نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در زیر برخی از اطلاعات را جمع آوری کردم در مورد چه مقدار قهوه می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در صورتی که در دیالیز می باشد. به امید آنها می تواند به شما کمک کند.

مورد 1 در حال حاضر این یکی از من علاقه مند شوید .. مادر من (همراه با هر کس دیگری در ESRF) که من صحبت کردم که به طور خاص بوده است گفت که قهوه می نوشند نیستم است.

این یکی از چیزهایی که مادر نتواند بیشتر است! و او تنها نوشید فوری!

من به دنبال بیشتر به این یکی!

مورد 2. من فقط می تواند نوشیدنی بدون کافئین، که من به کافئین به شدت پاسخ، و جفت من (فشار خون) شاخه up.I ام فقط گفته شده که قهوه واقعی از پتاسیم بالاتر از طریق مسنجر است. اما فوری است، بدتر از هر نوشیدنی دیگر.

مثال 3: در برخی از اطلاعات من در اینجا آن را می گوید من می توانم از یک فنجان قهوه صاف گاهی اوقات به عنوان آن را در بالا از پتاسیم است. اما من فقط به هر حال نوشیدنی های فوری. دوست دارم ساخت قهوه سرد، معتاد به مواد.

مورد 4. در واحد من بله آنها گفت: قهوه دارای K در آن است، اما آنها هرگز گفته است که انبوه K و یا هر چیز است. من یکی اسپرسو هر روز صبح روز هفته (شاید من باید کاهش؟؟) اما در واحد در D آنها را چای و قهوه .. و گاهی حتی به کافه بروید و خرید "واقعی" عذرخواهی barista ... اگر من ارائه برخی $ $ آنها را به من یک خرید بیش از حد (هر چند هر چند هفته من آنها را فریاد). البته در دستگاه بهترین زمان برای خوردن چایی و قهوه یا شکلات داغ، زیرا ماشین K در حالی که وجود دارد فیلتر است. به طور جدی من فکر می کنم یک قهوه کمی نمی تواند این باشد که بد است ... و یا می توانید آن را؟ من ممکن است قبل از خون بعد قطع کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد به K من (از آن شده است تا کمی).

از اطلاعات فوق، ما می توانید ببینید که به بیمارانی که دیالیز می باشد، شما بهتر است از خوردن قهوه، اگر شما به، شما بهتر است با دکتر خود قبل از شما را desision مشورت کنید.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چه مقدار قهوه بیماران می توانند با نارسایی کلیه داشته اند اگر در دیالیز می باشد



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، دیالیز، چه مقدار قهوه می تواند با نارسایی کلیه بیمار که اگر من در دیالیز هستم ,
:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تیما KAEYO بیماران از پاپوآ گینه نو است، به شرح زیر می باشد برخی اطلاعات در مورد او.

نام: تیما Kaeyo

سن: 59

جنس: مرد

ملیت: گینه نو

بیماری تاریخچه: پروتئینوری 5 سال، کراتینین افزایش یافته است 3 ماه پیش، در دیالیز 2 ماه

در تاریخ 16 آوریل 2013 به بیمارستان ما برای اولین بار آمد.

درمان: دهان و دندان طب چینی درمانی، انما، پا حمام، فیزیوتراپی، EPO، اصلاح کم خونی، درمان دیورتیک. در ترکیب با تصفیه خون، با استفاده از روش های مختلف از همودیالیز، مثل دیالیز خون، فیلتراسیون همودیالیز، خونرسانی به حذف مولکول های مختلف در بدن از سموم.

پس از دو ماه درمان، موثر است به شرح زیر است:

در بیماران مبتلا به زادگاه خود می تواند دیالیز به طور منظم می کنید. در بیمارستان ما، در آغاز او به دیالیز از هر روز دیگر به هر سه روز یک بار دریافت می کنند. به مه 29 نوبه خود به یک بار در هر چهار روز، در تاریخ 3 ژوئن توقف دیالیز.

حجم ادرار: در آغاز، حجم ادرار می کند 100 میلی لیتر در هر روز تجاوز نمی کند. پس از یک دوره طولانی درمان طب سوزنی، در حال حاضر تا 1200 میلی لیتر از ادرار، به طور متوسط ​​حدود 800 میلی لیتر / روز.

