نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی شایع ترین عوارض دیابت است، ممکن است به نارسایی کلیه بدون کنترل خوب و که ممکن است زندگی بیمار را تهدید می شود. بنابراین کارشناسان با اشاره به پرستاری روزانه این بیماری بسیار مهم است برای جلوگیری از بیماری کلیه است. در زیر شش نکته از آن، چند نکته را می دانید؟

1. شما باید اختلال سوخت و ساز قند به طور موثر و برای مدت طولانی کنترل کنند. از آنجا که اختلالات سوخت و ساز قند خون تاثیر بگذارد غشای پایه مویرگی و تغییر ترکیب آن در ضخامت و نفوذپذیری، از آن آسان است برای وادار نفروپاتی دیابتی. بنابراین کنترل فعالیت قند خون بالا فرض برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی است.

2. آیا دور از داروها سمیت کلیوی، اگر شما آنها را اشتباه گرفت که کلیه خود را ممکن است آنها را در درجه خاصی آسیب دیده. این داروها از جمله جنتامایسین، استرپتومایسین، آمیکاسین و غیره.

3.Improve ضایعات عروق کلیوی، به داروها رگ های خونی گسترش، تجمع ضد پلاکت و داروهای ضد انعقاد. مانند Alprostadil، دیپریدامول، گون، Tanshinone، و غیره

4. یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود، محدود کردن مصرف سراشیبی یا نمای بام است که می تواند کمک به کاهش علائم ادم و فشار خون بالا.

5.Control فشار خون بالا به موقع، در غیر این صورت، که ممکن است در کلیه شما آسیب برساند و کلیه ها آسیب دیده ممکن است سطح خونی دوباره افزایش می دهد. بنابراین بسیار مهم است که برای کنترل فشار خون بالا.

6. فرم یک عادت زندگی سالم، که برای سلامتی شما مفید خواهد بود. عادت زندگی بد اثر درمانی کاهش می دهد، حتی اگر شما درمان مناسب را کردم اما شما ممکن است برای درمان موثر راضی است.

بنابراین برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، پرستاری روزانه بسیار مهم است. این می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

اگر سوال دیگری در مورد این بیماری، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

پرستاری روزانه نفروپاتی دیابتی: چند نکته آیا می دانید 



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، پرستاری روزانه، پرستاری روزانه نفروپاتی دیابتی: چند نکته آیا می دانید ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

رژیم غذایی علمی و منطقی است که نزدیک به توانبخشی بیماران است. برای آن دسته از بیمارانی که از بیماری مزمن کلیوی (CKD) رنج می برند، تغذیه متعادل می تواند انرژی کافی را برای آنها فراهم کند. در این تابستان گرم، چه نوع از مواد غذایی مناسب برای آنها است؟ برخی از افراد گفت: جو دو سر غلات و شیر بهترین انتخاب این است که درست است؟

بر اساس برخی از تحقیقات، متخصص تغذیه نشان داد که جو دو سر یک انتخاب خوب برای بیماران است. جو دو سر در انواع بسیاری از تغذیه غنی و انرژی های آن را می توانید برای مدت زمان طولانی طول می کشد، پس از آن می تواند انرژی پایدار و به اندازه کافی برای آنها فراهم می کند. این می تواند اطمینان بیماران CKD یک زندگی بهتر است. علاوه بر این، کربوهیدرات و فیبر موجود در آن می تواند حرکت دودی روده ترویج، بهبود دفع مدفوع و کاهش شرایط از سموم در بدن تجمع می یابد. اگر جو دو سر را می توان با تخم مرغ و محصولات لبنی مانند شیر، و برخی از میوه های تازه و سبزی خوردن، که بهتر خواهد بود.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، به ویژه بیماران اورمی، بهترین روش سم زدایی است که برای حفظ اجابت مزاج طبیعی است. اما در فصل تابستان، با آب و هوا دریافت داغتر و داغتر، بیماران مبتلا به برخی از علائم مانند آسان به تشنگی و خشکی و مدفوع سخت به نظر می رسد، هر دو آنها را بد به سلامت آنها می باشد. به طوری که آنها باید برخی از فیبر خام در زمان است که این علائم در برخی از درجه ای از بین بردن اضافه کنید. همانطور که همه ما می دانیم، در تابستان داغ ترین فصل است، حتی فرد عادی بسیار آسان است به سقوط ناراحت کننده است، بنابراین کارشناسان توصیه می کنند بیماران CKD باید یک نور و رژیم غذایی سالم نگه دارید، که می تواند به آنها کمک کند تا از طریق این تابستان را با خیال راحت.

