نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گیاهان چینی جوهر فرهنگ سنتی چین است، آن را به خوبی در تمام جهان شناخته شده است. در روز های ما بیشتر و داروهای بیشتر چینی در درمان استفاده می شود، بیشتر و بیشتر مردم آن را برای آن به شدت در درمان disease.They کلیه نه تنها می تواند در مراحل اولیه درمان استفاده می شود، اما همچنین می تواند در پیشرفته استفاده موثر شرایط اند مرحله، حتی شما دیالیز را پذیرفته اند. همانطور که همه ما می دانیم داروهای هورمونی می تواند بیماری در یک زمان کوتاه درمان، اما آن را به بدن ما مضر است. گیاهان چینی متفاوت از داروهای هورمونی می باشد. این را می توان به طور گسترده ای استفاده می شود و هیچ عارضه جانبی.

کارشناسان می گوید: داروهای گیاهی چینی می تواند عملکرد کلیه های ما محافظت می کند اما می تواند توسط همه بیماران استفاده شود. اگر عملکرد کلیه چپ خود را بیش از 30٪ باشد، شما ممکن است بهترین شانس را برای درمان بهتر است از دست داد. اما این معنی نیست که شما cann't گیاهان بعد از اینکه شما شرایط dialysis.You فقط نیاز به ملاقات دو نقطه استفاده کنید: ادرار یا تخلیه بیشتر مایع از 1000ml های دیالیز و عملکرد کلیه چپ خود را کمتر از 30٪ است. اگر کلیه شما کار بیش از حد، و cann't به صورت عادی کار می کند، و سپس دیالیز انتخاب خوبی است. در طول دیالیز، شما همچنین می توانید گیاهان چینی است که می تواند در درمان عوارض و افزایش مقاومت در برابر بیماری است. پس از درمان، عملکرد کلیه خود را می توانید بهبود می یابند و به خوبی کار می کنند. در یک کلام، گیاهان می تواند به شما در روند درمان کل کمک کند. بنابراین، شما لازم نیست که در مورد آن نگران باشید، مهم نیست که شما در حال پذیرش دیالیز و یا آماده پذیرش دیالیز باشد.

شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد توابع طب چینی؟ خوب، من امیدوارم که Websit ما می تواند به شما کمک کند.

شما می توانید پیام های ترک یا به طور مستقیم مشورت کارشناسان آنلاین ما. اگر دوست دارید، شما همچنین می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

گیاهان چینی که یک بیمار به دیالیز می توانید برای بهبود عملکرد کلیه



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، گیاهان چینی، گیاهان چینی می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

معمولا بیماران از خوردن دارو برای کاهش سطح کراتینین بالا. و این قطعا می تواند سطح کراتینین کاهش در یک زمان کوتاه، اما اگر شما را متوقف خوردن آن، سطح کراتینین بلافاصله افزایش خواهد یافت و ممکن است بالا تر از قبل. پس از آن cann't مشکل از ریشه حل کند، بدتر بیشتر، از آن برای سلامتی ما مضر است. بعد، من شما را به روش میکرو چینی پزشکی Orymotherapy جدید، یک نوع درمان طب چینی است که بی ضرر به بدن ما و می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین به طور موثر معرفی.

میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی درمان با نام تجاری جدید است که در داروهای سنتی چینی گیاهی شده است. این یک ترکیب کاملی از اسانس از داروهای گیاهی و تکنولوژی مدرن است. از طریق تخریب، می تواند بافت های نکروتیک از بدن ما دفع می شود، محافظت از کلیه ما را از آسیب بیشتر است. همچنین می تواند به واحد های کلیه آسیب دیده ما تعمیر، ارائه تغذیه به اندازه کافی برای کلیه است. در یک کلام، می تواند محیط درونی کلیه را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه. در طول درمان شما باید با توجه به رژیم غذایی و خلق و خوی پرداخت، و انجام بهتر خود را برای محافظت از عملکرد کلیه خود را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که از نزدیک با رژیم غذایی که کم چربی، کم پروتئین، سراشیبی یا نمای بام پایین مرتبط است. رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به آن را به کار به طور موثر. حتی بیماری خود را درمان شده است، شما همچنین باید یک رژیم غذایی مناسب است که می تواند به شما کمک کند برای حفظ و سالم داشته باشد. علاوه بر رژیم غذایی، شما همچنین باید از مصرف الکل و تنباکو است که به بدن ما مضر هستند ترک، به خصوص، به کلیه ما.

