نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان به بیماری های کلیوی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان

چگونه می توان رفتار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بیماری های کلیوی؟ مشخص شده است که این درمان دارای اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند یک کلیه بیمار کمک کند، درد و رنج را از آسیب خفیف کلیه، یک شانس برای بازگشت به زندگی عادی و برای کمک به مردم با آسیب های جدی کلیوی لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی است.

چگونه می توان رفتار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بیماری های کلیوی؟

او می تواند بیماری کلیوی توسط مراحل زیر درمان:

1. گسترش عروق خونی

تاخیر خون شاهرگ موثر نه تنها کمک می کند تا به کنترل فشار خون بالا در محدوده طبیعی، بلکه افزایش جریان خون کلیوی، که اجازه می دهد تا سلول های آسیب دیده کلیه درونی اکسیژن و تغذیه کافی دریافت از خون است.

2. ضد التهاب

با توجه به مطالعات بالینی، بسیاری از بیماری های مزمن کلیوی ایمنی با واسطه. این به این معنی که نقص در سیستم ایمنی بدن باعث رسوب از نوع خاصی از پروتئین ایمنی در کلیه است که می تواند باعث التهاب شود. این التهاب می تواند به طور مستقیم باعث آسیب به بافت های اطراف کلیه، تا مسدود کردن التهاب بسیار مهم است. Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی اقدام ضد التهاب، و با توجه به این درمان می تواند جلوگیری یا کند از آسیب بیشتر کلیه.

3. ضد انعقاد

با استفاده از این ویژگی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نشان می دهد اثر بزرگ، کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای جلوگیری از لخته شدن خون.

4. تخریب

با توجه به تهاجم مواد مختلف مضر رخ می دهد تکثیر غیر طبیعی و هیپرپلازی ماتریکس خارج سلولی از سلول های کلیه داخلی. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند در دستیابی به این هدف کمک کند.

5. تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده داخلی

طب میکرو چینی - یک گیاه ساده است، اما ترکیبی از چند گیاهان. برخی از مواد تشکیل دهنده فعال در این گیاهان می تواند سلول های آسیب دیده کلیه آسیب دیده فعال شدن و کمک به آنها بهبود می یابند به طور موثر، تقویت ظرفیت خود شفا و ارائه قدرت لازم است.

اگر شما علاقه مند در این درمان، و یا اگر شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما انجام خواهد داد را ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 670: طب چینی می تواند درمان

گفته شده است که طب چینی دارای یک اثر خوب در درمان نارسایی کلیه، که آیا بهتر به دیالیز است؟ چگونه می توان او را درمان نارسایی کلیه، زمانی که سطح کراتینین را افزایش می دهد به 670؟

طب چینی است بهتر از دیالیز است؟

به طور کلی، بیماران با سطوح بالای کراتینین آنها باید دیالیز تحت برای از بین بردن نشانه های خود را. اما برای بیماری که می تواند دیالیز دریافت نمی کند، و یا نمی خواهند به دیالیز، طب چینی می تواند یک انتخاب خوب برای آنها.

چگونه طب چینی می تواند بیماری کلیه با کراتینین 670 را درمان کنم؟

در واقع، طب چینی می تواند سطح کراتینین را کاهش دهد، عملکرد کلیه را بهبود بخشید.

طب چینی، که من ذکر شد، تنها به درمان در هر، یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی گیاهی اشاره نمی کند. این روش ها در طول درمان از هم جدا نیست، آنها با هم کار خواهد کرد برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.

معروف ترین درمان - هفت درمان، آنها - دوچرخه سواری درمانی، حمام کامل، درمان خوراکی از طب چینی، سوپ چینی دارویی، حمام پا پزشکی، فتیلهگذاری درمان و درمان کمپرس گرم. هر کدام از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را، به طوری که در طول درمان دکتر یک انواع درمان برای بیمار را سازماندهی کنند. اما بدون توجه به آنچه درمان به دکتر را برای شما، هدف نهایی - به شما یک پیش آگهی خوب است.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماری کلیوی می کنید و چگونه آن را درمان

چرا شما به بیماری های کلیوی و چگونه آن را درمان؟ در واقع، بیماری های کلیوی - بیماری کلیوی مترقی، از آن آسان است برای درمان نیست. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان آن می آید، ما نیاز به در نظر بسیاری از عوامل.

