نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راه های طبیعی برای خلاص شدن از پروتئین در ادرار بیمار با مرحله 3 CKD خلاص شدن از شر وجود دارد؟ پاسخ مثبت است، اما به دلیل عوامل بسیاری می تواند وجود پروتئین در ادرار القاء، بنابراین شما، AOD بهتر است آن را تشخیص قبل از هر گونه تصمیم گیری.

بسیاری از بیماری ها از انواع می تواند پروتئین در ادرار باعث از جمله عوامل پاتولوژیک و فیزیولوژیک. از جمله غذاهای پر پروتئین، نوسان خلق و خو، ورزش خشونت، مدت طولانی سرد و بارداری، همه آنها می تواند پروتئین های موقت شود. برای این پروتئینوری ناشی از عوامل غیر بیماری به تدریج ناپدید خواهد شد، بنابراین شما نیاز به هیچ دارویی نیست. به طور کلی، پایدار پروتئین، اغلب به نمایندگی از ضایعات کلیوی. حجم پروتئین ادرار نشان دهنده میزان تغییرات پاتولوژیک، در بالینی، می توان آن را نشان دهنده اثر درمانی. اما در اواخر مرحله از بیماری، با توجه به تعداد زیادی از واحد های کلیوی می تواند به طور معمول کار می کنند، به طوری که حجم پروتئین را کاهش خواهند داد و یا ناپدید می شوند، و این بدان معنی نیست که بیماری کلیه است بهتر است.

در زندگی روزانه خود را از یک رژیم غذایی مناسب و به شکل یک عادت زندگی سالم است که می تواند به شما کمک کند برای زندگی بهتر است. اما اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از آن، شما باید برای پیدا کردن دلایل زمینه ای و درمان این بیماری را از ریشه آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک راه طبیعی برای خلاص شدن از پروتئین در ادرار بیمار با مرحله 3 CKD خلاص شدن از شر است، می تواند روند این بیماری جلوگیری و تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده. همانطور که همه ما می دانیم مرحله 3 CKD مرحله بسیار حیاتی است، اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، شما ممکن است بهبودی را از آن دریافت کنید. با این بیماری درمان، پروتئینوری بیش از حد خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا مرحله 3 CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

راه های طبیعی می توانید از پروتئین در ادرار برای بیمار مبتلا به مرحله 3 CKD شر



:: برچسب‌ها: پروتئین در ادرار، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، راه های طبیعی می توانید از پروتئین در ادرار برای بیمار مبتلا به مرحله 3 CKD شر ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیوی (CKD) می تواند بسیاری از انواع عوارض شود. می توانید آن را وادار به دست دادن آب بدن؟ اگر بیمار به نظر می رسد این علامت چیزی است که باید آنها را انجام دهید؟

با بدتر شدن بیماری مزمن کلیه، بیماران ممکن است انواع زیادی از علائم ظاهر می شود و کم آبی یکی از آنها است. پس از توبول های کلیوی از بیماران نارسایی کلیه آسیب دیده است، تابع تمرکز از آن را از دست خواهد داد. حتی بیماران آب آشامیدنی نیست، آنها همچنین می توانند مقدار زیادی از ادرار رقیق تخلیه، پس از آن آسان است به رخ می دهد کم آبی بدن. اگر آنها می توانند آب به اندازه کافی در این زمان می کنید، که به جریان خون کلیوی منجر شود کاهش می یابد به طوری که می تواند سرعت آسیب عملکرد کلیه است. بنابراین مهم است به نوشیدن آب به اندازه کافی از مصرف دارو در طول این دوره است. از سوی دیگر، کلیه آسیب دیده نمی تواند به طور موثر کار می کنند، در صورتی که بیماران مبتلا به آب بیش از حد نوشیدنی، مایع اضافی در بدن آنها تجمع می یابد و می تواند در زمانی که ادم، افزایش وزن القاء خواهد شد و یا کاهش برون ده ادرار نمی توان تخلیه. بنابراین به عنوان یک بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شما باید به اندازه کافی آب برای دیدار با تقاضا از بدن شما می نوشند، AOS نیاز اما نه بیش از حد، در غیر این صورت است که بیماری شما را بدتر خواهد کرد.

