و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر آنها می توانند کمک به بیمار عملکرد کلیه به درجاتی را بهبود بخشد.
بالا هفت TCM درمان ما در بالا ذکر اشاره به داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان.
با توجه به شرایط بیمار متفاوت است به طوری که دکتر های مختلف درمان های مختلف برای بیمار در طول درمان ترتیب.
اگر شما می خواهید بدانید که درمان را برای شما بهتر است یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 3.0 در نارسایی کلیه چگونه آن را کاهش دهد

کراتینین 3.0 در نارسایی کلیه که چگونه به آن را کاهش دهد؟ در واقع، سطح کراتینین بالا است آسیب کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم به منظور کاهش سطح کراتینین ما نیاز به تعمیر کلیه آسیب دیده است.

چرا سطح کراتینین بالا می رود در نارسایی کلیه؟

شما می دانید، کراتینین ضایعات متابولیسم عضله است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که اگر ما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا ما نیاز به تعمیر کلیه آسیب دیده است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از نوآوری از سنتی چینی پزشکی گیاهان دارویی می توان آن را تعمیر کلیه آسیب دیده توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگهای خونی. علاوه بر این، در این گیاهان درمان همچنین می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم، در نتیجه به محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر.

در کلمه خود، با کمک از این درمان سطح کراتینین بالا و سایر علائم را می توان رها به عنوان کلیه های آسیب دیده را تعمیر کرد.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 4.6 در PKD

مادر من به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شده است، و دکتر به ما گفت که سطح کراتینین او است تا 4.6. می تواند شما را به من بگویید چه می کند کراتینین 4.6 یعنی در PKD و چگونه آن را پایین تر؟

کراتینین 4.6 در PKD یعنی چه؟

راستش را بخواهید، کراتینین 4.6 در PKD معنی: 1. نفرون او آسیب دیده اند بیش از 70٪ است. 2. سموم بالا واریز در بدن او وجود دارد، به همین دلیل است که او نمیخواهد به خوردن غذاها و همیشه احساس بسیار خسته است. 3. کیست در کلیه ها او را به اندازه کافی بزرگ به آسیب کلیه ها او هستند. بنابراین، وضعیت بدن او تمام باید به شما و آماده باش کامل ما شود. اگر سموم بیشتر و بیشتر واریز بدن، بسیاری از عوارض دیگر رخ خواهد داد، مانند CVD (بیماری های قلبی عروقی)، UE (انسفالوپاتی اورمیک)، بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های سیستم عصبی و غیره، همه از آن بیماری هستند برای زندگی بسیار خطرناک است. در یک کلام، مادر خود را در حال حاضر در مرحله حیاتی، یک درمان به موقع است که به شدت برای او پیشنهاد شده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 4.6 در PKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای PKD، آن را نه تنها می توانید سطح کراتینین بالا اما همچنین می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، پس از آن یک انتخاب خوب برای مادر شما است. به اعتقاد من، با کمک از این درمان، او می تواند بیماری او را تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر او می تواند این درمان به عنوان اوایل او می تواند، او ممکن است فرصتی برای کوچک شدن اندازه آنها کیست و مهار آنها را از رشد مجدد دریافت کنید.

اگر شما هر گونه کمک در درمان PKD نیاز دارید و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نشت پروتئین در مرحله نارسایی کلیه 3

چگونه برای درمان نشت پروتئین در مرحله 3 نارسایی کلیه؟ مشخص شده است که نارسایی کلیه خواهد شد بسیاری از علائم و نشت پروتئین القا به عنوان یکی از علائم شایع آن را واقعا بیمار اذیت.

نشت پروتئین با بیماری کلیوی

بیش از حد پروتئین بسیار از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.

در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیه با سرعت نسبتا بالا سرعت بخشیدن به. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند با سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب است. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن مقدار زیادی از فرصت درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت.

در تجربه من، بیماری کلیوی اغلب در افرادی که دارای بیماری تاریخ مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، عفونت ایجاد می شود. دیابت و پرفشاری خون خواهد مقدار زیادی از مواد گلیکوزیله و چیزهای چربی سمی سپرده در کلیه ها شود. آن را التهاب در کلیه ها می شود و به تدریج عملکرد کلیه ها آسیب برساند. بنابراین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مبتلا به دیابت و فشار خون بالا هستند، آنها باید توجه بالا به بیماری خود را پرداخت. در صورت امکان، آنها باید درمان منظم به موقع است.

چگونه برای درمان نشت پروتئین در مرحله 3 نارسایی کلیه؟

در واقع، osmatherapy طب میکرو چینی یک درمان موثر از نارسایی کلیه است، هدف از این درمان این است برای درمان بیماری به طور کامل، به طوری که علائمی مانند نشت پروتئین خواهد شد به تدریج رها، و نگه داشتن اورمی به دور از زندگی.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر دیالیز می تواند عملکرد کلیه چه می توانم بهبود نیافت

اگر دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد چه می توانم بکنم؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از درمان های شایع بیماری کلیوی است، آن را می تواند از علائم در یک زمان کوتاه زنده کرده ام. با این حال، هیچ ربطی به با بهبود عملکرد کلیه است.
چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز؟
به شما بگویم حقیقت، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را شما باید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.
رژیم غذایی و عادت زندگی سالم نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها بازی می کند اما آنها می توانند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید به دنبال کمک از درمان منظم.
چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
برتر هفت درمان یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، آنها اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، آنها نه تنها می تواند علائم بیماری های کلیوی را کاهش دهد، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را تا حد زیادی با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
برتر هفت درمان با اشاره به داغ فشرده درمان، داغ فشرده درمان، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان. هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلف در درمان بیماری کلیه، بنابراین در طول درمان پزشکان درمان های مختلف برای بیماران ترتیب با توجه به شرایط خود باشند.
اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیالیز است بهترین گزینه برای بیمار با کراتینین 8.2

چرا دیالیز است که بهترین گزینه برای بیمار با کراتینین 8.2 نیست؟ در درمانگاه، کراتینین 8.2 نشان می دهد بیماری کلیوی است به بیماری کلیوی مرحله پایان پیشرفت و بیماران علائم و عوارض بیشتر و بیشتر رنج می برند. به طور کلی، دکتر دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. اما آیا می دانید که دیالیز نه تنها گزینه و نه بهترین گزینه برای بیمار نارسایی کلیه است.
چرا دیالیز است که بهترین گزینه برای بیمار با کراتینین 8.2 نیست؟
سطح کراتینین خود را 8.2 بالاتر از حد طبیعی است. در بدن، سطح کراتینین حفظ تعادل در بدن ما است. با این حال، دیالیز است به عنوان پیچیده کلیه های ما نیست. در حالی که شما در دیالیز، کراتینین و سایر مواد زائد هنوز هم می تواند در بدن شما مانده است.
در یک کلام، دیالیز به تنهایی می تواند تمام سموم از بدن خود را به طور کامل از بین نمی برد. اگر این سموم در بدن شما باقی بماند، آنها نه تنها کلیه شما را مختل بیشتر است، اما همچنین می تواند عوارض دیگر شود. بنابراین، برای درمان بیماری کلیه خود را، دیالیز است که بهترین انتخاب نیست.
چه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 بهتر است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می توان آن را یک جایگزین خدا از دیالیز. توسط آن چهار تابع اصلی، ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آن را نه تنها می تواند آن علایم نارسایی کلیه از بین بردن اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.
با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز به عنوان عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود یافته است. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان بهتر برای نارسایی کلیه از دیالیز است

چه درمانی برای نارسایی کلیه از دیالیز بهتر است؟ همانطور که همه ما می دانیم، نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است، آن را سخت به درمان است. بدون کنترل خوب، آن را به زندگی بیمار را در بسیاری از جنبه های تاثیر می گذارد. چه چیزی بیشتر، ممکن است زندگی بیمار در معرض خطر بزرگ قرار داده است. دیالیز رایج ترین راه برای درمان این بیماری است، اما آن است که بهترین درمان نیست.

چرا دیالیز بهترین درمان برای بیمار نارسایی کلیه است که نه؟

دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است، می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه مادری را به روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده

دیالیز نیز عوارض جانبی، مانند بسیاری از خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت. چه چیزی بیشتر، از آن خواهد شد اثرات قلبی، که برخی از بیماری های قلبی را وادار می کند، بنابراین به زندگی تهدید بیمار.

چه درمانی برای نارسایی کلیه از دیالیز بهتر است؟

در واقع، بالا هفت درمان یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است، هفت درمان های مختلف در آن وجود دارد و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر آنها می توانند بیماری های کلیوی تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر بیمار نمی تواند از این درمان منظم به موقع، آنها ممکن است بیماری خود را معکوس، به طوری که آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

برتر هفت درمان با اشاره به داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، چرخه درمان و انما درمان. اگر شما علاقه مند در آن برای درمان نارسایی کلیه هستند و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از کلیه از کاهش

چگونه برای جلوگیری از کلیه از کاهش؟ مشخص شده است که برای بیمار به بیماری کلیوی هنگامی که سلول های کلیه خود را نکروز کلیه خود را می رود به کوچک شدن، و پس از آن یک سری از علائم ظاهر خواهد شد. بنابراین به منظور زندگی بهتر، بیمار نیاز به برخی از اقدامات و یا درمان منظم برای جلوگیری از کلیه از کوچک شدن است.