چرا شما به بیماری های کلیوی؟

دلیل اصلی این است که سیستم ایمنی ذاتی خود را قوی نیست، به طوری که مسائل خارجی به راحتی می توانید حمله بدن شما، در عین حال آنها سیستم ایمنی ذاتی خود را از بین ببرد. سپس پشتیبان گیری سیستم ایمنی بدن شما فعال خواهد شد، اما به دلیل پشتیبان گیری سیستم ایمنی بدن شما و کثیف، بنابراین آنتی بادی ها و Alexina، که در یک نسخه پشتیبان تهیه سیستم ایمنی بدن اختلال تولید، غیر طبیعی هستند. بنابراین، هنگامی که این آنتی بادی و آنتی ژن Aleksino ترکیب شده، آنها immunocomplex غیر طبیعی تشکیل می دهد. این کمپلکسهای ایمنی می تواند توسط کلیه ها نمی توان تخلیه، به طوری که آنها را به جریان خون، نه تنها کلیه ها، بلکه ارگان های دیگر خود را به تدریج آسیب دیده است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

فقط اگر ما از این بیماری ها خلاص شوید، ما می توانیم آن مناسب و کارآمد برای درمان. اگر چه شما در حال حاضر تصویب این مرحله، سطح آنتی بادی ها و تعداد و موقعیت از انواع مختلف سموم متفاوت از فردی به فرد. به عنوان مثال، یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی، شما باید برای رفتن به درمان های مختلف با توجه به شرایط خود را.

با این حال، بدون توجه به آنچه شما درمان را انتخاب کنید، باید آن را قادر به رفع بیماری های کلیوی و بهبود عملکرد کلیه باشد. از آنجا که همه این بیماری کلیوی در ارتباط با اختلال کلیوی، و کاهش عملکرد کلیه.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان بیماری های کلیوی، و یا می خواهید برای نظارت بر بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما سعی خواهیم کرد به انجام همه چیز ممکن است، به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی انجام دیالیز آیا لازم است و چگونه برای جلوگیری از

هنگامی که یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید دیالیز تحت، و اگر او می تواند آن جلوگیری کنیم؟ در واقع، ما می توانیم این سوال از دو جنبه، که در چه مرحله و یا چگونه بالا کراتینین قبل از یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی دیالیز تحت هستند تجزیه و تحلیل. دلیل این است که مراحل و کراتینین سرم دو شاخص اصلی بیماری کلیوی هستند، بنابراین باید با آنها هر دو در درمان را نادیده بگیرد.

در چه مرحله ای بیمار باید دیالیز را؟

در حالت عادی، پس از بیماری بیمار گام به گام 5، پایان مرحله بیماری نارسایی کلیه، دیالیز زمان برای رفتن به گذشته است. اما در واقع، دکتر ممکن است دیالیز زودتر از در صورتی که بیمار در حال تجربه علائم و عوارض بیشتری توصیه می شود.

چگونه بالا کراتینین قبل از یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید دیالیز تحت؟

با توجه به سطح کراتینین سرم، آن را باید 8.0 از mg / dl باشد. اما این نیز تعداد پایدار نیست، به عنوان افراد با علائم شدید باید دیالیز زودتر از افرادی که با علائم خفیف را انجام دهند.

به طور خلاصه، هنگامی که آن را به آنچه که یک بیمار باید دیالیز یا نه تحت، با توجه به / شرایط خود او می آید، ما لازم نیست که برای پاسخ به تنها در اعداد است.

می تواند بیماری کلیوی تحت دیالیز به من بدهید؟

راستش، اگر یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می تواند یک درمان جایگزین قبل را، آنها ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز و یا آنها می توانند در دیالیز تکیه به زندگی بهتر است.

در اینجا من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، است که نوآوری از طب سنتی چینی است، می تواند بیماران با بیماری کلیوی برای جلوگیری از دیالیز کمک، بهبود عملکرد کلیه.

در صورت امکان، من امیدوارم که همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است به زندگی عادی بازگشت، حداقل، قادر به بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز شود. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با ما ترک یک پیام، و یا ارسال تجزیه و تحلیل به Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما در اینجا به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادم و نفریت مزمن، چه باید بکنیم

اگر بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم مشکل دارند، چه باید بکنیم؟

نفریت مزمن یک بیماری مزمن کلیه است که در آن عملکرد کلیوی مجروح شده است. به طوری که ادم ناشی از آب اضافی ذخیره شده است. علاوه بر این، سموم و مواد زائد که باید توسط کلیه از بین بروند، در نتیجه کلیه آسیب دیده در بدن حفظ خواهند شد. در این مورد، بیمار معمولا دارای ادم به عنوان یک ویژگی بالینی است.