هموگلوبین: می رود از به 111g / L به 115g / L.

وضعیت جسمی کلی: در آغاز، او حتی نمی تواند توسط خود کار می کنند، باید به پرستاران یا اعضای خانواده به منظور بالا بردن او را تا. حالا او می تواند به پارک آب با خستگی راه رفتن، چهره و حالت روانی به میزان قابل توجهی بهتر از قبل.

2013/09/22 گزارش بازرسی: 170umol کراتینین / L.

پس از بازگشت به خانه سطح کراتینین 116umol / L. است

پروتئین ادرار 24 ساعته: 3.83g/24h، 10-14:1.25 g/24h، 10-24:0.91 g/24h

پس از بازگشت به خانه پروتئین ادرار 24 ساعته 0.30g/24h است

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که پزشکی درمان خوراکی چینی برای بیماران مبتلا به 1142 umol / l مفید است. اگر شما می توانید درمان را در زمان دریافت، بیماری خود را می تواند به خوبی کنترل می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دهان و دندان پزشکی درمانی چینی، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا پزشکی درمان خوراکی چینی مفید برای بیماران با کراتینین 1142 umol / l



:: برچسب‌ها: http://sjzkidneyhospital , com/patient-story/249 , html ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

745umol کراتینین / L (8.4mg/dl) به معنی چیزی است که برای بیماری مزمن کلیوی (CKD)؟ این یک موضوع داغ در میان بیمارانی که وضعیت مشابه است. آیا ممکن است برای بیماران به زندگی طولانی تر با این وضعیت وجود دارد؟

مشخص است که کلیه ما تابع جبرانی بسیار قوی، حتی باقی مانده 75٪ از عملکرد کلیه، آن را می توانید مثل حالت عادی کار می کنند. هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 50٪ از سطح طبیعی کراتینین سرم شروع به سرعت در حال افزایش است. بنابراین، هنگامی که کراتینین سرم به طور قابل توجهی بالاتر از نرمال، این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است.

همانطور که همه ما می دانیم CKD می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، کراتینین 8.4 بدان معناست که شما در مرحله 5 CKD که به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) شناخته شده است. این بسیار سخت است که به درمان، بیماران باید در هر زمان تهدید کننده زندگی. بنابراین، در این مرحله، نکته مهم این است که برای کنترل این بیماری و نه اجازه دهید آن را بدتر می رود، سپس شما می توانید اقدامات آن را درمان کنند. این غیر ممکن است برای درمان آن اما این معنا نیست که شما نمی توانید با آن زندگی می کنند. اگر شما می توانید درمان درست را در زمان دریافت کنید، پس از آن کیفیت زندگی خود را می توانید تا حد زیادی بهبود یافته است. آیا رفتن به یک بیمارستان معمولی و قبل از درمان دکتر خود مشورت کنید، چرا که اگر شما این فرصت را از دست ندهید، شما ممکن است هرگز فرصت دیگری بیشتر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای درمان CKD است، آن را نه تنها می تواند در پیشگیری یا آهسته تر روند بیماری، اما همچنین می تواند به بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر می توانید از دیالیز خلاص شوید و یا کاهش بار آن است. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با پزشکان آنلاین ما چت یا ایمیل با ما. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

745umol کراتینین / l یعنی چه برای CKD 5 بیمار 



:: برچسب‌ها: 745umol کراتینین / l، CKD 5، کراتینین 745umol / L یعنی چه برای CKD 5 بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس توان با درمان گیاهی معکوس؟ قبل از اینکه شما این پاسخ را دریافت کنید، شما نیاز به یادگیری چیزی در مورد این بیماری است.