بنابراین، به عنوان یک بیمار را در زمان مناسب و درمان مناسب بسیار مهم است. اگر می خواهید یک اثر بهتر درمانی، شما همچنین باید عادت دارند که زندگی سالم است.

در زمان ما، مردم بیشتر و بیشتر اثر درمانی قابل توجهی از طب گیاهی چینی به رسمیت شناخته اند. شما علاقه مند به آن هستند؟ خوب، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را در وب سایت ما یاد بگیرند. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما بپرسید، پیام های ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه می توان از طب چینی کاهش سطح کراتینین



:: برچسب‌ها: درمان CKD، چگونه برای کاهش سطح کراتینین، طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه IgA به یک نوع بیماری سیستم ایمنی بدن است، اغلب در میان 16-35 سال افراد مسن رخ می دهد. اگر می خواهید برای درمان آن، شما باید بدانید که نشانه های آن را در پیشبرد. در حال حاضر، اجازه دهید ما را با هم یاد بگیرند.

نشانه های IgA در:

1.Blood ادرار: ادرار خون علائم اصلی آن است، تقریبا در 40-50٪ بیماران مبتلا به هماچوری آشکار است که می تواند توسط چشم ما دیده می شود ظاهر می شود.

2.Protienuria: به این معنی protiens را می توان در ادرار شما یافت نشد، اما این نوع از protienuria بدون علامت است.

سندرم 3.Nephrotic: می توان آن را توسط عوامل بسیاری ناشی از.

فشار خون 4.High

آسیب کلیه 5.Acute: آن را فقط در برخی از بیماران رخ داده است

نارسایی کلیه 6.Chronic

همانطور که می دانید نشانه های IgA نداشتند، اجازه دهید ما را ببینید که چگونه آن را درمان می کند.

درمان:

پزشکی غربی (که از طب سنتی چینی متمایز): جلوگیری از عفونت، داروهای کاهنده فشار خون، کنترل رژیم غذایی، نگه داشتن رژیم غذایی پروتئین کم، هورمون درمانی.

طب چینی: میکرو چینی پزشکی Osmothe، یک نوع از سلول های بنیادی است که می تواند تنزل و حذف پیچیده ایمنی، بالاتر از همه این یک درمان جدید است که محصول ترکیبی از طب غربی و طب چینی است. برای اثر قابل توجه آن، بیشتر و بیشتر مردم شروع به پذیرش آن است. و آن را متفاوت از طب غربی است، هیچ عوارض جانبی. چه بیشتر، از آن می توانید از بیماری را از ریشه آن خلاص شوید.

هم وجود دارد دیگر therapys جدید در مورد بیماری کلیه IgA نداشتند، اگر شما در آنها intrested با، شما می توانید مقالات مرتبط در websit ما را جستجو کنید. من امیدوارم که می تواند شما را برای درمان بیماری خود کمک کند.