از آنجا که بیمار متفاوت شرایط متفاوت است به طوری که آنها نشانه های متفاوت ظاهر می شود، اما بدون توجه به آنچه شرایط شما هستند، شما باید توجه بالا به آن پرداخت. آیا هر سیگنال از بیماری خود را نادیده بگیرد، در این مرحله، ممکن است شما نمی توانید معکوس اما شما ممکن است شانس با آن زندگی می کنند داشته باشد. مهم ترین چیز این است که نگرش مثبت و نگه داشتن مبارزه با آن، من معتقدم که شما می توانید طولانی تر و بهتر با روز ما آخرین درمان است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده زندگی می کنند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن، لطفا با جستجو در وب سایت ما. البته شما می توانید با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم چت، آنها به شما در اسرع وقت پاسخ دهید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

می تواند بیماری مزمن کلیه را وادار به کم شدن آب بدن



:: برچسب‌ها: CKD مبانی، کم شدن آب بدن، می تواند بیماری مزمن کلیه را وادار به کم شدن آب بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتی نین یک نوع سم تولید شده توسط عضلات است، آن است که توسط کلیه های ما خالی شود. بنابراین سطح آن در بدن ما ثابت است. اگر سطح IT بالاتر از محدوده طبیعی (0.5-1.5)، ATT betyder استروژن کلیه شما آسیب دیده در برخی از درجه. چه دوز آن betyder برای بیماران CKD با کراتینین 2.5؟

همانطور که همه ما می دانیم کان CKD opdelt پنج مرحله، هر ورزشگاه svarende ن سطح کراتینین. کراتینین 2.5 است در مرحله 3 از آن، آن را یک مرحله بسیار حیاتی بیمار است. در این مرحله، عملکرد کلیه بیمار را در حد متوسط ​​آسیب دیده است و در آنجا باقی مانده 60٪ و یا پایین تر effektivt کان کلیوی. برخی از علائم کان برآمد، خستگی سام، بی اشتهایی و خارش است. با افزایش کراتینین، برخی از کان پروتئین را در ادرار نشت می کند. در این مرحله، چیزی که inportant است forhindre این بیماری بدتر می رود و در صورت امکان سعی کنید برای تعمیر توابع آسیب دیده کلیوی. این است که شناخته شده ATT آسیب دیده عملکرد کلیوی بسیار دشوار است برای تعمیر، اما ATT betyder تعمیر ikke کان نیست. طب میکرو چینی Osmothrapy درمان effektivt در درمان این بیماری است، آن را نه تنها کان پیشرفت این تعمیر بیماری کان också عملکرد کلیه های آسیب دیده را متوقف کند. با کمک IT، بیماران با کراتینین 2.5 کان گرفتن از این بیماری معکوس شود. اگر شما بیمار با وضعیت مشابه هستند، کان ما را با اطلاعات دقیق خود را ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پزشکی درمان مناسب پاسخ. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

در صورتی که سوال دیگری در مورد مراحل CKD یا کراتینین، کان پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های زیر را ترک کنند. ما بهترین و به ما کمک کند را امتحان کنید.

 

