نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماران مبتلا به کراتینین 4.19 می توانند از دیالیز جلوگیری کنند

کراتینین 4.19 بدان معنی است که بیش از 70٪ از کلیه به خوبی کار نمی کند، بلکه باید انجام شود. بدیهی است که بسیاری از سموم موجود در بدن وجود دارد. بنابراین، برای کمک به بیماران فیلتر کردن خون لازم است دیالیز مورد نیاز باشد. اما، این روش صحیح برای درمان بیماری کلیوی با کراتینین 4.19 نیست. در حالی که بیماران کلیوی با کراتینین 4.19 از دیالیز جلوگیری می کنند؟
به طور کلی، بیماران مبتلا به کراتینین 4.19 در مرحله 3 بیماری کلیوی قرار دارند. هنگامی که آن را به مرحله 4 بیماری کلیه تبدیل می شود که همچنین نامیده می شود نارسایی کلیه، بیماران توصیه می شود انجام دیالیز.
اگر بیمار بتواند از آسیب کلیه متوقف شود، می توان از دیالیز جلوگیری کرد. بنابراین، بیماران باید محیط داخلی را پاکسازی کنند. یک درمان به نام Toxin-Removing Therapy می تواند تاثیر بیشتری در رانندگی سموم خارج از بدن با عوارض جانبی کمتری داشته باشد. این قادر به محافظت از کلیه ها از آسیب، از بین بردن علائم و ارائه پاداش اطراف برای کلیه برای دریافت خوب است.
علاوه بر این، بیماران بهتر است از تمام عواملی که برای کلیه مضر هستند رد کنند. مانند عفونت، سرماخوردگی، سیگار کشیدن، نوشیدن، برخی داروها، استراحت غیرعادی و کار و غیره. برای اطلاعات بیشتر به صورت رایگان، لطفا با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
در عین حال، درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه باید توسط بیمار پذیرفته شود. برای مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی گزینه خوبی برای بیماران مبتلا به کراتینین 4.19 برای تعمیر سلولهای آسیب دیده کلیه است، زیرا استفاده از گیاهان طبیعی برای افزایش توانایی خودسوزی کلیوی با عوارض جانبی کمتر است.
وقتی کلیه بازسازی می شود، کراتینین 4.19 کاهش می یابد و بیماران می توانند دیالیز را رد کنند.
اگر به روش پیشگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به کراتینین 4.19 علاقمند هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا وضعیت بیماری را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیه کراتینین 390 در خارج از کشور

دو روز پیش، دکتر به من گفت که کراتینین سرم به 390 و عملکرد کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده است. آیا من می توانم آن را لغو کنم؟ یا من باید به دیالیز در حال حاضر؟

سطح خود را از کراتینین، که به معنی کلیه شما شده است در برخی از درجه آسیب دیده است. اما از آن است بیش از حد بالا نیست، بسته به سطح کراتینین شما در مرحله 3 بیماری کلیه هستید، آن را یک گام مهم برای بیمار بیماری های کلیوی است. اگر بیمار می تواند این فرصت را به را به درمان مناسب را، آنها ممکن است فرصتی برای یک زندگی با کیفیت، مصرف دیالیز نمی کنید. با این حال، به عنوان زمان می آید که شما نمی توانید کنترل کنید وضعیت آنها خوب است، آن است که بدتر عملکرد کلیوی بیشتر است. علاوه بر این، آن را به ارگان ها و بافت های بدن را تحت تاثیر قرار. سپس، شما باید به صورت دیالیز و پیوند کلیه، دیر یا زود.

به عنوان یک دکتر، من شما را به دیالیز می خواهید نیست، زیرا می تواند کلیه های آسیب دیده را بازیابی کنید و یا حفاظت از بقیه از آسیب بیشتر. در اینجا من به شما توصیه نوآوری طب چینی، است که به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده است. این که یکی از درمان های موثر برای درمان بیماری های کلیه به اثبات رساند. این چهار عملیات اصلی و پایه، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد هستند و افزایش عروق خونی است. این چهار توابع، آن را می توانید چند درجه از بیماری های کلیوی را تغییر دهید. برای بیماران با کراتینین 390، آنها یک شانس بزرگ برای کنترل بیماری خود را کاملا، بنابراین به عنوان به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید با ما نامه ارسال و یا Asya.yue@mail.ru مشورت با دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707 بلافاصله، ما سعی خواهیم کرد ما بهترین را به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند به نارسایی کلیوی بدون عوارض جانبی درمان