چگونه برای جلوگیری از کلیه از کاهش؟

اول، ما برخی از دارو های سم زدایی کمکی برای کمک به کاهش کراتینین سرم و سموم دیگر استفاده کنید. این شامل دهان و دندان مصرف دارو، سم زدایی، چینی درمان انما پزشکی و درمان با حمام گیاه چینی. انما می تواند کمک به حذف سموم توسط دستگاه گوارش و گیاهان دارویی حمام درمانی می توانید کراتینین سرم با بهبود طیف گردش خون بدن و عرق کردن را کاهش دهد.

دوم، ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای ضد التهاب و ضد انعقاد به عنوان کنترل واکنش ایمنی در کلیه و جلوگیری از پروتئین و نشت خون در ادرار. در این راه، ما می تواند به توقف پیشرفت بیماری و بهبود بهبود عملکرد کلیه. دهان و دندان گرفتن طب چینی برای تقویت چی سالم در بدن انسان داده خواهد شد.

سوم، ما باید برای جلوگیری از گلومرول بیشتر از اسکلروزه، ترویج بهبود گلومرول و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده توسط درمان جامع.

با درمان طب چینی، ما می توانیم یک محیط داخلی تمیز برای رشد سلول های بنیادی است. سلول های بنیادی خوبی کشت در کلیه با افزایش جریان خون در کلیه ها می رسند و تمایز به سلول های جدید کلیه است.

برای بیمار متفاوت است علائم متفاوت است، بنابراین درمان نیز باید متفاوت باشد. اگر می خواهید بدانید که چه چیزی برای شما بهتر از درمان است، شما می توانید وضعیت بیماری خود را دقیق به ما بفرستید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

از کجا می توانم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مطلع

که در آن می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دریافت کنم؟ در واقع، ما همیشه مثل این سوال را دریافت کرده است. در اینجا من می خواهم به شما بگویم که ما هیچ شاخه خارج از کشور در حال حاضر، اگر شما می خواهید برای دریافت این درمان شما باید برای رسیدن چین است.

چرا بیمار آمده است چین اگر آنها می خواهند به این درمان؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که توسط کارشناسان چینی اختراع، یک نوآوری طب چینی سنتی، به دلیل عوارض آن کم و اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، بیشتر و بیشتر مردم می خواهم به آن را، آنها را از هر گوشه ای از آمده جهان است. اما بسیاری از آنها را نمی خواهید به خارج از کشور، آنها فقط می خواهم به آن را در شهر خود. ما همچنین می خواهیم برای کمک به این بخش از بیمار، اما تا به امروز، ما هیچ شاخه های دیگر در خارج از کشور تا بیمار به بیماری کلیوی باید آمد چین را به این درمان.

آیا ارزش آن را به آمده چین مصرف میکرو چینی پزشکی Osmotherapy؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان نوآوری طب گیاه چینی سنتی، آن را می توانید حل مشکل کلیه فرم علل آن. در مقایسه با طب غربی، آن را طبیعی تر و ایمنی است. چه چیزی بیشتر، آن را می تواند بیمار را که در مراحل اولیه بیماری کلیوی به زندگی عادی هستند کمک کند. برای بیماران مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه ها، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد. بنابراین فکر می کنم، آن را به ارزش برای بیمار به بیماری کلیوی به آمده چین برای این درمان است.

حالا شما می دانید شما می دانید که طب میکرو چینی Osmotherapy میتوانید در چین، به طوری که اگر شما می خواهید به آن را شما بهتر است به فکر می کنم دوم از آن. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان کراتینین 456 در بیماری های کلیه

چگونه برای درمان کراتینین 456 در بیماری های کلیوی؟ به طور کلی، شناخت علل این بیماری برای درمان آن مفید است، به طوری که زیر من به برخی از دلایل کراتینین بالا قبل از دادن درمان به اشتراک بگذارید.
چرا کراتینین و سایر علایم در بیماری های کلیوی ظاهر خواهد شد؟
گلومرول واحد اصلی فیلتر در کلیه ها و هر کلیه متشکل از یک میلیون گلومرول است. در شرایط عادی، این گلومرول می توانید فیلتر کردن مایع اضافی و مواد زائد مانند کراتینین، اوره و غیره از خون است. در همین حال، آن دسته از مواد مفید مانند پروتئین خواهد شد در خون حفظ شود.
با این حال، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، مقدار زیادی از عوامل التهابی و عوامل بیماری زا مانند کمپلکسهای ایمنی در کلیه واریز خواهد شد. این مواد مضر می توانید التهاب گلومرولها، فیبروز و حتی نکروز گلومرولها شود. هنگامی که این اختلال گلومرول می شوند، آنها تبدیل خواهد شد قادر به عملکرد به طور معمول. در نتیجه، سطح بالایی از مواد سمی مانند کراتینین، اوره خواهد ساخت تا در بدن. در همین حال، بسیاری از پروتئین را از طریق گلومرول نشت، پایان دادن به در ادرار.
چگونه برای درمان کراتینین 456 در بیماری های کلیوی؟
برای کاهش سطح کراتینین بالا، نکته کلیدی است برای بازگرداندن اختلال گلومرول و کلیه خود را عملکرد بهتر. است که می گویند، شما باید یک درمان موثر که باید قادر به بهبود عملکرد کلیه می شود پیدا کنید.
از درمان های غربی، درمان چینی رایگان از عوارض جانبی در بدن هستند. همچنین، می تواند عملکرد کلیوی با بهبود وضعیت کلی بدن را بهبود بخشد. در این راه، سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. شما قادر به جلوگیری از شروع دیالیز خواهد شد. بنابراین، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب برای بیمار با کراتینین 456.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا ما کلیه بیمار نارسایی توصیه نمی به دیالیز

چرا ما بیمار نارسایی کلیه توصیه به دیالیز؟ همانطور که همه ما می دانیم، علاوه بر پیوند کلیه، دیالیز درمان شایع ترین علت نارسایی کلیه است. اما به عنوان یک دکتر بیماری های کلیوی ما به شما توصیه به دیالیز. از آنجا که آن را به بسیاری از عوارض جانبی را در حالی که تسکین علائم ناشی از بیماری کلیه، علاوه بر این، آن می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن را درمان نمی کنند.
چرا ما بیمار نارسایی کلیه توصیه به دیالیز؟
همانطور که ما در بالا ذکر شد، دیالیز فقط می توانید برخی علائم را تسکین اما می تواند مشکل کلیه درمان نمی کنند. با وجود آن که می توانید برخی از سم را حذف کنید، سم macromulecule هنوز در بدن باقی می ماند به آسیب کلیوی دوباره. علاوه بر این، می توانید تغذیه از بدن ما را حذف کنید. مدت زمان طولانی برای آن است. بیمار ضعیف تر و ضعیف تر خواهد بود، ایمنی پایین و پایین تر خواهد بود. آن را به آسانی می تواند بسیار اثر جانبی مانند خستگی، هیچ اشتها و دیگران را. که دلیل است که چرا ما پیشنهاد نمی بیمار آن را است.
چه بهتر از درمان دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است.
یکی از درمان های مهم برای بیماری های کلیوی هر Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی، است که در طب سنتی چینی است و متعلق به روش رزرو شده است. آن را برای بهبود عملکرد کلیه مفید است و در صورتی که بیمار می توانید آن را در مرحله اولیه بیماری کلیوی را، آنها ممکن است فرصتی برای از دیالیز خلاص شدن از شر.
در یک کلام، این درمان می تواند سیستم ایمنی بدن تنظیم و بهبود عملکرد کلیه است. با کمک از این درمان بیمار به بیماری های کلیوی خواهد پیش آگهی راضی، بدون توجه به آنها در مراحل اولیه و یا مرحله پیشرفته دریافت کنید.
اگر شما می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر درباره طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR 63 در بیماری های کلیوی است این طبیعی

سلام، دکتر من فقط گزارش آزمون من نشان می دهد که GFR من 63 است، من نمی دانم آیا این طبیعی است یا نه، می تواند به شما کمک کند؟
در واقع، GFR 63 پایین تر از سطح طبیعی است، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد GFR، در لطفا بخوانید.
همانطور که همه ما می دانیم، تابع کلیدی کلیه است برای فیلتر کردن سموم و مواد زائد در خون را از بدن ما. بنابراین در درمانگاه، با توجه به سطح GFR ما می توانیم تشخیص که مرحله بیماری در است.
در درمانگاه، زمانی که سطح GFR خود را بالاتر از 90ml / min است که به معنی عملکرد کلیه شما طبیعی است، پس از آن کمتر از این تعداد، که ممکن است نشان می دهد بیماری شما شده است در برخی از درجه آسیب دیده است. معمولا، مراحل CKD (بیماری مزمن کلیه) به طور عمده در GFR اندازه گیری و یا برآورد (گلومرولی میزان فیلتراسیون) است. پنج مرحله وجود دارد، اما عملکرد کلیه در مرحله 1 طبیعی است، و حداقل در مرحله 2. کاهش در زیر من به شما سطح GFR مربوطه نشان می دهد، امید آن می تواند به شما کمک کند.
مراحل بیماری کلیوی هستند:

مرحله GFR *
1 90+
2 60-89
3A
3B 45-59
30-44
15-29 آوریل
5 <15 یا در دیالیز
* نرمال به سطح متوسط ​​(اندازه) از 1.73m2 همه ارزش ها هستند GFR
از بالا، ما می توانید ببینید که GFR 63 پایین تر از سطح طبیعی است و در حال حاضر این بیماری است در مرحله 2، و تقریبا مرحله 3. بنابراین برای افرادی که با این وضعیت، آنها باید اقدامات در حال حاضر برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری را ، حتی آن را معکوس.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس می باشد. چه چیزی بیشتر، می تواند این بیماری بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کیست های کلیه با درد پهلو چگونه آن را درمان

کیست های کلیه را می توان به کیست های کلیه ساده و بیماری کلیه پلی کیستیک تقسیم می شوند، و درد پهلو یکی از علائم شایع آن است. نکته کلیدی برای درمان این بیماری است که برای کنترل و یا مانع از رشد کیست در کلیه ها، در نتیجه برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. طب چینی به عنوان یکی از درمان موثر این بیماری، می تواند کمک به دستیابی به اهداف.
چگونه برای درمان کیست های کلیه با درد پهلو؟
همانطور که همه ما به عنوان رشد سن مطمئن شوید، کیست، رشد بیش از حد. پس از رشد کیست های بزرگ به اندازه کافی، آنها را از اندام، کلیه آسیب را فشار دهید و به برخی از نشانه های دیگر، و درد پهلو در این راه القا می شود. بنابراین اگر شما می خواهید برای از بین بردن درد پهلو و سایر علائم، شما نیاز به درمان این بیماری برای اولین بار است که به کوچک شدن و یا مانع از رشد کیست.
معمولا، مردم خواهد شد بهره برداری به حذف کیست را انتخاب نمایید. این می تواند مشکل در یک زمان کوتاه حل کند، اما بعد از آن کیست ممکن است دوباره عود و مردم باید به صورت لبه دار کردن دوباره، به طوری که آنها به دنبال برخی از درمان های دیگر برای حل این مشکل است.
داروهای چینی اثر درمانی قابل توجهی برای درمان کیست، اما آن را به مدت طولانی. بنابراین کارشناسان اختصاص داده شده به ابداع برخی از درمان های جدید، پس از سالها تحقیق، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را امید تازه ای برای افرادی که از این بیماری تلاش. به عنوان یک نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند مانع و کوچک شدن کیست در یک راه طبیعی.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید به کنترل کیست های کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک بیمار نفروپاتی IgA با کراتینین دیالیز 5.7 اجتناب از

چه درمان می تواند غلظت IgA نفروپاتی با کراتینین بیمار 5.7 جلوگیری از دیالیز کمک کند؟ برای بیمار با کراتینین 5.7 در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند، این مرحله بسیار حیاتی است. بدون کنترل خوب ممکن است به مرحله 5 مرحله، سپس بیماران به صورت دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، با یک درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه خود را دریافت کنید بهبود خواهد، سپس آنها قادر خواهند بود برای جلوگیری از دیالیز است.
چه درمان می تواند کمک بیمار نفروپاتی IgA دیالیز جلوگیری از؟
در کلیه های ما، سه نوع بافت کلیه و سلول ها از جمله آنهایی که سالم، آنهایی که اختلال و آنهایی که نکروزه وجود دارد. در حال حاضر، درمان ما در حفاظت از کسانی که آنهایی که سالم در برابر آسیب بیشتر و تعمیر کسانی که آنهایی که دچار اختلال است. در چنین راهی، عملکرد کلیه بهبود خواهد زیادی.
برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و کلیه عملکرد بهتر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در روند درمان استفاده می شود. آن را در راه های زیر کار می کند
عملکرد کلیه از 1.Prevent رو به وخامت
2.Active خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه
3.Improve اختلالات سوخت و ساز بدن و فراهم نمودن محیطی هوازی برای تعمیر اختلال سلول های عملکردی کلیه
داروهای 4.Chinese می توانید مواد ضروری برای بازسازی ساختار کلیه ارائه
با بازگرداندن اختلال در بافت کلیه و سلول ها، کلیه ها خود را بهتر عمل خواهد کرد. بنابراین شما قطعا قادر به جلوگیری از شروع دیالیز در آینده نزدیک خواهد بود.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به درمان نفروپاتی IgA بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مستقیم ما بهترین های ما به شما کمک مشورت کنید.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کوچک کردن کیست در PKD در یک راه طبیعی

من یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک هستم و من شنیده ام که طب چینی می تواند کیست به طور طبیعی کوچک، است که قابل اعتماد؟ اگر بله، چگونه؟
در واقع، طب چینی انجام می تواند کیست در یک راه طبیعی کوچک. با این حال، تمام داروهای چینی در کاهش کیست موثر است. برای وضعیت شما، من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی Mediicne، می تواند بیماری خود را از بدتر شدن جلوگیری می کند. چه چیزی بیشتر، شما می توانید کیست های کلیه خود را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و سایر اندام های کوچک.
چگونه می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کوچک شدن کیست در PKD؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی به گسترش عروق خونی، افزایش سرعت گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش است. آن را گسترش سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. زمانی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست بسیار آسان است پس از ناپدید شدن عود نیست، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد شد.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید با ESRD بیمار یک شانس برای اجتناب از دیالیز

یکی از بستگان من او کردم پایان مرحله بیماری کلیوی و من می خواهم بدانم که آیا او می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز است. او فقط 35 سال سن و ادرار می تواند مانند فرد عادی است. علاوه بر تورم در پاها او هیچ علائم جدی دیگر.
همانطور که همه ما می دانیم که ESRD سخت به درمان است، اما با درمان مناسب می توان آن را به خوبی کنترل، است که می گویند تا زمانی که نسبت خود را می توانید یک درمان مناسب او می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.
چرا نسبی خود را می توانید شانس خود را برای جلوگیری از دیالیز است؟
1. شما می دانید علت اصلی بیماری های کلیوی عدم خون و اکسیژن در سلول های کلیوی است. از توضیحات خود را، اگر چه او در پایان مرحله نارسایی کلیه بوده است. اما حجم ادرار خود خوب است، که به معنی بسیاری از خون و اکسیژن هنوز هم می توانید از طریق سلول های کلیه خود را. است بالقوه وجود دارد را برای او به بهبود سلول های کلیه آسیب دیده خود را.
2. برای گزارش او، اگر چه سم زیادی را در بدن خود را، اما الکترولیت خود را اساسا طبیعی است. علاوه بر این، در حال حاضر به جز تورم در پاها، او هیچ ناراحتی های دیگر جدی مانند استفراغ، نارسایی قلبی، مشکل نفس. نسبتا صحبت کردن، به عنوان بیمار نارسایی کلیه، وضعیت خود است خیلی بد نیست برای دریافت درمان.
3.he فقط 35 سال سن دارد و هنوز هم دیالیز، بیماری تاریخ دیگر را ندارد. در مقایسه با بیمار قدیمی است، ارگانیسم خوبی برای بازیابی وجود دارد.
بنابراین به عنوان یک دکتر من به او توصیه به درمان های جایگزین به موقع، به طوری که او می تواند عملکرد کلیه خود را زودتر بهبود یافته و سپس به یک زندگی بهتر بدون دیالیز.
اگر می خواهید به کنترل ESRD به خوبی و یا جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی می تواند کمک به بیمار پیوند کلیه زندگی بهتر

نام بیمار: WAFEEQ

جنسیت مذکر

سن: 61

وضعیت تاهل: متاهل

ملیت: عربستان سعودی

او یک بیمار پیوند کلیه است و قبل از گرفتن عملیات او از اندام تورم بیش از 10 سال و افزایش کراتینین سرم 1 سال رنج می برد. در زیر برخی از جزئیات در مورد وضعیت خود قبل و بعد از درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.

تاریخچه پزشکی:

10 سال پیش او گرفتار سرد که ادم اندام تحتانی ناشی از. پس از گرفتن دو هفته دارو ادم ناپدید شد. از آن پس، ادم متناوب ظاهر شد و آن را به بعد از استراحت ناپدید شد، به طوری که او توجه بالا به آن پرداخت نمی کند.