چه آن را برای بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 2.5 معنی



:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 2 , 5، چه آن را برای بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 2 , 5 معنی ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با پیشرفت اجتماعی و توسعه سریع فن آوری بالا، مرحله پایان بیماری کلیوی (ESRD) در روز ما این است که دیگر یک بیماری علاج ناپذیر است. SIG vist یخ روش درمان effektiv میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمان ESRD، این امید تازه برای بیماران مبتلا به thise بیماری است.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، بیمارستان ما اختراع یک درمان جدید nemlig میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. با کمک آن، بیشتر و بیشتر بیماران کان با این بیماری برای مدت زمان طولانی تر و کیفیت زندگی سینا تا حد زیادی بهبود یافته زندگی می کنند. همانطور که همه ما می دانیم که طب سنتی چینی است effektivt خوب در درمان بیماری ها اما نیاز به دو مدت زمان طولانی طول می کشد. بنابراین پس از بیمار دریافت این بیماری، تنها چیزی که د کان انجام استروژن دریافت دیالیز یا انتظار پیوند کلیه. هر دوی آنها در محل کار کان در یک زمان کوتاه، اما theyhave بسیاری از عوارض جانبی OG کان این بیماری را از ریشه آن را درمان نیست. بنابراین نیاز به بیمار رنج درد غیر ضروری تر در طول درمان. ن درمان منحصر به فرد ما حل این مشکل، آن را ترکیبی کامل از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن است. اگر شما در آن intreasted، کان پیام در زیر یا ایمیل با ما (ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com)، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

از آنجا که شرایط differant بیمار کندهار های مختلف بیماری، بنابراین در طول درمان، ما با درمان دو ترکیب خواهد شد اثر بهتری درمانی. اگر شما می خواهید بدانید OM شما مناسب است یا نه به این درمان وجود داشته باشد، کان چت با پزشکان آنلاین ما. اگر شما می توانید جزئیات اطلاعات خود را ارائه، thatwill است بهتر است. ما بیماری خود را تجزیه و تحلیل خواهد شد و ایجاد یک برنامه درمانی مناسب برای شما.

 

امید جدید از ESRD: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy



:: برچسب‌ها: ESRD، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، امید تازه ای از ESRD: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه که بسیاری از نشانه ها و بی خوابی یکی از DEM است، اما نه تمام بی خوابی است که توسط آن ناشی از. بیماران می خواهند بدانند که grunner و روش درمان آن، fordi است که واقعا آزار DEM. آیا کان effektivt درمان آزاد خودش همیشه از آن وجود دارد؟

همانطور که همه ما زندگی påvirke بی خوابی مردم را می شناسند به طور جدی، اگر یک نفر با آن را برای یک مدت طولانی thatwill شود دو برخی از بیماری و او / او کان normalt زندگی نمی کنند. همانطور که برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، خواب برای خودش همیشه مهم تر است. اگر د کان به اندازه کافی استراحت می ​​کنید، theywill می شود خلق و خوی بد و کان بیماری گناه بدتر می رود. به منظور خواب خوب ما دو پیدا grunner اساسی اول و سپس آن را حل کند. از آنجا که علاوه بر نارسایی کلیه، فشار زندگی، زندگی روزمره و عادت های غذایی کان också بی خوابی ناشی از، پس از شما ska تشخیص آن قبل از درمان دریافت کنید.

اگر آن را توسط برخی از عوامل غیر بیماری ناشی از، از آن خواهد grunner پزشکی با هم disapparelled. اما اگر آن است که توسط بیماری خود را ناشی از، آن را با کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی کاهش می دهد، بنابراین توجه به آن را. چهار اصلی grunner DER کان علت بی خوابی، سام آپنه خواب سندرم خارش پوست پاهای بی قرار و کرامپهای عضلانی، همه آنها در عوارض استروژن وجود دارد، از نارسایی کلیه است. اگر می خواهید می توانید از آنها در خلاص شدن از شر، برای بار اول شما نیاز به دو درمان بیماری خود را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان effektiv یخ در درمان نارسایی کلیه، آن را نه تنها förebygga کان و یا کاهش روند کلیه تعمیر کان också فیبروز عملکرد کلیه های آسیب دیده. با کمک آن، کان دریافت رایگان از بی خوابی و کیفیت زندگی خود را می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است.

اگر بیماران با وضعیت مشابه هستند، کان ما ایمیل با اطلاعات دقیق خود، ما را به یک برنامه درمانی enligt تهویه خود را. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بی خوابی به نارسایی کلیه: علل و درمان 



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، بی خوابی ناشی از نارسایی کلیه: علل و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فقط 10 درصد عملکرد کلیه betyder آنچه که برای بیماری مزمن کلیوی بیماران (CKD)؟ این یک موضوع موضوع optaget بسیاری از مردم، بیمار سام و اعضای خانواده گناه و یا دوستان است.