اگر شما هنوز هم دیگر qustions داشته باشد، انجام مردد به پزشکان آنلاین ما بخواهید در هر زمان نیست. اگر دوست دارید شما می توانید ایمیل برای ما ارسال کنید، می توانید اطلاعات بیشتر از بیماری کلیه IgA را دریافت کنید.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

علائم و درمان های جدید بیماری کلیه و IgA



:: برچسب‌ها: IgA در درمان، علائم غلظت IgA، درمان جدید IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی است آسان برای درمان نیست، و شما ممکن است بهترین زمان درمان از دست داده اگر شما روش درست را ندارد. معمولا، وقتی که پیشرفت بیماری به مرحله پیشرفته، بیماران به شرایط دیالیز یا پیوند کلیه. برای این دو روش، مقدار زیادی از پول هزینه، بسیاری از بیماران در مرحله میانی از درمان رها کردن. و برای این بیماران بخش، آنها ممکن است زندگی خود را با ناامیدی از دست داد. حتی بیماران اصرار دارند تا پایان درمان، اثر درمان را نمی توان تضمین شده است. به عنوان یک بیمار نفروپاتی دیابتی، شما باید می خواهند بدانند که اگر برخی از راه های دیگر برای بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز وجود دارد. جواب این است: بله، من می توانم به شما اطمینان دهم. آیا شما علاقه مند در این روش جدید؟ بله؟ OK، در کنار بیایید شروع به آن را یاد بگیریم با هم.

روش های درمان طب چینی از آخرین درمان های جدید برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت، آنها می توانند به شما کمک کند برای جلوگیری از دیالیز در نفروپاتی دیابتی می باشد. هفت روش های درمانی است که داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمانی، پزشکی و درمان دهان و دندان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان وجود دارد. تمام این روش ها در داروهای گیاهی چینی سنتی که از هزاران سال پیش است. آنها ترکیبی از جوهر گیاهی و مدرن و همچنین تکنولوژی بالا. و آنها می توانند از شر بیماری شما را از ریشه می کنید و به شما اجازه می دیالیز اجتناب کنند. نکته مهم این است که آنها می توانند واحد های کلیه آسیب دیده خود را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. این نوع درمان می تواند بدتر بیماری جلوگیری و آنها بی ضرر به کلیه های ما هستند.

مراحل مختلف نفروپاتی دیابتی استفاده از درمان های مختلف، بنابراین پزشکان درمان مناسب را برای شما انتخاب می کنید با توجه به مدرک خود را از بیماری است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان های چینی، خوش آمدید به ما ایمیل و یا شما می توانید از پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان مشورت کنید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز در نفروپاتی دیابتی



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه، طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مواد غذایی نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، انسانی ما حتی نمی تواند بدون آن زندگی می کنند. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، اگر شما یک مناسب است که می تواند برای سلامت شما مفید باشد، در صورتی که به سلامت شما مضر خواهد بود. بعد من به شما برخی از راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را.

هنگامی که شما را در برنامه رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت، شما باید با توجه به شرایط خود بیماری متفاوت است. اصول عبارتند از: در صورتی که فشار خون بالا، باید مصرف نمک از آنها را کنترل کند، اما اگر آنها ادم، شما باید آنها را به رژیم غذایی نمک رایگان. همانطور که برای تامین پروتئین، به منظور پاسخگویی به تقاضای تغذیه و نه اضافه بار به کلیه شما، به طور کلی شما باید تغذیه با توجه به نیاز عرضه و انتخاب غذاهای با پروتئین بالا مانند شیر، تخم مرغ، گوشت، و غیره اگر همراه با فشار خون بالا، یا بیماری خونی لیپوپروتئین بالا، باید اسید چرب اشباع و مصرف کلسترول را محدود کند. برای بیماران مبتلا به کم خونی، باید غذاهایی که غنی از پروتئین و آهن است، مانند کبد، کلیه ها، گوشت گاو، زرده تخم مرغ، سبز و سبزیجات و غیره را انتخاب کنید.

در یک کلام، به عنوان یک بیمار مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما هرگز نباید جزئیات زندگی روزانه خود را نادیده بگیرد. برای بیمار متفاوت است شرایط مختلف آن، بنابراین شما باید رژیم غذایی خود را با توجه به شرایط خود به شما میدهد. شما، AOD بهتر تغذیه خود و یا پزشکان آنلاین ما قبل از تصمیم مشورت کنید.