از مطالب فوق، ما می دانیم که جو و شیر می باشد بهترین انتخاب برای بیماران CKD در تابستان. اما این به این معنی نیست که آنها می توانند غذاهای دیگر مصرف نمی کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

رژیم غذایی تابستانی برای بیماران CKD: جو دو سر و شیر می باشد بهترین انتخاب 



:: برچسب‌ها: CKD، جو و شیر، رژیم غذایی تابستانی برای بیماران CKD: جو دو سر و شیر می باشد بهترین انتخاب ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم به نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه قرار می گیرند؟ پاسخ مثبت است، اگر آن را نمی توانید به خوبی کنترل کنید. نارسایی کلیه به معنی عملکرد کلیه خود را تا حدودی از دست داده است و یا کاملا آن را می توان به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است. و نفروپاتی دیابتی است بسیار آسان برای القاء آن، در زیر برخی از دلایل، اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

1. در عصر rearly نفروپاتی دیابتی، هیچ علامت آشکاری وجود دارد. با توسعه این بیماری، دولت اسکلروز گلومرولی آشکار می شود، بیشتر و بیشتر اسکلروز گلومرولی است و در نهایت به نارسایی کلیه پیشرفت.

2. با توجه به قند خون بالا از بیمار نفروپاتی دیابتی، ناشی از غیر طبیعی بیوشیمیایی از گلومرول، افزایش نفوذپذیری عروق، نشت پروتئین پلاسما، که در شکل گیری اسکلروز گلومرولی است. برای این بخش از بیماران می توانند درمان مناسب می کنید به موقع، پس از آن آسان است برای آنها به نارسایی کلیه است.

3. نوروپاتی اتونوم باعث اختلال کارکرد مثانه، مثانه عصبی، uroschesis، که دانه خواهد شد تا پیشرفت این بیماری است. نوروپاتی اتونوم نیز می تواند باعث افت فشار خون وضعیتی، اغلب نوروپاتی محیطی را بدتر علائم اورمی. و هیپرکالمی یک بیماری شایع ناشی از رنین کم آلدوسترون کم، که باعث اسیدوز متابولیک در طول فرآیند از نارسایی مزمن کلیوی جدی تر است.

4. بلند مدت قند خون بالا فعالیت آنزیم مرتبط، که به مجتمع تشکیل آنزیم و پروتئین، رسوب در گلومرولی کمک ترویج و گلومرول به طور جدی آسیب دیده، در گذشته منجر به نارسایی کلیه است. با بدتر شدن عملکرد کلیه، قند بالا تابع ادرار زیاد اسمزی از دست داده است، اختلالات آب و دفع سدیم در ترکیب با قند خون بالا را به داخل مایع حرکت سلول به خارج، به طوری که بیش از حد حجم خون و سبب ادم ریوی.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی، شما باید با توجه بالا به بیماری شما را بپردازد. اگر شما می توانید آن را به خوبی کنترل کنید، که به نارسایی کلیه منجر شود. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم به نفروپاتی دیابتی سقوط به نارسایی کلیه



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، نارسایی کلیه، می تواند به نفروپاتی دیابتی سقوط به نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان در درمان نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای همه بیماران؟

این که آیا یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می تواند این عمل را انجام دهد یا خیر، بستگی به جنبه های مختلف، از قبیل درجه بیماری، بیماری و بیمار، AOS وضعیت جسمی. در زیر برخی از چیزی که مربوط به شما نیاز به توجه، زمانی که شما آماده پذیرش این عملیات می باشد.

