نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طب چینی کمک می کند تا FSGS عراق بیمار

نام: Aouate

سن: 10

کشور: عراق

وضعیت: FSGS

زمانی که او در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری، علاوه بر تورم پلک خفیف وارد شدند، هیچ علائم آشکار است. بیوپسی کلیه در بیمارستان محلی خود را انجام، و FSGS شناسایی شد.پزشکان تجویز داروهای استروئیدی می تواند اثر آشکار در کنترل التهاب. اما این داروها اثرات جانبی کوچک Aouate جدی، از جمله گلوکوم و دندان در حال سقوط، ساخته شده است که پدر خود را با داروهای استروئیدی ناراضی است به ارمغان آورد.

پس از مشاوره کارشناسان، طرح درمان شامل طب گیاهی چینی دهان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، مخلوط مای کانگ. در صبح، از او خواسته شد به نوشیدن گیاهان دارویی چینی خوراکی برای اولین بار، پس از یک ساعت، برای دریافت طب میکرو چینی Osmotherapy، دو بار در روز، 30-45 دقیقه در هر بار، حمام پا در ظهر و شب. استروئیدها نیز استفاده می شود، که بسیار مهم بود.

پس از یک هفته درمان از این روش های درمانی از طب چینی، ادم ناپدید شد، و صورت او قرمز شد، کمی پروتئین ادرار تا 1 گرم 1.25 گرم کاهش یافته است. بعد از حدود یک ماه از درمان، ما معتقدیم که عملکرد کلیه را افزایش می دهد، در نتیجه جلوگیری از نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه.

FSGS یک نوع بیماری خود ایمنی است، برخی از بیماران پاسخ به استروئید داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و عوامل نیست، که شده است، او هنوز هم مقدار زیادی پروتئین در ادرار، اگر چه این داروها استفاده می شود. علاوه بر این، FSGS دارای میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه. اگر شما به دنبال یک درمان طبیعی FSGS، درمان طب چینی می تواند یکی از گزینه های خوب است.



:: برچسب‌ها: FSGS درمانی، طب چینی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در کودکان 13 سال و 20 درصد از عملکرد کلیه

پسر من 13 سال در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، و در حال حاضر 20 درصد عملکرد کلیه است، هر دو کلیه برگ آسیب دیده است. چه باید کرد؟

از تجزیه و تحلیل، ما می توانیم علت مشکل کلیه فرزند شما مشخص نیست و اگر او با بیماری مزمن کلیه یا نه متولد شد. اگر بیماری کلیوی مادرزادی است، آن را سخت تر برای مقابله با خواهد بود.

در حال حاضر، آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی ادامه. کارکرد کلیه و فرزند شما بیش از 15٪، طولانی ترین شما می توانید بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.

برای جزئیات بیشتر پیشنهادات درمان، شما باید این گزارش را به آزمون فرزند شما برای enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل. بنابراین، کارشناسان کلیه می تواند به شما بهترین گزینه درمان را.

در بیمارستان ما، ما به طور عمده با استفاده از روش از طب سنتی چینی برای نجات کلیه های آسیب دیده. با پیشرفت بیماری کلیوی، سلول کلیوی برخی از سلول های مرده اما فقط ذاتی آسیب دیده می باشد. بنابراین، داروهای که ممکن است تغذیه کافی و اکسیژن را به سلول های ذاتی کلیه ارائه و تنظیم محیط داخلی قادر به رسیدن به بهبودی از مشکلات سلول کلیوی به تدریج نیست. در موارد شدید، سلول های بنیادی درمان نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بازسازی ساختار کلیه است.

امیدوارم، کودک شما نیز ممکن است بهتر از روش های فوق را دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عود FSGS با مقادیر بالایی از پروتئین در ادرار و فشار خون بالا

برای درمان FSGS، داروهای مختلف مانند استروئیدها و سیکلوسپورین اغلب استفاده می شود. با این حال، زمانی که بیمار دوز خود را کاهش دهد و یا حتی عود FSGS متوقف راحتی. در نتیجه، مقادیر بالایی از پروتئین در ادرار و فشار خون بالا ممکن است رخ دهد. در این مورد، برخی از جایگزین و درمان سیستمیک ضروری است.

پروتئین های سنگین و فشار خون بالا برای بیماران FSGS

هر دو از این مشکلات علائم شایع FSGS، و آسیب دیده است که توسط غشای فیلتراسیون گلومرولی ایجاد می شود. به نوبه خود، از دست دادن پروتئین و فشار خون بالا می تواند منجر به آسیب بیشتر کلیه شود و بدتر پیش آگهی بیماران FSGS به راحتی، پس از آن برای مدیریت از پروتئین در ادرار و فشار خون بالا به موقع بسیار مهم است.

جایگزین به استروئید در درمان این بیماران داروهای FSGS

از آنجا که استروئیدهای می تواند عوارض جانبی بسیاری شود، بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS سعی کنید به پیدا کردن بعضی از گزینه های درمانی جایگزین. خوشبختانه، انجام می دهند. همانطور که همه ما می دانیم، طب چینی می آید در درجه اول از طبیعت، به طوری که آنها برای درمان بیماری های مزمن و تنظیم محیط داخلی هستند. از این نقطه، ما در اینجا به پیشنهاد برخی از داروهای چینی برای بیماران FSGS با پروتئین در ادرار و فشار خون بالا.

1. selfheal و wallichii Ligusticum: این داروها چینی باید توانایی برای کاهش فشار خون بالا و ترشحات مایع و سدیم اضافی از بدن است. بنابراین فشار خون بالا ممکن است به تدریج کاهش خواهد یافت.

2. دارچین و واین خدا رعد و برق: برخی از داروهای چینی در مهار دست دادن پروتئین، که ممکن است به کاهش پروتئینوری کمک موثر به اثبات رسیده است.

3. چینی ریواس و Cordyceps عصاره چای: از طریق کلیه میزان فیلتراسیون گلومرولی مغذی و بهبود (GFR)، این داروها می توانند به عقب اسکلروز گلومرولی. inally، وضعیت پزشکی از بیماران به طور موثر می تواند معکوس می باشد.

فوق تنها برخی از طب چینی برای کاهش مقادیر بالایی از پروتئین در ادرار و فشار خون بالا. داروهای تجویزی باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد، بنابراین پیشنهاد بیشتر در مورد بیماری یا وضعیت خود را به ما بگویید ایمیل گزارش آزمون خود را برای enfermedad-renal@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS، فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای مایعات در نارسایی کلیه

نارسایی کلیه از جمله یک مرحله است که معمولا با عوارض بسیاری همراه است. برخی از بیماران از داشتن مایع در معده شکایت و تعجب که چگونه برای کمک به حل این مشکل به طور طبیعی و به طور موثر.

چه باعث می شود سیال در معده در نارسایی کلیه؟

البته در مایع معده می تواند توسط عوامل دیگر، مانند سرطان تخمدان، سرطان معده و غیره ایجاد می شود. در اینجا ما تنها اشاره خواهد شد که آن را مربوط به بیماری های کلیوی است. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها مجهز به تنظیم و حفظ حجم درست از آب در بدن است. هنگامی که عملکرد کلیه دچار اختلال می شود، کلیه ها می توانید این تابع اساسی انجام نشده است، در نتیجه می تواند ادم، یک وضعیت که در آن مایع بیش از حد در سلولهای بدن باقی می ماند. ادم می تواند به بیماری های جدی مانند فشار خون بالا، ادم ریوی و مایعات در معده منجر شود. هنگامی که مایع اضافی تجمع در معده، از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ و سایر علائم رخ می دهد.

درمان طبیعی برای مایع در معده در نارسایی کلیه

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که کمک به عملکرد کلیه ها دوباره برای حذف آب اضافی از بدن از موثر ترین راه برای مقابله با مایع در معده و دیگر مشکلات از ادم می شود.

طب میکرو چینی Osmotherapy، پا و حمام دارو و سایر درمان های طب چینی معمولا در درمانگاه امروز برای درمان بیماری های کلیوی و نارسایی کلیه استفاده می شود. مایع در معده می تواند به طور مستقیم با عملکرد گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون افزایش یافته است. چه چیزی بیشتر، این درمان طب چینی می تواند ویژگی های از جمله ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی از هر ارگانیسم بازی، ترویج تکثیر DNA از سلول های کلیه های آسیب دیده ذاتی و تامین مواد مغذی برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. با بهبود کارکرد کلیه، مایع در معده به طور طبیعی درمان می شود.

با این حال، دیالیز به عنوان یک روش معمول درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در بسیاری از کشورها در نظر گرفته، و همچنین می تواند در درمان مایع در معده تا حدی کمک کند. اگر شما در حال تلاش برای جلوگیری از همه چیز ممکن است دیالیز، شما ارزش یادگیری در مورد درمان های طب چینی می باشد.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان های طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان آسیب کلیوی در بیماری های کلیه IgA به طب چینی

همانطور که همه ما می دانیم، Hormonotherapy رایج ترین روش برای درمان بیماری های کلیه و IgA است، آن را حتما می تواند کمک به کنترل و یا تاخیر در پیشرفت این بیماری است. اما پس از یک دوره، این بیماری عود خواهد کرد، چه چیزی بدتر از آن ممکن است دوباره و دوباره عود. در چین استفاده می کنیم روش های مختلف برای درمان این بیماری است، که به عنوان طب چینی شناخته شده است، آن را می توانید از این بیماری عود جلوگیری می کند. پس چگونه برای درمان آسیب کلیوی در بیماری های کلیه IgA به طب چینی؟

طب چینی، که در بالا ذکر شده است یک درمان تک نیست، بلکه مجموعه ای از روش های درمانی بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی است. در میان آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی درمان مؤثر در درمان بیماری های کلیه و IgA، به همین دلیل ما گفت که هستند؟

در درمانگاه، بیماری های کلیوی و IgA یک نوع اختلال کلیوی ناشی از رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها می باشد. بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان این بیماری کاملا، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از درمان است که می تواند اختلال ایمنی بدن را تصحیح کنید.

سلول های بنیادی است هدف از درمان در اصلاح اختلال ایمنی، توسط شش مرحله (تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی) می تواند بیماری کلیوی معکوس و جلوگیری از عود.

همانطور که برای طب میکرو چینی O smotherpay، آن را به روش های درمانی معروف ترین در درمان بیماری های کلیوی است، آن را می تواند ایمنی از طریق بهبود عملکرد کلیه را بالا ببرد. توسط ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی، این درمان می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند، بنابراین برای جلوگیری از عود.

اگر شما هر گونه کمک در درمان آسیب کلیه در بیماری های کلیه و IgA نیاز و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این دو درمان، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: IgA در درمان، نفروپاتی IgA، بیماری های کلیوی و IgA، طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به معکوس آسیب کلیوی متوسط و جلوگیری از نارسایی کلیه

چگونه به معکوس آسیب متوسط کلیه و جلوگیری از نارسایی کلیه؟ به طور کلی، بیماری مزمن کلیوی ممکن است به نارسایی کلیه که کنترل مناسبی قرار می گیرند. اما این به هیچ وجه، اگر شما یک فرد با آسیب متوسط است و می تواند کلیه درمان مناسب را دریافت کنید، شما ممکن است شانس آن را معکوس داشته باشد.