یک سال و 3 ماه پیش، ادم تشدید به طور ناگهانی، به طوری که او ون به بیمارستان محلی برای تشخیص بیشتر. سپس. فشار خون خود را به 140 / 80mmHg، پروتئین 3+، 2+ خون مخفی، خون نیتروژن اوره 78mg / dl، کراتینین 2.8mg / DL در افزایش یافته است. به منظور لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا، او تصمیم گرفت تا پیوند کلیه.

6 ماه پیش، او گرفتار سرد دوباره و این بار او تهوع جدی، استفراغ و ادم، فشار خون خود را تا 170 / 90mmHg رفت. آزمون نشان داده شده است هموگلوبین 95G / L، پروتئین 2+، خون مخفی 2+، سطح کراتینین سرم به 9.2mg / dl در افزایش یافته است.

دکتر محلی او توصیه می شود به دیالیز اما او خودداری کرد.

شرایط قبل از پذیرش:

فشار خون 200 / 95mmHg

62g هموگلوبین / L

پروتئین 2+

خون مخفی 1+

BUN 67.1mmol / L

1411umol کراتینین سرم / L

UA (اسید اوریک) 452umol / L

تشخیص به عنوان:

FSGS عود پس از پیوند کلیه، نارسایی کلیه (اورمی)، فشار خون کلیوی، کم خونی کلیوی

درمان در بیمارستان ما:

داغ فشرده درمان (به)، پا حمام درمانی (به ترویج گردش خون و حذف استاز خون)، بیماریهای دهان چینی (برای محافظت از عملکرد کلیه)، مخلوط Maikang (به تقویت چی و خون تغذیه)، دیالیز (برای تسکین علائم جدی )

شرایط پس از درمان:

پس از درمان 25 روز، احساسات خود را، اشتها و کیفیت خواب همه تا حد زیادی بهبود کردم. علاوه بر این، نشانه هایی مانند استفراغ ناپدید شده است. فشار خون فراز سطح به 120-140 / 70-90mmHg نگه می دارد و ثابت است.

، BUN 20mmol / L، 691umol کراتینین / L، UA 327umol / L سرم - آزمون نشان داده شده است هموگلوبین 83g / L، پروتئین +، مخفی خون + است.

بار دیالیز او شده است پایین به 2times / هفته از 3times / هفته. و ما معتقدیم که او را از دیالیز به زودی خلاص شوید.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان منحصر به فرد ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا کوچک کلیوی رخ می دهد و چگونه آن را درمان

کلیه کوچک مه در کلیه سمت چپ یا راست رخ می دهد، و یا هر دو آنها. برخی از افراد با کلیه کوچکتر به دنیا آمد، اما برخی از آنها از بیماری ناشی از. پس از آن، به همین دلیل کوچک کلیوی رخ می دهد و چگونه آن را درمان کنیم؟

چرا کوچک کلیوی رخ می دهد؟

طولانی مدت از بیماری کلیه خواهد بافت کلیوی، به ویژه گلومرول آسیب، موجب کوچک کلیه است. بنابراین، هنگامی که مردم نقص عملکرد کلیه، به خصوص نارسایی کلیه و ارومیه، سطح کراتینین سرم و نیتروژن اوره افزایش خواهد یافت، پس از آن کلیه تواند جدی آسیب دیده خواهد شد، موجب کلیه کوچک. علاوه بر این renalis سل ریوی، تنگی شریان کلیوی و دیسپلازی مادرزادی کلیوی نیز می تواند کوچک کلیه شود.

برای افراد مبتلا به کلیه کوچکتر، آنها باید توجه بالا به آن پرداخت. از آنجا که تنها GFR کمتر از 50٪ است، نشانه هایی مانند اراده کوچک کلیوی رخ می دهد. در یک کلام، آتروفی کلیه است که نزدیک به بیماری طولانی مدت کلیه مربوط. آتروفی کلیه و عملکرد کلیه تغییرات مکمل هستند به یکدیگر، زمانی که بیماران آتروفی کلیه در حال حاضر و یا به ناچار به نظر می رسد اختلال عملکرد کلیوی و نارسایی کلیه، اورمی وجود دارد.

چگونه برای درمان کلیه کوچک؟

هنگامی که مردم به کوچک کلیه، آنها باید اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری بدتر می رود را. همانطور که همه ما می دانیم که پس از کلیه کوچک آن را سخت به عقب است، اما با کمک درمان مناسب، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر است، آن است که درمان منحصر به فرد ofShijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، با کمک از آن، بیشتر و بیشتر مردم به زندگی عادی است.

متوسط ​​اندازه طبیعی کلیه، باید با 10 ~ 12 سانتی متر باشد. 5 تا 7 سانتی متر عرض. 3 تا 5 سانتی متر ضخامت. بنابراین اگر کلیه شما کوچکتر از سطح طبیعی است، شما باید با توجه به آن پرداخت، که ممکن است نشان کلیه خود را در برخی از راه آسیب دیده است. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد دلایل شایع و درمان کلیه کوچک، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز یک فاکتور مهم برای بیمار نارسایی کلیه با GFR 12.6

آیا دیالیز انتخاب باید برای کلیه بیمار نارسایی با GFR 12.6؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از رایج ترین درمان از نارسایی کلیه با GFR کمتر از 15 است، به طور کلی، بیمار باید دیالیز را اما نه همه بیمار نیاز به دیالیز.
مشخص شده است که سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری کلیوی است، ممکن است تنها پس از عملکرد کلیه را تا 50٪ افزایش نمی دهد. در واقع، GFR با کراتینین متفاوت است، آن را یکی از شاخص های حساس از بیماری های کلیوی است. هنگامی که GFR خود را پایین تر به 12.6 است، بدان معناست که شما در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیه و کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است. به طور کلی، مردم نیاز به دیالیز برای از بین بردن کسانی علائم ناشی از آن. اما بیمار هیچ بدیهی است علائم آنها می توانند به تاخیر انداختن بار به آن را، راه های دیگر برای مقابله با این بیماری را انتخاب کنید.
هر راه دیگر برای درمان failuer kiney با GFR 12.6 وجود دارد؟
چینی گیاهان دارویی پزشکی یکی از بهترین انتخاب برای بیمار با سطح GFR بنابراین پایین تر است، آن را می توانید کمک به بیمار تسکین علائم و تعمیر توابع آسیب دیده کلیه در همان زمان. بنابراین با کمک آن، بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. اما چینی گیاهان دارویی پزشکی که در بالا ذکر شده است به یک درمان تک به معنی این نیست، آن یک سری از روش درمان بر اساس TCM است. در میان آنها میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک نماینده است، آن را تا اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری کلیه. همکاری با روش های دیگر، می تواند مشکلات کلیوی از دلایل اساسی را حل کند.
از بالا ما می دانیم که برای افراد مبتلا به GFR 12.6 اما بدون علائم دیگر، آنها می توانند طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان جایگزین دیالیز را انتخاب کنید، آن می تواند عملکرد کلیه را تا حد زیادی بهبود بخشد. اگر شما علاقه مند در آن و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه بیمار دیالیز بار کاهش می دهد به 2 بار / هفته

نام بیمار: WAFEEQ
جنسیت مذکر
سن: 61
وضعیت تاهل: متاهل
ملیت: عربستان سعودی
او یک بیمار پیوند کلیه است و قبل از گرفتن عملیات او از اندام تورم بیش از 10 سال و افزایش کراتینین سرم 1 سال رنج می برد. در زیر برخی از جزئیات در مورد وضعیت خود قبل و بعد از درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.
تاریخچه پزشکی:
10 سال پیش او گرفتار سرد که ادم اندام تحتانی ناشی از. پس از گرفتن دو هفته دارو ادم ناپدید شد. از آن پس، ادم متناوب ظاهر شد و آن را به بعد از استراحت ناپدید شد، به طوری که او توجه بالا به آن پرداخت نمی کند.
یک سال و 3 ماه پیش، ادم تشدید به طور ناگهانی، به طوری که او ون به بیمارستان محلی برای تشخیص بیشتر. سپس. فشار خون خود را به 140 / 80mmHg، پروتئین 3+، 2+ خون مخفی، خون نیتروژن اوره 78mg / dl، کراتینین 2.8mg / DL در افزایش یافته است. به منظور لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا، او تصمیم گرفت تا پیوند کلیه.
6 ماه پیش، او گرفتار سرد دوباره و این بار او تهوع جدی، استفراغ و ادم، فشار خون خود را تا 170 / 90mmHg رفت. آزمون نشان داده شده است هموگلوبین 95G / L، پروتئین 2+، خون مخفی 2+، سطح کراتینین سرم به 9.2mg / dl در افزایش یافته است.
دکتر محلی او توصیه می شود به دیالیز اما او خودداری کرد.
شرایط قبل از پذیرش:
فشار خون 200 / 95mmHg
62g هموگلوبین / L
پروتئین 2+
خون مخفی 1+
BUN 67.1mmol / L
1411umol کراتینین سرم / L
UA (اسید اوریک) 452umol / L
تشخیص به عنوان:
FSGS عود پس از پیوند کلیه، نارسایی کلیه (اورمی)، فشار خون کلیوی، کم خونی کلیوی
درمان در بیمارستان ما:
داغ فشرده درمان (به)، پا حمام درمانی (به ترویج گردش خون و حذف استاز خون)، بیماریهای دهان چینی (برای محافظت از عملکرد کلیه)، مخلوط Maikang (به تقویت چی و خون تغذیه)، دیالیز (برای تسکین علائم جدی )
شرایط پس از درمان:
پس از درمان 25 روز، احساسات خود را، اشتها و کیفیت خواب همه تا حد زیادی بهبود کردم. علاوه بر این، نشانه هایی مانند استفراغ ناپدید شده است. فشار خون فراز سطح به 120-140 / 70-90mmHg نگه می دارد و ثابت است.
، BUN 20mmol / L، 691umol کراتینین / L، UA 327umol / L سرم - آزمون نشان داده شده است هموگلوبین 83g / L، پروتئین +، مخفی خون + است.
بار دیالیز او شده است پایین به 2times / هفته از 3times / هفته. و ما معتقدیم که او را از دیالیز به زودی خلاص شوید.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان منحصر به فرد ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیه برای بیمار با کراتینین 1.65