10 درصد عملکرد کلیه betyder استروژن کلیوی بیمار آسیب دیده بسیار جدی هستند، فقط سمت چپ 10٪ از آن را کان normalt وجود دارد. Ifølge تشخیص، آن را به مرحله 5 CKD nemlig پایان مرحله بیماری کلیوی است. در این مرحله، بیماران دارای خطر جانی برای هر ساعت. اگر د کان درمان مناسب می کنید، د کان دیگر زندگی نمی کنند. بنابراین بیمار، مهم ترین چیزی که در این کنترل استروژن دوره بیماری و نه اجازه دهید آن را بدتر می رود، پس از آن شانس دو زنده ماندن وجود دارد.

برای مرحله 5 بیماران CKD، آن را بسیار سخت forbedre عملکرد کلیه گناه. معمولا، آنها دو دریافت دیالیز یا پیوند کلیه دو گناه را طولانی طول عمر. اما botheration از DEM دارای عوارض جانبی بسیاری، د کان این بیماری را از ریشه آن را درمان نیست. برای سام بیمار تحت دیالیز، عملکرد سینا کلیه از دست داده در آخرین کل و theyhave دو در دیالیز برای بقیه عمر سینا بستگی دارد. همانطور که برای سام بیمار پیوند دریافت کرده، سینا کان جدید کلیوی می رود به شکست دوباره، پس از آن، آنها نیاز به یکی دیگر صبر کنید.

بنابراین به عنوان یک بیمار با تنها 10 درصد عملکرد کلیه به دنبال دیگر درمان های جایگزین سام عوارض جانبی ندارد بسیاری از و می تواند توابع سینا کلیوی در برخی visse را بهبود بخشد. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی effektiv یخ درمانی توسط کارشناسان ما را اختراع کرد. با کمک از این درمان، بیماران بیشتر و بیشتر کان با این بیماری زندگی می کنند.

اگر شما هر گونه مشکلات در مورد CKD، کان چت با پزشکان آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

فقط 10 درصد عملکرد کلیه به این معناست چه برای بیماران CKD 



:: برچسب‌ها: CKD، 10 درصد عملکرد کلیه، فقط 10 درصد عملکرد کلیه به این معناست چه برای بیماران CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

لذت Umbu یک بیمار از پاپوآ گینه نو، femal است، او در حال حاضر 61 ساله است.بیماری کلیه ناشی از grunner huvudsakligen پرنوشی، ادرار حدود 12 سال است. قبل از اینکه به بیمارستان ما آمد، او دیالیز برای 10 ماه بود. در 26 سپتامبر سال 2013، او را به بیمارستان ما برای اولین بار آمد. تشخیص به دیابت نوع 2، دیابت نفروپاتی V، کلیه کم خونی، کلیوی فشار خون بالا، هایپراوریسمیک، افزایش پتاسیم، دیابتی نوروپاتی محیطی و هیپرلیپیدمی.

درمان: درمان با همودیالیز منظم (روش های مختلف دیالیز، HFHD سام، HDF و فیلتر خون کنار تخت)، دهان و دندان چینی طب گیاهی، انما، پا حمام، فیزیوتراپی، طب سوزنی و فتیلهگذاری دو کاهش قند خون، چربی خون، فشار و اصلاح کم خونی خون غیره

پس از 68 روز درمان، اثر درمانی به شرح زیر است:

1 وضعیت عمومی: همانطور که روز اول او را به بیمارستان ما آمد، تمام بدن در ادم ناشی از دیالیز ناکافی محلی بود و وزن 93 کیلوگرم است، او حتی کان توسط خودش حرکت نمی کند. خواب آلودگی و با بینایی ضعیف. پس از یک هفته درمان، ادم disappered و وزن را به 77-78 کیلوگرم. او کان حرکت های خود و داشتن خلق و خوی بهتر، او حتی روزنامه خواندن کان.