بیماری مزمن کلیه به این معناست که کلیه های شما کار نمی کند و همچنین آنها را به استفاده می شود، دلایل بسیاری می تواند، می تواند باعث وجود دارد. شدت می تواند متفاوت باشد، اما اغلب موارد خفیف یا متوسط هستند، اگر آن را در افراد مسن رخ می دهد، ممکن است علائم و پیشرفت به نارسایی کلیه ایجاد نمی کند.

شما بعید است که احساس ناخوشی یا علائم خفیف با تا متوسط (مراحل 1 تا 3) CKD هستند. با این حال، ممکن است علایم یک بیماری زمینهای مانند درد کلیه با شرایط خاص کلیه وجود دارد. CKD معمولا با آزمون برآورد میزان فیلتراسیون گلومرولی (EGFR) تشخیص داده قبل از اینکه نشانه.

چگونه به معکوس آسیب متوسط کلیه و جلوگیری از نارسایی کلیه؟

در واقع، اگر شما می تواند باعث آسیب متوسط کلیه به موقع معکوس که می تواند کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه. همانطور که همه ما می دانیم که تمام مشکل کلیه به صورت اختلال کلیه ایجاد می شود، بنابراین نکته کلیدی برای معکوس کردن آسیب کلیوی است برای پیدا کردن یک درمان مناسب.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر و مناسب است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به ترمیم خسارت کلیوی، تا که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.

است که می گویند طب میکرو چینی Osmothrapy می تواند باعث آسیب متوسط کلیه معکوس و جلوگیری از نارسایی کلیه با بهبود عملکرد کلیه است. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک، فقط دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما سعی خواهد کرد که از بهترین به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان CKD، خسارات متوسط کلیه، نارسایی Kindey ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز سطح کراتینین 580-480 هنوز ضروری است به دیالیز

شوهر من 49 ساله است و او دیابتی است، به توصیه دکتر او را به انجام دیالیز کراتینین وی 580umol / L است و بعد از 3 روز ماندن در بیمارستان کراتینین وی 480umol / L می شود، سوال من این است آیا او نیاز به دیالیز؟

بالا یک سوال از بخش دکتر آنلاین ما است، اگر شما هر گونه کمک شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت نیاز دارید.پس از پاسخ و مشاوره داده شده توسط کارشناسان ما، به ما اجازه دهید یک نگاه را با هم.

معمولا، پس از مردم را به ارومیه می گیرند، کراتینین سطح بالا به 8.0، دیالیز در تقاضا باشد. اما زمان می باشد به طوری دقیق نیست، در صورتی که افراد نشانه های سبک تر که ممکن است آن را بعدا، اگر نشانه های خود را سنگین تر هستند، آنها ممکن است نیاز به آن را در پیشبرد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، بدون توجه به سطح کراتینین شما است، تا زمانی که لازم است وجود دارد، پزشکان دیالیز را برای شما با توجه به شرایط خود شما توصیه خواهد کرد.

برای شرایط شوهر خود را، فراز سطح کراتینین خود را از 580 (6.5mg / dl) به 480 (5.4mg / دسی لیتر)، که یک سیگنال خوبی از این بیماری، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود را به خوبی می رود، اما بسیاری از عوامل هستند می تواند تاثیر بگذارد سطح کراتینین، تا زمانی که تصمیم بگیرد که آیا نیاز به دیالیز یا نه، شما نیاز به روشن آنچه که باعث القاء کراتینین پایین می رود. دکتر شما می تواند به شما کمک کند برای پیدا کردن آن، به طوری که در مورد نگران نباشید.

اگر مردم با سطح کراتینین بالا است و نیاز به کمک در تصمیم گیری که آیا لازم است به دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما با جزئیات خود را ارسال و پس از تجزیه و تحلیل، ما به شما مشاوره بهتر برای رایگان. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، سطح کراتینین بالا، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند نارسایی کلیه جلوگیری از

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند نارسایی کلیه جلوگیری از، از آن شده است توسط سال تحقیق و تجربه درمانگاه به اثبات رساند. به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم، در زیر لیست برخی جزئیات متصل بودن یا شدن این درمان، امید آن می تواند به شما کمک کند تا آن را می دانم روشن است.

چرا مردم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را انتخاب کنید به عنوان روش درمان خود؟

نارسایی مزمن کلیه یک دوره طولانی با کاهش پیشرونده عملکرد کلیه است. دیالیز و یا پیوند کلیه نیاز است که آن را اجرا می کند برای پایان دادن به مرحله. بنابراین، داشتن یک تشخیص به موقع و انجام اقدامات برای جلوگیری از پیشرفت آن برای پایان دادن به نارسایی کلیه مرحله بسیار ضروری و مفید است. اما معمولا، ما می توانیم علاقه آن را در سال های اولیه نیست، چرا که هیچ علامت آشکاری وجود دارد. بنابراین نکته کلیدی برای جلوگیری از گرفتن نارسایی کلیه درمان موثر است، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از آنها است، آن را می توانید مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند.

طب میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب می شود، تحقیقات نشان داده است که 65٪ از مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. که به همین دلیل آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد درمان است. علاوه بر این، آن را یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

از بالا ما می توانید ببینید که طب میکرو چینی Osmotherapy انجام می تواند به جلوگیری کلیه می رود شکست، بنابراین اگر شما می خواهید برای معکوس کردن بیماری خود را کاملا، شما می توانید سعی کنید از این درمان داشته باشد، اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، کافی است از دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان Failur کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نامه تشکر از یک فرد مبتلا به بیماری کلیوی دیابتی

نام من دکتر محمد عادل Elhasseiny است.

من EGE Surgern هستم.

من Egytian هستم.

من مشکلات کلیوی به علت فشار خون بالا آینس دیابت، و من 4 هفته پیش اینجا بود.

من می خواهم به در نوشتن برخی از مشاهدات من در مورد محل قرار داده است.

بیمارستان در اینجا می توانید هر دو طب سنتی چینی و طب عادی در یک راه بسیار جامع مخلوط، و شامل تمام روش های نوین تحقیقات. اگر چه طب سنتی چینی به نظر می رسد کاملا متفاوت از طب من می دانم، اما مطمئنا تا راه خود را در بهبود وضعیت بیمار و آنچه که من احساس کنم.

کارکنان بیمارستان بسیار مهربان و دلسوز هستند به خصوص پروفسور ژانگ، استاد ژائو، دکتر ژنگ و دکتر اما.پرستاران کارآمد، اختصاص داده شده و با شخصیت های دوست داشتنی، به خصوص Shiriey (عمار) می باشد.

تشکر برای همه چیز.

Dr.Mohammed عادل Elhasseiny

این نامه ای از بیمار است، اگر چه بسیاری از واژه ها وجود دارد، اما ما می توانیم احساس Dr.Mohammed عادل Elhasseiny ببینید، ما خیلی خوشحال است که ما می تواند کمک به او را به زندگی می کنند بهتر است. هدف بیمارستان ما در کمک به مردم بیشتر با بیماری کلیوی برای لذت بردن از زندگی با کیفیت بالا. اگر افرادی که دچار مشکل در خرید و فروش کلیه مشکلات خود هستند، به شما خوش آمد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: برچسب‌ها: مطلب شما، یک نامه تشکر، بیماری کلیوی ناشی از دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک نامه تشکر از ما بیمار بیماری های کلیه

من پریانکا، 14 ساله هستم. من می خواهم به شما برخی از بخشی از زندگی من بگویید. از چهار سال گذشته من از بیماری کلیوی رنج می برد و من دیالیز بود. هر روز دکتر پیوند کلیه راه حل نهایی است. پدر و مادر من صرف مقدار زیادی از پول و به بسیاری از درمان است. اما همه درمان از بین بردن سلامت من. پدر و مادر من آمد تا در مورد حفاظت ایمنی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در چین می دانند.

حتی اگر ما آن را باور نمی کند. پدر و مادر من می خواهم به چنگک جمع کردن درمان در این بیمارستان. ما نمی دانیم سخن نغز چینی چگونه با ما رفتار کنند، اما آنها خیلی دوستانه با من هستند، آنها به عنوان اعضای خانواده خود را نگاه کنید.

بعضی از زمانی که پدر و مادر من برای بازار رفت و آنها را برای من بپزد. من تشکر می کنم استاد که بررسی سلامت من و به توصیه دکتر ما. من به دکتر یانگ (یک دکتر به عنوان دوست به عنوان یک مادر به عنوان سخت به عنوان یک مراقبت پدر به عنوان یک دوست) به من یک زندگی جدید را شکر می کنم.

من تو را دیدم به لطف دوست داشتنی من به پرستار مو امی و دیانا چرا که آنها همه دوستان مو. من هم به لطف ترجمه من اما. او تنها به مشاوره زمانی که ما در هند است. از آنجا که از کلمات او را تنها ما آمد بار دوم به این بیمارستان.

در نهایت من را به لطف تمام مواد در این بیمارستان به حرکت آزادانه با خانواده های ما و خاطرات ارزشمند. و حمایت از دوست های درمان من است.

با احترام دوست

M.Priyank

2013/07/31

ما واقعا امیدواریم که ما می توانیم افراد بیشتری مانند پریانکا به یک زندگی بهتر است، اگر شما را از بیماری های کلیوی رنج می برند کمک کند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: مطلب شما، یک نامه تشکر، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان کم خونی در بیماران مبتلا به CKD در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

کم خونی باعث می شود مردم همیشه احساس ضعف و زود خسته، که آنها را به انرژی و خلق و خوی برای انجام هر چیزی را نداشته باشند، به طوری که کیفیت زندگی قطعا تحت تاثیر قرار. در حالی که رابطه بین بیمار مبتلا به آنمی و CKD وجود دارد؟ اگر چنین است، آن است که توصیه می شود به یاد بگیرند که چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به کم خونی CKD درمان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری.

ارتباط آنمی و CKD

اریتروپویتین (EPO) یک هورمون تولید شده توسط کلیه ها است که به ترویج تشکیل سلول های قرمز خون توسط مغز استخوان است. سطح خون خود را در عدم وجود کم خونی در حدود 10 با mU / L بسیار پایین است. بنابراین، برای بیماران مبتلا به CKD پس از اختلال عملکرد کلیه است، کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی EPO، که به راحتی منجر به کم خونی.

چگونه برای درمان کم خونی در بیماران CKD در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

اول، اجازه دهید به نحوه استفاده از کم خونی است که در بیمارستان های دیگر درمان می شود. اریتروپویتین است که اغلب برای درمان کم خونی در بیماران مبتلا به CKD که در دیالیز ندارند. در بیماران نیاز به دیالیز، آهن باید با اریتروپویتین داده شده است. بیماران دیالیزی در ایالات متحده اغلب داده Epogen.