نفریت لوپوس یک بیماری اولیه نیست، آن است که توسط لوپوس (SLE) ایجاد می شود. از نام آن، ما می توانیم می دانیم که این یک بیماری است که به سرعت می آید و توسعه بسیار سریع است. نفریت لوپوس اتفاق می افتد زمانی که لوپوس شامل کلیه. این یک بیماری خود ایمنی است، مبتلا به لوپوس، سیستم ایمنی بدن را هدف قرار بافتهای بدن خودش را دارد. اگر به خوبی کنترل نمی شود، ممکن است به نارسایی کلیه منجر شود. اما اگر شما می تواند درمان مناسب را در زمان دریافت کنید، شما می توانید از آن اجتناب. متاسفانه، هنوز هم وجود دارد بسیاری از بیماران می تواند درمان مناسب برای همه نوع از دلایل می کنید. از آنجا که نشانه های آن همیشه چشمگیر نیست، بنابراین از آن آسان است نادیده گرفته می شود.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، در می یابیم که سلول های بنیادی و پلاسما فرز دو درمان های موثر برای درمان نفریت لوپوس می باشد. پس از این بیماری تحت کنترل، ما استفاده از برخی از Herbals چینی است که می تواند کمک به تحکیم اثر و کاهش میزان عود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دو درمان یا چینی گیاهان، شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

شش نوع مختلف از نفریت لوپوس وجود دارد، بنابراین درمان به نوع نفریت لوپوس است. از آنجا که علائم و شدت از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، درمان به صورت جداگانه طراحی شده برای دیدار با شرایط خاص شخص است. sjzkidneyhospital@hotmail.com: اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید ما را با جزئیات اطلاعات خود را از بیماری خود، مانند نام، سن، جنس، بیماری تاریخ و گزارش تست و غیره ایمیل به ما ایمیل بفرستید

 

می تواند بیمار مبتلا به نفریت لوپوس توان با درمان گیاهی معکوس 



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، درمان گیاهی، می تواند به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس توان با درمان گیاهی معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده است که میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) یکی از شاخص های مهم برای ارزیابی عملکرد کلیه است، بنابراین برای بیماران یکی از مشکل های مربوطه به سطح آن است. من به تازگی یک ایمیل از یک بیمار دریافت کرد، او یک بیماری مزمن کلیوی (CKD) 3 بیماران مبتلا به GFR 53 است و می خواهید بدانید این است که آن جدی است؟ باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 مربوط می شود؟

آزمون عملکرد کلیه معمولا شامل نیتروژن اوره خون و آزمایش خون کراتینین، اما این دو شاخص تفاوت بسیار بزرگ در جمعیت های مختلف. بنابراین در حال حاضر به هنگام قضاوت بیماری کلیوی، اغلب میزان فیلتراسیون گلومرولی را به این روش به دلیل نسبتا صحبت کردن، این روش دقیق تر است.

GFR طبیعی باید بالاتر از 90ml/min، اگر GFR خود را به کمتر از 60 و بیش از بیش از 3 ماه، که به معنی شما ممکن است بیماری مزمن کلیه است. اگر میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه، این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است و شما ممکن است نیاز به دریافت دیالیز. البته، آیا دیالیز نیاز است یا نه، باید با وضعیت عملی جامع بالینی ترکیب.

بیمار مبتلا به CKD 3 و GFR 53 باید با توجه به آن پرداخت، چرا که این مرحله یک مرحله بسیار حیاتی است. اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، یک فرصت برای دریافت معکوس، اگر نه، بیماری خود را ممکن است به نارسایی کلیه قرار می گیرند وجود دارد و آن را بسیار سخت به درمان می شود. بنابراین آن را نادیده بگیرد، حتی هیچ علامت آشکاری وجود دارد. البته، شما همچنین باید در مورد آن نگران نباشید، شما فقط نیاز به نگه داشتن یک نگرش مثبت و همکاری با دکتر خود، من مطمئن هستم که شما بهتر می توانید دریافت کنید.

علاوه بر این، یک عادت زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب نیز برای سلامتی شما مهم هستند. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا از روش های درمان آن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 نگران



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 53، باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 نگران ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم در مرحله بیمار 3 بیماری مزمن کلیه (CKD) با تصفیه گلومرولی (GFR) 53 معکوس؟ این بافت شایع ترین بیماری که در وضعیت مشابه می باشد. اگر شما میخواهید بدانید که این پاسخ، شما باید بدانید که روشن GFR 53 وسیله ای برای بیمار است.