چه درمان می تواند به نارسایی کلیوی و بدون عوارض جانبی بسیار درمان؟ صادقانه بگویم، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه، نه تنها می تواند حل مشکلات کلیوی از علل آن، و بیش از حد بسیاری از عوارض جانبی را ندارد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این ترکیبی از گیاهان چینی و دستگاه های پزشکی پیشرفته، Osmotherapy پزشکی است. در این درمان گیاهی، سبزی های مختلف استفاده می شود، و آن را تا حد زیادی در بیماری از بیمار دارد. وجود دارد در مجموع 9 انواع نسخه، و هر یک از آنها شامل انواع گیاهان است که می تواند هر بیمار برای دریافت بهترین اثر درمانی ارائه می کنند.

چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به نارسایی کلیوی بدون هیچ گونه عوارض جانبی بسیار را درمان کنم؟

شما می دانید، این درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی اختراع، تمام گیاهان در آن با دقت توسط بیماری کلیه کارشناسان، همه از آن سودمند برای کلیه ها انتخاب شده است. علاوه بر این، این درمان یک درمان برای استعمال خارجی است، پس از آن می تواند بیماری را بدون ایجاد درد بد بدن را درمان کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی وجود دارد مناسب برای همه افراد است؟

به طور کلی، همه بیمار می تواند آن را قبول، اما همه چیز یک استثنا، به طوری که باعث می شود این درمان است. اگر بیماران به چمن حساسیت دارند، درمان در دسترس به آنها نیست. آنها را مجبور به انجام برخی از روشهای پیشگیرانه قبل از مصرف این دارو.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی یا می خواهید به درمان نارسایی کلیه، بدون آسیب رساندن به کلیه ها، شما می توانید ما نامه ارسال و یا asya.yue@mail.ru مشورت با دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707 بلافاصله، ما سعی خواهیم کرد ما بهترین را به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان کراتینین بیماری 350 کلیه بدون دیالیز

آیا تنها درمان دیالیز برای 350 کراتینین برای بیماری های کلیوی؟ دیالیز مانند فشار خون بالا برای تسکین نشانه های نارسایی کلیه، رایج ترین است. اما آیا می دانید که این تنها راه برای درمان بیماری کلیه است. برای افراد با سطح کراتینین 350، آنها می توانند بهتر و بدون دیالیز زندگی می کنند.

چرا دیالیز است یک درمان خوب برای یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز - تنها راه حل برای یک سطح بالای کراتینین است. در گذشته، هورمون درمانی و عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی را می توان در مراحل اولیه بیماری کلیه ها استفاده می شود. و از آنجایی که مردم رنج می برند علائم بیشتر و بیشتر، پزشکان توصیه دیالیز برای از بین بردن این نشانه ها.

اما شما می دانید که بدون توجه به آنچه درمان همیشه ممکن است درمان بیماری های کلیوی، مردم هرگز خواهد داد تا جستجو برای درمان های جایگزین.

درمان جایگزین چیست کراتینین 350 برای بیماری های کلیوی؟

پس از چند سال تحقیق، پزشکان یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس طب سنتی چینی گیاهی اختراع کرده اند، همه آنها یک اثر خوب در درمان بیماری های کلیه. معروف ترین از آنها به عنوان Osmotherapy به طب میکرو چینی است، که ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی شناخته شده است.

با Osmotherapy به بیمار میکرو چینی پزشکی با کراتینین 350 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز و بازگشت به زندگی عادی داشته باشند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، و یا شما نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید به ما ایمیل asya.yue@mail.ru واتساپ / وایبر + 8،613،292،893،707 ارسال،، ما بهترین های ما به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی برای برس کلیه پلی کیستیک 12 سانتی متر

بیماری کلیه پلی کیستیک باعث رشد بسیاری از برس، پر از مایع در کلیه ها. این کیست ها در اندازه و تعداد مراحل رشد می کنند. با بزرگترین 12 برس سانتی متر جایگزین درمان دارو چینی است، به جز برای عملیات.