با این حال، در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، روش های درمانی طب چینی برای درمان کم خونی و سایر علائم بیماری مزمن کلیه در کلیه های دوباره استفاده می شود. درمان های طب چینی شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، حمام درمانی، طب گیاهی چینی خوراکی، تنقیه درمانی، و غیره CKD عمدتا از طریق سه مرحله درمان، در مرحله اول، بهبود ایسکمی هیپوکسیک و دولت کلیه با گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون، و دوم، با مسدود کردن فیبروز ضد کلیوی التهاب، ضد انعقاد، استاز و حذف کمپلکسهای ایمنی از بدن، و سوم، بهبود کارکرد کلیه، فراهم آوردن مواد مغذی برای کلیه و ترویج سلول های آسیب دیده کلیه ذاتی تکثیر DNA.

با بهبود عملکرد کلیه، بیماران CKD متوجه سطح هموگلوبین افزایش در گزارش آزمون خود. اگر شما نیز علاقه مند در این درمان ها طب چینی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری هستند، را انتخاب کنید که چگونه می خواهید با ما تماس بگیرید، ما همیشه در اینجا برای کمک به درمان این بیماری را از ریشه می شود.



:: برچسب‌ها: درمان بیماری های کلیوی مزمن، کم خونی، کلیه Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من می توانم یک کودک با 4 مرحله CKD دارند

بسیاری از عوامل می تواند به عامل مادرزادی ناباروری منجر شود چیزی در طول رشد از مردم اشتباه می رود. شکی نیست که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه نیز ممکن است این مشکل برای بچه دار وجود دارد. این بدان معنی است که تمام بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 نخواهیم داشت فرزند خود را؟

اول، اجازه دهید در مورد نحوه بیماری کلیوی بیماران از ظرفیت باروری تاثیر می گذارد صحبت کنید.

برای زنان با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، معمولا دوره خود را نامنظم می شود. یکی از دلایل آن سطح بالایی از مواد زائد است که می تواند تولید تخم مرغ جلوگیری شده است، و دلیل دیگر کم خونی کلیوی، که همچنین می تواند قاعدگی را تحت تاثیر قرار است. هر دو مورد را زنان کمتر احتمال دارد به باردار شدن.

برای مردان با مرحله 4 کلیه، تجمع محصولات و سموم دفع زباله می تواند تولید اسپرم را کاهش دهد و یا کوتاه شدن طول عمر اسپرم. علاوه بر این، بسیاری از مردان مبتلا به بیماری کلیوی پیدا کردن کاهش علاقه به رابطه جنسی است، که با توجه به عوامل احساسی و یا فیزیکی.

دوم، ما جواب خواهند داد که آیا بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 هنوز هم می تواند یک نوزاد داشته باشد.

اگر چه بیماری کلیوی ممکن است مورد علاقه بیمار در رابطه جنسی و باروری را کاهش می دهد، آنها هنوز هم یک شانس برای یک کودک داشته باشد. گزارش شده است که تعداد زنانی که بیماری کلیوی، اما باردار شدن در حال افزایش است، با بهترین درمان برای بیماری کلیوی.

با این حال، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه می تواند بارداری را سخت تر کند. به نوبه خود، حاملگی ممکن است بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به راحتی بدتر کند. علاوه بر این، مشکل از بیماران کلیوی جدی ترین، سخت ترین به تصور خیال راحت.

در نهایت، ما می خواهم به شما نشان دهد که چگونه می توانید باردار با خیال راحت.

اگر شما با این مشکل مواجه شده، پیشنهاد می شود که شما به دکتر خود در جزئیات برای تعیین بهترین زمان برای باردار شدن مشورت کنید. علاوه بر این، زنان باید فشار خون بالا، قند خون بالا، پروتئین و کلیه مشکلات خود را قبل از بارداری شدیدا کنترل می کند. اگر شما راه های موثر برای رسیدن به این اهداف یافت نشد، شما می توانید کمک های آنلاین و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

لوپوس نفریت مرحله 4 پیش آگهی و درمان

نفریت لوپوس یکی از عوارض جدی و خطرناک لوپوس است و ممکن است به پنج مرحله تقسیم شده است. در اینجا ما مرحله 4 پیش آگهی و درمان نفریت لوپوسی بحث. اگر شما با درمان فعلی خود راضی نیست، مطالب زیر مطمئنا امید جدید به ارمغان بیاورد.

نفریت لوپوس پیش آگهی در مرحله 4

لوپوس نفریت مرحله 4 مرحله پیشرفته ای از لوپوس است. خطر نارسایی کلیه وجود دارد. بیماران نیاز به مقادیر بالایی از کورتیکواستروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی. در بسیاری از موارد، درمان موثر برای کنترل و یا نیمه نفریت لوپوس است، و در نتیجه چند، اگر هر کدام، عوارض بیشتر است. با این حال، حتی با درمان، 10 تا 30 درصد از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک. با این حال، با توجه به نفریت لوپوس یک نوع بیماری خود ایمنی است، باید میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه.

مرحله 4 درمان نفریت لوپوسی

در درمانگاه، درمان رایج برای نفریت لوپوس شامل به حداقل رساندن مصرف پروتئین و نمک، مصرف دارو برای فشار خون بالا. استروئیدها به کاهش ورم و التهاب، مصرف مواد مخدر سرکوب سیستم ایمنی به منظور کاهش آسیب سیستم ایمنی بدن به کلیه ها. با این حال، به همین دلیل بسیاری از موارد وجود دارد توسعه نارسایی کلیه به دلیل این اقدامات قادر به برخورد با آسیب کلیوی از لوپوس و کمپلکسهای ایمنی نیست.

ما معتقدیم که دو مرحله مورد نیاز برای در درمان نفریت لوپوس شود ساخته شده وجود دارد. که آنها را از آسیب های کلیوی لوپوس بدن و تعمیر، بهبود کارکرد کلیه برداشته می شود. با این حال، شایع داروهای غربی می تواند این دست یابد. در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، ترکیب تکنیک های پیشرفته از تصفیه خون (تعویض پلاسما) و درمان طب چینی (مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی) است به طور موثر درمان نفریت لوپوس در استفاده ریشه. اگر شما علاقه مند در درمان ما، لطفا ایمیل بیماری envíaos @ hotmail.com مرحله کلیوی، و یا یک پیام زیر را ترک کنند.



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، لوپوس نفریت درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای سردرد در CKD مرحله 3

بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه شکایت دارند که از سردرد رنج می برند، آنها را هیچ خلق و خوی به انجام هر کاری. خوب، در اینجا ما در مورد درمان طبیعی برای سردرد در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه صحبت کنید.

شایع ترین علت سردرد می تواند فشار خون بالا است، که یک عارضه از بیماری کلیه است. علاوه بر این، ضایعات و سموم انباشته در بدن نیز می تواند سردرد را به درجات شود. درمان طبیعی برای سردرد در مرحله CKD مه 3 عبارتند از:

کسی -Ask به مالش گردن خود را به عقب و یا لذت بردن از یک ماساژ.

-Apply آرام، مداوم فشار چرخش در ناحیه دردناک سر خود را با انگشت سبابه خود را و / یا شست. نگه هفت تا 15 ثانیه، و سپس آزاد کند. تکرار در صورت لزوم.

-Apply بسته یخ در ناحیه دردناک سر خود را. سعی کنید آن را بر روی پیشانی، شقیقه ها یا پشت گردن خود را.

یکی دیگر از درمان موثر برای سردرد -Acupuncture. به طور عمده انجام دو تابع، در حالی که از بین بردن سردرد. اول، طب سوزنی می تواند ترشح اندروفین تحریک، یک داروی مسکن طبیعی در بدن برای کمک به تسکین سردرد، در مرحله دوم، طب سوزنی می تواند انرژی و خون در سراسر بدن به کاهش فشار خون نرم خون است.

-Terapias از طب چینی، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام حمام و پا دارو، و غیره نیز درمان طبیعی برای سردرد در CKD 3. اول، ما می توانیم رگ های خونی گسترش و بهبود عروق خونی هستند خون در سراسر بدن، پس از آن، سردرد را می توان به طور موثر کاهش است، اما در پایان درمان نیست.

این درمان ها طب چینی با هدف تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه توسط تعدادی از ویژگی های خاص مانند از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی از بدن، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، فراهم آوردن مواد مغذی کلیه و ترویج تکثیر DNA سلول های آسیب دیده ذاتی. بنابراین انتظار می رود برای جلوگیری از مرحله CKD 3 نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز و پیوند کلیه در آینده نزدیک.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی طبیعی، درمان بیماری مزمن کلیوی، درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان طعم آمونیاک و استفراغ در سندرم نفروتیک

امروز، سندرم نفروتیک تبدیل شده است یک علت شایع نارسایی مزمن کلیه. اگر چه بیشتر بیماران در تسکین علائم، یک چیز بسیار مهم است که نادیده گرفته شده است و توقف از دست دادن عملکرد کلیه انجام شده است. در اینجا ما در مورد چگونگی برخورد با طعم آمونیاک و استفراغ در سندرم نفروتیک از ریشه صحبت کنید.

چرا طعم آمونیاک و استفراغ در بیماران سندرم نفروتیک رخ می دهد؟

برای بیمارانی که در حال تجربه استفراغ مانند آمونیاک، سطح نیتروژن اوره خون بالا (BUN) خواهد شد در گزارش آزمون خون خود را نشان داده شده است. با توسعه این بیماری، کلیه ها نمی توانند به خوبی عمل برای حذف مواد زائد و سموم را از خون. تجمع این باقیمانده تاثیر می گذارد دستگاه گوارش و در نتیجه طعم و مزه آمونیاک و استفراغ.

چه تر است، اوره اضافی به آمونیاک تحت اثر آنزیم اوره در دستگاه گوارش تجزیه، در این زمان، آمونیاک است که از طریق حفره دهان تخلیه به علت استفراغ آمونیاک و عطر و طعم.

چگونه به مقابله با طعم آمونیاک و استفراغ در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که بهترین راه این است برای کمک به عملکرد کلیه ها دوباره به حذف مواد مضر را از خون. شما را ایمنی و بهره وری در ذهن، ما قویا توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود.

این درمان در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب با بیماران خارجی است. اول، بیماران فقط نیاز به دراز کشیدن روی تخت به درمان، دو کیسه از داروهای گیاهی چینی پردازش در معرض پشت پایین تر از بیمار، به منظور اطمینان حاصل شود که مواد فعال می باشد به طور مستقیم به کلیه ها گرفته شده، دستگاه اسمز استفاده شده است. بیماران خارجی درمان ماساژ چینی، بسیار راحت توصیف می کنند.

پس از مواد فعال گیاهان دارویی چینی نفوذ به پوست، با عملکرد گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده و فراهم آوردن مواد مغذی کلیه ذاتی، عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافت.

