نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اقداماتی باید انجام شود تا کراتینین 5.6 با نفروپاتی دیابتی کاهش یابد

کراتینین، اتلاف عضلات، به عنوان یک شواهد مهم در عملکرد کلیه محسوب می شود. کراتینین که از طریق کلیه از بدن دفع می شود، افزایش نمی یابد مگر اینکه بیش از نیمی از کلیه آسیب ببیند. در حالی که، چه اقداماتی باید انجام شود تا کراتینین 5.6 با نفروپاتی دیابتی کاهش یابد؟
اولا، بیماران باید قند خون خود را در محدوده طبیعی کنترل کنند. این به این دلیل است که قند خون بالا باعث آسیب بیشتر کلیه می شود.
و پس از آن، بیماران باید یک رژیم غذایی به خوبی برنامه ریزی کنند تا میزان قند خون را کاهش دهند و از آسیب کلیه جلوگیری کنند. در عین حال، بیمار از یک سبک زندگی سالم نمی تواند اجتناب شود.
بعدها، بیماران بهتر است که یک درمان موثر برای کاهش کراتینین 5.6 انجام دهند.
به علت ایمنی و اثربخشی آن، درمان با تکسین - درمان مناسب برای بیماران است. این می تواند کلیه ها را از آسیب رساندن متوقف کند و وضعیت کلی را برای انجام کلیه سموم با عوارض جانبی کمتری ارائه دهد.
ایمونوتراپی برای کمک به بیماران تقویت ایمنی استفاده می شود. این برای بیماران مفید است برای بازگرداندن. و این می تواند به بیماران کمک کند تا از عفونت، سرماخوردگی و کلیه بدتر جلوگیری کنند.
درمان داغ فشرده یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن منطقه Shenshu بیماران با داروهای چینی داغ می شود. این عارضه کمتری را در هنگام کمک به بیماران در بازسازی سلول های بنیادی و بافت های بیمار، اما نه مرده، به همراه دارد.
هنگامی که کلیه رفع می شود، کراتینین 5.6 کاهش می یابد و بیماران زندگی بهتر را بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر از رژیم های غذایی، عادات زندگی، عوارض و درمان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با کراتینین 5.6 برخوردار باشید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا سندرم نفروتیک منجر به خون در ادرار می شود؟

در وضعیت سندرم نفروتیک، بیماران معمولا با خون در ادرار بیمار می شوند. در حالی که چرا سندرم نفروتیک منجر به خون در ادرار می شود؟
سندروم نفروتیک نوعی اختلال کلیوی است که در آن کلیه نمیتوانند کار خود را انجام دهند همانطور که باید انجام شود. در این مورد، آب اضافی، سموم و مواد زائد که باید از طریق کلیه از بدن دفع شود، در بدن حفظ خواهد شد. و در نتیجه، محیط داخلی شکسته خواهد شد و بیماران سری بیماری هایی را ایجاد خواهند کرد. اگر کلیه نمی تواند سلول های قرمز را از نشت جلوگیری کند و قادر به برداشتن سلول های قرمز توسط کلیه نیست، سلول های قرمز از بدن به عنوان ادرار خارج می شوند. این خون در ادرار نامیده می شود.
بنابراین، چگونه برای درمان خون در ادرار برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟
تنها زمانی که کلیه بهبود می یابد، خون در ادرار به شدت درمان می شود. در غیر این صورت، خون ادرار دوباره و دوباره بیرون می آید. علاوه بر این، بیماران مبتلا به خون در ادرار، نارسایی کلیه را به کلیه کاهش می دهند زیرا کلیه بدتر و بدتر می شود.

و چه درماني مي تواند به بهبود عملكرد كليه بيماران كمك كند؟
درمان با سم زدایی به عنوان یک درمان مبتنی بر درمان در کل درمان سندرم نفروتیک با خون در ادرار استفاده می شود. این می تواند تمام ضایعات سمی که برای بازگرداندن کلیه ها مضر است رانده شود. درمان با سم زدایی همچنین می تواند کلیه را از آسیب بیشتر بدون عوارض جانبی آشکار محافظت کند.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان فشرده سازی داغ، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می توانند واکنش های نامطلوب کمتری برای بازگرداندن عملکرد کلیه توسط تسریع عروق خونی، تمیز کردن التهابات کلیه و افزایش توانایی خودسوزی کلیه داشته باشند.
هنگامی که کلیه تجدید می شود، خون در ادرار کاهش می یابد و بیمار می تواند زندگی بهتر را بدون نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشد.
اگر هر گونه پازل در مورد خون در ادرار برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک وجود دارد، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا شما می توانید یک راه حل مناسب برای FSGS با ادم را پیشنهاد دهید؟