بیماری های ایمنی: وجود دارد عمدتا به نفریت لوپوس اشاره دارد، برای بیماران مبتلا به این بیماری از آن آسان است برای مصرف دوباره به خاطر درمان بیماری اولیه و مهار کننده های سیستم ایمنی پیوند کلیه نرم افزار های مشابه است. بنابراین توصیه می کنیم بیماران مبتلا به نفریت لوپوس می تواند این عملیات را دریافت خواهید کرد در صورتی که در مرحله ثبات است.

فشار خون بالا نفروپاتی: آن است که توسط فشار خون بالا در دراز مدت ناشی از، اگر آن را می تواند بیماری را کنترل نمی کند، ممکن است به اورمی می گیرند. پس از بیمار مبتلا به این بیماری را دریافت عمل پیوند، فشار خون خواهد شد در درجه کاهش داد، اما حتی این، شما همچنین باید فشار خون خود را از نزدیک نظارت. در صورت لزوم، شما باید برخی از داروهای کاهنده فشار خون است.

بیماری کلیوی ارثی: کلیه پلی کیستیک شایع ترین بیماری از آن است، پیوند کلیه بسیار مناسب برای بیماران مبتلا به این بیماری است. اما این معنی نیست که پس از تشخیص به کلیه پلی کیستیک، شما باید پیوند را فورا انجام دهد. چرا که برای برخی از بیماران، عملکرد کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده و نه به اورمی سقوط کرد، پس از آن لازم نیست برای انجام این عملیات.

نفروپاتی دیابتی: با افزایش این بیماری، تعداد بیماران اورمی ناشی از آن به تدریج افزایش یافته است. برای این بخش از بیماران، آنها می توانند پیوند کلیه شرایط اما آنها باید آن را پیش از این قبل از آن را بهتر انجام دهید. در غیر این صورت، ممکن است زمان مناسب را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوند کلیه و یا نارسایی کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا پیوند کلیه مناسب برای همه بیماران نارسایی کلیه



:: برچسب‌ها: پیوند کلیه، نارسایی کلیه، آیا پیوند کلیه مناسب برای همه بیماران نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده است که پیوند کلیه یک درمان معمول برای درمان نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی؟ آیا آن را مناسب برای هر بیمار مبتلا به این بیماری؟

یکی از بیماران من از چانگشا، در حال حاضر نگرانی در مورد بیماری خود را، چرا که او می تواند پیوند کلیه با توجه به طرح اولیه را دریافت نمی. او در حال انتظار برای کلیه مناسب است، اما در حال حاضر او می تواند عمل با کلیه جدید را نه فقط به خاطر او، Äôve کردم نارسایی قلبی. او از من پرسید که آیا او هنوز هم یک فرصت به انجام عمل پیوند. با توجه به شرایط خود، او می تواند این عمل را انجام ندهید اما در حال حاضر که این معنی نیست که او می تواند آن را برای همیشه نمی کنند. حالا نکته مهم برای او است برای کنترل وضعیت بیماری و انجام دیالیز مناسب، در عین حال، فراموش نکنید که برای کنترل فشار خون است که مفید برای کنترل این بیماری می باشد. پس از مدت کوتاهی، او ممکن است دیگر فرصتی برای انجام این عملیات دریافت کنید. بنابراین اگر شما در وضعیت مشابه هستند، دان، AOT شود ترسم، شما می توانید به ما ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com با شرایط بیماری جزئیات خود را، و سپس ما آن را تجزیه و تحلیل و ایجاد یک برنامه درمانی مناسب برای شما.

آیا نمی دهد تا به راحتی، فقط هر کاری را که پزشکان گفته شما انجام دهد و من معتقدم که شما بهتر می تواند دیر یا دوم دریافت کنید. در زیر دو چیز خوب است برای سلامتی شما، اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

یک رژیم غذایی مناسب: نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب که می تواند شما تغذیه به اندازه کافی تامین و تقویت پاسخ ایمنی خود را، که برای جلوگیری از عفونت مفید است.