آمونیاک طعم و استفراغ خواهد شد به طور طبیعی با بهبود کارکرد کلیه درمان، سندرم نفروتیک نیز به طور موثر می تواند به جلوگیری از توسعه به نارسایی کلیوی است، بنابراین وضعیت آنها به تاخیر می افتد نیست.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در مرحله 4 نارسایی کلیه و نفروپاتی IgA چه مدت می تواند زندگی من

در مرحله 4 نارسایی کلیه و نفروپاتی IgA چه مدت می توانم زندگی می کنند؟ در واقع، بسیاری از عوامل هستند می تواند امید به زندگی از بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار وجود دارد، این عوامل شامل سن و وضعیت بیماری اما به طور عمده عامل درمان شما انتخاب می کنید.

مرحله 4 نارسایی کلیه به این معناست که بیش از 70٪ عملکرد کلیه از بین رفته است، بنابراین بیماران باید به دنبال کمک از درمان های جایگزینی کلیه، دیالیز و پیوند دو درمان متداول است. هر دوی آنها می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر.

چه مدت می تواند زندگی می کنند با کمک دیالیز بیمار است؟

به طور کلی، دیالیز می تواند 2-5 سال دیگر برای مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی را فعال کنید. اما برای کسانی که در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند، آنها ممکن است می تواند در این مرحله برای سال بدون پیشرفت به نارسایی کلیه باقی بماند.

چه مدت می تواند زندگی می کنند با کمک پیوند بیمار است؟

در واقع، پیوند موثر ترین راه برای حل مشکل کلیه است، اگر مردم می توانند پیوند موفقیت، آنها ممکن است مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، اما نه همه مردم می تواند نامزد پیوند.

در واقع، به جز این دو روش رایج، طب میکرو چینی Osmotherapy همچنین می توانید طول عمر بیمار بیماری کلیوی طولانی. علاوه بر این، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند، چه چیزی بیشتر، آن را مناسب برای همه مردم است.

در یک کلام، اگر درمان نشود ممکن است به اورمی در یک زمان کوتاه سقوط است، اما اگر شما اعمال را، پیش آگهی متفاوت خواهد بود.

از بالا ما می توانید ببینید که چه مدت می تواند مرحله 4 کلیه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA شکست زندگی می کنند به طور عمده در درمان آنها را انتخاب کنید بستگی دارد. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست و یا شما می توانید با ما به طور مستقیم دکتر آنلاین چت. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: پیش آگهی و IgA، مرحله 4 نارسایی کلیه، نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 2.7 به چه معناست و چگونه آن را درمان

من دیابت به مدت 25 سال، پزشکان اخیرا دریافته است که سطح کراتینین من است در 2.7 چه معنایی دارد و چه نوع درمان را باید برای در این زمان بروید؟

در درمانگاه، کراتینین 2.7 بدان معنی است که بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. معمولا، پزشکان Hormonotherapy به بیمار توصیه خواهد کرد. با کمک از این درمان، این بیماری را می توان کنترل و یا تاخیر در یک دوره. اما هنگامی که شما آن را متوقف کند و یا کاهش می کند از آن، این بیماری آسان به عود است. چه چیزی بیشتر، شرایط طولانی از هورمون اعمال خواهد شد ایمنی را کاهش داده و به برخی از عوارض جانبی دیگر.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا و بدون هیچ عارضه را کاهش می دهد. به عنوان یک درمان جایگزین Hormonotherapy، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا توسط بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین بالا توسط کلیه ها اختلال ناشی، بنابراین با کلیه به حالت عادی، سطح کراتینین بالا و سایر علایم ناشی از اختلال کلیه ها خواهد شد به تدریج به حالت عادی بازگشت. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، تمام اطلاعات ما شما را بدون پرداخت هزینه است. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

با توجه به وضعیت بیمار، سطح کراتینین بالا است از دیابت ایجاد می شود، بنابراین کنترل این بیماری اصلی است نیز بسیار مهم است. با این تفاوت که، به یاد داشته باشید به یک برنامه رژیم غذایی مناسب، این است که در درمان این بیماری موثر است. اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، سطح کراتینین بالا، دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سرم کراتینین سطح 2.9 است که قابل درمان و است که متوسط یا خیلی خطرناک

سطح کراتینین سرم 2.9 است که قابل درمان است که در حد متوسط و یا بیش از حد خطرناک است؟ در سرم درمانگاه 2.9 به این معنی است که مردم در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و این مرحله بسیار حیاتی است. برای افرادی که در این مرحله، کلیه های خود را در حد متوسط آسیب دیده است، بنابراین فرصت آن را معکوس وجود دارد، است که می گویند، در این مرحله قابل درمان است، نکته کلیدی این است برای پیدا کردن یک درمان به موقع.

همانطور که ذکر شد، کراتینین سرم 2.9 به معنای کلیه آسیب دیده است متوسط، حتی این، کلیه نمی تواند موثر مثل قبل کار می کنند. به همین دلیل مردم به طور معمول می تواند زندگی می کنند، با توجه به عملکرد جبرانی قوی آن است. اما برای بسیاری از مردم ممکن است آنها برخی از تفاوت یافت، در صورتی که به دقت به اندازه کافی هستند. همانطور که همه ما می دانیم که در اوایل یافت و درمان را تحت تاثیر قرار پیش آگهی به طور مستقیم، به طوری که رفتن به دکتر خود مراجعه کنید به موقع هنگامی که شما احساس می کنید هر ناراحت کننده باشد.

همانطور که برای درمان، دو نوع وجود دارد. یکی از طب غربی است، از سوی دیگر طب چینی است. هر دوی آنها می تواند کمک به مردم برای زندگی بهتر است، اما در مقایسه با طب غربی، طب چینی است طبیعی تر، چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند.

طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، به عنوان یک نوآوری و درمان خارجی، می تواند سطح کراتینین بالا کاهش و تسکین علائم دیگر ناشی از این بیماری بدون آسیب رساندن به کلیه است. برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی دارند، که است که می گویند، با کمک از این درمان، افراد با سطح کراتینین سرم 2.9 می تواند شانس آن را معکوس داشته باشد.

در یک کلام، کراتینین سرم 2.9 قابل درمان است، نکته این است که شما نیاز به درمان مناسب در زمان. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان CKD، سطح کراتینین بالا، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز اجتناب از

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز؟ نارسایی کلیه در مرحله پیش از بیماری کلیوی است، بنابراین برای جلوگیری از نارسایی کلیه به معنی تاخیر و یا توقف پیشرفت بیماری کلیوی. و دیالیز رایج ترین روش برای از بین بردن نشانه های این بیماری است، بنابراین اگر شما می تواند نارسایی کلیه جلوگیری از، و سپس شما می توانید جلوگیری از دیالیز.

همانطور که همه ما می دانیم هر دو رژیم غذایی و عادت زندگی سالم می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری کلیه، اما آنها به اندازه کافی به آن را متوقف کند. بنابراین نکته کلیدی برای جلوگیری از کلیه می رود شکست درمان مناسب، زودتر بیمار می تواند آن را دریافت کند، بیشتر احتمال می تواند باشد.

طب میکرو چینی Osmotherapy است درمان که شما می توانید برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، چه چیزی بیشتر، می تواند مردم را با مراحل اولیه بیماری کلیوی بهبود آن کمک کند.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر و مناسب است. این می تواند آن علایم مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری و عوارض کنترل مانند کاهش خطر مشکلات قلبی را کاهش دهد. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به ترمیم خسارت کلیوی، تا که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه. پس از کاربرد 7-10 روز از این درمان، بیماران می توانند تسکین بزرگ علایم بالینی را داشته باشند.

با بهبود عملکرد کلیه، بیمار می تواند به نارسایی کلیه جلوگیری و اجتناب از دیالیز. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، شما باید فکر می کنم از طب میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند به شما کمک کند لذت بردن از یک زندگی با کیفیت می دهد.

نیاز به هر گونه کمک در جلوگیری از نارسایی کلیه و اجتناب از دیالیز، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 937
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 باید تحت دیالیز من در حال حاضر

معمولا، پزشکان بیمار توصیه خواهد کرد به دیالیز هنگامی که کراتینین آنها به سطح بالا 8.0 و یا سقوط بیماری به مرحله بیماری کلیوی end. اما اگر عوارض بیمار بد تر از افراد دیگر است، آنها ممکن است نیاز به آن را پیش از آن. سپس باید با بیماری کلیوی ناشی از دیابت بیمار با کراتینین 4.3 تحت دیالیز در حال حاضر؟

دیالیز یک فرآیند برای از بین بردن مواد زائد و آب اضافی از خون است، و در درجه اول به عنوان یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست رفته در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. این رایج ترین روش برای از بین بردن علائم ناشی از نارسایی کلیه، اغلب در زمانی که مردم تقاضا کردم ارومیه یا کراتینین سطح تا 8.0 است.

در درمانگاه، سطح کراتینین 4.3 بدان معنی است که بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد. اما همانطور که در بالا ذکر شد، اگر به وضعیت بیمار جدی تر از دیگران است، او / او ممکن است نیاز به آن را در پیشبرد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما نیاز به آن را یا نه، شما می توانید از دکتر خود یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می تواند به شما با توجه به شرایط بیماری شما مشاوره مناسب است.

اما صرفنظر از اینکه چگونه، به عنوان یک بیمار نفروپاتی دیابتی، باید فشار خون خود را و سطح قند خون را کنترل خوب، آنها واقعا در درمان این بیماری مهم است. به جز آن، شما همچنین باید با دکتر خود به موقع، این است که مفید برای آنها را به تنظیم با توجه به شرایط بیماری خود ارتباط برقرار کنند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 نیاز دارید و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دیالیز، به شما خوش آمد به ما ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، سطح کراتینین بالا، دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شما می توانید به سندرم نفروتیک بدون استروئید درمان

پسر من 11 ساله است و او از سندرم نفروتیک رنج می برند. می توان آن را بدون استروئید درمان می شود؟ در صورت امکان، لطفا پاسخ دهید.

سندرم نفروتیک با التهاب و پروتئین مشخص می شود. به منظور کاهش این علائم و کنترل سندرم نفروتیک استروئید استفاده می کنند. با این حال، از آنجایی که این دارو اعمال را با مهار سیستم ایمنی بدن، که می تواند تعدادی از مشکلات از جمله سرما، عفونت، تب، افزایش وزن، ماه چهره، کندی رشد، و غیره می شود. علاوه بر این، تعدادی از بیماران مبتلا به این بیماری به استروئید پاسخ نمی دهند، به طوری که آنها مشتاق به پیدا کردن بعضی از درمان های جایگزین هستند.

در گذشته است، دیگر هیچ درمانی موثر در درمان سندرم نفروتیک وجود دارد. با توسعه تکنولوژی در پزشکی، کارشناسان کلیه با هم کار کنند و ایجاد برخی از روش های درمانی موثر است. یک درمان چنین است که به نام سلول های بنیادی است که در از بین بردن عوامل بیماری زا بدن پیچیده به ویژه ایمنی، عادی سیستم ایمنی بدن، باعث بهبود و سلول اختلال کلیوی، تمرکز دارد. عوامل بیماری زا، میزان عود نیز می تواند تا حد زیادی NS کاهش می یابد.