در درمان پلی کیستیک بیماری کلیه طب چینی نه تنها می تواند فشرده سازی کیست، بلکه برای حفاظت و بهبود عملکرد کلی از کلیه ها. بنابراین، این یک انتخاب خوب برای کسانی که به دنبال یک درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک است.

1. گیاهان

چند گیاهان چینی برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مفید می باشد. قبل از اضافه کردن هر نوع گیاه دارویی در طرح درمان با دکتر خود را بررسی کنید.

زغال اخته. این گیاه که ممکن است به بهبود بهره وری از عملکرد کلیه و سیستم ایمنی بدن استفاده می شود. علاوه بر این، آن را به عنوان یک درمان برای عفونت مجاری ادرار و کیست های کلیه استفاده می شود.

سیر. این است که در طب برای هزاران سال استفاده می شود. سیر می تواند به کنترل فشار خون کمک کند و کاهش سطح کلسترول در کلیه پلی کیستیک.

در اینجا یک مقدمه ساده، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چمن است، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید در Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707.

میکرو چینی پزشکی: 2. درمان طبیعی

طب میکرو چینی شده است برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و کاهش کیست های کلیوی در چین حدود 30 سال استفاده می شود. این نوع از برنامه های خارجی در پشت و بدون عوارض است. طرح درمان بر پایه موقعیت منحصر به فرد هر بیمار دارد. در این روش درمانی کمک می کند تا به بهبود میکروسیرکولاسیون در کیست، برای جلوگیری از رشد کیست و به تدریج آنها را فشرده سازی.

با درمان به موقع از طب چینی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند نارسایی کلیه و دیالیز یا پیوند کلیه جلوگیری می کند.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Osmotherapy به نفریت با پروتئینوری درمان

Osmotherapy به Osmotherapy به به میکرو چینی پزشکی اشاره دارد. این نرم افزار خارجی و نوآورانه از طب گیاهی چینی سنتی است. از آنجا که این درمان آثار در درمان پروتئین نفریت در ادرار؟

نفریت پروتئین در ادرار

جید - وضعیتی که در آن ملتهب بافت کلیوی. گلومرول در کلیه ها نقش های بسیار مهم برای سازه های خاص خود را دارند. آنها با قابلیت مانع و فیلتر مجهز شده است.

دولت حق یک پروتئین نمی تواند از طریق گلومرول عبور می کند، به طوری که آنها در بدن باقی مانده است.

با این حال، در التهاب نفریت می توانید فیبروز و بافت جوشگاهی در بافت کلیه شود. ضعیف شدن گلومرول، آنها قادر نخواهد بود برای جلوگیری از نشت پروتئین از بدن است. بنابراین، پروتئین در ادرار نتیجه یشم است.

نفریت Osmotherapy به برای پروتئین در ادرار

Osmotherapy به - نرم افزار خارجی از طب سنتی چینی گیاهی است. او اثرات درمانی قابل توجه در درمان نفریت نشان داد. شما می توانید با دکتر آنلاین ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان مشورت کنید. در این روش درمانی به روش زیر برای درمان وضعیت های کار می کند.

در مرحله اول، داروهای موثر می تواند از انتشار عوامل التهابی در بدن متوقف کند، و سرکوب التهاب در کلیه ها. بنابراین، می تواند آسیب کلیوی التهابی بیشتر متوقف کند.

در مرحله دوم، Osmotherapy می تواند سپرده ایمنی در کلیه حل می شود. پس از آن، مواد مضر توسط کلیه ها فیلتر.

سوم، عوامل مواد مخدر فعال ممکن است مواد مغذی غنی ارائه برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و تحریک آزادسازی عوامل حال رشد است. اگر ساختار کلیه را می توان ترمیم، آن را به بهبود در عملکرد کلیه شود.

اگر Osmotherapy به کار به طور موثر، پروتئین در ادرار در نفریت است و اساسا کنترل می شود. عملکرد کلیه را متوقف خواهد کرد به خراب شدن. شما می توانید آزمون برای Asya.yue@mail.ru ارسال ایمیل ما، واتساپ / وایبر 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 260

چگونه به منظور جلب بیماری کلیه با کراتینین 260؟ در واقع، بیماری های کلیوی را دشوار است به لغو، اما برای بیماران با سطح کراتینین 260، آنها می توانند این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، داشتن درمان مناسب دریافت کنید.

