نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار نارسایی کلیه می خواهد به دیالیز درمان های جایگزین

چرا یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می خواهد به یک درمان جایگزین از دیالیز؟ دیالیز مفید برای از بین بردن علائم بیماری کلیوی است، اما آن را به برخی از اثرات جانبی داشته باشد، از بین بردن این نشانه ها. علاوه بر این، آن را به یک مقدار زیادی از پول و زمان هزینه، بنابراین مردم به دنبال دیگر درمان های جایگزین برای بیماری های کلیوی.

یک درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به دیالیز وجود دارد؟

درمان فشرده سازی گرم - پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، پزشکان یک سری درمان های موثر برای نارسایی کلیه در اساس گیاهان طب سنتی چینی، یکی از معروف ترین اختراع کرده اند. با استفاده از این درمان، یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است قادر به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

اثرات درمان با درمان فشرده سازی گرم چیست؟

اثرات کوتاه مدت درمان:

- تضعیف در کم خونی، خستگی و بی اشتهایی و بی خوابی است.

- احساس گرما در ساق پا و صورت خود را گلگون نگاه خواهد کرد

- حجم افزایش ادرار، و مواد پنبه را می توان در ادرار یافت

اثرات طولانی مدت درمان:

کاهش در سطح کراتینین سرم و سطح اوره در خون

- GFR افزایش

- عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، و همچنین پروتئین در ادرار و خون را می توان به طور موثر کاهش می یابد

با این حال، این درمان این است مناسب برای همه بیماران نیست. دکتر ما این دارو را مطابق با شرایط خود بیمار تجویز کند.

اگر شما می خواهید برای پیدا کردن اینکه آیا شما مناسب برای درمان داغ فشرده یا نه، و یا می خواهید را به درمان های جایگزین دیالیز هستند، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد بهترین را به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی رفتار می بیماری های کلیه

امروز بیمارستان ما راه اندازی داروهای ویژه چینی برای درمان بیماری های کلیه. ما آن را Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، است که محبوب نه تنها در چین بلکه در جهان است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - یک فرم جدید از طب سنتی چینی (TCM). ساختار اساسی این درمان شامل یک ریشه، ساقه، برگ، برنامه های مختلف، که در طبیعت برای مدت زمان طولانی رشد می کنند. بنابراین، این درمان تاثیر عمیقی بر کنترل بیماری کلیوی است. در مقایسه با سایر روش های درمانی، درمان ما هیچ عوارض جانبی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.

به عنوان بیماری کلیوی رفتار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی؟

گیاهان دارویی چینی - بیماران متفاوت است. با توجه به شرایط ویژه با بیماران کلیوی، ما گیاهان دارویی چینی مناسب سازماندهی و سرکوب آنها را در یک میکرون. سپس ما پودر در دو کیسه پزشکی قرار داده و نزدیک به آنها در پشت بیمار است. با کمک تجهیزات ما طب چینی می تواند بخش های آسیب دیده از کلیه برسد. برای بازگرداندن سلول ها و بافت از کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیوی بهبود خواهد شد.

آیا می خواهید شما را به آمدن به چین به روشن میکرو چینی پزشکی است؟

بهتر است برای شما برای آمدن به چین، به درخواست این درمان است. از بالا می توانیم بدانیم که اصلی گیاهان دارویی چینی انتخاب بسته به شرایط از بیماران. بنابراین، زمانی که ما وضعیت کنونی خود را چک کنید، بنابراین ما می توانیم دارو برای شما در سازماندهی. و شما باید نه تنها یک درمان. شما ممکن است یک انتخاب بزرگ، اگر شما را به بیمارستان ما آمده است.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید یک بیماری خوب مانیتور کلیه، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +86 13292893707 ارسال کنید، ما بهترین های ما به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

استفاده از گیاهان برای بازگرداندن کلیه در بیماران دیابتی

ما آن را نفروپاتی دیابتی، زمانی که کلیه ها از دیابت آسیب دیده است. برخی از گیاهان موثر و ایمن برای بهبود کلیه در بیماران دیابتی می باشد. آیا می دانید که گیاهان دارای این ویژگی ها و نحوه استفاده از آنها؟

گیاهان برای درمان نفروپاتی دیابتی

کادر پزشکی ما بسیاری از تحقیقات بر روی گیاهان برای درمان دیابت و بیماری کلیه داشته است. در حال حاضر ما می خواهم به معرفی چند گیاهان که این خاصیت را دارند. آنها عبارتند از:

1. جینسنگ

این گیاه دارای اثر آشکار در کاهش سطح قند خون و می تواند کلیه های آسیب دیده را تغذیه، از بین بردن خستگی بیماران و غیره. از این نقطه جینسنگ - یکی از بهترین گیاهان کمک می کند که به مبارزه با بیماری کلیوی ناشی از دیابت.