چگونه برای درمان بیماری کلیه برای بیمار با کراتینین 1.65؟ در درمانگاه، Ceatinine 1.65 بالاتر از سطح نرمال است، اما آن را بسیار بالا است، به طوری که بیمار با سطح کراتینین بسیار بالا آنها هنوز هم شانس به دست آوردن بهبودی داشته باشد.
چگونه برای درمان بیماری کلیه برای بیمار با کراتینین 1.65؟
با توجه به مراحل بالینی بیماری مزمن کلیه، کراتینین 1.65 باید در مرحله 2 از این بیماری می شود (برخی از افراد ممکن است با GFR بدتر، بنابراین شما باید بیماری را تشخیص دهند نه تنها توجه به سطح کراتینین). در این مرحله، کلیه جدی آسیب دیده و عملکرد کلیه هنوز هم می تواند کار روزانه حفظ، بنابراین اگر شما می توانید درمان منظم دریافت، اختلال کلیه تواند اصلاح شود.
چینی گیاهان دارویی پزشکی یک بخش اساسی از فرهنگ چینی سنتی است، آن است که به طور گسترده ای در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. با بار رفتن، آن را با طب غربی ترکیب و فن آوری بالا تشکیل درمان منحصر به فرد ما، در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy آنهایی که نماینده، که می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی است. با توجه به آن عوارض جانبی کمی و اثر درمانی قابل توجه، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم، حتی برخی از مردم در خارج از کشور به چین آمده به دنبال کمک.
علاوه بر درمان منظم، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی سالم است که می تواند اثر درمانی دو برابر است. با درمان مناسب و یک رژیم غذایی مناسب، کراتینین 1.65 می توان به تدریج کاهش داد. اگر شما به اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی درمان بیماری های کلیوی می خواهید، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار پیوند کلیه چه باید انجام دهید اگر بیماری اصلی خود رخ می دهد باز هم

بیمار پیوند کلیه چه باید انجام دهید اگر بیماری اصلی خود رخ می دهد AgainPatient نام: WAFEEQ
جنسیت مذکر
سن: 61
وضعیت تاهل: متاهل
ملیت: عربستان سعودی
او یک بیمار پیوند کلیه است و قبل از گرفتن عملیات او از اندام تورم بیش از 10 سال و افزایش کراتینین سرم 1 سال رنج می برد. در زیر برخی از جزئیات در مورد وضعیت خود قبل و بعد از درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.
تاریخچه پزشکی:
10 سال پیش او گرفتار سرد که ادم اندام تحتانی ناشی از. پس از گرفتن دو هفته دارو ادم ناپدید شد. از آن پس، ادم متناوب ظاهر شد و آن را به بعد از استراحت ناپدید شد، به طوری که او توجه بالا به آن پرداخت نمی کند.
یک سال و 3 ماه پیش، ادم تشدید به طور ناگهانی، به طوری که او ون به بیمارستان محلی برای تشخیص بیشتر. سپس. فشار خون خود را به 140 / 80mmHg، پروتئین 3+، 2+ خون مخفی، خون نیتروژن اوره 78mg / dl، کراتینین 2.8mg / DL در افزایش یافته است. به منظور لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا، او تصمیم گرفت تا پیوند کلیه.
6 ماه پیش، او گرفتار سرد دوباره و این بار او تهوع جدی، استفراغ و ادم، فشار خون خود را تا 170 / 90mmHg رفت. آزمون نشان داده شده است هموگلوبین 95G / L، پروتئین 2+، خون مخفی 2+، سطح کراتینین سرم به 9.2mg / dl در افزایش یافته است.
دکتر محلی او توصیه می شود به دیالیز اما او خودداری کرد.
شرایط قبل از پذیرش:
فشار خون 200 / 95mmHg
62g هموگلوبین / L
پروتئین 2+
خون مخفی 1+
BUN 67.1mmol / L
1411umol کراتینین سرم / L
UA (اسید اوریک) 452umol / L
تشخیص به عنوان:
FSGS عود پس از پیوند کلیه، نارسایی کلیه (اورمی)، فشار خون کلیوی، کم خونی کلیوی
درمان در بیمارستان ما:
داغ فشرده درمان (به)، پا حمام درمانی (به ترویج گردش خون و حذف استاز خون)، بیماریهای دهان چینی (برای محافظت از عملکرد کلیه)، مخلوط Maikang (به تقویت چی و خون تغذیه)، دیالیز (برای تسکین علائم جدی )
شرایط پس از درمان:
پس از درمان 25 روز، احساسات خود را، اشتها و کیفیت خواب همه تا حد زیادی بهبود کردم. علاوه بر این، نشانه هایی مانند استفراغ ناپدید شده است. فشار خون فراز سطح به 120-140 / 70-90mmHg نگه می دارد و ثابت است.
، BUN 20mmol / L، 691umol کراتینین / L، UA 327umol / L سرم - آزمون نشان داده شده است هموگلوبین 83g / L، پروتئین +، مخفی خون + است.
بار دیالیز او شده است پایین به 2times / هفته از 3times / هفته. و ما معتقدیم که او را از دیالیز به زودی خلاص شوید.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان منحصر به فرد ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه کردم عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود یافته

ALBGUMEY سعد یک مرد 38 ساله از عربستان سعودی است، او یک بیمار نارسایی کلیه است و دیالیز 3 سال رنج می برد. پس از پذیرش درمان منظم در بیمارستان ما، بار دیالیز خود را به 3-4times / ماه از 3-4times / هفته کاهش می یابد. در زیر برخی از جزئیات در مورد او، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

8 سال پیش، او به عفونت ادراری مسیر، با توجه به سیستم پزشکی فقیر، او می تواند بیماری خود را به خوبی کنترل کنند.

5 سال پیش، بیماری خود از دست داده است کنترل، به طوری که او مجبور شد به دیالیز (3times / هفته). بعد، او بسیاری از عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، ضعف، کم خونی، اشتها بد، اختلال الکترولیت و غیره است. در همین حال، خروجی ادرار خود را به پوست 200ml / روز کاهش یافته است، و هر دو اندام تحتانی خود را آغاز کرد متورم است.

به منظور به دنبال درمان منظم، او را به بیمارستان ما در 30 اکتبر، 2014 آمد.

شرایط قبل از درمان:

تست معمول خون نشان داده شده هموگلوبین 71g / L، تعداد سلول های قرمز خون 2.59 × 1012 / L است.

آزمون ادرار نشان داده شده است از پروتئین، خون مخفی در مدفوع.

عملکرد کلیه کراتینین 840umol / L سرم نشان داده شده است، BUN 44.5mmol / L، UA 942umol / L

تشخیص به عنوان:

نارسایی کلیه (مرحله ی ارومیه)، کلیه، کم خونی، بالا بودن اسید اوریک،

رفتار:

با توجه به شرایط بیماری خود دکتر ما او تجویز کم نمک، کم چربی و پروتئین کم با کیفیت بالا به منظور کاهش آسیب بیشتر به کلیه ها.

پس از آن، یک برنامه درمانی است که توسط داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، دارو بث درمانی، انما درمان شامل برای حفاظت از عملکرد کلیه ها و تعمیر کلیه های آسیب دیده ساخته شده است.

شرایط پس از درمان:

هر دو جسمی، روانی و خود را در شرایط خوبی هستند. خروجی ادرار خود را افزایش می دهد به 1200ml، زمان دیالیز به 1 زمان / روز کاهش می یابد و تورم در اندام تحتانی او ناپدید شد.

آزمون روتین خون نشان می دهد تعداد سلول های قرمز خون است 3.08 × 1012 / L، هموگلوبین 102g / L است. عملکرد کلیه BUN 15.4mmol / L، کراتینین 417umol / L سرم، UA 403umol / L را نشان می دهد

با کمک درمان منظم ما، ایمنی و عملکرد کلیه کردم تا حد زیادی بهبود، تا او و اعضای خانواده اش بسیار با اثر درمانی راضی هستند. به عنوان یک دکتر، من هم بسیار خوشحالم که ما می تواند کمک به او را به زندگی خود را پیدا کنید دوباره هستم. امید است که همه بیمار می تواند پیش آگهی خوبی دارند.