اگر شما از مشکلات دیگر در مورد نفریت و بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را ترک کنند و یا به ما ایمیل با اطلاعات جزئیات خود، مانند نام، جنسیت، سن و بیماری های تاریخ، پس از تجزیه و تحلیل بیماری خود را، ما شما را با بهترین توصیه های مناسب پاسخ در اسرع وقت. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نکات رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه



:: برچسب‌ها: نفریت، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ما می دانیم که دیالیز می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین، بنابراین برخی از بیماران در نظر گرفته شده است که سطح کراتینین کمتر بهتر از یک بالاتر است، آن درست است؟ آیا پایین کراتینین است، برای بیمارانی که دیالیز می باشد بهتر است؟ قبل از اینکه من به شما پاسخ دقیق بدهد، اجازه دهید، AOS در یک مورد با هم نگاه کنید.

آقای لی یک بیمار از شانگهای، مرد است، در حال حاضر او 33 ساله است. او اورمی حدود دو سال کردم و در دیالیز بوده است. 20 روز پیش سطح کراتینین خود را به بیش از 1000 (11.9) افزایش یافته است و در حال حاضر بعد از دیالیز را به 600 (7.1). او گفت که هیچ امیدی به زندگی می کنند وجود دارد، چرا که سطح کراتینین بیش از حد بالا است. اما او هنوز هم می خواهید بدانید که وجود دارد هر روش می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد. من می دانم که بسیاری از بیماران مانند او خواهد شد به نظر همان است، اما در اینجا من به تو نه بگویم. آیا وضعیت بیماری خود را تنها با سطح کراتینین قضاوت کرد، زمانی که شما وارد دیالیز به طور منظم، شاخص کراتینین تقریبا بی معنی است، نه پایین تر بهتر است. به خصوص شما 33 ساله است، از آن آسان است برای کاهش سطح بالای کراتینین. ممکن است سطح می تواند پایین تر در حال حاضر، اما دو روز بعد آن را دوباره افزایش می یابد. در طی این مدت، شما نیاز به یک نگرش مثبت و انجام کارهای با توجه به دکتر خود، AOS ساخت و سازه. و شما نیز باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، اگر شما احساس بهتر، شما همچنین باید ورزش را انجام دهید اما هرگز خود را خسته کند.

از مورد فوق، ما می توانیم می دانیم که سطح کراتینین است که کمتر برای بیمارانی که دیالیز می باشد بهتر است. بنابراین شما نیاز به نگرانی در مورد آن نیست، مهم ترین چیز برای شما در حال حاضر برای دریافت درمان مناسب. اگر شما میخواهید بدانید که اگر شما بر روی درمان مناسب است یا نه، شما می توانید ما را با مشخصات خود را ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا کاهش کراتینین است، بهتر است برای بیمارانی که دیالیز می باشد



:: برچسب‌ها: دیالیز، آیا پایین کراتینین است، بهتر است برای بیمارانی که دیالیز می باشد ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا، اما در طول دوره از آن بیماران دچار درد است. بنابراین برای برخی از بیماران می خواهند به آن را متوقف کند، اما امکان پذیر است؟ آیا می توانم به بیماران مبتلا به ESRD جلوگیری از دیالیز پس از فراز سطح کراتینین خود را به 1.8؟

پس از کلیه ما آسیب دیده، نمی تواند موثر کار می کنند، به طوری که سطح کراتینین را افزایش داد. این یکی از نشانه های بیماری کلیه است، اما می تواند درجه آسیب عملکرد کلیه reflet نیست. بنابراین پس از دیالیز، حتی سطح کراتینین را کاهش داده، آن معنا نیست که بیماری کلیوی را بهتر می رود. از آنجا که دیالیز می تواند فقط بخشی از عملکرد کلیه جایگزینی، می تواند کمک به تخلیه سموم از بدن بیمار اما می تواند بافت های آسیب دیده کلیه تعمیر نیست. اگر شما آن را متوقف کند، سطح کراتینین شما را افزایش می دهد دوباره. بنابراین شما باید شرایط را دوباره و دوباره.