2. گون

مطالعات فارماکولوژیک نشان می دهد که این طب گیاهی چینی برای کاهش فشار خون بالا، کاهش سطح قند خون و تحریک کننده کلیه برای از بین بردن مقادیر بزرگتر از زباله، مانند اوره و کراتینین، و غیره موثر است. بنابراین، دیابت کنترل شده است و خون بیماران پاک شده است.

3. تامر

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب فشار خون بالا، که می تواند از پیشرفت بیماری دیابت کلیه را تسریع بخشد. در این راستا این نیز مهم است برای نظارت بر فشار خون برای بیماران دیابتی.

4. goldthread چینی

با توجه به گزارش های بالینی، بربرین قادر به درمان دیابت با کاهش سطح قند خون است. این می تواند به گلیکوژن و سریع قند geteroplaziyu گلیکولیز به سطح قند خون پایین را مهار کند. پس از سطح قند خون در سطح نرمال حفظ شده، عملکرد بافت کلیه باقی مانده می تواند آسیب بیشتر جلوگیری از.

بسیاری از گیاهان دیگر نیز می تواند بازگرداندن کلیه کمک کند و برای درمان نفروپاتی دیابتی. بیماران مختلف داروهای مختلف نیاز دارند. که برای تعیین مناسب شما چمن، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز

در گذشته، دیالیز و پیوند کلیه هستند آخرین گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در نظر گرفته، به خصوص زمانی که بیماری پیشرفت به مرحله 5. این حال، با درمان Osmotherapy به داروی جدید میکرو چینی می آید را به واقعیت، این دو روش تنها راه برای درمان بیماری کلیه است. به طور کلی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه کمک

چگونه می توان رفتار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بیماری های کلیوی؟

مشخص شده است که تنها راه برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه - برای افزایش عملکرد کلیه ها به کار کلیه ها است. و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک می کند تا برای رسیدن به این طریق سه جنبه.

1. ترویج گردش خون و رفع موانع در کانال، گسترش عروق سطح برای بهبود هیپوکسی. پس از محاکمه اول، البته، خواهد شد با بسیاری از نشانه های نارسایی کلیه، از جمله ادم، خستگی، خارش پوست، فشار خون بالا، کاهش اشتها، تهوع و استفراغ، طعم روانی در دهان، و غیره برخورد

2. حذف استاز خون، کمپلکسهای ایمنی و بافت آسیب دیده از بدن برای مسدود کردن فیبروز کلیوی. این فرایند دوم کمک می کند تا به پاک کردن خون و به طور موثر جلوگیری آسیب کلیوی.

3. آن را بازیابی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، کلیه نشان می دهد مواد مغذی، از جمله ویتامین ها، اسیدهای آلی، اسیدهای آمینه ضروری، و غیره و تکثیر DNA ترویج سلول های کلیه. افزایش عملکرد کلیه می تواند در گزارش آزمون دیده می شود.

در واقع، به جز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، برخی از روش های منحصر به فرد دیگری از درمان، مانند درمان هفت وجود دارد، آنها همچنین تاثیر بر درمان بیماری های کلیوی داشته باشد. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند اثر درمانی بهتر در درمان بیماری های کلیه و کمک به بیماری های کلیوی به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

به طور خلاصه، میکرو چینی Osmotherapy دارو می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری دیالیز کلیه یا پیوند کلیه. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا اگر شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما همه چیز ممکن است برای انجام به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند با طب چینی در چین درمان

در مقایسه با طب غربی، طب چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک و چگونه درمان می شود طب چینی در چین موثر تر است؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی از کلیه ها باشد. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به تدریج پیشرفت خواهد کرد، و آنها می توانند ساختار کلیه بیمار به روند آسیب برساند. بیمار مبتلا به کلیه پلی کیستیک در نهایت نارسایی کلیه خواهد شد.

به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک است که در طب غربی درمان می شود؟

در طب طب غربی که کیست بیمار کمتر از 4 سانتی متر، آنها سمت چپ به تنهایی زیرا آنها می توانند هر گونه مشکلی برای سلامت بیمار، هنگامی که کیست بیمار کوچک هستند ایجاد نمی کند. و، عمل جراحی می تواند هنگامی استفاده شود که کیست بیمار می تواند کلیه بیمار آسیب به حذف کیست های بزرگ. علاوه بر این، اگر کلیه ها به اندازه بسیار بزرگ افزایش یافته است، بیمار باید به پیوند کلیه به زندگی طولانی تر است.

