نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

آیا می توانم مرحله 3 بیماری مزمن کلیه (CKD) و کراتینین 2.1 توان با آلودگی درمان خون معکوس؟ برای این سوال، دو دیدگاه وجود دارد. برخی از افراد که بیمار با این وضعیت بیماری در نظر گرفته می توانید بازیابی شده توسط آلودگی درمان خون دریافت کنید. اما دیگران گفت CKD می تواند پیشگیری شوند در همه، پس از آن غیر ممکن است به معکوس شود. آیا این درست است؟

همانطور که همه ما می دانیم که CKD می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، دو مرحله اول می تواند معکوس شود اگر بیماران می تواند درمان مناسب را در زمان دریافت کنید. اما هر گونه شانس برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه وجود دارد از سوی برخی از درمان های معکوس؟ اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ، شما نیاز به چیزی در مورد درمان می دانند.

آلودگی درمان خون، جدید ترین درمان بیماری های کلیوی است که در کلینیک استفاده می شود. آن را در درمان بیماری های کلیوی خون بیماران، نه به کلیه اهداف، چرا که معتقد است که خون از بیماران باید آلوده شود، در غیر این صورت هیچ مورد غیر طبیعی وجود دارد نشان داد در گزارش آزمون خود را. آلودگی خون درمان است که در از بین بردن سم و مواد مضر در دیواره عروق و رگ های خونی، تا که به طور موثر بازگرداندن خون ساز و گردش خون اصلی مکانیزم از بیماران، تا که به بهبود بیماری کلیوی. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، لطفا با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم به چت و یا پیام های زیر را ترک کنند.

از معرفی در مورد این درمان، ما را به این باور است که می توان آن را مفید برای درمان CKD. همراه با درمان های دیگر مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و پا حمام، بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کراتینین 2.1 می تواند بهبودی از آن را دریافت کند. از آنجا که بیمار متفاوت است شرایط مختلف، بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت یک برنامه درمانی مناسب، شما می توانید به ما ایمیل، ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

 آیا می توانم مرحله 3 CKD و کراتینین 2.1 توان با آلودگی درمان خون معکوس



:: برچسب‌ها: درمان CKD، مرحله 3 CKD، کراتینین 2 , 1، آلودگی خون درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"مبتلا به نارسایی کلیه ESRD و تغذیه از دیالیز، آغاز شده چند ماه پیش. آیا طب چینی گیاهی وجود دارد که می تواند به من امید دادی؟"

بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) و یا نارسایی کلیه قابل درک است که یک کشور یک بار کلیه ها به درستی و یا به اندازه کافی عمل نمی کند، القاء تجمع مواد زائد و مواد سمی است. هنگامی که ضایعات سمی در خون ساخت، آنها ممکن است آسیب دائمی و غیر قابل برگشت به سلول های بدن، بافت ها و اندام می شود. بنابراین، برای زندگی، عملکرد کلیه باید از طریق دیالیز یا پیوند جایگزین شده است. یک فرد می تواند با تنها یک کلیه سالم بماند. افراد مبتلا به کلیه ها که زیر 20٪ از ظرفیت مورد نیاز کار کند، با این حال، به نوعی از درمان جایگزین کلیه.

شما در آغاز به نارسایی کلیوی می باشد. یک درمان طبیعی است که می تواند به شما کمک کند وجود دارد. این طب میکرو چینی Osmotherapy، که می آید از طب سنتی چینی است. طب چینی، یک سیستم رسیدن به بیش از 2000 سال، در حدود یک پنجم از جمعیت جهان انجام می شود. حمایت شده توسط قرن تجربه تجربی، دارونامه بزرگ چین شامل برخی از گیاهان که در درمان بیماری های کلیوی بسیار موثر است. این گیاهان خواهد شد میکرونیزه و osmosed به ضایعات کلیوی با کمک دستگاه های اسمز. به همین دلیل است که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نامیده می شود. این روش جدید در سال های اخیر است. این دارو می تواند در ضایعات کلیوی در یک دقیقه با مایکروویو از میکروسکوپ می رسند. میزان جذب و فعالیت بیولوژیکی از دارو را تا حد زیادی افزایش یافته است.