اگر می خواهید در مورد درمان منظم ما می دانیم اطلاعات بیشتر و یا می خواهید به کنترل بیماری خود را خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به SOP افزایش Ceatinine در بیماری Kiney

چگونه برای جلوگیری از افزایش کراتینین در بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که سطح کراتینین بالا نشان می دهد که کلیه در برخی از درجه آسیب دیده است، به طوری که بیمار با افزایش سطح کراتینین آنها بسیار concered در مورد راه آن را متوقف می باشد.

همانطور که می دانید، دلایل بسیاری می تواند به افزایش creatinie باعث وجود دارد، بنابراین اگر ما می خواهیم به آن را متوقف ما نیاز به پیدا کردن و علل منظور، و پس از آن بیمار درمان را هدف قرار می دهد. اما بدون توجه به ما را انتخاب کنید که چه نوع از درمان است که باید قادر به حذف علت و پس از آن ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه باشد، چرا که تنها زمانی که عملکرد کلیه خود بیمار از ترمیم، سطح کراتینین او را به پایین به طور طبیعی و به حالت عادی باز در نهایت.

چگونه برای جلوگیری از افزایش کراتینین در بیماری های کلیوی؟

همانطور که در بالا تنها راه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا ذکر شده است به عقب عملکرد کلیه بیمار، بنابراین باید به بیمار درمان مربوطه به موقع است. در اینجا من پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه به بیمار با افزایش سطح کراتینین. این درمان به عنوان یکی از نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با کمک از این درمان، بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را به تدریج معکوس، در نتیجه برای جلوگیری از افزایش سطح کراتینین، حتی آن را کاهش می دهد.

بیمار با افزایش سطح کراتینین، آنها باید این درمان به موقع symtematic، به طوری که آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت دریافت کنید.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به بیماری های کلیوی تحت کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با بیماری های کلیه

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک گزینه درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که هنوز هم بخشی از عملکرد کلیه است. آن را بسیار توصیه آن را به عنوان ثابت شده است که قادر به بهبود عملکرد کلیه است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی ها خارج استفاده می شود به منظور بهبود وضعیت کلیوی نیست. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، کار می کند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به طور موثر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که در رختخواب دراز می کشید برای 40 دقیقه.
چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده می شود؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران را بر اساس. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف. استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy به مراحل مختلف تقسیم می شوند:
1.The را تصفیه شده طب چینی در 2 کیسه بسته بندی شده و قبل از برنامه، این دو کیسه را در یک ظرف قرار داده و خیس با penetrants. این می تواند کمک مواد تشکیل دهنده موثر در گیاهان چینی با سرعت بیشتری به پوست نفوذ.
2. پس از خیس، کیسه خواهد شد در یک کیسه پلاستیکی قرار داده و پس از آن را در فر مانند دستگاه (ما ماشین آلات ویژه حرارت دارو). با حرارت دادن بسته پزشکی، مواد موثر می تواند به طور کامل سرریز.
3.Set تا osmoscope. هر osmocope شامل دو اجاق برقی. قرار دادن این دو اجاق برقی روی تخت و پس از آن دو کیسه با طب چینی در هر صفحه الکتریکی.
4.Lie در تخت خواب با هر کیسه درست در زیر منطقه کلیه. (نگران نباشید، برق نمی خواهد از طریق بدن، اما آن را به صفحات و ماساژ در پشت که بسیار راحت ایجاد انگیزه)
5. پس از آن، چه بیماران باید انجام دهید این است که در رختخواب دراز می کشید برای 40 دقیقه.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سیستماتیک درمان راهنما نارسایی کلیه بیمار بهبود شرایط خود بسیاری

ALBGUMEY سعد یک مرد 38 ساله از عربستان سعودی است، او یک بیمار نارسایی کلیه است و دیالیز 3 سال رنج می برد. پس از پذیرش درمان منظم در بیمارستان ما، بار دیالیز خود را به 3-4times / ماه از 3-4times / هفته کاهش می یابد. در زیر برخی از جزئیات در مورد او، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
8 سال پیش، او به عفونت ادراری مسیر، با توجه به سیستم پزشکی فقیر، او می تواند بیماری خود را به خوبی کنترل کنند.
5 سال پیش، بیماری خود از دست داده است کنترل، به طوری که او مجبور شد به دیالیز (3times / هفته). بعد، او بسیاری از عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، ضعف، کم خونی، اشتها بد، اختلال الکترولیت و غیره است. در همین حال، خروجی ادرار خود را به پوست 200ml / روز کاهش یافته است، و هر دو اندام تحتانی خود را آغاز کرد متورم است.
به منظور به دنبال درمان منظم، او را به بیمارستان ما در 30 اکتبر، 2014 آمد.
شرایط قبل از درمان:
تست معمول خون نشان داده شده هموگلوبین 71g / L، تعداد سلول های قرمز خون 2.59 × 1012 / L است.
آزمون ادرار نشان داده شده است از پروتئین، خون مخفی در مدفوع.
عملکرد کلیه کراتینین 840umol / L سرم نشان داده شده است، BUN 44.5mmol / L، UA 942umol / L
تشخیص به عنوان:
نارسایی کلیه (مرحله ی ارومیه)، کلیه، کم خونی، بالا بودن اسید اوریک،
رفتار:
با توجه به شرایط بیماری خود دکتر ما او تجویز کم نمک، کم چربی و پروتئین کم با کیفیت بالا به منظور کاهش آسیب بیشتر به کلیه ها.
پس از آن، یک برنامه درمانی است که توسط داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، دارو بث درمانی، انما درمان شامل برای حفاظت از عملکرد کلیه ها و تعمیر کلیه های آسیب دیده ساخته شده است.
شرایط پس از درمان:
هر دو روحی و جسمی خود را در شرایط خوبی هستند. خروجی ادرار خود را افزایش می دهد به 1200ml، زمان دیالیز به 1 زمان / روز کاهش می یابد و تورم در اندام تحتانی او ناپدید شد.
آزمون روتین خون نشان می دهد تعداد سلول های قرمز خون است 3.08 × 1012 / L، هموگلوبین 102g / L است. عملکرد کلیه BUN 15.4mmol / L، کراتینین 417umol / L سرم، UA 403umol / L را نشان می دهد
با کمک درمان منظم ما، ایمنی و عملکرد کلیه کردم تا حد زیادی بهبود، تا او و اعضای خانواده اش بسیار با اثر درمانی راضی هستند. به عنوان یک دکتر، من هم بسیار خوشحالم که ما می تواند کمک به او را به زندگی خود را پیدا کنید دوباره هستم. امید است که همه بیمار می تواند پیش آگهی خوبی دارند.
اگر می خواهید در مورد درمان منظم ما می دانیم اطلاعات بیشتر و یا می خواهید به کنترل بیماری خود را خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاق خواهد افتاد اگر بیمار به بیماری کلیوی به خوبی می تواند بیماری خود را کنترل نمی

چه خواهد شد اگر بیمار به بیماری کلیوی می تواند بیماری خود را کاملا کنترل نمی کند؟ به رک و پوست کنده، بیمار با بیماری کلیوی اگر آنها می توانند بیماری خود را کاملا، بیماری ممکن است خود را از دست دادن کنترل کنترل و سقوط به ارومیه در یک سرعت سریع.
چه خواهد شد اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند بیماری خود را کاملا کنترل نمی کند؟
برای بیمار به بیماری کلیوی، به ویژه آن دسته از بیماران که در مراحل اولیه هستند، کلیه خود را هنوز در اندازه طبیعی هستند، با مدت زمان طولانی از سموم بالا، از آن خواهد شد روز به روز کاهش یافته است. عنوان زمان می رود، اگر شما می توانید وضعیت خود را به طور موثر کنترل نیست، آن را عملکرد کلیه خود را بیشتر تشدید کنند. چه چیزی بیشتر، آن تاثیر می گذارد بافت های دیگر و یا اندام از طریق گردش خون. در واقع، بیماری کلیه یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده، که به معنی این بیماری شده است از زمان نسبتا طولانی رنج می برند، پس از آن معتاد زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار به طور ناگهانی است، اما عوارض است که به طور عمده عوامل به زندگی بیمار را تهدید کند.
علاوه بر این، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، تا زمانی که بیماری آنها به ارومیه سقوط نمی کند، وجود دارد باقی مانده عملکرد کلیه ارزش به درمان، و سلول های ذاتی در کلیه به طور کامل آسیب دیده نیست، بنابراین یک شانس بزرگ به وجود معکوس شود. اما اگر شما قادر نخواهد بود برای دریافت درمان به موقع، پس از آن نرخ معکوس خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
چه درمانهایی برای درمان بیماری های کلیوی مفید است؟
چینی سنتی گیاهی درمان و سلول های بنیادی می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی گشاد شدن عروق خونی خود و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که سپرده در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری های کلیوی خود را. علاوه بر این، گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی جلوگیری از آسیب بیشتر از عملکرد کلیه و کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، می تواند کمک بیمار به بیماری کلیوی جلوگیری از بیماری ام اس بیشتر از عروق تمام بدن، و جلوگیری از تصادف قلبی است.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا هر گونه کمک نیاز در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چینی درمان راهنما بیمار نارسایی کلیه را کاهش می دهد او دیالیز بار Succefully