البته، به سرعت پیشرفت کیست های کلیه بیمار، لازم است به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری و عوارض ناشی از کنترل بیماری کلیه پلی کیستیک است.

به عنوان کلیه پلی کیستیک پردازش طب چینی در چین؟

در واقع، طب چینی - بهترین راه برای کنترل و کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک، چرا که دارو چینی می تواند کیست کلیه در بیماران کاهش دهد و مانع از رشد کیست های کلیه.

بسیاری از داروهای چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک موثر ثابت شده است، و با کمک درمان اسمز مدرن است، که به نام "فشرده سازی داغ درمان" مواد دارویی موثر را می توان به طور مستقیم به این منطقه بیمار منتقل می شود.

هنگامی که مواد تشکیل دهنده موثر طب چینی به یک بیمار کلیوی حمل و نقل، آنها می توانند سلول های اپیتلیال کیست های کلیه، چه برای جلوگیری از دفع مایع کیست غیر فعال. علاوه بر این، درمان اسمزی ما نیز می تواند گشاد شدن عروق خونی در سطح کیست های کلیوی و تحت تاثیر اختلاف فشار را می توان با کیست رگ خونی مایع جذب می شود و سپس آنها را از طریق گردش خون منتقل می شود.

شایان ذکر است که بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است، پس از آن نمی تواند لغو شود، اما پس از درمان ما از وضعیت بیمار می توان به وضوح بهبود یافته است.

در پایان، اگر شما مشکلات با بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید با ما مشکل خود را در Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 فرستاد، و ما کمک به شما خوشحال خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گلومرولونفریت بدون دیالیز، و چه درصدی از احتمال بازیابی اگر درمان ممکن است

پزشک آنلاین: درمان بیماری های کلیوی شما علاقه مند هستند؟ لطفا اطلاعات تماس خود را (ایمیل، تلفن، یا Whatsapp) با شرایط بیمار ترک، و سپس دکتر ما با شما تماس خواهد.

بیمار: گلومرولونفریت. بیمار در '61. بیمار به مدت بیش از 20 سال است. در حال حاضر، کراتینین 991. درمان آیا ممکن است بدون دیالیز، و چه درصدی از احتمال بهبود؟

دکتر آنلاین: نام و نام خانوادگی، سن و کشور؟

بیمار: مرد، 61 ساله، قزاقستان

دکتر آنلاین: برای دیالیز، چند بار؟

بیمار: 2 سال، هر هفته 3 بار.

دکتر آنلاین: در دولت خود را از بیماری، کراتینین در حال حاضر بالا، و دیالیز به مدت 2 سال است، شما می خواهید برای درمان دیگر امکان پذیر است. اما طب چینی می تواند به شما کمک کند بازگرداندن کلیه های آسیب دیده، کاهش تعداد دیالیز. این به این معنی که شما می توانید انجام دیالیز 1 یا 2 بار در هفته، و برای کمک به بیماران باید زمان بیشتری برای زندگی شما.

بیمار: خوب، من کرلی، و درمان برای شما چقدر است؟

دکتر آنلاین: می توانید ایمیل خود را Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، پیام زیر را یا بر روی چیزی است که می تواند با ما تماس بگیرید به من بدهید. دکتر ما شما ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهد، لطفا.

دکتر ما شما ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهد، لطفا توجه برای پاسخ به تلفن و چک کردن ایمیل خود را!



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از یک تابع پایین کلیه در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

چگونه برای متوقف کردن یک عملکرد کلیه کم در بیماران مبتلا به CKD؟ عملکرد کلیه به کلیه ها دفع مواد زائد سوخت و ساز بدن و حفظ تعادل الکترولیت ها و بدن انسان مبتنی بر اسید اشاره دارد. پس از یک کلیه سالم به بیماری مزمن کلیه نابود شد، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت.

چرا بیماران مبتلا به CKD می خواهید برای جلوگیری تابع پایین کلیه؟

از بالا، شما به وضوح می توانید مطمئن شوید که کلیه طبیعی می تواند به ما کمک کند به انتشار مواد مضر از بدن و جذب مواد مغذی. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش می یابد، بسیاری از مواد سمی در بدن باقی می ماند و بر کل سیستم ایمنی بدن و حتی ارگان های دیگر آسیب برساند. در همان زمان با توجه به کاهش عملکرد کلیوی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را از بسیاری از علایم دردناک، از جمله استفراغ، فشار خون پایین، نقرس، اسپاسم های عضلانی رنج می برند. بنابراین، ضروری است که بیماران مبتلا به CKD کاهش در عملکرد کلیه را متوقف کرده اند است.