سلام دکتر. من از عادت جدی رنج می برم تا اینکه من دیگر نمی توانم راه بروم. و من بیمار FSGS هستم. آیا می توانید یک راه حل خوب برای من پیشنهاد کنید؟
اگر شما همچنین شرایط بیماری مشابه را برای او دارید، لطفا نگران نباشید. شما می توانید پاسخ در مقاله را پیدا کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات دقیقتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
FSGS (Glomerulus Sclerosis Segmental Focal) به معنی بخشی از گلومرولی کلیه آسیب دیده است. بدیهی است که بیماران مبتلا به FSGS نمی توانند آب اضافی، سموم و مواد زائد بدن را از طریق کلیه حذف کنند. در این مورد، بیماران با ادم، درد پشت، پروتئین در ادرار و سایر ناراحتی ها بیمار خواهند بود.
طب چینی یک گزینه مناسب برای بیماران FSGS با ادم است. طب چینی شامل درمان با سم زدایی، پزشکی چینی طب چینی، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی کامل، حمام پا، درمان چرخه، Moxibustion، ایمونوتراپی و غیره. در اینجا من به شما نشان خواهم داد که چگونه درمان با سم زدایی و پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بیماران FSGS با ادم را درمان می کنند.
درمان با سم زدایی درمان جدیدی است که از نظر پزشکی سنتی چینی متولد شده است. این می تواند سم را از سلول ها رانده و مواد مضر خون را با عوارض جانبی کمتری از بین ببرد. از این رو، کلیه از آسیب زدن متوقف خواهد شد و یک محیط داخلی پررونق بیرون می آید. علاوه بر این، اثر بسیار خوبی در تخریب ادم دارد.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی استفاده از گیاهان است که در شرایط بیماری بیمار انتخاب می شوند. در درمان، سلول های آسیب دیده، اما نه necrotic کلیه به عنوان مواد فعال از گیاهان نفوذ به بدن برای dilate عروق خونی، استاز خون ریخته شده و ترویج گردش خون تعمیر می شود. هنگامی که کلیه بازسازی می شود، ادم ناپدید می شود و بیمار یک زندگی بهتر زندگی می کند.
اگر شما به درمان FSGS با ادم علاقمند هستید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا اطلاعات تماس و گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان جایگزین با نارسایی کلیه با دیالیز

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که در دیالیز هستند، پوست خارش، اشتها، ضعف و ناراحتی های دیگر را دارند. و دیالیز عملکرد کلیوی را کاهش می دهد و نه محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر. در حالی که درمان جایگزین برای نارسایی کلیه با دیالیز چیست؟

درمان با سم زدایی می تواند به بیماران کمک کند سموم را از بین ببرد و علائم را با عوارض جانبی کمتری کاهش دهد. این می تواند کلیه را از آسیب و محافظت در برابر پاک و سالم برای درمان های دیگر برای تاثیر بهتر بر روی کلیه ها محافظت کند.

حمام درمانی کامل نه تنها می تواند سم را انجام دهد، بلکه بخشی از بازگرداندن عملکرد کلیه را نیز دارد. در طی دوره درمان، بیماران باید تمام بدن خود را با فوم حمام بسوزانند که پر از اسانسهایی است که از داروهای چینی استخراج شده است. این یک درمان امن و راحت برای بیماران نارسایی کلیه است.

پزشکی میکرو چینی osmotherapy یک برنامه پزشکی خارجی است. این از گیاهان از طبیعت برای برطرف شدن التهاب کلیه استفاده می کند، سلول های ذاتی کلیه را فعال می کند، توانایی خودسوزی کلیه را بهبود می بخشد و غیره. به طوری که عملکرد کلیه با ایمنی و اثربخشی افزایش می یابد. این یک گزینه بهتر برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با دیالیز است.

وقتی کلیه بازسازی می شود، چیزهای ناخواسته پاک می شوند، علائم ناپدید می شوند و بیمار می تواند زندگی بهتر داشته باشد. در این مورد، بیماران نیازی به دیالیز ندارند.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان جایگزین برای بیماران نارسایی کلیه با دیالیز، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را به ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان خون را در ادرار با نفریت مزمن متوقف کرد

صبح بخیر دکتر. من با نفریت مزمن تشخیص داده می شود. و خون من در ادرار برای مدت طولانی است. چگونه می توان خون را در ادرار با نفریت مزمن متوقف کرد؟

لطفا نگران نباش. برای شما این مورد، خون شما در ادرار ناشی از کلیه آسیب دیده است. به طور کلی، کلیه عامل اصلی بدن برای فیلتر کردن خون، از بین بردن مواد ناخواسته و حفظ صاف محیط داخلی است. هنگامی که عملکرد کلیه درجه آسیب دیده است، کلیه نمی تواند به خوبی کار می کند که باید انجام شود. و در نتیجه نمی تواند چیزهای غیر ضروری را از بین ببرد و از مواد مغذی جلوگیری کند. در این مورد، خون را ادرار خواهید یافت.