اگر می خواهید به خلاص شدن از شر اگر آن را، شما باید برای پیدا کردن درمانی دیگری است که می تواند مفید باشد برای درمان بیماری خود را. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای بیماری کلیه است، با کمک از آن را بیشتر و بیشتر بیماران شده است از آن خلاص شوید و یا حداقل کاهش بار آن است. پس بیشتر و بیشتر بیماران شروع به درخواست کمک از آن است. اما برای آن است که یک روش درمانی جدید است، پس از آن شده است به سراسر جهان گسترش یافته است. I هاپ می توان آن را توسط مردم در اطراف هر گوشه از جهان شناخته شده است و کمک به بیماران بیشتر رایگان از درد ناشی از بیماری کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد ESRD و روش درمان آن، مثل دیالیز و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، قابلی ندارد به مشورت پزشکان آنلاین ما و یا به ما ایمیل با اطلاعات در مورد جزئیات خودتان. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم بیماران مبتلا به ESRD توقف دیالیز با کراتینین به سطح 1.8



:: برچسب‌ها: دیالیز، کراتینین به سطح 1 , 8، می تواند بیماران با ESRD توقف دیالیز با کراتینین به سطح 1 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه چیزی در یک بیمار به دیالیز سطح کراتینین بالا خواهد شد؟ این سوال بسیاری از مردم را آزار میدهد. در شرایط عادی، سطح کراتینین باید بعد از دیالیز کاهش می یابد. اما برای برخی از بیماران را کاهش را افزایش می دهد و نه است. اگر آن را برای آنها بد؟ چه باید آنها را انجام دهید بعد از این اتفاق افتاده است؟

مشخص شده است که می تواند کلیه ها دفع زباله و سم از بدن ما. پس از کلیه ما آسیب دیده، نمی تواند کار effeciently بنابراین کراتینین (آن نوع از زباله های تولید شده توسط عضلات است) سطح افزایش می یابد. اگر سطح آن به اندازه کافی بالا است، بیماران برای دریافت دیالیز. همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز می تواند بخشی از عملکرد کلیوی جایگزین، از طریق آن مواد زائد خواهد شد از بدن تخلیه می شود. بنابراین پس از دیالیز، مردم سطح کراتینین آنها کاهش می یابد. ما باید نقش دیالیز در درمان نارسایی کلیه را انکار نمی کند، اما تولید کراتینین است روز به روز تولید شده است. به طوری که، AOS به همین دلیل بیماران نیاز به شرایط دیالیز دوباره و دوباره.

علاوه بر این، شما همچنین باید به عفونت است که یک عامل کلیدی برای وادار سطح کراتینین افزایش می یابد نادیده بگیرد. گفته شده است که عفونت می تواند یک بیماری تهدید کننده حیات برای بیماران با سطح کراتینین بالا است که ممکن است به افزایش سطح کراتینین آنها به سرعت در حال القاء و عملکرد کلیه خود را ممکن است به سرعت در حال کاهش است. رژیم غذایی چیز دیگری که شما باید با توجه به پرداخت است. این می تواند اثر درمانی تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین شما ahould یک رژیم غذایی مناسب نگه دارید. اگر شما، AOT می دانم آنچه باید برای خوردن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

برای سوالات دیگر در مورد CKD و یا دیالیز، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چه خواهد شد کراتینین به سطح بالا در یک بیمار به دیالیز را



:: برچسب‌ها: سطح کراتینین بالا، دیالیز، چه خواهد شد کراتینین به سطح بالا در یک بیمار به دیالیز را ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 353 354 355 356 357 ... 358 صفحه بعد