ورزش: انجام برخی از ورزش، اما نه بیش از حد، هرگز خود را بیش از حد خسته است، در غیر این صورت که به سلامت خود را به جای مفید آسیب برساند.

اگر سوالی دیگر، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم.

 

آیا پیوند کلیه مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، پیوند کلیه، آیا پیوند کلیه مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در تاریخ 18 ژوئن 2014، دانشکده مدیریت، دانشگاه هبی اقتصاد و تجارت و بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت راه اندازی شد "دست نگه داشتن دست ها، اجازه دهید که آموزش و پرورش از عشق هیچ مرز" در بیمارستان بستری کودکان آموزش و پرورش برنامه های کمک های رفاه و آسایش عمومی به طور رسمی راه اندازی، شاهد بسیاری از مردم دوست داشتنی از تمام جنبه های زندگی است.

"نرمال برای انجام کمک های رفاه و آسایش عمومی طراحی شده است که اجازه می دهد کودکان مبتلا به CKD می تواند دانش فرهنگی جدید را بدون رفتن به مدرسه شرایط، و اجازه دهید آنها را می توانید مطالعه در همان زمان از درمان بیماری خود را رفتن." بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، معاون رئیس جمهور هو Chuntang گفت، در روند گرفتن بچه ها به دست آوردن مجدد سلامت، ایجاد یک فضای گرم برای آنها. بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت به انجام تمام مفهوم خدمات به بیماران به عنوان مرکز، به طور مداوم بهبود خدمات را در محل کار، ساخته شده است که تلاش زیادی را در حل این مشکل از دشواری و هزینه های بالای جمعیت به دکتر مراجعه کنید، ایجاد یک فضای منزل برای بیماران، بنابراین رابطه دکتر و بیمار را در بیمارستان ما بسیار هماهنگ است.

از طریق این فعالیت، Shijiazhuang شرکت کلیه بیمارستان بخش به نوبه خود به کلاس درس ارائه کمک در یادگیری برای کودکان مبتلا به CKD، و اجازه دهید بچه ها می توانند در بخش یاد بگیرند، پدر و مادر دان، AOT باید در مورد کودکان نگران، AOS یادگیری از هم اکنون در.

هدف بیمارستان کلیه در Shijiazhuang شرکت برای ارائه خدمات بهتر به بیماران و کمک به بیماران به slove تمام مشکلات برای آنها از نظر درمان و زندگی است. به منظور درمان این بیماری بهتر، آنها برخی از درمان های درمانی در CKD، مانند پا حمام درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی و داغ فشرده سازی درمانی و غیره همه از آنها به درمان های منحصر به فرد از بیمارستان ما را اختراع کرد. با کمک آنها، بیماران بیشتر و بیشتر می تواند طولانی تر و بهتر زندگی می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمارستان کلیه در Shijiazhuang شرکت و یا درمان منحصر به فرد ما، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت: وارد می شود کلاس درس



:: برچسب‌ها: بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان یک بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی (CKD) و GFR 40، اگر شما می خواهید برای زندگی بهتر و طولانی تر، شما نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود شما. برای کسانی که سیب زمینی سرخ کرده Franch بیمار برای تلفن های موبایل مانند یک انتخاب خوب، آن را تا طعم خوب است که می تواند بیمار، AOS اشتها را افزایش دهد. اما این واقعا خوب است برای آنها؟

سیب زمینی سرخ کرده Franch غنی از پروتئین های گیاهی می باشد، که به عنوان پروتئین خام شناخته شده است. اما شیر، تخم مرغ و ملاقات سرشار از پروتئین حیوانی که به عنوان پروتئین با کیفیت بالا و شناخته شده هستند و آنها می توانند اسید آمینه ضروری برای دیدار با تقاضا از بدن ما فراهم می کند. سیب زمینی سرخ کرده پس franch می تواند جایگزین شیر یا تخم مرغ نه کاملا. اگر شما غذاهای بیش از حد مانند آن را بخورم، که بار کار به کلیه خود اضافه کنید. بنابراین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید سیب زمینی سرخ کرده franch بیش از حد بخورند. در این وضعیت، پروتئین با کیفیت بالا بهترین انتخاب برای آنها است. کسی اشاره کرد که شیر سویا، لوبیا طور کامل نمی تواند جایگزین شیر، آن را با این است.