در طول درمان، حمام، طب سوزنی، چرخه درمان، حمام پا، و غیره برخی از روش های کمکی نیز به عنوان یک دارویی مورد نیاز به این ترتیب، شما می توانید یک دکتر آنلاین برای پیدا کردن طرح درمان مناسب ترین مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادم اندام تحتانی و پروتئینوری 4+ برای نفریت لوپوس

به عنوان یک نوع رایج از گلومرولونفریت، نفریت لوپوس اغلب با ادم اندام تحتانی و پروتئین همراه است. 4+ پروتئینوری به معنی مقدار از دست دادن پروتئین است بیشتر از 3.0 گرم / 24h.Si کنترل به طور موثر نمی باشد، آن می تواند مشکلات جدی و یا حتی نارسایی کلیه می شود.

پروتئین و نفریت لوپوس

اگر پروتئین به صورت اختلال گلومرولی ایجاد می شود، به نام پروتئینوری گلومرولی. این اتفاق می افتد زمانی که غشای فیلتراسیون گلومرولی است با التهاب، اختلال ایمنی یا اختلال متابولیکی آسیب دیده. شروع به نفریت لوپوسی به واکنش های التهابی در کلیه ها ناشی از رسوب کمپلکس ایمنی نسبت داده، در حالی که واکنش های التهابی ممکن است غشاء فیلتراسیون کلیه و نشت پروتئین آسیب به دلیل ادرار، تشکیل پروتئین . 4+ پروتئینوری نشان دهنده وجود سندرم نفروتیک.

ادم اندام تحتانی و به نفریت لوپوسی

هنگامی که آن را به ادم می آید، فکر می کنم برای اولین بار از احتباس مایعات. زمانی که کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون و خارج کننده مایعات اضافی از بدن، مایع اضافی در بدن است که باعث التهاب تجمع می یابد. در واقع، از دست دادن پروتئین همچنین می تواند القاء ادم به خصوص در اندام تحتانی و یا پا، به عنوان آن می تواند کاهش فشار اسمزی پروتئین های پلاسما می شود.

چگونه برای مدیریت این دو مشکل را برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس؟

اگر بیماران می خواهید به سرعت امداد، آنها می توانند برخی از مواد مخدر است که می تواند از دست دادن پروتئین و فعالیت مجتمع های ایمنی را مهار کنند. برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس، استروئیدها مانند پردنیزون، داروهای سرکوب کننده ایمنی، و اغلب به منظور رسیدن به این هدف.

با این حال، تنها از نظر این داروها به اندازه کافی برای کنترل این علائم و درمان ریشه نفریت لوپوس نیست. تنها در صورتی کمپلکسهای ایمنی برداشته شود، این بیماری می تواند اساسا درمان می شود. سلول های بنیادی فقط به عنوان یک درمان است که می تواند کمپلکسهای ایمنی از بین بردن، تنظیم سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از سپرده پیچیده ایمنی و بازسازی ساختار کلیه است. در حالی که کلیه ها کار به طور معمول، ادم و پروتئینوری اعضای پایین تر به طور طبیعی ناپدید می شوند.

با این حال، بدون توجه به آنچه بیماران دارو یا درمان می خواهید را به، باید یک پزشک برای اولین بار در خط و یا GP خود را در جزئیات مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، درمان لوپوس، پروتئینوری 4+ ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اثر CKD در دستگاه گوارش

CKD (نارسایی مزمن کلیه) است یک بیماری جدا نیست، با توسعه این بیماری، CKD می تواند سیستم های دیگر در بدن تاثیر می گذارد و منجر به عوارض مختلف. پس چه اثر CKD در دستگاه گوارش است؟

اثر CKD در دستگاه گوارش

به طور کلی، هنگامی که نارسایی کلیه توسعه CKD، در مشکلات دستگاه گوارش و عوارض دیگر ظاهر می شود. به طور کلی، اثر برای اولین بار از CKD در دستگاه گوارش کاهش اشتها است. هنگامی که سیستم گوارشی را تحت تاثیر قرار است و بیماری بدتر، علائم دیگر ممکن است شامل تهوع، استفراغ و یا اسهال. شما می دانید به چه دلیل؟ این را می توان با تجمع بیش از حد از مواد زائد و دیگر مواد مضر، که به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می دستگاه گوارش و منجر به تعدادی از علائم ایجاد می شود. اوره آز نیز باکتری در دستگاه گوارش می شکند اوره را به آمونیاک، که باعث تحریک مخاط دستگاه گوارش و سپس منجر به تورم و زخم های سطحی کوچک متعدد. همچنین می تواند به علت مشکلات دستگاه گوارش باشد.

خونریزی از دستگاه گوارش اثر مشترک CKD در دستگاه گوارش است. چه چیزی بیشتر، تهوع و استفراغ نیز ممکن است چیزی برای انجام با اختلال در عملکرد سیستم عصبی مرکزی داشته باشد.

چه اطلاعات دیگری باید به بیماران با بیماری مزمن کلیه می دانید؟

دکتر شما کمک خواهد کرد درمان مشکلات خود را در دستگاه گوارش و سیستم های دیگر نیز هست. CKD خواهد مرگ شود نه به طور مستقیم، اما عوارض جدی آن می توانید. بنابراین برای درمان CKD به پیشگیری و درمان عوارض به نظر می رسد که آن را لازم و مهم است. با این حال، یک بار مرحله CKD 5 CKD توسعه، از آن خواهد شد تقریبا غیر ممکن است به معکوس وضعیت، بنابراین ما همیشه به بیماران مبتلا به CKD شرایط تاخیر می گویند، درمان مناسب ضروری است برای کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه و درمان دیالیز. اگر شما نیاز به هر گونه اطلاعات در مورد CKD، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مقدار زیادی از آب آشامیدنی خوب برای بیماران مبتلا به CKD

بدن انسان می تواند بدون غذا چند هفته به طول انجامد، اما تنها چند روز بدون سیال.آب بسیار مهم برای انسان به زندگی است. با این حال، نوشیدن مقدار زیادی آب برای بیماران CKD؟

بیماران CKD معمولا پیشنهاد به نوشیدن آب بیشتر است که به دلیل سودمند خواهد بود. نوشیدن آب بیشتر می تواند به بیماران مبتلا به CKD سطح کراتینین کمتر کمک کند، جلوگیری از سنگ کلیه، عفونت های کلیوی و کم آبی تا حدی. با این حال، آن است که برای هر مورد مناسب نیست. اگر بیماران CKD علائم مانند فشار خون بالا و التهاب، پس از آن نوشیدن مقدار زیادی آب می تواند وضعیت را بدتر کند، چه چیزی بیشتر، شما نیاز به محدود کردن مصرف خود را از آب.

صحبت از محدودیت در مصرف آب، در برخی از بیماران CKD بدانم چه مقدار آب باید به بیماران بنوشید. با توجه به GFR سطح (میزان فیلتراسیون گلومرولی)، CKD به پنج مرحله تقسیم شده است. چه مقدار آب باید بنوشید با مراحل CKD همراه؟ پس به شما خوش آمد به را انتخاب کنید که دوست دارید (یک ایمیل به ارسال به enfermedad-renal@hotmail.com و یا صحبت به طور مستقیم با دکتر آنلاین) به او که مرحله CKD بگویید در، کارشناسان ما مشاوره پزشکی رژیم غذایی و پیشنهادات مربوطه را. در اینجا ما را به مرحله 4 CKD برای مثال.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که مصرف آب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مقدار خروجی ادرار خود را در روز قبل اضافه می کند 500 ~ 700 میلی لیتر آب است. این مقدار می تواند نه تنها کمک به بیماران اجتناب از کم آبی حجم کار بر روی کلیه خود را نیز کاهش می دهد. بنابراین، این نیاز بیماران هر روز برای اندازه گیری حجم ادرار. هنگامی که بیماران CKD شروع دیالیز، حد مصرف آب متفاوت خواهد بود.

بنابراین نوشیدن مقدار زیادی آب خوب است برای بیماران مبتلا به CKD نیست، نوشیدن مقدار کافی آب باید مورد نیاز. یک رژیم غذایی سالم برای بیماران مبتلا به CKD مهم است، اما کافی نیست برای جلوگیری از بروز این بیماری و به طور موثر به شرایط اضافی معکوس است. اگر شما نیز علاقه مند به درمان های دیگر CKD طبیعی نیز دریغ نکنید به ما اطلاع دهید، ما خوشحال به کمک هستند.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سه نکته از درمان دیابت با بیماری های کلیه

با توجه به پژوهش، دیابت تبدیل شده است از عوامل بالا است که می تواند بیماری کلیوی القاء، به طوری که میزان افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی در حال افزایش است روز به روز. به منظور کمک به مردم بیشتر از این بیماری را دریافت کنید، کارشناسان ما سه نکته از درمان آن، به امید آنها می تواند شما را در برخی از راه کمک به من بدهید.

1. آیا نظارت بر فشار خون خود را به دقت

پزشکان گفت: در طول درمان این بیماری، اکثر مردم توجه بالا پرداخت به سطح قند خون، اما چشم پوشی از سطح فشار خون، که منطقی نیست. چرا که سطح فشار خون نیز به پیش آگهی این بیماری در ارتباط است، اگر آن را نمی تواند به خوبی کنترل، که ممکن است این بیماری پیچیده تر می کند. سطح فشار خون باید تحت 130 / 75mmHg، که می تواند کمک به افزایش سطح GFR و کاهش سرعت کاهش عملکرد کلیه کنترل شود.

2. آیا مصرف پروتئین را افزایش نمی دهد معمولی

سوء استفاده از آلبومین پلاسما و مشترک عمل اشتباه در طول درمان این بیماری است. برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت پیشرفته، پروتئین و یا hypoproteinemia رخ خواهد داد، به طوری که آنها تلاش خود را خواهد پروتئین. اما همه آنچه که انجام داده بی فایده است، بیشتر از پروتئین خواهد شد توسط کلیه ظرف 48 ساعت تخلیه می شود. چه چیزی بدتر از، کسانی که پروتئین اضافی باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.

3. آیا دیورتیک سوء استفاده

بیمار هیچ غریبه ای به دیورتیک است، پزشکان به شما یادآوری توجه ویژه ای به آن. همانطور که همه ما می دانیم پس از آن بیمار آن را، دفع ادرار را افزایش می دهد و ادم تا حد زیادی برطرف خواهد شد. اما در همان زمان آن را ممکن است اختلال الکترولیت در ایجاد و تشدید آسیب کلیوی. نکته کلیدی این است که آن می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند.