در این روش درمانی شده است برای بیش از 20 سال در چین استفاده می شود. در سال 2011، 6000 بیماری های کلیوی بیماران در چین این درمان را دریافت کرد. بسیاری از نامه ها به لطف نشان می دهد آن شایسته است که امتحان کنید به طول عمر برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه ESRD.

 

آیا طب گیاهی چینی است که می تواند به من امید ESRD نارسایی کلیه به وجود



:: برچسب‌ها: طب گیاهی چینی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلید واژه ها: درمان بیماری کلیه، بیماری مزمن کلیه
درمان بیماری های کلیوی، یک فرآیند پیچیده است که با یک رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی به طور کلی سالم همراه شود. بیماری مزمن کلیه یک بیماری تدریجی است که توسعه تا زمانی که از دست دادن دائم عملکرد کلیه وجود دارد. پنج مرحله از شدت می تواند از ماه به سال توسعه.

دلایل زیادی برای بیماری های کلیوی وجود دارد. برخی از آنها حاد یا مزمن می باشد. با توجه به برخی از رویداد نگران کننده مانند تصادف و یا عوارض جانبی مواد مخدر، نارسایی حاد کلیه رخ می دهد. بیماری کلیوی حاد می توان با درمان مناسب بهبود یابد و پس از دوره ای از کلیه هم ممکن است به عملکرد طبیعی بازگشت. نارسایی کلیه مزمن به عنوان نام توضیح همه چیز، مزمن به معنی ثابت / دائمی است. این به این معنی است که یک بار در نارسایی مزمن کلیه. آنها به طور دائم آسیب دیده خواهد شد و نه بهبود می یابند. شایع ترین علل نارسایی مزمن کلیه بیماری Alports و بیماری کلیه پلی کیستیک.

شما می توانید خود را در درمان بیماری های کلیوی در خانه کمک کند. شما می توانید حکومت رژیم غذایی مناسب ایجاد برای خودتان برای کنترل بیماران دیابتی و فشار خون است که علت اصلی برای شکست کلیه ها. شما می توانید با استفاده از نمک در غذا به کنترل فشار خون را محدود می کند. شما همچنین می توانید خود را برای استفاده از مایع اضافی محدود. شما می توانید با استفاده از تخم مرغ، حبوبات، نوشابه های کولا و محصولات لبنی در مواد غذایی روزانه را محدود به عنوان آنها حاوی فسفر که باعث نارسایی کلیه.

سیالات

از آنجا که بیماری های کلیوی نشان می دهد که عملکرد کلیه شما کاهش یافته اند، شما نیاز به اجتناب از نوشیدن مایعات بیش از حد که کلیه ها نمی توانید از فیلتر و یا حذف کنم. آب بیش از حد می تواند مشکلات تنفسی می شود. برخی از افراد مایع بیش از حد در ریه آنها است که باعث این مشکل در تنفس.

نمک

نمک باید به چهار تا شش گرم در روز محدود چرا که این می تواند کمک به حفظ مایع و یا بیش از حد، اجتناب کنند. در نتیجه، آن می تواند به شما کمک کند فشار خون بالا را کنترل کنید. سعی کنید برای جلوگیری از غذاهای شور مانند وعده های غذایی یخ زده و سوپ کنسرو شده.

پتاسیم

هنگامی که شما به بیماری های کلیوی، دشوار است برای کلیه های خود را به حذف پتاسیم از خون است. در نتیجه، شما می توانید افزایش پتاسیم یا پتاسیم بیش از حد در خون داشته باشد. شما فقط باید مصرف پتاسیم خود را به 2700 میلی گرم در روز محدود به 1500. انتخاب کردن برای میوه های کم پتاسیم، سبزیجات و محصولات لبنی.

پروتئين

سعی کنید برای جلوگیری از غذاهای با پروتئین بالا مانند ماهی، مرغ و گوشت به عنوان این می تواند کمک به کاهش سرعت بیماری مزمن کلیه است.