فرد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است آسیب کلیه با کاهش متوسط ​​در میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 30-59ml/min. GFR 53 به معنی عملکرد کلیه خود را تا حد متوسط ​​آسیب دیده شده و در آنجا باقی مانده 53٪ از آن را به طور معمول می تواند کار کند. پس از آن نسبتا آسان به از طریق یک درمان کارآمد است معکوس شود. اما متاسفانه، بسیاری از بیماران از دست رفته در زمان درمان مناسب و به نارسایی کلیه قرار می گیرند. از آنجا که در این مرحله شما ممکن است احساس ناراحت کننده، اما آن را بسیار واضح و آشکار نیست، بنابراین شما ممکن است آن را ارزش ندارد. پس از شما آن را پیدا کنید، دیگر خیلی دیر شد و شما ممکن است از شانس گرفتن معکوس را از دست ندهید. بنابراین توجه به جزئیات زندگی خود را، هر زمان که شما احساس بد، شما باید به بیمارستان بروید یا بلافاصله با دکتر خود مشورت کنید.

عوامل بسیاری می تواند پیش آگهی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد اما اگر می خواهید از این بیماری معکوس، شما نیاز به درمان مناسب در زمان. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان اثر درمانی در بیماری مزمن کلیه است، این روش درمانی جدید توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی ساخته شده است. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر کنید از مرحله 3 CKD معکوس شود.

اگر شما علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا سوال دیگری در مورد درمان مرحله 3 CKD، شما می توانید پیام را ترک کنند و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم در مرحله بیمار 3 CKD با GFR 53 معکوس



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 53، می تواند بیمار را در مرحله 3 CKD با GFR 53 معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین می تواند شرایط عملکرد کلیه در برخی خاصی را منعکس کند. آیا آن بسیار جدی برای بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با کراتینین 3.5؟

همانطور که همه ما می دانیم که کراتینین یکی از سموم تولید شده توسط عضلات و به طور عمده توسط کلیه حذف شده است، بعد از بسیاری از جنبش و یا غذا خوردن مقدار زیادی از گوشت را در سطح آن را افزایش دهد. اگر در این مورد کراتینین کمی بالاتر از سطح طبیعی، شما نیاز به نگرانی در مورد آن، به دلیل آن را به حالت عادی پس بود که شما شاخص رژیم غذایی خود را تنظیم کنید. اما اگر کراتینین شما تا 3.5، شما باید با توجه به آن، این است که منظور شما در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می باشد. این مرحله یک مرحله بسیار حیاتی بیمار است، اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، شما ممکن است معکوس شود، اگر نه، بدتر خواهد شد بیماری خود را می رود.

اما بسیاری عوامل می توانند کراتینین را افزایش می دهد القاء وجود دارد، بنابراین قبل از درمان، شما نیاز به تشخیص آن است. اگر آن است که توسط عفونت و یا برخی عوامل دیگر بیماری های غیر، همراه با دلایل ناپدید می شوند ایجاد می شود آن را به سطح اصلی در یک زمان کوتاه به. اگر آن را توسط بیماری ناشی از، شما باید به یکی از بیمارستان های طبیعی، و برای برخی از توصیه های خوب دکتر خود مشورت کنید. یا شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما مشورت، آنها به شما در اسرع وقت پاسخ دهید.

از اطلاعات فوق، شما می دانید که کراتینین 3.5 ممکن است بسیار جدی است اما برای بیماران CKD بسیار مهم است. بنابراین آن را نادیده بگیرد، حتی هیچ علامت آشکاری وجود دارد. اگر شما از دست زمان درمان مناسب، سپس آن را ممکن است به نارسایی کلیه قرار می گیرند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد CKD و یا درمان کراتینین 3.5، لطفا پیام های ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا این بسیار جدی برای CKD 3 بیمار با کراتینین 3.5



:: برچسب‌ها: کراتینین 3 , 5، مرحله 3 CKD، آن است که بسیار جدی برای CKD 3 بیمار با کراتینین 3 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از بیماری مزمن کلیه انواع می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، که یک روند در حال توسعه. در طی این فرایند، اگر شما می توانید به راهنمایی های زیر را هشدار می دهند، و سپس شما می توانید آن را کند می کند.