با توجه به این، بیماران باید ابتدا غذا را محدود کنند. غذاهای حاوی نمک زیاد، پروتئین بالا و پروتئین بالا باید اجتناب شود. علاوه بر این، بیماران نمیتوانند به همان اندازه که می خواهند بخورند. همچنین، عادت های ناسالم باید به عنوان نمونه، اصلاح شود، سیگار کشیدن، نوشیدن، بیدار شدن در شب و غیره. علاوه بر این، درمان موثر نقش مهمی در درمان ادم برای نفریت مزمن دارد.

درمان با سم زدایی بهتر است برای درمان ادم برای نفریت مزمن. میزان درمانی آن تا 98 درصد است. در عین حال، عوارض جانبی کمتری دارد و می تواند کلیه را از آسیب محافظت کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی باعث بهبود عملکرد کلیه توسط استفاده از گیاهان خاص می شود. در طول درمان، توانایی خود بهبودی کلیه بهبود خواهد یافت زیرا التهاب کلیه از بین می رود و گردش خون تسریع می شود. این یک درمان مطمئن و موثر برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن است.

هنگامی که کلیه تعمیر می شود، ادم دفع می شود، بیمار مبتلا به نفریت مزمن به زندگی عادی بازگشت.

اگر هر پازل در مورد نحوه درمان نفریت مزمن با ادم داشته باشید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین 4.9 به طور طبیعی برای بیماران نارسایی کلیه

بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 4.9 از بسیاری بیماری ها رنج می برند. دیالیز درمان مناسب برای بیماران نیست. بنابراین، چگونه برای کاهش کراتینین 4.9 به طور طبیعی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

شکستگی کلیه به این معنی است که کلیه به شدت آسیب دیده است، به طوری که آب اضافی، سموم و مواد زائد که باید توسط کلیه حذف شود، در بدن حفظ می شود. بعدها، بیماران به تدریج با ادم، اشتها، ضعف پروتئین در ادرار و ناراحتی های دیگر بیمار خواهند شد. از این رو، بیماران نیاز به درمان طبیعی برای بهبودی دارند.

به منظور کاهش کراتینین 4.9 به طور طبیعی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، بیماران باید رژیم غذایی مناسب را که برای کلیه مفید است، حفظ عادت های سالم زندگی، پذیرش درمان موثر که واکنش های نامطلوب کمتر و غیره دارند، بخورند.

در اینجا من بعضی از درمان های طبیعی را برای شما معرفی می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد رژیم های غذایی و یا عادات زندگی، لطفا با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

درمان با سم زدایی و پزشکی میکرو چینی osmotherapy برای یک اثر جراحی بهتر استفاده خواهد شد.

سم زدایی درمان

این کلیه را از آسیب های بیشتر محافظت می کند، کراتینین 4.9 را کاهش می دهد، علائم را کاهش می دهد، محیط داخلی تمیز و غیره را با عوارض جانبی کمتری ایجاد می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

با استفاده از درمان خارجی، عروق خونی افزایش می یابد، خونریزی شدید حل خواهد شد، و گردش خون افزایش خواهد یافت. در این مورد، توانایی خودسوزی کلیه افزایش خواهد یافت.

هنگامی که کلیه بازسازی می شود، کراتینین 4.9 کاهش می یابد، علائم ناپدید می شوند و بیماران با کیفیت بالا زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی برای کاهش کراتینین 4.9 برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستید، لطفا یک پیام زیر را پایین بیاورید و گزارش آزمایش آزمایشگاهی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه کراتینین 6.7 را با نفروپاتی و فشار خون بالا کاهش دهیم