بالاتر از سه راهنمایی از درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت، اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان این بیماری هستند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت، بیماری کلیوی، بیماری کلیوی ناشی از دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بزرگ تحت پوشش با کیست است پیوند کلیه تنها گزینه

دوست خوب با PKD تشخیص داده، دکتر به او گفت که او تا به کلیه ها بسیار بزرگ تحت پوشش با کیست. این برای او خیلی بد بود و از او می خواهم به دانستن است پیوند کلیه تنها گزینه است؟

در گذشته، پیوند باید تنها انتخاب برای این وضعیت، اگر دیالیز نمی توانند کار کنند هر بیشتر. اما در حال حاضر آن را متفاوت از گذشته است، برخی از درمان های جایگزین دیگر است که می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز یا پیوند وجود دارد. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از آنها است، با کمک از این درمان، ما می توانیم درد که PKD را و اجتناب از عوارض کیست که منجر به کاهش.

سه مرحله از این درمان برای کنترل کیست وجود دارد. اول برای کنترل رشد کیست، دوم برای درمان آنهایی که بزرگ شده، آخرین عرضه برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها برای تعمیر کلیه، به طوری که آن را می توانید جلوگیری از بدتر شدن کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه. علاوه بر این، مواد فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح از سلول های دیواره کپسول. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن است یا نه، شما می توانید دکتر آنلاین تماس با ما به طور مستقیم و به ما بگویید که چقدر بزرگ و چگونه بسیاری از کیست هستند.

اگر شما از کلیه ها بزرگ شده پوشش داده شده با کیست رنج می برند، عصبی نشوید، پیوند کلیه است که تنها گزینه نیست، برخی از درمان های جایگزین دیگر وجود دارد در اینجا برای کمک به بهتر زندگی می کنند و طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی بیشتر موثر است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، کلیه بزرگ، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری نگه دسته دوم از مراسم کمک پزشکی

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری نگه دسته دوم از مراسم پزشکی برای کمک به بیماران CKD، در 2014 نوامبر 14، هزاران نفر از مردم آن حضور داشتند. در این مراسم، کارگران در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری پول به بیمار بیماری کلیه که نیاز به کمک اهدا کرد. در واقع، این دومین بار در سال جاری، ما شما را کمک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است.

با توجه به پژوهش، میلیون ها نفر از مردم در جهان از بیماری مزمن کلیه رنج می برند وجود دارد، و تعداد در حال افزایش است. در چین، مرگ است تا 11.5٪ است، بنابراین بیماری کلیه یک سوال بزرگ اجتماعی تبدیل شده است. در زیر این زمین بازگشت، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت با بنیاد صلیب سرخ با هم مجموعه "صندوق کمک های پزشکی شهری و بیماران کلیوی فقیر روستایی"، تا که به کمک بیشتر مردم به زندگی عادی، در نتیجه به زنده بار کل جامعه. و این دومین بار است که ما ارائه کمک بیمار به بیماری کلیوی است، 138 نفر از داخلی مغولی، گوئیژو، Sinkiang، چینگهای، جیانگ سو، جیلین، Szechwan و برخی از استان های دیگر، وجود دارد دریافت آن کمک های امدادی، از مجموع 900000 RMB، در این مراسم.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری با هدف کمک به مردم بیشتر و بیشتر به زندگی عادی، و ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به بیمار به بیماری کلیوی که در بد در آینده مورد نیاز است، و امیدوارم که بیشتر و بیشتر مردم می تواند به ما بپیوندید. اجازه بدهید ما را یک جامعه گرم در کنار هم و آوردن امید برای افرادی که در حال مبارزه با این بیماری است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کمک پزشکی ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین در مورد آن نگران نباشید.



:: برچسب‌ها: بیمارستان بیماری ها، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با نشت پروتئین باید چه کار کنم

معمولا، پزشکان همیشه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توصیه برای محدود کردن مصرف پروتئین، بلکه به عنوان تغذیه لازم است از بدن ما، پروتئین در زندگی روزمره ما مورد نیاز است. پس چه باید بیمارانی که در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با نشت پروتئین است انجام دهید؟ باید آنها را دور از پروتئین و یا برخی از آنها؟

به عنوان یک تغذیه لازم است از بدن ما، پروتئین برای بدن ما بسیار مهم است. هنگامی که مصرف پروتئین بیش از حد کم و یا از کیفیت پایین، کاهش آلبومین و هدر رفتن بیماری به نام های پروتئین، انرژی (PEW) رخ می دهد. در نتیجه، عضلات و چربی شکستن برای تامین اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز برای بدن به کار، که می تواند ضعف، آسیب پذیری نسبت به عفونت، افسردگی، در میان دیگر شرایط باعث، بنابراین به عنوان یک بیمار شما باید به اندازه کافی از آنها را. اما همانطور که همه ما پروتئین ممکن است بیماری کلیه را تشدید و یا اضافه کردن بار کار به کلیه ها، می دانم تا به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما نمی توانید بسیاری از آنها را.

پس چه باید بیماران مبتلا به بیماری کلیه انجام دهید؟

در واقع، آنها می توانند برخی از پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند پروتئین کافی را برای بدن فراهم می کند و حجم کار به کلیه ها را اضافه کنید. مواد غذایی مانند ماهی، مرغ، شیر، سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین با کیفیت بالا هستند، همه آنها منابع خوبی از تغذیه بیمار بیماری کلیوی.

با کنترل مناسب از مصرف مواد غذایی، نشت پروتئین را می توان کاهش می یابد و کلیه ها را می توان از برخی از آسیب های غیر ضروری محافظت می شود. اما در عین حال، شما نیز باید اقدامات برای درمان این بیماری را، که نکته کلیدی برای از بین بردن همه نشانه های بیماری های کلیوی است.

در درمانگاه، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه یک مرحله حیاتی است، اگر شما می توانید یک درمان به موقع را، شما ممکن است شانس آن را معکوس داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان CKD، بیماری مزمن کلیوی، نشت پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان سنتی چینی را می توان درمان جایگزین دیالیز

معمولا، افراد مبتلا به نارسایی کلیه خواهد شد توصیه می شود به دیالیز یا انتظار برای پیوند. اما در واقع، برخی از درمان های جایگزین دیگر به جای آنها، که می تواند این بیماری را با اثرات جانبی و اثر درمانی قابل توجه درمان وجود دارد.

درمان سنتی چینی به عنوان درمان جایگزین دیالیز و پیوند است به طور گسترده ای استفاده شده است، معروف ترین دهان می چینی پزشکی درمان، Maikang ترکیب، داغ فشرده سازی درمانی و پا حمام درمانی. تمام داروهای در آنها هیچ سمیت کلیوی، بنابراین در طول درمان، آنها را از آسیب بیشتر به کلیه ها را ندارد. با توجه به مردم از نشانه های مختلف، پزشکان طرح درمان های مختلف با توجه به شرایط بیمار را درمان و مختلف را انتخاب کنید. اگر شما علاقه مند در آن درمان هستید و یا می خواهند بدانند که آیا شما برای آنها مناسب است، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما آن را برای شما تجزیه و تحلیل. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین در مورد آن نگران نباشید.

درمان سنتی چینی در حال حاضر با بیشتر و بیشتر مردم را دوست داشت، با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن است. اما برخی از افراد ممکن است اثر آن شک، چرا که در زمان گذشته، بیماری کلیوی نمی تواند معکوس شود. آن بود، اما در حال حاضر می توان آن را از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس شود. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی را با کمک درمان سنتی چینی کنید، برای افراد مبتلا به مراحل پیشرفته، ممکن است آنها می توانند بیماری را معکوس نه کاملا، اما آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید .

اگر شما به دنبال برخی از درمان های جایگزین دیالیز، درمان سنتی چینی می تواند یکی از آنها را. نیاز به هر گونه کمک، انجام مردد برای ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، درمان سنتی چینی، دیالیز، درمان جایگزین دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

لوح تقدیر از سندرم نفروتیک یک دختر ونزوئلا

این نامه با تشکر از ونزوئلا است، یک کودک دارای سندرم نفروتیک، ادم شدید، سطح کراتینین بالا، و غیره. اما برخی از زمان در بیمارستان ما برای درمان یک اثر خوب است. محتوای زیر است مادر خود را به ما نامه نوشت تشکر.

به: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

از: دوستان ونزوئلا

ما از کارکنان مشغول به کار در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای مراقبت بسیار عالی آنها برای ما یک زن و شوهر از ونزوئلا، به خصوص برای دختر ما کاترین که از سندرم نفروتیک رنج می برد.

با تشکر از مراقبت از پرستاران Vickey و کویی، شما را به طور موثر همکاری به جای روز پس از درمان و همیشه آگاه باشید که همه به خوبی باشد.

زمانی که دکتر ژنگ جیانگ است که در تمام اوقات در کنار دختر ما کاترین بوده است. diempre انتظار سلامت خود، مراقبت چه روز دختر مثبت به درمان پاسخ می دهند.

خانم النا: که به ما کمک کرد به تفسیر هر یک از پزشکان و پرستاران پیشنهادات حجم. تشکر از کار خوب و کار خود را.

و به ذکر پزشکان (معلمان با تجربه) که خوبی با ما رفتار کرده اند و پزشکان به بهبود دختر ما به رهبری از او در بیمارستان رسیدند و هنوز هم می گویند که کاترین آنها را می بیند به عنوان اگر آنها پدربزرگ و مادربزرگ خود بودند.

و در تمام تشکر های عمومی کارکنان بیمارستان (پزشکان، پرستاران در شیفت روز و شب) برای عشق و محبت شما را به NuestraFamilia دارند. enespecial عشق است که آنهایی که کمی ما گفت: دختر کاترین.

با احترام

دوست ونزوئلا

Loisinett. جولای و کاترین



:: برچسب‌ها: لوح تقدیر، سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

را کراتینین آمده پس از پیوند برای سندرم نفروتیک

اگر سندرم نفروتیک بدتر پایان نارسایی کلیوی مرحله، بیماران ممکن است پیشنهاد به شرایط پیوند کلیه. با این حال، بعضی از بیماران سطح کراتینین آنها هنوز هم پس از پیوند بسیار بالا است. چگونه به سطح کراتینین بالا بعد از پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟

سطح کراتینین پس از پیوند کلیه

به طور کلی، بیماران توصیه نمی شود به انجام پیوند کلیه، مگر اینکه هر دو کلیه از کار افتاده اند. پیوند کلیه عمل جراحی به جای کلیه بیمار با کلیه سالم است. این است که، حتی اگر بیماران سندرم نفروتیک با نارسایی کلیه به شرایط این عمل جراحی، آنها تنها یک کلیه خوب است. در این مورد، سطح کراتینین سرم را بیشتر احتمال دارد که کمی بالاتر از افراد عادی است. بنابراین، سطح طبیعی کراتینین در بیماران پیوند کلیه کمتر از 1.8-1.9mg / dL است.

برای جمعیت عمومی، سطح کراتینین سرم (SCR) معمولا 0.5-1.3 mg / dl بود، متفاوت است. بعضی از بیماران بعد از پیوند کلیه هنوز هم فکر می کنم این بار بالاتر از نرمال SCR شما بالاتر از 1.3 میلی گرم / روز dl.Hoy، ما می دانیم که اشتباه است.