فسفر

فسفر بیش از حد می تواند باعث کلسیم به ترک استخوان. برای محافظت از استخوان های شما، سعی کنید برای جلوگیری از کولا، محصولات لبنی، حبوبات، و تخم مرغ که حاوی مقادیر بالایی از فسفر است.

 

چگونه به موفق کلیه در درمان بیماری ها



:: برچسب‌ها: از بالا، امیدوارم که شما به زودی نیز دریافت کنید , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با کراتینین 2.3 و GFR 53 دیالیز نیاز دارید؟ این سوال را از یک بیمار، من می دانم که آن را نیز در رابطه با بسیاری از بیمارانی که در وضعیت مشابه می باشد، بنابراین من این متن به اشتراک گذاشتن اینجا و امید آن می تواند به شما کمک کند.

از سطح کراتینین 2.3 و GFR 53، ما می توانیم می دانیم که این بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. در این مرحله عملکرد کلیه بیمار شده است در برخی از برخی از آسیب دیده اما نه بسیار جدی، در آنجا باقی مانده 53٪ از عملکرد کلیه ها می تواند موثر کار می کنند. بنابراین، این مرحله بسیار مهم برای بیماران است، اگر آنها می توانند درمان به موقع، آنها ممکن است شانس برای به دست آوردن بهبودی از آن را داشته باشد. اگر نه، آنها ممکن است به مرحله بعد (مرحله 4) قرار می گیرند، پس از آن، آنها هیچ انتخاب دیگری جز پذیرش دیالیز. حتی ما این را بدانید، هنوز هم وجود دارد برخی از بیماران به مرحله بیشتر منجر شود. چرا؟ از آنجا که آنها می تواند به درمان مناسب می کنید، حتی آنها نمی دانند چه درمان مناسب برای آنها است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان موثر در درمان CKD ثابت، آن است که توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی را اختراع کرد. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود kidneys'micro گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده را به طور موثر.

بنابراین برای بیماران CKD با کراتینین 2.3 و GFR 53، که آنها لازم نیست برای دریافت دیالیز.

برای اطلاعات بیشتر در مورد CKD و یا دیالیز، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا بیمار CKD با کراتینین 2.3 و GFR 53 نیاز به دیالیز



:: برچسب‌ها: کراتینین 2 , 3، GFR 53، دیالیز، آیا بیمار CKD با کراتینین 2 , 3 و GFR 53 نیاز به دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آب نارگیل است که توسط بسیاری از بیماران را دوست داشت، چرا که آن را خوب است در طعم و مزه است و نوشیدنی های عالی برای فرو نشاندن عطش است. بنابراین در این تابستان گرم، آن را تبدیل به بهترین انتخاب برای بسیاری از مردم است. اما می تواند به بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کراتینین 2.8 آن را بنوشید؟ آیا آن را خوب به سلامت؟

همانطور که همه ما می دانیم نارگیل غنی از شکر، چربی، پروتئین، ویتامین B، ویتامین C، پتاسیم و منیزیم می باشد، پس از آن به طور موثر می تواند عرضه و تغذیه برای بدن ما و بهبود مقاومت بدن را به بیماری می شود. مناسب است، برای بسیاری از مردم است، اما به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه، شما باید به آن را بخورم. از آنجا که عملکرد کلیه از بیماری کلیه شده است در برخی از رشته های آسیب دیده، بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری شما باید یک رژیم غذایی نور حفظ و انجام پروتئین مصرف بیش از حد. نارگیل سرشار از پروتئین هستند، بنابراین بهتر است آن را می نوشند نه، اگر شما به، شما بهتر است متخصص تغذیه خود و یا پزشکان آنلاین ما مشورت، همه آنها را به شما توصیه خواهد داد. خوردن و نوشیدن هر نوع از مواد غذایی قبل از مشورت کارشناسان، حتی آنها سرشار از انواع تغذیه می باشد. اما همه از توصیه های مناسب برای شما می باشد، چرا که آنها ممکن است شرایط بیماری خود را به وضوح نمی دانند. اگر چه پزشکان همواره بیماران توصیه به خوردن میوه های تازه و سبزیجات بیشتر اما شما باید آنها را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. اگر می خواهید یک برنامه رژیم غذایی، ما می تواند به شما کمک کند. اما شما نیاز دارید که به ما ایمیل با اطلاعات جزئیات خود را، به طوری که ما می توانیم یک رژیم غذایی مناسب برای شما می سازد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