2 تغییرات شاخص آزمایشگاهی: فراز سطح کراتینین از 773 دو 275. هموگلوبین از 92 گرم / L از دو 126 گرم / L افزایش می یابد. قند ادرار 3 + به نوبه خود دو قند ادرار -. پروتئین ادرار 3 + به نوبه خود به 4 +؛ قند خون قبل از شام از 9 11mmol / L به نوبه خود دو 6mmol / L، بعد از شام از 15mmol / L دو 7mmol / L؛ 24 ساعت پروتئین ادرار را از 5.47 دو 1.39g/24h

از اطلاعات فوق ما کان SE thatthis بیمار با درمان بهتر، اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد دیابتی نفروپاتی روش کلیه Anemiacure V و​​، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

دیابتی نفروپاتی V با کلیه کم خونی: بیمار باید چه کار 



:: برچسب‌ها: دیابتی نفروپاتی V، کم خونی کلیوی، دیابتی نفروپاتی V با کم خونی کلیوی: بیمار باید چه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به طور کلی، پیوند کلیه بهترین روش موثر برای بیماری های کلیه درمان است. اما بیماری دوز هنوز هم بعد از عمل بیمار نارسایی کلیه وجود دارد؟

همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه یک نوع عمل است که کلیه بهداشتی جدید را به بیماران بدن را به جای یکی از آسیب دیده است. پس از عمل، بیمار می تواند از بیماری اصلی شر و عوارض ناشی از نارسایی کلیه است. بنابراین بیماران می توانند به زندگی اجتماعی عقب و مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. کیفیت زندگی خود را بالاتر از بیمارانی که دیالیز می باشد. اما وجود دارد بسیاری از عوارض بعد از عمل، و برخی از بیماران ممکن است دوباره به نارسایی کلیه قرار می گیرند و آنها نیاز به یکی دیگر از کلیه جدید صبر کنید. بنابراین بهترین انتخاب برای بیماران است که برای درمان بیماری پیش از این، قبل از آن بهتر است. اما شما نیز باید درمان مناسب، در غیر این صورت، شما هم درمان در حال دست و بدتر خواهد شد بیماری خود را می رود.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان بیمارستان ما ابداع درمان های جدید است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. این ثابت شده است که درمان موثر در بیماری های کلیه درمان. با کمک آن، بیشتر و بیشتر بیماران جلوگیری کرده و یا حداقل کاهش روند فیبروز کلیوی. اما بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که اگر آن را مناسب برای شما می باشد، شما می توانید ما را با اطلاعات جزئیات خود را مانند نام، سن، جنس، سابقه بیماری و گزارش تست و غیره. ما آن را برای تجزیه و تحلیل خواهد شد ایمیل شما و ایجاد یک برنامه درمانی برای شما.

برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید با کارشناسان آنلاین ما چت و یا پیام های ترک به ما. ما در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیماری دوز هنوز هم بعد از پیوند برای بیماران نارسایی کلیه وجود دارد



:: برچسب‌ها: پیوند کلیه، نارسایی کلیه، بیماری دوز هنوز هم بعد از پیوند برای بیماران نارسایی کلیه وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیار دشوار است برای تعمیر پس از عملکرد کلیه های شما آسیب دیده است، اما این به این معنی نیست هیچ شانسی برای به دست آوردن بهبودی وجود دارد. آیا می توانم مرحله 3 بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با 35 درصد عملکرد کلیه معکوس شود؟ بیماران مبتلا به این وضعیت چه باید بکنیم؟