اگر SCR بیمار غیر طبیعی را افزایش نمی دهد، برخی از روش های درمانی باید انجام شود آن را کاهش می دهد.

بسته به علت بالا بودن غلظت کراتینین، آلودگی نور درمانی خون ارزش امتحان کنید. از طریق تمیز کردن خون و دوباره، کراتینین اضافی را می توان از بدن حذف می شوند. سپس، تغذیه ضروری به جریان خون اضافه شده است، و برای عادی گردش خون. در نهایت، برخی از داروهای گیاهی است که می تواند کلیه ها را تغذیه و تنظیم محیط داخلی برای حفاظت از پیوند کلیه و بهبود عملکرد استفاده می شود.

تا کنون، تعدادی از بیماران کلیوی سطح کراتینین سرم آنها کاهش و پیوند کلیه موفقیت آمیز او را نجات داد. امیدوارم، بیشتر و بیشتر بیماران می توانند یک زندگی جدید با این درمان را بازیابند.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران دیابتی نفروپاتی با درد ساق پا

نمایش نتایج: از نفروپاتی دیابتی در دیابت نوع 1 یا نوع 2، که می تواند انواع علائم، از جمله درد در پاها شوند. در موارد شدید، بیماران ممکن است حتی قادر به راه رفتن باشد. چرا دیابتی نفروپاتی علت درد ساق پا؟

به طور کلی، تعدادی از شرایط می تواند درد در پاها بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی شود؟

مانند بیماران مبتلا به انواع دیگر بیماری کلیه، درد ساق پا را می توان با بیماریهای استخوانی کلیوی ایجاد می شود.

وقتی که کلیه ها به شدت آسیب دیده از دیابت، آنها قادر به حذف مواد زائد و حفظ تعادل الکترولیت معمولا در پایین کلسیم، سطوح بالایی از فسفر و کمبود ویتامین D به آسانی حاصل می شود. همه از این سه عامل ممکن است باعث بیماریهای استخوانی کلیوی و پاها در این مشکل درگیر راحتی.

همه از این سه عامل ممکن است باعث بیماریهای استخوانی کلیوی و پاها در این مشکل درگیر راحتی.

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، شایع ترین علت درد ساق پا نوروپاتی دیابتی است.

وقتی که درد ساق پا در این بیماران رخ می دهد باید بسیار با توجه به شرایط زیر پرداخت.

1. نوروپاتی محیطی رایج ترین شکل از نوروپاتی دیابتی است، در حالی که پاها و پاها اغلب برای اولین بار تحت تاثیر قرار، و سپس دست و پا از بیماران. علاوه بر درد، سوزن سوزن شدن یا احساس سوزش، ضعف عضلانی، بی حسی، و برخی علائم دیگر نیز ممکن است رخ دهد.

2. Radiculoplexus نوروپاتی: این یک بیماری است که باعث آسیب دیدن اعصاب قند خون در پاها، باسن، باسن و ران راست است، و در بیمارانی که بیماری کلیوی با دیابت نوع 2 ایجاد می شود از شایع تر است نوع 1.

3. Mononeuropathy: می تواند باعث آسیب به عصب خاص از جمله صورت، ساق پا و تنه می شود.

اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی درد ساق پا با قند خون، که باید درمان را و یک برنامه غذایی سالم برای کنترل قند خون بالا در رژیم غذایی را دنبال ایجاد می شود.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی، علائم نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دارو برای درمان حملات مکرر به سندرم نفروتیک وجود دارد

پردنیزون، کورتیکوستروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی اغلب به منظور درمان سندرم نفروتیک، اما بزرگترین نگرانی برای این بیماران حملات مکرر بیماری است. برخی از دارو برای مقابله با این مشکل وجود دارد؟

اول، مواد مخدر باید از معایب این داروها ذکر شده در بالا غلبه بر.

سندرم نفروتیک یک اختلال معمول گلومرولی است که توسط واکنش های التهابی در کلیه ایجاد می شود، و سپس مقدار زیادی از نشت پروتئین در ادرار، تشکیل پروتئین است. برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین و مدیریت پیشرفت سندرم نفروتیک، پردنیزون اغلب استفاده می شود، استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. با این حال، این داروها با کاهش نسبت به تنظیم سیستم ایمنی بدن کار می کنند. بنابراین، هنگامی که بیماران دوز خود را کاهش دهد و یا حتی داروهای خود را متوقف، سندرم نفروتیک به راحتی می افتد.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که کلید جلوگیری از عود این بیماری است برای از بین بردن عوامل بیماری زا و عادی سیستم ایمنی بدن.

دوم، سعی کنید برای پیدا کردن که داروهای مفید هستند.

با توجه به شرایط فوق، داروها و درمان های خاص برای این بیماران مفید می باشد. تا کنون، چند درمان های موثر و ایمن در درمان این بیماری به اثبات رسیده است. آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و درمان خون اپراتور Claro آلودگی.

سوم، یاد بگیرند چه این درمان ها می توانید انجام دهید برای درمان سندرم نفروتیک.

از آنجا که این روش های درمانی جوهر طب چینی و طب غربی جذب کرده اند، در درمان این نوع بیماری کلیه از ریشه تمرکز می کنند. از یک طرف، می تواند کمپلکسهای ایمنی، عوامل بیماری زا از بین بردن، و سلول های اختلال کلیه تعمیر، به منظور تسهیل پروتئین و سایر علائم شوند. از سوی دیگر، آنها می توانند سیستم ایمنی بدن را به حالت طبیعی و جلوگیری از عود بازده NS.

در نهایت، سعی کنید برای انتخاب یک برنامه درمانی مناسب.

برنامه ریزی دقیق از درمان باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد. اگر شما نیز از این بیماری رنج می برند، شما می توانید گزارش آزمون خود را بگویید. پس ما می توانیم بهترین گزینه برای درمان شما تصمیم می گیرید.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اصل درمان بیماری های کلیه با TCM

1. با توجه به پاتوژنز TCM

چی --- --- رکود خون --- --- حالت سکون سم

2. Nosogenesis از CKD

سال تحقیقات نشان داد که به بیماری مزمن کلیه (CKD) نتیجه این است که به طور عمده توسط سم در بدن ایجاد می شود. این سم به طور عمده در 3 جنبه آشکار:

در مرحله اول، سم کدورت، مسدود کردن در کولترال کلیوی. این است که، اختلال در سلول های ذاتی کلیه شود هیپرپلازی و necrocytosis.

در مرحله دوم، سم حالت سکون، رکود در رگه بندی کلیه. این است که، اسکلروز مویرگ های گلومرولی و سرب خون آلوده به او هیپوکسی-ایسکمی.

ثالثا، سم راکد، عقب در محل اتصال myocutaneous. این است که، عملکرد غیر طبیعی ایمونولوژیک باعث می شود که پاسخ التهابی فوق العاده ایمنی در کلیه ها.

3. سه مرحله درمان سنتی چینی

اول، از بین بردن سم کدورت، از بین بردن سم کدورت مسدود در کولترال کلیوی. یعنی، ترمیم آسیب سلول های ذاتی کلیه و از بین بردن سلول های مرده و تکثیر.

دوم، حذف سم حالت سکون، از بین بردن حالت سکون سم عقب در محل اتصال myocutaneous. یعنی، روشن دور سم های مختلف است که در پیوستن دیواره عروق و یا مزاحم به دیواره عروق، تازه کشش عروقی و بهبود گلومرولی هیپوکسی-ایسکمی.

سوم، بیرون راندن سم راکد. بازگرداندن عملکرد سیستم ایمنی ذاتی و جلوگیری از پاسخ التهابی فوق العاده ایمنی بدن.

4. "چهار در یک" درمان سنتی چینی

"چهار در یک" وسیله، یک جفت از دهان، چینی، یک بطری از مخلوط Maikang، دوز خارجی با طب چینی و حوضه از پا حمام پزشکی.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما تماس.



:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، TCM، درمان بیماری های کلیوی با TCM ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Maikang ترکیب

Maikang ترکیب همچنین به عنوان شناخته شده مخلوط Maikang، آن است که یک نوع از داروهای منحصر به فرد از بیمارستان ما است، آن است که به بهبود گردش خون در طول درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. این به طور گسترده ای برای درمان بیماری مزمن کلیه برای اثر درمانی قابل توجه آن استفاده می شود.

عملکرد این دارو

این می تواند به کاهش چربی خون، ضد ترومبوز، ضد پیری کمک کند، بهبود شاخص های رئولوژی خون، افزایش ایمنی، ترویج سنتز پروتئین های سرم و اسیدهای نوکلئیک، ضد التهاب و غیره.

در طول درمان بیماری کلیوی، می تواند در برابر اختلال در عملکرد سیستم ایمنی ناشی از بیماری کلیه در داخل بدن به عفونت، علاوه بر این، می تواند کمک به کاهش عوارض جانبی ناشی از استفاده از hormonotherapy مانند قند خون، چربی خون، فشار خون بالا، تصلب شرایین. همچنین می تواند در مقابل آسیب به سلول های اندوتلیال عروقی ناشی از سموم افزایش کمک کند.

چگونه به استفاده از مخلوط Maikang؟

نگاهی به 40 میلی لیتر، 2 بار در روز در هر روز صبح و شب قبل از شام، در صورت نیاز، دکتر تغییر خواهد کرد می کند با توجه به شرایط بیمار، اما بیماران قرار نیست برای افزایش یا کاهش دوز توسط themself.

از بالا ما می دانیم که مخلوط Maikang برای درمان بیماری مزمن کلیه مفید است. در بیمارستان ما، آن است که داروهای لازم برای درمان این بیماری است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما اطلاعات شما را به صورت رایگان ارائه می خواهند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، ترکیب Maikang ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند مرحله 4 بیماری کلیه پلی کیستیک درمان های میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری کلیه ژنتیکی است، آن را سخت به درمان است. و گفته می شود که طب میکرو چینی Osmotherapy درمان موثر برای درمان بیماری های کلیوی است. سپس می توانید 4 پلی کیستیک بیماری کلیه درمان های این درمان مرحله؟

خوشبختانه، PKD در مرحله 4 است که هنوز هم برگشت پذیر است. در این مرحله، کیست در کلیه ها آنقدر بزرگ و کلیه ها عملکرد در 15٪ -29٪. اما اگر یک درمان موثر برای کوچک کردن کیست های کلیه و رفع سلول های کلیه آسیب دیده وجود دارد، به این هدف در واقع می توان به دست آورد.

عنوان کلیه های بیمار در حال کار به خودی خود در مرحله 4، بیماران نیازی به شرایط دیالیز یا پیوند کلیه. با توجه به این، بیماران می توانند طب میکرو چینی Osmotherapy است که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک از چند جنبه مورد آزمایش قرار گرفته است امتحان کنید.

این می تواند نفوذپذیری دیواره کیستیک افزایش

هستند بسیاری از مویرگ ها در دیواره های کیستیک وجود دارد، و این مویرگ ها دارای نفوذ توانایی. مایع کیسه های بیشتر می تواند از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست بازجذب.