ALBGUMEY سعد یک مرد 38 ساله از عربستان سعودی است، او یک بیمار نارسایی کلیه است و دیالیز 3 سال رنج می برد. پس از پذیرش درمان منظم در بیمارستان ما، بار دیالیز خود را به 3-4times / ماه از 3-4times / هفته کاهش می یابد. در زیر برخی از جزئیات در مورد او، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
8 سال پیش، او به عفونت ادراری مسیر، با توجه به سیستم پزشکی فقیر، او می تواند بیماری خود را به خوبی کنترل کنند.
5 سال پیش، بیماری خود از دست داده است کنترل، به طوری که او مجبور شد به دیالیز (3times / هفته). بعد، او بسیاری از عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، ضعف، کم خونی، اشتها بد، اختلال الکترولیت و غیره است. در همین حال، خروجی ادرار خود را به پوست 200ml / روز کاهش یافته است، و هر دو اندام تحتانی خود را آغاز کرد متورم است.
به منظور به دنبال درمان منظم، او را به بیمارستان ما در 30 اکتبر، 2014 آمد.
شرایط قبل از درمان:
تست معمول خون نشان داده شده هموگلوبین 71g / L، تعداد سلول های قرمز خون 2.59 × 1012 / L است.
آزمون ادرار نشان داده شده است از پروتئین، خون مخفی در مدفوع.
عملکرد کلیه کراتینین 840umol / L سرم نشان داده شده است، BUN 44.5mmol / L، UA 942umol / L
تشخیص به عنوان:
نارسایی کلیه (مرحله ی ارومیه)، کلیه، کم خونی، بالا بودن اسید اوریک،
رفتار:
با توجه به شرایط بیماری خود دکتر ما او تجویز کم نمک، کم چربی و پروتئین کم با کیفیت بالا به منظور کاهش آسیب بیشتر به کلیه ها.
پس از آن، یک برنامه درمانی است که توسط داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، دارو بث درمانی، انما درمان شامل برای حفاظت از عملکرد کلیه ها و تعمیر کلیه های آسیب دیده ساخته شده است.
شرایط پس از درمان:
هر دو روحی و جسمی خود را در شرایط خوبی هستند. خروجی ادرار خود را افزایش می دهد به 1200ml، زمان دیالیز به 1 زمان / روز کاهش می یابد و تورم در اندام تحتانی او ناپدید شد.
آزمون روتین خون نشان می دهد تعداد سلول های قرمز خون است 3.08 × 1012 / L، هموگلوبین 102g / L است. عملکرد کلیه BUN 15.4mmol / L، کراتینین 417umol / L سرم، UA 403umol / L را نشان می دهد
با کمک درمان منظم ما، ایمنی و عملکرد کلیه کردم تا حد زیادی بهبود، تا او و اعضای خانواده اش بسیار با اثر درمانی راضی هستند. به عنوان یک دکتر، من هم بسیار خوشحالم که ما می تواند کمک به او را به زندگی خود را پیدا کنید دوباره هستم. امید است که همه بیمار می تواند پیش آگهی خوبی دارند.
اگر می خواهید در مورد درمان منظم ما می دانیم اطلاعات بیشتر و یا می خواهید به کنترل بیماری خود را خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نارسایی کلیه ناشی از شرایط طولانی از دیابت

چگونه برای درمان نارسایی کلیه ناشی از شرایط طولانی از دیابت؟ گفته شده است بیماری کلیوی ناشی از دیابت طولانی مدت سخت به درمان است. بنابراین برای بیماران که از این بیماری رنج می برند آنها بسیار با درمان نگران هستند.
چگونه برای درمان نارسایی کلیه ناشی از دیابت؟
در واقع، برای درمان این بیماری از کنترل سطح قند خون نقش مهمی را ایفا می کند. با این حال، نکته کلیدی باید به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده می شود و آنها را از آسیب بیشتر است. فقط در این راه، این بیماری می تواند به خوبی کنترل می شود.
چه درمانی برای درمان نارسایی کلیه ناشی از دیابت مفید است؟
شما می دانید، نارسایی کلیه سخت به درمان است، با این حال می توان آن را به خوبی با درمان به موقع و به درستی کنترل می شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان های جایگزینی موثر ترین، می تواند کمک Nephropathypatient دیابتی زندگی بهتر بدون دیالیز و یا مصرف عملیات. این نوع از درمان نرم افزار های خارجی بر اساس سنتی گیاه طب چینی، که با هدف حل مشکلات کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها است. بنابراین بیمار نفروپاتی دیابتی، تا زمانی که آنها می توانند سطح قند خون را به خوبی کنترل، آنها می توانند یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
چهار فرایند قابل توجهی outspreading رگ های خونی، ضد التهابی، انعقاد و تجزیه پذیری، که به تدریج به خوبی می تواند کنترل فشار خون، بهبود میکروسیرکولاسیون، افزایش خون و اکسیژن، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر، در نتیجه ارائه پلت فرم بهتر برای تجدید نفرون و بازسازی تابع تا که به بهبود عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز یک انتخاب بهتر برای بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 4.5

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم و به تازگی آزمایش نشان می دهد که سطح کراتینین من است به 4.5 افزایش یافته است. من می خواهم بدانم دیالیز یک انتخاب بهتر برای من است؟
در درمانگاه، کراتینین 4.5 بسیار بالاتر از سطح عادی، آن متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه. برای بیمار است که در این مرحله هستند ممکن است علائم آنها را بیش از پیش رنج می برند، به طوری که آنها شروع به در مورد بیماری خود نگران باشید. اما در واقع، بدون نیاز به آنها را به بیش از حد در مورد نگرانی وجود دارد. از آنجا که عملکرد کلیه خود را کاملا آسیب دیده است نیست، بنابراین اگر آنها می توانند آنهایی که باقی مانده به موقع محافظت، آنها می توانند یک فرصت برای کنترل بیماری خود را کاملا دریافت کنید.
آیا دیالیز یک انتخاب بهتر برای بیمار به بیماری کلیه با کراتینین 4.5؟
همانطور که در بالا ذکر شد، برای بیمار با کراتینین 4.5 آن ها هنوز هم برخی از توابع کلیه، به طوری که آنها انتخاب های بیشتر که آن را به درمان است.
دیالیز به عنوان یکی از درمان های شایع نارسایی کلیه می تواند برخی از علائم در مدت کوتاهی از بین بردن اما می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه حفاظت از آنهایی که باقی مانده، به طوری که به عنوان یک دکتر بیماری های کلیوی ما بیمار با کراتینین 4.5 به توصیه نمی آن را در حال حاضر.
چه درمان بهتر از دیالیز برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 4.5 است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز به عنوان داغ فشرده درمان شناخته شده می تواند یک انتخاب خوب برای این بخش از بیمار، می تواند بیمار را به بهبود عملکرد کلیه خود با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کمک کند. برای بیماران مبتلا به creaitnine 4.5 اگر آنها می توانند این درمان به موقع، آنها ممکن است بیماری خود را به برخی از درجه معکوس، آنها حتی می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چینی نارسایی کلیه کنترل پزشکی با سطح کراتینین بالا خوب