آیا رژیم های کلیوی و سبک زندگی سالم را می گیرید؟ اگر چنین است، لطفا آن را نگه دارید. در غیر این صورت، کلیه شما به سرعت و بدتر خواهد شد. (عادات زندگی خوب شامل سیگار کشیدن، بدون نوشیدن، استراحت و کار منظم، ورزش متوسط ​​و غیره)

و پس از آن، من به شما نشان می دهم که چگونه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به شما خون را در ادرار و بهبود عملکرد کلیه. در طی دوره پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، عروق خونی گسترش می یابد، خونریزی شدید خون از بین می رود و گردش خون افزایش می یابد. به طوری که توانایی های خودسوزی کلیوی تقویت می شود. از این رو، عملکرد کلیه به طور ایمن و به تدریج افزایش می یابد.

هنگامی که کلیه بازسازی می شود، خون در ادرار ناپدید می شود و بیمار به زندگی عادی بازگشته است.

اگر مشکلی دارید که چگونه از خون در ادرار با نفریت مزمن متوقف شوید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و گزارش های پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از دیالیز و جراحی اجتناب کنند

این انتخاب خوبی برای بیماران دیابتی نفروپاتی نیست که دیالیز یا عمل جراحی را انجام دهند، زیرا آنها عفونت را آسان می کنند و زخم را سخت می کنند. بنابراین، چگونه می توان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از دیالیز و جراحی جلوگیری کرد؟
1. سطح قند خون خود را در محدوده طبیعی کنترل کنید.
برای نفروپاتی دیابتی، قند خون بالا برای مدت طولانی، عروق خونی را مجروح خواهد کرد. بنابراین بیماران باید قند خون خود را کنترل کنند تا آسیب کلیه را مهار کنند.
2. عادت های زندگی سالم را در نظر بگیرید.
برای مثال، حالت ذهنی خوب داشته باشید، به طور منظم کار کنید و استراحت کنید، ورزش مناسب انجام دهید، از سیگار کشیدن و نوشیدن، جلوگیری از عفونت و یا سرما و غیره.
3. رژیم خوب برنامه ریزی کنید.
بیماران نمی توانند غذا مصرف کنند که می تواند بار کلیه، آسیب عملکرد کلیه، علائم دیگر، افزایش سطح قند خون و یا دیگران را اضافه کند. همچنین بیماران باید تغذیه متعادل را حفظ کنند.
4. درمان موثر را قبول کنید.
توکسین درمان حذف، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، فشرده سازی داغ، کامل حمام درمان، درمان چرخه، Moxibustion درمان، ایمونوتراپی و دیگر داروهای چینی می تواند کمک به بیماران دیابتی نفروپاتی از بین بردن سموم و بازسازی عملکرد کلیه به طور موثر و با خیال راحت. در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، درمان هایی که برای بیماران استفاده می شود، بستگی به شرایط صحیح بیماری بیماران دارد.
هنگامی که کلیه از آسیب متوقف می شود و به خوبی می شود، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانند زندگی بهتر داشته باشند و دیالیز یا جراحی نیازی به آن ندارند.
اگر می خواهید جزئیات بیشتری در مورد رژیم های غذایی، سبک زندگی و درمان نفروپاتی دیابتی بدست آورید، لطفا یک پیام زیر را ارسال کنید یا گزارش های پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروهای گیاهی می توانند عملکرد کلیه را برای بیماران PKD بازسازی کنند