همانطور که همه ما می دانیم CKD می توان به پنج مرحله تقسیم شده است، دو مرحله اول با آسیب کمی کلیوی. در این دو مرحله بیش از 60٪ کلیوی وجود دارد می تواند به طور معمول کار می کنند، چند و یا بدون نشانه های آشکار وجود دارد، بنابراین اگر بیماران می توانند درمان مناسب در زمان، پیشرفت فیبروز کلیوی می تواند متوقف شود و یا کندتر است. در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه خود را تا حد متوسط ​​آسیب دیده است، فقط سمت چپ 59٪ و یا عملکرد کلیه و حتی پایین تر می تواند موثر کار می کنند وجود دارد. در این مرحله، اگر بیمار می تواند با توجه به رژیم غذایی خود را با توجه به پزشکان ساخت و ساز خود را پرداخت و انجام کارهای است، هنوز هم وجود دارد می تواند معکوس شود و یا حداقل کاهش روند فیبروز کلیوی. اگر بیماری خود را نمی تواند به خوبی کنترل، ممکن است به مرحله 4 یا 5 قرار می گیرند، عملکرد کلیه را پایین تر از 30 درصد، که به معنی کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. در این دو مرحله غیر ممکن است به معکوس، بنابراین نکته مهم این است سعی کنید بهترین خود را به کنترل بیماری و با آن زندگی می کنند.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که مرحله 3 CKD مرحله بسیار حیاتی است، اگر شما می توانید اقدامات بلافاصله، احتمال متوقف شود وجود دارد. اما 35 درصد عملکرد کلیه آسان برای به مرحله 4 سقوط است، بنابراین شما باید توجه دقیق به آن پرداخت. آیا تصمیم گیری های خودتان را ندارد، شما باید حفظ ارتباط با دکتر خود. اگر شما مشکلات را داشته باشد، شما همچنین می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم با 35 درصد عملکرد کلیه مرحله 3 CKD بیمار معکوس شود



:: برچسب‌ها: مرحله 3 CKD، 35 درصد عملکرد کلیه، آیا می توانم مرحله 3 CKD بیمار با 35 درصد عملکرد کلیه معکوس شود ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یکی از درمان شایع ترین مرحله 4 CKD است، برای بیمارانی که دیالیز می شوند، آنها می خواهند بدانند که اگر آن را به طول عمر آنها را کوتاه کند.

امید به زندگی از بیماری کلیه بستگی به عوامل بسیاری، از جمله مرحله از بیماری، سطح عمومی بیمار از سلامتی و سن، و چه نوع از درمان بیمار دریافت می کند. این مهم است که وزن با کیفیت از مسائل زندگی و همچنین، به عنوان یک بیمار ممکن است چهار سال با یکی از درمان و دو با یکی دیگر زندگی می کنند، اما می تواند کیفیت بهتر زندگی را با پیش آگهی کوتاه تر.

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله، بین یک، به صورت حداقل شدید، و پنج، شدید ترین تقسیم شده است. این در طول زمان توسعه و نشان دهنده شکست آهسته از اندام. با وضعیت بحرانی، پیش آگهی می تواند بسیار خوب است در صورتی که بیمار مراقبت های حمایتی می شود. دیالیز ممکن است لازم باشد به سر می برد برای کلیه ها در ابتدا و بیمار می تواند به بهبودی کامل می کند. بیماری های مزمن شامل آسیب دائمی و هم سخت باشد به درمان می شود. اما بدون توجه به آنچه، می تواند به بیمار کمک کند تا طولانی تر طول عمر خود را به جای که کوتاه کند.

این شاید یک چیز ترسناک برای برخی از بیماران، هر چند کسانی که امید به زندگی با کمک دیالیز گسترش داده اند وجود دارد. اما آنها تا به حال به آن را سه بار در هفته، و آنها نمی خواهند به انجام این کار برای همیشه لطفا برای. به طوری که آنها امیدوار باشیم که یک اهدا کننده مناسب کلیه می تواند برای آنها در بر داشت. متاسفانه، برخی از بیماران می تواند این فرصت را به دلایل بسیاری می کنید، مانند شرط اضافه وزن یا بیماری. از آنجا که پزشکان می خواهید را به اندام به افرادی که بهترین شانس زنده ماندن.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که دیالیز خواهد عمر 4 نفر CKD به جای کوتاه شدن مرحله طولانی تر است، اما بهترین درمان برای آنها مناسب نیست. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در درمان CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا دیالیز به کوتاه شدن طول عمر از مرحله بیمار 4 CKD



:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله CKD، دیالیز، آیا دیالیز به کوتاه شدن طول عمر از مرحله 4 CKD بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()