سطح کراتینین 260 بدان معنی است که؟

کراتینین 260 نشان می دهد که این بیماری در حال حاضر در مرحله سوم است، که یک بیماری کلیوی مرحله حیاتی است. در این مرحله، کلیه ها به طور کامل آسیب دیده است. بنابراین، در حالی که بیماران می تواند یک راه برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و حفاظت از بقیه از آسیب بیشتر، آنها را قادر به کنترل بیماری خود را به خوبی می شود.

چگونه برای نظارت بر بیماری کلیه با کراتینین 260؟

همانطور که همه ما می دانیم، درمان خوب نقش کلیدی در درمان بیماری های کلیوی را ایفا می کند، به طوری که شما باید با دقت درمان را انتخاب کنید.

شما می دانید، طب غربی می تواند این علائم در یک زمان کوتاه به کاهش است، اما هیچ ربطی به با بهبود عملکرد کلیه. با توجه به طب چینی، می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، اما این نیاز به زمان بیشتری است. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان می آید، بهترین انتخاب می تواند یک درمان است که می تواند دو درمان با هم ترکیب.

Osmotherapy به میکرو طب چینی - یکی از ترکیب ایده آل از طب سنتی چینی و طب غربی، که توسط آن درمان کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و از آسیب بیشتر محافظت می شود. بنابراین، بیماران با بیماری کلیوی ممکن است قادر به تدریج بهبود عملکرد کلیه ها، و همچنین به عنوان یک سطح بالای کراتینین و سایر علایم به دور با او.

اگر شما علاقه مند در Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی و یا می خواهید به کنترل بیماری خود را کاملا، شما می توانید به ما یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا به طور مستقیم به دکتر ما، ما بهترین های ما برای کمک به شما.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین راه برای بهبود عملکرد کلیه 20٪ از بیماران دیابتی

"من می خواهم به دانستن بهترین راه برای بهبود 20٪ از عملکرد کلیه ها برای بیماران دیابتی." یک نفر این سوال را پرسید. بعدها، او به ما گفت که پدرش در 60s بود و دیابت، و عملکرد کلیه 20٪. بنابراین او شگفتی چگونه بهترین برای مقابله با کلیه پدرش - پیوند کلیه، دیالیز درمانی و یا تصفیه سموم.

زمانی که دیابت است حمله به سیستم تصفیه کلیه ما آن را نفروپاتی دیابتی پاسخ. مقایسه با انواع دیگر نفروپاتی دیابتی می تواند به سرعت به نارسایی کلیه پیشرفت و موجب بروز عوارض جدی تر است. یک تابع کلیه 20٪ بدان معنی است که بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است هنوز در مرحله 4، به طوری که درمان های موثر ضروری و مورد نیاز برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

در زیر یک دولت واحد از پیوند کلیه، دیالیز است و سلول درمانی برای بیماران دیابتی با عملکرد کلیه 20٪ ساقه، به طوری که شما می توانید ببینید که یکی از بهترین.

پیوند کلیه

پیوند کلیه - یک عمل جراحی است که جایگزین سلامت کلیه کلیه آسیب دیده است. با این حال، در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت آنها را به یک میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه. این به خاطر این واقعیت است که میزان قند خون بالا آسیب کلیه جدید دوباره، و همچنین به عنوان سیستم فیلتر.

دیالیز

به طور کلی، بیماران مبتلا به دیالیز کلیه عمل می کند برای شروع زمانی که عملکرد کلیه خود را 15٪ یا کمتر است، اما بیمارانی که بیماری کلیوی است با دیابت مرتبط، دیالیز باید زودتر شروع می شود. برای بیماران مبتلا به 20 درصد عملکرد کلیه دیالیز می تواند کمک به کاهش بار بر روی کلیه ها، تا حدی، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و پاک کردن خون است. اما با گذشت زمان، دیالیز نیز ممکن است باعث عوارض جانبی و عوارض، و برخی از آنها ممکن است زندگی بیماران را به خطر اندازد.

سموم درمان پاک

درمان بر اساس فن آوری هسته ای است که هنوز هم فکر استاز از طب چینی، و همچنین به عنوان یک ترکیب منحصر به فرد از کلیه دارو، تنها راه واقعا موثر به حذف بدن از التهاب کلیه.