چه روش های درمانی چینی برای توقف کاهش عملکرد کلیه ها مفید هستند؟

روش پزشکی چینی در بیمارستان ما که تأثیر زیادی در بهبود عملکرد کلیه. Osmotherapy به طب میکرو چینی در بیمارستان ما بسیار طبیعی است، که همیشه مورد استفاده برای بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. با توجه به وضعیت خاص از بیماران مبتلا به CKD، ما یک گیاهان مناسب چینی ترتیب و درهم شکستن آنها را در یک میکرون، که قرار است به به قطعات آسیب دیده از کلیه ارسال می شود. بعدی خواهد شد کنترل تعداد زیادی از سلول های آسیب دیده و بافت کلیه، افزایش رگ های خونی مسدود شده است، سیستم ایمنی بدن بهبود یافته است. در نهایت، شما را پیدا خواهد کرد که عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد.

واقعیت این ثابت می کند که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند از کاهش عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را متوقف کند. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به محافظت از عملکرد کلیه، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما انجام خواهد داد را ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مزایای برای درمان دیابت و بیماری کلیه گزنه

اگر شما می دانید کمی در مورد داروهای گیاهی، شما می توانید در مورد ده ها تن از مزایای زخم گزنه یاد بگیرند. دیابت و بیماری کلیه دو اختلال شایع در جهان هستند. اگر آنها همکاری وجود داشته باشد در یک و همان شخص، که آیا او می تواند از یک گزنه زخم بهره مند شوند؟

دیابت و بیماری مزمن کلیه

دیابت یک اختلال سوخت و ساز بدن است که اگر کنترل نشده طور موثر می تواند حمله تقریبا در هر بخشی از بدن است. به طور معمول، کلیه ها می تواند قند اضافی از بدن حذف شده است. با این حال، بیش از حد قند در بدن می تواند به اضافه بار از کلیه منجر شود. سپس سیستم تصفیه کلیه آسیب دیده خواهد شد، و نفروپاتی دیابتی نیز نفروپاتی دیابتی نامیده می شود. همراه با شروع بیماری کلیوی ناشی از دیابت اغلب تورم و فشار خون بالا دارند.

استفاده از زخم گزنه

در زخم گزنه طب سنتی چینی - یکی از مواد مخدر است که به طور معمول برای تصفیه خون استفاده می شود، تسهیل درمان ادم و شفا لجن و گل، و غیره است اکنون بیشتر و بیشتر مردم ترجیح می دهند به استفاده از گزنه به عنوان یک چای. سپس، بیماران می توانند از مزایای گزنه سمی در زندگی روزمره خود را دریافت کنید.

مزایای گزنه بیماری کلیوی ناشی از دیابت

بزرگترین مزیت - برخی از عوارض کنترل بیماری کلیوی ناشی از دیابت، مانند فشار خون بالا و احتباس مایعات. وقتی کلیه ها می تواند مایع اضافی را حذف کنید به طور معمول، مایع بیشتر خواهد شد در رگ های خونی را حفظ کرد. بر این اساس، فشار خون بالا و تورم وجود دارد.

علاوه بر این، این گیاه در نظر گرفته شده تصفیه کننده خون بسیار عالی است. برای بیماران مبتلا به کلیه خون خود معمولا به دلیل سپرده مواد زائد و سموم آلوده شده باشد. بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مفید برای استفاده در زندگی روزمره خود گزش چای گزنه.

همانطور که در بالا نشان داده شده است، بیماران مبتلا به دیابت با بیماری های کلیه پیشنهادی برای استفاده از گزنه معده، اما تعداد باید به عنوان یک راهنمایی پزشک تعریف شده است. اگر می خواهید سعی کنید از گیاهان چینی برای درمان، توصیه من به شما یک بیمارستان ویژه برای درمان پیدا ایمیل Asya.yue@mail.ru من، واتساپ / وایبر 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان عود مکرر از نفریت مزمن

از ماه ژوئن، پسر من از نفریت رنج می برند. او گلوکوکورتیکوئیدها را دریافت کرده و شامل یک رژیم غذایی سالم برای کنترل بیماری است. پس از آن شرایط خود تسهیل شده است. اما در حال حاضر به نظر می رسد بدتر است. پروتئینوری جدی تر است، و او نیز از پا متورم و تهوع و استفراغ رنج می برند. چه کار کنم؟ او نیاز به دیالیز؟ آیا درمانی است که می تواند کمک به تسکین آسیب کلیوی او وجود دارد؟

درمانگاه است که به راحتی عود نفریت، ضایعات کلیوی که بدتر و سرعت بخشیدن به نارسایی کلیوی است. در اینجا در این مقاله ما این عوامل تجزیه و تحلیل، به امید کمک به یادگیری بیشتر در مورد آن و بهترین درمان برای نجات زندگی خود را انتخاب نمایید.