در یک کلام به عنوان یک بیمار مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کراتینین 2.8، شما می خواهم آب نارگیل مصرف نکنید. اگر سوالی دیگر، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با پزشکان آنلاین ما.

 

آیا می توانم بیماران با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کراتینین 2.8 نوشیدن آب نارگیل



:: برچسب‌ها: مرحله 3 CKD، کراتینین 2 , 8، می تواند بیماران با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کراتینین 2 , 8 نوشیدن آب نارگیل ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از بیماران دیابتی در نظر گرفته است که دیابت و ارومیه که آن هم به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) شناخته شده انجام رابطه خیلی زیادی ندارد، اما در واقع آنها از نزدیک رابطه. با توجه به تحقیقات جدید، یک نفر از هر سه نفر ارومیه توسط دیابت القاء شده، به طوری که در روز ما، نفروپاتی دیابتی تبدیل شده است به عوامل پیشرو در ESRD.

همانطور که همه ما از نوع II می دانید دیابتی بدون علامت واضح است که ادرار زیاد، پر خوری، پرنوشی و لاغری، به طوری که تقریبا 67٪ از بیماران می تواند تشخیص نیست. حتی آن دسته از بیماران که تشخیص به این بیماری هستند به ندرت به تشخیص میکروآلبومینوری و ادرار، به طوری که آنها می تواند به نفروپاتی دیابتی در زمان یافت نشد. در همان زمان، با بیش از نیمی از بیماران مبتلا به دیابت خواهد شد فشار خون بالا companied، در هنگام انتخاب داروهای ضد فشار خون، آنها به ندرت توجه به حفاظت از کلیه ها، قلب و ارگانهای دیگر، پس از آن آسان است به علت اورمی. کارشناسان اشاره کرد، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، علاوه بر کنترل بیماری دیابت، آنها نیز باید به طور فعال راه موثر برای درمان بیماری های کلیوی را انتخاب کنید. به طوری که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری یا به تأخیر انداختن روند فیبروز کلیوی و تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده.

به منظور جلوگیری از نفروپاتی دیابتی سقوط به ارومیه، شما باید درمان به موقع دریافت و برداشتن برخی از اقدامات در همان زمان. در زیر به برخی از اقدامات که ممکن است به شما کمک کند:

برای آن دسته از بیمارانی که تشخیص به عنوان دیابتی، باید این بیماری را به خوبی کنترل و انجام معاینات منظم در زمان. علاوه بر نزدیک به نظارت بر عملکرد کلیه از آنها، که می تواند کمک به آنها برای پیدا اورمی به موقع.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد نفروپاتی دیابتی یا روش درمان آن، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نفروپاتی دیابتی ممکن است به اورمی بدون درمان مناسب قرار می گیرند



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، ارومیه، نفروپاتی دیابتی ممکن است به اورمی بدون درمان مناسب قرار می گیرند ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از مردم در نظر گرفته است که چینی گیاهی داروهای طبیعی خالص هستند، اما آنها نمی دانند که اگر شما از آن استفاده نادرست، آنها همچنین می توانند انواع مختلفی از عوارض جانبی است. از جمله آسیب به کلیه، و حتی به علائم اورمی منجر شود. پس چه نوع طب گیاهی چینی می تواند موجب پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) نیز به عنوان ارومیه شناخته شده است؟

نماینده نوعی از آن نفروپاتی اسید aristolochic است. محقق بلژیک در سال 1993 نشان داد که پس از مصرف طب گیاهی چینی به از دست دادن وزن، 2 مورد از زن به فیبروز بینابینی کلیه مترقی توسعه یافته است. در سال 1990، پس از پیوستن به مطالعات انجام شده در میدان اصلی، 7 در 9 مورد یافت کراتینین سرم یک بار در سه ماه افزایش یافته است، بیوپسی کلیه فیبروز گسترده نشان داد. تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده در بر داشت که لاغری کپسول حاوی اسید aristolochic. در درمانگاه، به طور عمده وجود دارد سه نوع شرایط نفروپاتی اسید aristolochic:

1. نکروز توبولی حاد و نارسایی حاد کلیه.