انسان هر روز باید 50 گرم پروتئین با کیفیت بالا، این است که منظور شما تعریف به خوردن 2 گرم گوشت، یک کیسه شیر و تخم مرغ در یک روز. بنابراین بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و GFR 40، می، AOD بهتر تغذیه خود و یا متخصصین آنلاین ما مشورت، همه آنها می تواند توصیه های بهتر را برای شما فراهم می کند. اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی CKD، شما می توانید پیام زیر را ارسال کنید یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com.

در یک کلام، مهم نیست که چه نوع از غذاها، شما باید بیش از حد و یا کمتر خوردن نیست. یک برنامه رژیم غذایی با توجه به وضعیت بیماری خود را، که برای سلامتی شما مفید خواهد بود.

 

آیا سیب زمینی سرخ شده Franch خوب برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار با GFR 40



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 40، آیا سیب زمینی سرخ شده Franch خوب برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیمار با GFR 40 ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز یک فرآیند برای از بین بردن مواد زائد و آب اضافی از خون است، و در درجه اول به عنوان یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست رفته در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. آیا کراتینین 6.7 (600 UML / L) نیاز به دیالیز برای بیمار مبتلا به مرحله 4 CKD؟

به طور کلی، زمانی که بیمار، سطح کراتینین AOS بالاتر از (500 UML / L) 5.6 است، آنها را دیالیز دریافت خواهید کرد. اما برای برخی از بیماران، ممکن است دیالیز لازم نیست مگر اینکه کراتینین آنها بالاتر از 11 (1000 UML / L) است. بنابراین آیا دیالیز نیاز بیمار است یا نه با توجه به شرایط خود را دارند.

همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز می تواند در یک زمان کوتاه کار می کرد، برای بیماران با کراتینین 6.7، پس از دیالیز، کراتینین خود را به زودی کاهش می یابد، اما آن را نیز تا به بسیاری از عوارض جانبی مانند بیماران دیالیزی باید آن را انجام دهد به طور منظم، کمی استراحت کراتینین خواهد شد دوباره بجای اول برگشتن به سرعت، حتی بالاتر از سطح اصلی، اما بعد از دیالیز طولانی مدت، عملکرد کلیه به طور کامل از دست داده خواهد شد و شما ممکن است به اورمی قرار می گیرند، و سپس شما به دیالیز داشته برای بقیه عمر خود را و یا پیوند کلیه شرایط. این است که واقعا می ترسم بسیاری از بیماران، زیرا آنها می توانند درد را از آنها ایستاده است رنج می برند. بنابراین آنها شروع به دنبال دیگر روش های درمانی و امید آنها می تواند کمک به آنها را به صورت رایگان از دیالیز. آیا راه واقعا می تواند به آنها کمک کند وجود دارد؟ پاسخ مثبت است، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما در بر داشت کدام درمان جدید است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر، کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی بهبود می کردم و آنها می توانند دیگر با این بیماری زندگی می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان کراتینین 6.7 یا دیالیز، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

دوز کراتینین 6.7 نیاز به دیالیز برای بیماران با مرحله 4، مرحله CKD



:: برچسب‌ها: کراتینین 6 , 7، مرحله 4 CKD، دوز کراتینین 6 , 7 نیاز به دیالیز برای بیمار مبتلا به مرحله CKD 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.3؟ برای این سوال، برخی از بیماران ممکن است در نظر گرفته شده است که آنها باید آن را بخورم، چرا که دکتر آنها را توصیه به خوردن میوه های تازه تر. اما برخی از بیماران گفت: آنها باید به خوردن آن نیست، چرا که سرشار از پتاسیم است. که به نظر شما با این حرف موافقید؟