1. درمان ناقص

در واقع، به منظور جلوگیری یا تاخیر ضایعات کلیوی و عوارض جدی آن را هدف اصلی از درمان های رایج است. بنابراین، این درمان می تواند صدمه به کلیه ها را حل نمی کند. به مسائل بدتر، استفاده از هر گونه مواد مخدر حتی ممکن است تشدید بیماری کلیوی و سرعت بخشیدن به نارسایی کلیوی است. بنابراین، به دست گرفتن کنترل بیماری کلیه خود را و انتخاب بهتر است، درمان های موثر برای بیماران کشنده است. پاک درمانی سموم یک درمان خوب برای بیماران مبتلا به نفریت است، دکتر آنلاین می تواند به شما کمک کند!

2. پیشگیری ناکافی

زندگی روزانه از رژیم های غذایی ناسالم بیمار، مانند مصرف نمک و یا پیشگیری، بار و افزایش کلیوی بدتر بیماری کلیوی. علاوه بر این، خستگی بیش از حد دلیل دیگری، که ممکن است آسیب کلیه را تحت تاثیر قرار است.

3. عفونت های دیگر

باکتری ها و یا عفونت های ویروسی، استرس و اختلالات دیگر از این سیستم همچنین به این بیماری به طور چشمگیری شود.

در این مورد، ما واقعا می تواند به شما کمک کند زندگی خود را تغییر دهید و ذخیره کلیه های آسیب دیده خود را. هر گونه مشکل یا نگرانی در مورد خود و یا درمان ما، لطفا به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 یا پیام زیر را ترک، ما خوشحالیم که به شما ارائه راهنمایی های حرفه ای رایگان به سرعت



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

TCM در درمان نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی به دیابت طولانی مدت ایجاد می شود. در مقایسه با انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، نفروپاتی دیابتی می تواند به عوارض جدی منجر شود. بنابراین، مهم است که به بی درنگ درمان این بیماری است. در سال های اخیر، طب سنتی چینی (TCM) به طور فزاینده ای برای درمان بیماری مزمن کلیوی و نفروپاتی دیابتی استفاده می شود.

نقد و بررسی نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی رخ می دهد که قند خون اضافی سیستم فیلتراسیون کلیه اثر می گذارد. هنگامی که این سیستم آسیب دیده است، پروتئین یا آلبومین به خارج از بدن به جریان خواهد در ادرار، تشکیل پروتئین و آلبومینوری. در عوض، این علامت می تواند آسیب های اضافی به کلیه ها شود. همراه با پروتئینوری نیز ممکن است تورم در حال حاضر، فشار خون بالا و پای دیابتی باشد.

به عنوان TCM کار می کند در درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت؟

با سابقه بیش از 3000 سال، طب سنتی چینی را نشان می دهد مزیت بزرگ در درمان بیماری های متابولیک و بیماری های مزمن، نفروپاتی دیابتی، در حالی که - این فقط یک بیماری مزمن کلیوی ناشی از دیابت است، که یک اختلال متابولیک است. پس از سالها تحقیق، TCM است که برای درمان این بیماری استفاده می شود عمدتا در سه جنبه.

1. تنظیم سطح قند خون اگر بیماری کلیوی ناشی از دیابت ناشی از دیابت نوع 2، خاص داروهای چینی ممکن است باعث تحریک پانکراس برای تولید انسولین و باعث ترمیم سلول های آسیب دیده از لوزالمعده به منظور کاهش سطح قند در خون کمک کند.

2. عوارض کنترل نفروپاتی دیابتی: BMT نشان می دهد که اثر آشکار در بهبود ساختارهای موارد بالا که می تواند پروتئین ها و سایر Nutricia در بدن و فیلتر مواد زائد را از بدن را حفظ کنید.

3. بازیابی سلول های کلیه آسیب دیده: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - یکی از نوآوری های BMT است با بالغ برای درمان بیماری های کلیوی با بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه استفاده شد.

داروهای تعیین شده چینی باید در حالت بیماری از بیماران بستگی دارد. اگر شما نفروپاتی دیابتی، شما می توانید به دکتر خود را از طریق ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 صحبت کنید. بنابراین، در متخصصان کلیه می تواند به شما کمک کند یک برنامه درمانی را توسعه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()