درمان protopathy در زمان: همه از این بیماری بدون توجه به ضایعه محلی یا بیماری به طور کلی می تواند عملکرد کلیه ها آسیب برساند، در گذشته وادار به نارسایی مزمن کلیه. بنابراین لازم است برای تشخیص این بیماری در زمان، اگر این protopathy را می توان درمان، عملکرد کلیه ممکن است بهبود یافته است.

هرگز سرد را نادیده گرفت: سرد یک بیماری به طور کلی، که می تواند ایمنی را کاهش می دهد و باعث عفونت است. گزارش شده است که 40٪ نفریت بدتر و بدتر فقط به خاطر اینکه بیماران سرما می خورد. بنابراین ما باید با توجه به سرما در زندگی روزمره ما پرداخت.

آیا بیش از نه کار: بیش از کار را به کلیه ما مضر است و می تواند حجم کار کلیه را افزایش می دهد، بنابراین شما باید به یک عادت زندگی سالم را تشکیل می دهند. وقتی که شما احساس خستگی، شما بهتر است استراحت است که می تواند کمک به عملکرد کلیه ما را دریافت کنید بهبود می یابند.

دکتر خود مشورت کنید قبل از مصرف دارو: بعضی از داروها می تواند کلیه ما آسیب می رساند، اگر شما آنها را به اشتباه، زندگی شما ممکن است در معرض خطر. بنابراین، هرگز تصمیم به خوردن هر گونه دارو توسط خودتان.

رژیم غذایی: رژیم غذایی نیز برای سلامتی ما بسیار مهم است، اگر شما یک رژیم غذایی مناسب، می تواند کمک به درمان بیماری خود را. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کمبود تغذیه، بنابراین ما باید رژیم غذایی ما برای دیدار با تقاضا از بدن ما را تنظیم کنید. سبزیجات و میوه های تازه می باشد بهترین انتخاب است.

بیمارستان را انتخاب کنید: شما مجبور به انتخاب یکی از بیمارستان های طبیعی که می تواند کیفیت درمان اطمینان.

در یک کلام، اگر می خواهید به سرعت پیشرفت نارسایی کلیه، شما باید نزدیک به راهنمایی بالا را دنبال کنید.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در بیماری های کلیه، لطفا با کارشناسان آنلاین ما مشورت به طور مستقیم، یا شما می توانید یک پیام را ترک کنند و یا ایمیل با ما برای اطلاعات بیشتر.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه به کاهش پیشرفت نارسایی کلیه



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به تازگی، من یک ایمیل از بیمار من دریافت کرد. او گفت که او باید بیماری کلیه IgA و 2CKD مرحله (بیماری مزمن کلیوی)، و او می خواهند بدانند که اگر او می تواند بهبود می یابند. من فکر می کنم این سوال نه تنها سوال خود، بسیاری از بیماران مبتلا به این نوع از بیماری می خواهید بدانید جواب این است. بنابراین، بعد من به شما این پاسخ را بدهد، من امیدوارم که آن را می تواند به شما کمک کند.

بیماری مزمن کلیه را می توان به 5stages تقسیم شده است، اگر شما در stage2 می باشد، که به معنی شما در مراحل اولیه CKD هستند. اگر شما می توانید درمان درست را در زمان دریافت کنید، شما قطعا می تواند از آن بهبود یافت.

درمان های غربی: Hormonotherapy می تواند در یک زمان کوتاه کار می کنند اما دارای عوارض جانبی و آسان به عود. در آغاز درمان شما نیاز به گرفتن دارو به اندازه کافی، پس از کاهش دارو به تدریج، و بالاتر از همه شما باید درمان را برای مدت طولانی نگه دارید. در همین حال، شما همچنین باید محبت جلوگیری از، کار را به مکان های عمومی که در آن بسیاری از مردم نیست. به صورت یک عادت زندگی سالم و جلوگیری از خسته می شوند.