این می تواند circuclation خون در سراسر بدن بهبود

گردش خون را افزایش می SAC مایع دور از بدن از طریق ادرار را با موفقیت. سپس، کیست های کلیه کوچکتر و کوچکتر خواهد شد.

این می تواند سلول های که ترشح مایع کیسه غیر فعال

یک سلول کیستیک، به نام سلول های اپیتلیال کیستیک پوشش، مسئول ترشح مایع کیسه است. تا زمانی که مکمل مایع کیسه مسدود شده است، کیست کلیه نمی عود خواهد کرد.

این می تواند سلول های آسیب دیده کلیه تعمیر

بسیاری از داروهای دارای دارایی کلیه مغذی، به طوری که آنها می تواند سلول های آسیب دیده را ترمیم کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است.

در یک کلام، در مرحله 4 بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند با طب میکرو چینی Osmotherapy درمان، اگر شما می توانید آن را به موقع دریافت کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان PKD، کلیه پلی کیستیک، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، مرحله 4 PKD ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طول عمر متوسط FSGS چیست

FSGS اشاره به کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز. در مراحل اولیه، ممکن است زندگی را تهدید نمی کند، اما زمانی که آن را به مرحله نهایی توسعه، یک سری از مشکلات جدی برای سلامتی فرد ظاهر خواهد شد و بر زندگی بیماران تا حد زیادی. بنابراین، مردم می خواهند بدانند که چه طول عمر به طور متوسط از FSGS است.

در واقع، به طور متوسط طول عمر از FSGS به وضعیت بیماری بیمار مرتبط است.

FSGS یکی از دلایل شایع سندرم نفروتیک اولیه در کودکان و بزرگسالان است. اغلب موارد، آن را ارائه مزمن پیشرونده و پایان دادن به نارسایی کلیه، در حالی که تعداد کمی از بیماران مبتلا به FSGS که بیماری به سرعت پیشرفت بیماری و ممکن است به نارسایی کلیه به سرعت در حال سقوط است.

علاوه بر این، ممکن است کاهش عملکرد کلیوی، اختلالات قلبی و عروقی، عفونت های شدید، هیپرکالمی، اسیدوز متابولیک و برخی عوارض دیگر میشود. هنگامی که این بیماری از کنترل خارج شده، ممکن است تبدیل به یک بیماری تهدید کننده زندگی است.

برخی از بیماران ممکن است بهبودی بالینی FSGS کامل دریافت و زندگی می کنند تا زمانی که مردم عادی، در حالی که برخی از بیماران دیگر به سرعت به نارسایی کلیه ایجاد می شود. بنابراین هیچ کس نمی تواند طول عمر دقیق FSGS بگویید.

پس چگونه به بهبود طول عمر برای بیماران FSGS

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانم آن را باید از کند کردن و یا حتی توقف پیشرفت FSGS و کنترل عوارض به طور فعال آغاز خواهد شد. در همان زمان، زیر یک رژیم غذایی سالم و تنظیم سبک زندگی علمی، که می تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتر و طولانی تر است.

به عنوان یک بیمار FSGS، اگر شما می خواهید برای طولانی طول عمر خود، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: اصول اولیه FSGS، FSGS، طول عمر از FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 3208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت طول می کشد از مرحله 3 به مرحله 4 در بیماری مزمن کلیه

چه مدت طول آن را از مرحله 3 به مرحله 4 طول می کشد؟ با توجه به نرخ کاهش عملکرد کلیه طبیعی، حدود 5 درصد است، باید آن را از 6 سال از مرحله 3 به مرحله را 4 (کلیه عملکرد کاهش از اس 60ml / دقیقه، پوست 30ml / دقیقه). اما واقعیت این است همان است که در آن نیست، بسیاری از عوامل هستند می تواند از پیشرفت تاثیر بگذارد. عواملی مانند رژیم غذایی، عادت های زندگی، درمان، حتی سنی می تواند از پیشرفت آن تاثیر می گذارد.

همانطور که همه ما می دانیم بیماری مزمن کلیوی (CKD) بلند مدت و بیماری های به طور فزاینده ای توسعه است. معمولا، آن را به مدت طولانی از مرحله 2 به مرحله 3 هزینه، اما یک بار آن را تا مرحله 3، ممکن است کوتاه تر. بدون درمان موثر، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه فورا به توسعه 4CKD مرحله.

خوشبختانه، مرحله 3 را می توان با درمان به موقع و مناسب را معکوس. البته، شما باید یک رژیم غذایی مناسب در همان زمان، که می تواند کمک به افزایش اثر درمانی داشته باشد.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند از پیشرفت این بیماری را کاهش دهد، بنابراین برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه، حتی آن را بهبود بخشد. به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی، می تواند مشکل کلیوی با عوارض جانبی کمی و اثر درمانی قابل توجهی را حل کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و بیماری کلیه

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر و مناسب است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به ترمیم خسارت کلیوی، تا که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.

در یک کلام، با کمک از این درمان، طنس از مرحله 3 به مرحله 4 را می توان به تاخیر افتاد، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند، شما ممکن است شانس آن را معکوس داشته باشد. نیاز به هر گونه کمک نمی مردد دکتر آنلاین ما برای تماس با و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com



:: برچسب‌ها: اصول اولیه CKD، بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری کلیه، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای بسیاری از بیماران با پروتئینوری CKD

پروتئینوری عظیم می تواند یک علامت شایع در بیماران مبتلا به CKD، به ویژه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک. بیماران پروتئینوری یک بار گسترده نگران نمی توانید کنترل کنید، در اینجا ما در حال حاضر بیماران CKD با درمان طبیعی برای پروتئینوری عظیم.

این درمان طبیعی است روش های درمانی طب چینی نامیده می شود. چقدر او را می دانید؟ امروز، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، حمام درمانی، طب گیاهی چینی خوراکی، دایره درمانی، تنقیه درمانی و سایر درمان های طب چینی معمولا در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری مورد استفاده در درمان بیماری های مختلف کلیوی. در اینجا ما تنها در مورد پروتئینوری عظیم ناشی از بدتر شدن عملکرد کلیه بحث، البته، بهترین راه این است که کلیه ها دیگر کار می کنند را به وسیله تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، چگونه این چینی Osmotherapy انجام این؟

پا حمام. در بسیاری از نقاط طب سوزنی اصلی روی پای ما، از جمله طحالی Yongquan است، که بیشتر در رابطه با عملکرد کلیه وجود دارد. ما می توانیم عنصر کافی در بدن خود را تامین و حذف سموم از طریق نقطه طب سوزنی.

حمام دارو. در طول این درمان، ما از گیاهان است که می تواند کمک به بهبود گردش خون و از بین بردن مواد سمی را انتخاب کنید. نشانه های شما، از قبیل فشار خون بالا، یا ضعف یا درد در بدن خواهد شد و پس از درمان رها شوند.

انما درمان. این درمان به طور عمده به کارگردانی به تجمع سموم در دستگاه گوارش، و مشکل خود را اشتها یبوست یا مشکل تا حد زیادی کاهش داد.

طب گیاهی چینی دهان. این دارو مورد استفاده برای این درمان می تواند کمک به محافظت از عملکرد کلیه، و تامین انرژی برای بهبود عملکرد کلیه، در عین حال، فشار خون شما کمک می کند و برای کنترل عفونت.

طب میکرو چینی Osmotherapy. ما را انتخاب کنید گیاهان با توجه به تناسب اندام خود را دقیق و با هم مخلوط به اندازه کافی. سپس پودر از گیاهان در منطقه کلیه خود را فشرده سازی، این عنصر به کلیه توسط امواج الکترومغناطیسی منتقل می شود. انتظار می رود که مواد فعال از طب گیاهی چینی به بازی تعدادی از نقش های در ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی در بدن، ارائه کلیه و مواد مغذی را به ترویج تکثیر ذاتی به تدریج سلول های آسیب دیده عملکرد کلیه بازگرداندن DNA.

پس از عملکرد کلیه، پروتئینوری شدید درمان می شود به طور طبیعی بهبود. علاوه بر این، CKD به طور موثر می تواند به جلوگیری از پیشرفت نارسایی کلیوی. سوالات؟ استقبال یک پیام را به ما بدهید، یا به ما ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com، ما خوشحال به شما کمک بیشتری می باشد.



:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، بیماری مزمن کلیه، درمان طبیعی، بسیاری از پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین بالا 4.4-3.7 پایین می آید به بیماران مبتلا به FSGS

FSGS بیمار به ما می گوید که سطح کراتینین خود را به 3.7 میلی گرم / دسی لیتر از 4.4 میلی گرم / دسی لیتر کاهش یافت. چگونه است که برای رسیدن به این هدف؟ آیا می توانم سطح کراتینین بالا را می توان به طور موثر کاهش؟

چگونه این بیمار به منظور کاهش سطح کراتینین بالا؟

FSGS یک اختلال کلیوی است که پیوند نزدیک با اختلال سیستم ایمنی است. برای مدیریت FSGS، GP خود را تجویز Rencept 360 قرص به مدت 10 روز. سپس سطح کراتینین خود کاهش به 3.7 mg / dl بود، اما بعد از آن افت نمی شود. بنابراین، شروع به پیدا کردن درمان های جایگزین برای کنترل وضعیت آنها.

FSGS بیمار سرکوب کننده سیستم ایمنی

سیستم ایمنی یک نوع از مواد مخدر است که می تواند در پیشگیری و مهار واکنش های التهابی از بافت های مختلف بدن مضر در بدن است، در حالی که بیماران مبتلا به FSGS اغلب در بر داشت به انواع آنتی بادی در تست بیوپسی کلیه است. بنابراین، این دارو ممکن است کاهش روند پیشرفت FSGS کمک و تسکین علایم بیمار. به طور کلی، پس از یک دوره از درمان، بیماران ممکن است سطح کراتینین او تا حدی پیدا کنید.

با این حال، این درمان آثار تضعیف سیستم ایمنی بیماران، پس از این داروها می تواند تعدادی از عوارض جانبی مانند عفونت و تورم به راحتی می شود.

آیا درمانی برای کنترل سطح کراتینین سرم و FSGS موثر تر وجود دارد؟

با توسعه طب مدرن، کارشناسان کلیه برخی از روش های درمانی دیگر مانند سلول های بنیادی و البته آلودگی درمان خون ایجاد کرده اند. در مقایسه با داروهای سرکوب کننده ایمنی، این درمان باعث می شود که به کاهش سطح کراتینین بالا. علاوه بر پاک کردن خون، این درمان نیز ممکن است سیستم ایمنی بدن و سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم تنظیم. از این رو، بیماری کلیوی FSGS می تواند ریشه درمان می شود.

در درمان یک بیمار خاص مناسب است، ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد وضعیت بیماری از بیماران. ایمیل گزارش آزمون، شرح بیماری enfermedad-renal@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: FSGS، FSGS درمان کراتینین بالا 4 , 4-3 , 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1393 | نظرات ()