کراتینین 6.7 برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا و نفروپاتی، به معنی ضعف، ضعف دشواری، خون در ادرار و سایر ناراحتی های ناشی از سم های سپرده شده است که باید از طریق بدن توسط کلیه از بین بروند. و سپس، چگونه کراتینین 6.7 را با نفروپاتی و فشار خون بالا پایین می آورد؟
کراتینین زباله تولید شده توسط عضله است. به طور کلی از کلیه توسط بدن دفع می شود و به سختی تحت تاثیر عوامل دیگر قرار می گیرد. بنابراین کراتینین به عنوان شاخص اصلی عملکرد کلیه در نظر گرفته می شود. در واقع، سطح کراتینین تا زمانی که بیش از نیمی از کلیه آسیب دیده باشد، افزایش نخواهد یافت. به این معناست که کراتینین 6.7 کلیه را به شدت آسیب دیده است. بیشتر فشار خون بالا می تواند عروق خونی کلیه را آسیب برساند و به علت کلیه آسیب دیده بالاتر خواهد بود. بنابراین، ما باید فشار خون را در محدوده طبیعی برای بیماران ایجاد کنیم.
در حالی که چه درمان باید بیماران اتخاذ کنند؟
سم زدایی درمان.
بیماران می توانند درمان سم زدگی را برای پاک کردن سموم در بدن انجام دهند. این می تواند کمک به بیماران کاهش کراتینین 6.7، محافظت از کلیه از آسیب بیشتر، تجویز علائم و انجام اقدامات دیگر. در مقایسه با دیالیز، عوارض جانبی کمتری دارد.
حمام کامل حمام
حمام درمانی کامل می تواند چیزهای ناخواسته را از طریق حمام کردن پوست در سوپ پزشکی چینی انجام دهد. همچنین نقش مهمی در کمک به بهبود بیماری دارد. این درمان دستی و راحت تر برای بیماران است.
درمان داغ فشرده سازی.
با فشار دادن گرم در منطقه Shenshu بیماران، قابلیت ایمنی و توانایی خود بهبودی کلیه افزایش خواهد یافت.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، کراتینین 6.7 کاهش می یابد، فشار خون بالا کاهش می یابد و بیمار زندگی بهتر را به همراه خواهد داشت.
اگر شما علاقه مند به کاهش کراتینین 6.7 با نفروپاتی و فشار خون بالا هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم از مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی از پیشرفت جلوگیری کنم

سلام دکتر. من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی قرار دارد. چگونه می توانم از پیشرفت بیماری مزمن کلیه جلوگیری کنم؟ لطفا راهنمایی کنید
این یک بیمار هندی است. آیا تقاضاهای مشابهی برای بیماران دارید؟ در اینجا مقاله به شما برخی از اطلاعات در مورد بیماری مزمن کلیه را نشان می دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
بیماری مزمن کلیوی (CKD) معمولا به نظر می رسد که کلیه چندین سال آسیب دیده است. به این معناست که کلیه نمیتواند عملکرد خود را برای از بین بردن چیزهای مضر از بدن بیشتر نگه دارد. در این مورد، بیماران در معرض ادم، اشتها، ضعف پروتئین در ادرار و سایر بیماری ها به علت سموم نگهداری می شوند که باید از کلیه خارج شود. علاوه بر این، این موارد ناخواسته نه تنها باعث كاهش كلیه می شود بلكه تأثیرات درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.
با توجه به این، ما باید کلیه را از آسیب ببینیم.
به منظور دستیابی به این نیاز، بیماران باید همه چیزهای غیر ضروری را پاک کنند، رژیم غذایی کلیوی داشته باشند و زندگی سالم داشته باشند.
پیوند دیالیز و کلیه می تواند آخرین راه برای بیماران برای از بین بردن علائم و طولانی شدن زندگی با بسیاری از معایب باشد. در چین، بیماران مبتلا به مرحله CKD مرحله 3 می توانند شرایط بیماری را با پذیرش طب چینی معکوس کنند.
جدیدترین طب چینی می تواند به بیماران سموم کمک کند. به این ترتیب، کلیه از آسیب دیدن متوقف خواهد شد، ناراحتی ها مجددا مجددا مورد استفاده قرار می گیرند و برای بهبود کلیه مفید خواهد بود.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان چرخه، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می تواند به بهبود عملکرد کلیه با کاهش عوارض جانبی کمک کند. هنگامی که کلیه بازسازی می شود، بیماران مبتلا به CKD مرحله 3، بدون نیاز به دیالیز و پیوند کلیه، زندگی بهتر خواهند داشت.
اگر مشکلی در درمان 3 مرحله مزمن کلیوی دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را به ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های طبیعی برای نفروپاتی IgA چیست؟