چینی درمان پزشکی: داروهای چینی می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده ما تعمیر و هیچ عوارض جانبی. آنچه مهم تر است، می تواند بیماری خود را از ریشه آن را درمان کند. این نه تنها می تواند عملکرد کلیه محافظت می کند، اما همچنین می تواند بیماری را از گرفتن بدتر جلوگیری کند.

رژیم غذایی: شما نیاز به توجه به رژیم غذایی، رژیم غذایی مناسب می تواند به شما کمک کند برای درمان بیماری خود را. مواد غذایی پروتئین بالا ممکن است عملکرد کلیه شما آسیب برساند.

هنگامی که شما نفروپاتی IgA، انجام نمی شود می ترسم. کار درست را شما باید انجام دهید این است که یادگیری برخی از دانش از آن، از دکتر خود یا از راه های دیگر از جمله اطلاعات مربوط به جستجو در اینترنت. برو به بیمارستان نرمال و دریافت درمان مناسب در زمان.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر از نفروپاتی IgA، لطفا کارشناسان آنلاین ما مراجعه و یا ایمیل با ما، ما شما را در زمان پاسخ.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA و Stage2 CKD دریافت بازیابی



:: برچسب‌ها: IgA در درمان، می تواند به بیماران مبتلا به IgA در گرفتن بهبود می یابند، مرحله 2CKD بیماران می توانند دریافت بازیابی ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به طور کلی، نارسایی مزمن کلیه (CRF) بیماران بیشتر از عملکرد کلیه خود می دانم که از دست داده است و یا زودتر از دست خواهد رفت. به طوری که آنها به دیالیز را انتخاب کنید به عنوان روش درمان آنها، حتی پزشکان فکر می کنم تا، آنها نیز از این روش درمان به عنوان اولین انتخاب خود را توصیه کند. اما هر بیمار نیست کت و شلوار برای دیالیز، و حتی به شما دیالیزی شرایط، هنوز سوالات در آن وجود دارد، چگونه وجود دارد اغلب آنها نیاز به شرایط درمان و چه مدت می تواند یک بیمار پس از دیالیز زندگی می کنند.

بیماران نیاز به دیالیز 3 بار در هفته، 4-5 ساعت در هر زمان. هنگامی که CCR (کراتینین نرخ ترخیص کالا) کاهش به 10 ~ 12mL/min، شما باید برای شروع دیالیز. دیالیز می تواند کمک به کلیه به excret ضایعات و سموم اما cann't کلیه شما محافظت و یا تعمیر عملکرد کلیه های آسیب دیده. را که بیماری شما را بدتر کند، و عملکرد کلیه چپ خود را به تدریج از دست خواهد رفت. بنابراین شما مجبور به دیالیز وابسته به حفظ زندگی خود را.

سن: افراد 15-60 ساله مناسب برای این نوع از درمان است، اما به عنوان به روز رسانی تکنولوژی و ماشین آلات جدید به نظر می رسد، آن دسته از افرادی که بالای 70 سال سن نیز می باشد می تواند درمان خوبی دریافت کنید.

امید به زندگی: به منظور اطمینان از کیفیت بقا، بیماران باید مصرف پروتئین 1.0 ~ 1.2g و تغذیه به اندازه کافی به مید تقاضا از دیالیز.

میزان بقاء: 50٪ -80٪ ​​می تواند 5 سال زنده ماندن، 50٪ می تواند تا 10 سال زنده ماندن است.

به جز درمان های غربی، درمان چین نیز می توان در نارسایی مزمن کلیوی استفاده می شود و آن را بدون عوارض جانبی، چه چیزی بیشتر می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده خود را تعمیر و محافظت از عملکرد کلیه چپ است.

آیا برخی از دانش مفید را یاد گرفته؟ اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد CFR یا دیالیز شما می توانید از پزشکان آنلاین ما بپرسید، یا شما می توانید با ما اگر شما مانند ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا دیالیز مناسب برای هر بیمار CRF و امید به زندگی پس از آن



:: برچسب‌ها: کلیه درمان شکست، آیا دیالیز مناسب برای هر CRF، امید به زندگی از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()