پس از بررسی جوانب مثبت و منفی از این سه روش درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت، شما می توانید تعیین کنید که کدام یک بهترین است. برای به دست آوردن یک گزینه درمانی شخصی، شما می توانید یک گزارش نهایی توضیحات بیمار از بیماری و یا آزمون به Asya.yue@mail.ru ارسال.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پاک درمانی سموم جایگزین خوبی برای دیالیز

مشخص شده است که دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، اما همه بیماران مناسب برای این درمان هستند. درمان پاک سموم، به عنوان یکی از آخرین متدهای درمان می تواند جایگزین خوبی برای دیالیز.

تصفیه درمان سموم برای درمان نارسایی کلیه

به عنوان یک بیمار که به دیالیز جواب نمی دهد، شما باید امید از دست ندهید، به این دلیل دیالیز - تنها گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. دیگر درمان های جایگزین مانند پیوند کلیه، و طب چینی، کمک خواهد کرد که شما بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد.

از آنجا که اکثر بیمارانی که پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد به اینجا بروید. با توجه به طب چینی، من می خواهم به شما معرفی به پاک سموم درمان، آن را یک درمان ایده آل برای نارسایی کلیه است. با استفاده از این درمان از افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است قادر به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. برای افرادی که در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها می توانند فرصتی برای بازگشت به یک زندگی عادی از دست بدهد، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

اگر شما یک بیمار است که به دنبال یک جایگزین برای دیالیز هستند و یا شما علاقه مند در درمان سموم، نگران نباشید، شما هنوز هم مقدار زیادی از گزینه های دیگر است. اگر شما نیاز به کمک، فقط به ما از طریق ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 تماس بگیرید و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروها برای کلیه کار می کنند 12٪ با نفروپاتی فشار خون بالا

همانطور که فشار خون بالا در مدت طولانی به شدت به دیواره های عروق خونی حمله می کند، عملکرد کلیه کاهش می یابد. این نامیده می شود hypertension نفروپاتی. در حالی که برای کلیه هایی که 12٪ نفروپاتی با فشار خون بالا دارند کار می کنند؟
بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا که دارای 12٪ عملکرد کلیه هستند، مقدار زیادی از سموم در بدن ذخیره می شوند، زیرا کلیه قادر به نگهداشتن عملکرد آن برای فیلتر کردن خون، حذف چیزهای مضر، حفظ تعادل محیط داخلی و غیره است. در این مورد بیماران با تورم، استفراغ، اشتها و بیماری های دیگر دچار مشکل می شوند. بنابراین بیماران نیاز به درمان موثر برای کاهش علائم و طول عمر دارند. در اینجا من به شما برخی از درمان ها را نشان می دهم.
دیالیز برای پاکسازی خون توسط یک دستگاه درمان است. این می تواند منجر به خارش پوست، گرفتگی عضلات، ضعف و سایر عوارض جانبی شود. علاوه بر این، می تواند از کلیه ها محافظت کند. با دیالیز، حجم ادرار کمتر و کمتر خواهد شد. در نهایت پیوند کلیه تنها انتخاب بیمار خواهد بود.
پیوند کلیه این است که کلیه آسیب دیده را با یک تطبیق و سالمندی از طریق عملیات جایگزین کنید. اما، برای پیدا کردن یک کلیه مناسب، سخت است. و بیماران باید بعد از پیوند کلیه، درمان ضد رژیم را در بقیه عمر خود انجام دهند.
طب چینی یک گزینه خوب برای نفروپاتی فشار خون بالا با 12٪ کلیه است. به عنوان مثال، درمان با سم زدایی می تواند به بیماران کمک کند تا تمام موارد ناخواسته را از بدن بیرون بکشند. در همین حال، بیماران از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بیدار شدن از سلول های ذاتی کلیه استفاده خواهند کرد. دو درمان ترکیبی می تواند تاثیر بیشتری در برطرف کردن عوارض و ترمیم کلیه آسیب دیده داشته باشد.
هنگامی که کلیه بهبود می یابد، عملکرد کلیه بهبود می یابد و بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی کند.
اگر به داروهای مورد نیاز برای بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 12٪ و نفروپاتی فشار خون علاقه مند هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()