نام بیمار: عبدالله
سن: 70
جنسیت مذکر
وضعیت تاهل: متاهل
ملیت: عربستان سعودی
تاریخچه پزشکی:
20 سال پیش، فشار خون خود را به سطح بالا رفت، اما پس از مصرف برخی از داروها کنترل کردم.
5 سال پیش، سطح قند خون خود را پس از مصرف دارو وضعیت بیماری را دیده هر بهبود رفت و به بالا،. در همین حال، عملکرد قلب خود کاهش یافته است، به علاوه علائم دیگر، القاء شکست کلیه ها.
2 سال پیش، سطح کراتینین سرم خود را به سطح بالا رفت و نمی تواند کنترل شود.
با توجه به مراقبت های بهداشتی و پزشکی سیستم عقب مانده بیمارستان محلی می تواند بیماری خود را درمان نیست، اما برای کنترل عوارض. به منظور رسیدن به درمان بیشتر، او را به بیمارستان ما در 9 جولای، 2015 آمد.
شرایط قبل از درمان:
تست معمول خون نشان داده شده است تعداد هموگلوبین 108g / L، سلول های قرمز خون / L 3.62 × 1012؛
تست معمول ادرار نشان داده شده است + protein1، خون مخفی در مدفوع، گلوکز.
آزمون عملکرد کلیه کراتینین سرم 372umol / L، اسید اوریک 444umol / L نشان می دهد.
تشخیص به عنوان:
کم خونی کلیوی، نارسایی کلیه، فشار خون بالا کلیه
رفتار:
پس از بررسی دقیق، دکتر ما او را تجویز برخی از داروهای غربی برای از بین بردن این علائم در مدت کوتاهی. در همین حال ،، دکتر ما یک برنامه درمانی سیستماتیک برای او، که شامل ترکیب های Maikang، بیماریهای دهان چینی ساخته شده، داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، دارو درمانی، انما درمان برای حفاظت از عملکرد کلیه خود و برطرف کردن مواد سمی در خون می شود.
شرایط پس از درمان:
پس از درمان، اون یک اشتهای خوب و پر از انرژی. خون معمول آزمون نشان داده هموگلوبین 133g / L، سلول های قرمز خون به حساب / L 4.37 × 1012؛ آزمون عملکرد کلیه 265umol کراتینین سرم / L، 5.8mmol BUN / L، 5.8mmol / L، اسید 109umol / L اوریک نشان داده شده است.
در حال حاضر بیماری خود را تحت کنترل خوب است و او نیاز به آن نگران نمی شود. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان او را دریافت و یا می خواهید به شما کنترل بیماری های کلیوی خب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش سطح کراتینین در بیماری های کلیه چگونه به این بیماری درمان

سلام، دکتر، برادر من یک بیمار بیماری کلیوی و به تازگی کراتینین او سطح را افزایش می 3.7-5.4 است. ما بسیار با بیماری خود نگران است، می توانید به من بگویید که چگونه به بیماری خود درمان می شود؟

سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. سطح کراتینین در حال حاضر برادر خود را به سرعت در حال افزایش است، که واقعا باید توجه خود را القا کند. همانطور که می دانید، دلایل بسیاری را به علت آسیب کلیه وجود دارد، اولا ما نیاز به پیدا کردن و علت منظور، و سپس او را درمان هدفمند در جهت حذف علت و پس از آن ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده خود را بدهد، چرا که تنها زمانی که کلیه خود را تابع ترمیم، سطح کراتینین او را به پایین به طور طبیعی و به حالت عادی باز در نهایت. از نظر سطح کراتینین فعلی خود را، علت صدمه به کلیه ها خود را همواره وجود داشته است، و همچنین آن را می شود پیشرفت با نرخ نسبتا سریع، بنابراین توصیه می کنم که بیمار به دریافت سیستمیک درمان بهبود کلیه است.

سطح کراتینین را افزایش در بیماری های کلیوی چگونه به این بیماری درمان می شود؟

همانطور که در بالا تنها راه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا ذکر شده است به عقب عملکرد کلیه بیمار، بنابراین باید به بیمار به درمان مربوطه به موقع.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با کمک از این درمان، بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را به تدریج معکوس، در نتیجه به کاهش سطح کراتینین بالا و رو بیماری خود را تحت کنترل.

برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا تا 5.4، آنها باید این درمان به موقع symtematic، به طوری که آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت دریافت کنید.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای دریافت بیماری های کلیوی تحت کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه خواهد شد اگر کنترل از دست دادن بیماری های کلیه اتفاق می افتد

اگر از دست دادن کنترل بیماری های کلیوی چه اتفاقی می افتد؟ به رک و پوست کنده، بیمار با بیماری کلیوی اگر آنها می توانند درمان به موقع دریافت، آنها را بیماری خود را تحت کنترل است. اما اگر آنها می توانند درمان به موقع، بیماری خود را ممکن است از دست دادن کنترل و نه به ارومیه سقوط در یک سرعت سریع.
اگر از دست دادن کنترل بیماری های کلیوی چه اتفاقی می افتد؟
برای بیمار به بیماری کلیوی، به ویژه آن دسته از بیماران که در مراحل اولیه هستند، کلیه خود را هنوز در اندازه طبیعی هستند، با مدت زمان طولانی از سموم بالا، از آن خواهد شد روز به روز کاهش یافته است. عنوان زمان می رود، اگر شما می توانید وضعیت خود را به طور موثر کنترل نیست، آن را عملکرد کلیه خود را بیشتر تشدید کنند. چه چیزی بیشتر، آن تاثیر می گذارد بافت های دیگر و یا اندام از طریق گردش خون. در واقع، بیماری کلیه یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده، که به معنی این بیماری شده است از زمان نسبتا طولانی رنج می برند، پس از آن معتاد زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار به طور ناگهانی است، اما عوارض است که به طور عمده عوامل زندگی بیمار را تهدید کنند.
علاوه بر این، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، تا زمانی که بیماری آنها به ارومیه سقوط نمی کند، وجود دارد باقی مانده عملکرد کلیه ارزش به درمان، و سلول های ذاتی در کلیه به طور کامل آسیب دیده نیست، بنابراین یک شانس بزرگ به وجود معکوس شود. اما اگر شما قادر نخواهد بود برای دریافت درمان به موقع، پس از آن نرخ معکوس خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
چه درمانی برای کنترل بیماری های کلیوی مفید است؟
چینی سنتی گیاهی درمان و سلول های بنیادی می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی گشاد شدن عروق خونی خود و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که سپرده در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری های کلیوی خود را. علاوه بر این، گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی جلوگیری از آسیب بیشتر از عملکرد کلیه و کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، می تواند کمک بیمار به بیماری کلیوی جلوگیری از بیماری ام اس بیشتر از عروق تمام بدن، و جلوگیری از تصادف قلبی است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 6.1 دیالیز در حال حاضر

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم و گزارش آزمون های اخیر نشان می دهد که کراتینین من سطح را افزایش می به 6.1. آیا باید دیالیز در حال حاضر؟
از سطح کراتینین ما می دانیم که از آن زمان خیلی فوری و حیاتی برای شما است. به عنوان شرط کلیه خود را مترقی است، آن را می توانید به دو جهت مخالف توسعه. با یک درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته و سطح کراتینین می توان کاهش یافته است. در غیر این صورت، شما باید برای شروع دیالیز اگر سطح کراتینین خود را افزایش می دهد بیشتر و یا علائم بار جدی به نظر می رسد.
به عنوان بزرگترین بیمارستان تخصصی بیماری کلیه در چین، ما گزینه های درمانی برای بیمار به بیماری کلیوی. هدف ترمینال درمان ما است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و کلیه های بومی عملکرد بهتر. اگر شما می توانید کسانی که درمان به موقع systemtic، شما می توانید بیماری خود را تحت کنترل است. مهم نیست که چقدر، ما یک برنامه درمانی برای شما با توجه به شرایط خود را، به طوری که ما می توانیم اثر درمانی بهتر دریافت کنید.
در بیمارستان ما، ما با استفاده از دارو حمام، دایره درمانی، انما درمان، دایره درمانی و داروهای خوراکی گیاهی چینی و غیره به پاک کردن خون. هنگامی که خون در گردش خون سالم است، می تواند فشار بر روی کلیه را کاهش دهد. علاوه بر این، می توانید این عوارض در دیگر ارگان ها و سیستم جلوگیری می کند. در همین حال، از آن می توانید یک محیط مساعد داخلی برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه ایجاد کنید.
برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و کلیه عملکرد بهتر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در روند درمان استفاده می شود.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان ما از بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 909 در بیماری های کلیه بدون دیالیز

چگونه برای کاهش کراتینین 909 در بیماری کلیه بدون دیالیز؟ در واقع، کراتینین 909 است در بیماری های کلیوی بسیار بالا است، آن را به مرحله پایانی بیماری کلیوی میباشد. در این مرحله تقریبا تمام توابع کلیه از دست داده اند، و بیمار خواهد شد بسیاری از نشانه ها و عوارض به طوری که آنها نیاز به دیالیز و دیگر درمان به موقع رنج می برند، در غیر این صورت زندگی خود را در معرض خطر بزرگ است.
چگونه برای کاهش کراتینین 909 در بیماری کلیه بدون دیالیز؟
همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه با کراتینین بالا است، اما از آن است که تنها راه نیست. پیوند کلیه و بسیاری از درمان های دیگر بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز. اما پیوند کلیه یک مقدار زیادی از پول و کلیه جدید ممکن است شکست در هر زمان می رود هزینه. چه چیزی بیشتر، و نه همه بیمار مناسب برای این عملیات هستند، بنابراین مردم ترجیح می دهند را انتخاب کنید برخی از درمان های چینی.
چه طب چینی برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا مفید است؟
بالا هفت درمان یک سری از طب چینی است، این اثر خوبی در درمان بیماری کلیه. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از مهمترین و یکی از شناخته شده می تواند کمک به بیمار محافظت از کلیه ها و از بین بردن علائم بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندامها. همکاری با شش روش های درمانی دیگر، می تواند کمک بیمار با کراتینین 909 یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه دیالیز بدون در نظر گرفتن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()