2. با مقدار کمی از نفوذ سلولهای تک هسته ای از فیبروز بینابینی کلیه و نارسایی مزمن پیشرونده کلیه.

3. آتروفی لوله ای کلیه و اسیدوز توبولار و یا دگردیسی سندرم فن Keni کلیوی، که شایع ترین بیماری نفروپاتی اسید aristolochic مزمن است. برخی از نفروپاتی اسید aristolochic حاد ممکن است به نفروپاتی اسید aristolochic مزمن تکامل. اما بدون توجه به حاد یا مزمن این بیماری، چند موقعیت های بالینی فوق به اورمی توسعه.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به مرحله آخر بیماری واقعی، شما باید داروهای گیاهی چینی را ندارد قبل از اینکه شما دکتر خود مشورت کنید. اگر دوست دارید شما همچنین می توانید از کارشناسان آنلاین ما مشورت، ما توصیه های بهتر را برای شما فراهم می کند.

اگر سوال دیگری در مورد ESRD یا چینی پزشکی گیاهی، لطفا به ما ایمیل و یا پیام های در زیر، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چه نوع طب چینی گیاهی می تواند بیماری کلیه پایان مرحله چون



:: برچسب‌ها: طب گیاهی چینی، ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت طول خواهد نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه؟ این یک موضوع داغ در میان بیماران مبتلا به این بیماری و اعضای خانواده آنها است. در حال حاضر ما یک نگاه با هم چگونه کارشناسان آن را گفت.

کارشناسان اشاره کرد که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید فشار خون خود را به خوبی کنترل، که می تواند کمک به کاهش پیشرفت Filure کلیه. نفروپاتی دیابتی می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، بنابراین برای افراد مبتلا به این بیماری، اگر شما می خواهید بدانید که چه مدت طول خواهد شما را به نارسایی کلیه قرار می گیرند، تا شما را به تشخیص باید با توجه به شرایط بیماری خود را. برای بیمارانی که در مرحله مرحله یک بالا فیلتراسیون گلومرولی می باشد، شما می توانید انسولین به contorl قند خون و داروهای ضد فشار خون مانند ACEI در کاهش فشار خون خود استفاده کنید، سپس شما می توانید شانس برای گرفتن ریکاوری از آن. برای بیمارانی که در مرحله دو با سطح طبیعی پروتئین و مرحله سه نفر، انسولین و داروهای ضد فشار خون مانند ACEI می تواند کمک به آنها در روند این بیماری را به تاخیر بیاندازد. برای بیمارانی که در مرحله چهار است که بیماری کلیوی ناشی از دیابت هستند، آن را در حدود 15 سال به نارسایی کلیه قرار می گیرند. این سخت است برای آن دسته از بیماران به بهبود می یابند، چرا که کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. علاوه بر انسولین و داروهای ضد فشار خون مانند ACEI، شما همچنین باید هورمون و مهار کننده های سیستم ایمنی بدن در همان زمان استفاده کنید. برای بیماران در مرحله پنج، دیالیز مشترک therapy.With کمک از آن است، آنها می توانند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند، اما بسیاری از عوارض دیگر و دیالیز طولانی مدت خواهد شد که بیماران عملکرد کلیه خود را کاملا از دست داده، به طوری که آنها به dilalysis برای بقیه عمر خود را.

اما صرفنظر از اینکه چگونه، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، آنها باید خود را به خوبی قند خون است که می تواند مفید باشد به pevent و یا به تاخیر انداختن روند نارسایی کلیه contorl.