متخصص تغذیه می گوید: کیوی سرشار از تغذیه با بسیاری از عملکرد های متعدد و اثر است، آن را به عنوان پادشاه میوه ها شناخته شده است. این شامل تغذیه انواع و مواد معدنی فراوان، مانند کلسیم، فسفر، آهن، کاروتن و مولتی ویتامین، همه آنها مهم است برای حفظ سلامت انسان می باشد. اغلب خوردن کیوی می تواند پوکی استخوان سالخورده جلوگیری، مهار رسوب کلسترول، بهبود عملکرد عضله قلب، جلوگیری از بیماری های قلبی و ضد سرطان در برخی از درجه. اگر شما آن را در فصل زمستان که می تواند کمک به تنظیم عملکرد بدن انسان، افزایش مقاومت و تامین تغذیه به بدن ما می خورند.

اما به عنوان یک بیمار CKD با کراتینین 2.3 شما باید کیوی بیش از حد مصرف نکنید، چرا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، اگر شما بیش از حد است که بار کار به کلیه شما اضافه می خورند. اگر می خواهید آن را بخورم، شما، AOD بهتر است با دکتر خود و یا متخصصین آنلاین ما مشورت کنید. از آنجا که بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف، به طوری که آنها خواهد شد ارائه توصیه های مناسب برای شما. در یک کلام، هیچ میوه خوردن نیست قبل از اینکه شما می دانید جوانب مثبت و منفی خود را برای شما.

آیا پاسخ شما می خواهید شد؟ من واقعا امید آن می تواند به شما کمک کند برای حل مشکل شما. اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی CKD و یا سطح کراتینین بالا، شما می توانید پیام زیر را ارسال کنید یا به ما ایمیل با اطلاعات جزئیات خود را، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.3



:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 2 , 3، آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از میوه های خوب برای بیماری مزمن کلیوی بیماران (CKD) است اما اگر سطح پتاسیم خود را بالاتر از سطح عادی، شما، AOD بهتر اجتناب از به خوردن میوه که غنی از پتاسیم مانند موز، پرتقال و سیب می باشد. برخی از افراد گفت: لیچی خوبی برای بیمار است، این است که درست است؟ آیا می توانم با CKD و کراتینین 3.8 بیمار خوردن آن؟

لیچی است که توسط بسیاری از مردم برای خوش طعم خوب خود را دوست داشت و آن را در غنی تغذیه است پس از آن به بیمار، رژیم غذایی AOS ذکر شده است. اما از آنجا که ایمنی و مقاومت خود بیمار بیماری کلیوی کمتر است، پس از آن آسان است برای وادار آلرژی یا افزایش التهاب بدن و واکنش هیپوگلیسمی. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به CKD و کراتینین 3.8، شما، AOD بهتر لیچی مصرف نمی کنند، اگر شما می خواهید آن را بخورم، شما نیاز به متخصص تغذیه خود و یا پزشکان آنلاین ما را به مشورت، همه آنها را به شما توصیه های بهتری ارائه می کنند. در صورت امکان، شما می توانید یک برنامه رژیم غذایی با کمک از آنها را، که برای سلامتی شما مفید خواهد بود.

رژیم غذایی نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، به ویژه برای بیماران. بنابراین شما باید با توجه بالا به آن پرداخت. اگر چه پزشکان همواره بیماران توصیه به خوردن میوه بیشتر، اما در واقع آن است که بیشتر بهتر نیست. مهم نیست که چه نوع از غذاها، اگر شما بیش از حد غذا خوردن، که بار به کلیه خود اضافه کنید. همانطور که همه ما می دانیم، عملکرد کلیه بیماران CKD در برخی خاصی آسیب دیده، اگر شما غذاهای بیش از حد، که بیماری شما را بدتر می خورند. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما در رژیم غذایی مناسب، شما می توانید ما را با اطلاعات جزئیات خود را از جمله وضعیت، بیماری شما و لیست رژیم غذایی ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 3.8 بیمار Lychees خوردن



:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 3 , 8، می تواند با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 3 , 8 Lychees خوردن بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()