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کمبود ایمنی، تورم، پروتئین در ادرار و سایر رنجها بیمار خواهند بود. و درمان های سنتی برای نفروپاتی IgA، دیالیز و پیوند کلیه، معایب بسیار زیادی دارند. در حالی که بیماران تعجب می کنند که درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA چیست.
نفروپاتی IgA یک بیماری کلیوی است که در آن بسیاری از پروتئین IgA از دست داده است. بدین معنی است که کلیه یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA نمی تواند به طور کامل عملکرد خود را به پایان برساند. در این مورد، آب اضافی، سموم و ضایعاتی که باید از کلیه خارج شود، در بدن ذخیره خواهد شد. در نتیجه، بیماران ناراحتی زیادی را تجربه خواهند کرد.
و سپس، چگونه برای درمان نفروپاتی IgA به طور طبیعی؟
سم زدایی درمان.
درمان با سم زدایی که با هدف خنثی کردن همه چیزهای ناخواسته پنهان شده در بدن می تواند به نفروپاتی IgA کمک کند، بیمار کلیه را از آسیب، کلیه ها را دفع می کند و علائم را دفع می کند و برای درمان های دیگر مفید است.
ایمونوتراپی
پروتئین IgA یک نوع از پروتئین ایمنی است. به طوری که بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، عفونت و یا سرماخوردگی را آسان تر می کنند که ممکن است نفروپاتی IgA را به سرعت به شکستگی کلیه تبدیل کند. به همین ترتیب، بیماران می توانند ایمونوتراپی را برای تقویت ایمنی بکار بگیرند. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA برای بهبود عملکرد کلیه مفید است.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.
در درمان، گیاهان خاص بر اساس شرایط بیماری بیمار برداشته می شوند و به بدن متصل می شوند. پس از قرار دادن پودر گیاهان در دو کیسه پزشکی، آماده سازی انجام می شود. بیماران باید دو بار در روز مصرف کنند. علاوه بر این، آنها می توانند بر روی دو کیسه پزشکی قرار گیرند که در منطقه Shenshu بیمار قرار می گیرند تا سلول های بیمار کلیوی را با عوارض جانبی کمتری حفظ کنند.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA می تواند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی کند.
اگر به درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA علاقه مند هستید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نحوه انتقال خون در ادرار برای بیماران کلیوی پلی کیستیک

بیماران مبتلا به بیماری پلی کیستیک (PKD)، خون در ادرار به کم خونی منجر می شود، عفونت را افزایش می دهد، فشار سر را افزایش می دهد و غیره. در حالی که چگونگی انتقال خون به ادرار برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی پلی کیستیک؟
خون در ادرار به معنای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی پلی کیستیک است؟
خون در ادرار نشان می دهد که سلول های قرمز در ادرار وجود دارد. به این معناست که کلیه نمی توانند سلول های قرمز را از نشت جلوگیری کنند. علاوه بر این، اگر کیست های بی شماری در کلیه شکسته شوند، بیماران می توانند خون را در ادرار پیدا کنند. صادقانه بگویم، خون در ادرار اغلب نشان می دهد PKD در حال توسعه است.
چه درماني براي بيماران مبتلا به بيماريهاي كليوي كليوي با خون در ادرار بهتر است؟
جدیدترین طب چینی به نام Toxin-Removing Therapy می تواند نقش مهمی در تخریب خون در ادرار برای بیماران PKD داشته باشد. این می تواند به بیماران کمک کند که سم را در سلول ها پنهان کرده و آنها را از طریق پوست، غدد عرق، ادرار و دیگر راه های ایمن نگه دارد. درمان با سم زدایی می تواند کیست های کلیوی را کاهش دهد، علائم را برای بیماران PKD کاهش می دهد، کلیه را از آسیب و سایر اقدامات محافظت می کند.
در همین حال، بیماران همچنین نیاز به درمان طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه دارند. برای مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند با استفاده از گیاهان منحصر به فرد سلول های بیمار، اما نه necrotic کلیه را تعمیر کند. وقتی کلیه بازسازی می شود، خون در ادرار دفع می شود و بیمار زندگی بهتر خواهد داشت.
بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیماران مبتلا به خون ادرار باید در زندگی روزانه توجه کنند.
یک رژیم به خوبی برنامه ریزی شده کم نمک، کم چرب، کم فسفر، کم پروتئین با کیفیت بالا، آب متوسط، بدون غذاهای دریایی و غیره
عادات زندگی سالم ترک سیگار، ترک نوشیدن، استراحت و کار منظم، انجام ورزش کافی و دیگران.
اگر شما هر گونه پازل در مورد رژیم های غذایی، علائم و درمان به بیماری کلیوی پلی کیستیک با خون در ادرار، لطفا پیام زیر را ترک کنید و یا شرایط بیماری خود را به ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()