 

چه مدت طول خواهد نفروپاتی دیابتی توسعه به نارسایی کلیه



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یک روش درمان معمول برای بیماران نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با 29٪ عملکرد کلیه؟

CKD می توان به پنج مرحله تقسیم می شود و پایان مرحله بیماری کلیوی نیز به عنوان اورمی شناخته شده سخت به درمان است. اگر شما در این مرحله می باشد، پزشکان اغلب توصیه شما را به شرایط دیالیز، می تواند به شما کمک کند تا زندگی طولانی تر و بهتر است. اما برای بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD است لازم برای دریافت این نوع از روش درمان؟ آیا آن را به بهترین انتخاب برای شما؟

در طب غربی، هیچ انتخابی برای مرحله 4 CKD بیمار وجود دارد، حتی بیماری خود را به خوبی در آغاز کنترل شده، آنها نیز نیاز به دریافت دیالیز شد. از آنجا که هیچ روش درمانی برای جلوگیری از روند این بیماری و یا تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده وجود دارد. با توسعه این بیماری، آنها را به اورمی دیر یا دوم منجر شود. بنابراین بیماران دیالیزی می توانند اجتناب نیست، حتی آنها نمی خواهند آن را انجام دهد.

در طب چینی، شما هیچ انتخاب دیگری قبل از اما در حال حاضر با توسعه فن آوری بالا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اختراع، که می تواند بیماران برای جلوگیری از دیالیز کمک کند. طب میکرو چینی یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط لرزش دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود kidneys'micro گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده را به طور موثر.

برای بیماران با 29 درصد عملکرد کلیه، اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان، شما ممکن است شانس برای زندگی بهتر و طولانی تر داشته باشند. اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا دیالیز مناسب برای مرحله 4، مرحله CKD بیمار با 29٪ عملکرد کلیه 



:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله CKD، دیالیز، 29 درصد عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گرفتگی عضلات پا یکی از نشانه های بیماری مزمن کلیوی (CKD) است، اما در درمانگاه معمول نیست، آن است که معمولا در بیمارانی که دیالیز رخ داده است. در طی فرایند دیالیز، بیمار به طور ناگهانی ممکن است رخ دهد درد خشونت آمیز و پایدار در عضلات محلی، که سفتی عضلانی در طب نامیده می شود. این است که اغلب در اندام تحتانی رخ داده است، به خصوص در عقب از عضلات ساق پا است که به عنوان گرفتگی عضلات پا شناخته شده است. عضلات شکم و قفسه سینه ممکن است بیش از حد گرفتگی عضلات، که با درد شکم، درد قفسه سینه و تنفس کوتاه است.

گرفتگی عضلات پا در اثر دیالیز اغلب در طول درمان رخ داده است، به ویژه 2-3 ساعت بعد. اما گاهی اوقات، ممکن است بعد از درمان، حتی در شب رخ داده است. این ممکن است زندگی بیمار را به مخاطره می اندازد نه به طور مستقیم اما درد را به آنها اضافه کنید و القاء برخی از عوارض. بنابراین برای بیمارانی که گرفتگی عضلات پا ظاهر می شود، چه باید بکنند؟ آیا آنها باید درمان را متوقف کند؟ همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یک روش معمول درمان در CKD است، اما آن را نمی توانید بیماری را از ریشه آن خلاص شوید. بلند نظر دیالیز عوارض، مانند بسیاری از گرفتگی عضلات پا القا، و آن را به عملکرد کلیه به طور کامل از دست داد.

بنابراین برای بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی، شما باید بهتر به درمان های دیگر که می تواند پیشرفت بیماری را متوقف و تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده را روشن کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب برای آنها است، آن است که توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی را اختراع کرد. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر می توانید از دیالیز خلاص شوید و یا کاهش بار آن است. اگر شما می خواهید برای دریافت کمک برخی از ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان CKD، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی: چه باید انجام می دهند 



:: برچسب‌ها: CKD، گرفتگی عضلات پا، در بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی: چه باید انجام می دهند ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()