PKD معنی چیست؟ چگونه برای درمان بیماران PKD؟ آیا گیاه پزشکی می تواند عملکرد کلیه را برای بیماران PKD بهبود بخشد؟ در اینجا مقاله به شما پاسخ می دهد. همچنین می توانید برای اطلاعات دقیقتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
در وضعیت PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک)، کیست های کوچک و بزرگ زیادی در کلیه وجود دارد. با افزایش کیست ها، عملکرد کلیوی پایین تر و پایین تر می شود، یعنی کلیه عملکرد خود را برای فیلتر کردن خون، از بین بردن مسائل غیر ضروری از بدن، حفظ محیط زیست داخلی و غیره، از دست می دهند. در نهایت، بیماران بیمار با نارسایی کلیه، حتی اورمیا. در آن زمان، بیماران نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه دارند. علاوه بر این، اگر بیماران می توانند درمان معتبر برای بهبود عملکرد کلیه را انجام دهند، بیماران PKD می توانند یک زندگی عادی زندگی کنند.
بیشتر، اگر ما نمی توانیم کیست ها را از بیشتر شدن و بزرگتر متوقف کنیم، کلیه هنوز به مقدار کمی آسیب می بینند و ما نمی توانیم عملکرد کلیوی را بازیابی کنیم. بنابراین، ما باید ابتدا کیست ها را محدود کنیم. علاوه بر این، داروهای گیاهی از جمله درمان با سم زدایی، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، درمان چرخه ای، ایمونوتراپی و سایر درمان ها می توانند هدف را به انجام برسانند.
برای مثال، درمان با سم زدایی، یک دارو گیاهی جدید، برای تمیز کردن همه چیزهای مضر در سراسر بدن است. در درمانگاه، درمان با سم زدایی می تواند مایع در کیست ها را انجام دهد، کیست ها را کاهش می دهد، کلیه ها را محافظت می کند و غیره. برای بازسازی کلیه مفید است.
در عین حال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی از گیاهان خاصی که بر اساس وضعیت جسمی موجود بیمار برای مهار کیست ها، سرعت بخشیدن به گردش خون، بهبود کلیه های بیمار و سایر اثرات با عوارض جانبی کمتری استفاده می کنند، استفاده می شود. . بر طبق گزارش های بالینی، این گزینه برای بیماران PKD بهتر است برای از بین بردن علائم و زندگی بهتر بدون دیالیز یا جراحی.
اگر شما هر گونه پازل در مورد داروهای گیاهی به PKD داشته باشید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین درمان برای نفریت مزمن چیست؟

از حالا به بعد، بیشتر درمان ها به نفریت مزمن برای از بین بردن علائم است. اما تنها زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، بیماران مبتلا به نفریت مزمن می توانند به خوبی عمل کنند. در حالی که بهترین درمان برای نفریت مزمن چیست؟
با پیشرفت تکنولوژی و توسعه پزشکی، درمان بیشتری برای نفریت مزمن وجود دارد. به عنوان یک واقعیت، که بهترین راه برای درمان بیماران مبتلا به نفریت مزمن، بستگی به شرایط بیماری شخصی بیماران دارد. در اینجا من برخی از داروهای چینی را معرفی خواهم کرد که می تواند بیماران مبتلا به نفریت مزمن را با خیال راحت و موثر درمان کند.
سم زدایی درمان.
درمان با سم زدایی که اختراع شده برای تمیز کردن تمام سموم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه می تواند تاثیر بیشتری در کمک به بیماران مبتلا به نفریت مزمن را کاهش علائم مانند تورم و پروتئین در ادرار. همچنین می تواند از کلیه ها محافظت کند و برای بازگرداندن کلیه برای اطمینان دادن به محیط اطراف مفید باشد.
ایمونوتراپی
در طول درمان، مزایای هر دو دارو چینی و داروهای غربی برای تقویت ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. و در نتیجه، چیزهای مضر از جمله کمپلکس های غیر ضروری، التهاب در کلیه، ویروس و غیره از بین خواهد رفت. و بیماران با ایمنی قوی از عفونت یا سرما جلوگیری می کنند و برای بهبودی آسان می شوند.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن دو کیسه پزشکی پر از پودر گیاهان در منطقه Shenshu بیماران قرار می گیرد تا اثرات ایجاد کنند. این می تواند کمک به بیماران سلول های آسیب دیده اما نه necrotic و بافت کلیه را تعمیر بدون واکنش های ناگهانی واضح.
وقتی کلیه بازسازی می شود، علائم ناپدید می شوند و بیماران به زندگی عادی بازگشته اند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد نفریت مزمن، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما ارسال کنید. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

توصیه های درمان طبیعی به بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4

شب خوبی، آقا من در مرحله 4 نارسایی کلیه هستم و من به دنبال توصیه های در مورد درمان بهتر است. آیا می توانید به من مشاوره مفیدی بدهید؟

برای مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، هنوز هم شانس آنها برای بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی به منظور جلوگیری از دیالیز وجود دارد. علاوه بر این، بیماران باید یک رژیم غذایی کلیوی و یک سبک زندگی سالم برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه داشته باشند. برای اطلاعات دقیق تر درباره رژیم غذایی و عادات زندگی می توانید با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

در همین حال، بیماران همچنین نیاز به درمان های در دسترس برای بهبود عملکرد کلیه. به عنوان مثال، درمان با سم زدایی، درمان مکسیبیزیا، حمام پا، درمان چرخه ای، درمان پزشکی دهان و دندان چینی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می تواند به بیماران کمک کند تا مواد شیمیایی را از بین ببرند، گردش خون را تسریع می کنند، خون را تخریب می کنند استاز، تقویت ایمنی و توانایی خودپالایش کلیه، ترمیم سلول های ذاتی بیمار، اما نه necrotic، بافت کلیه، و غیره

تمام این درمان ها در درمان بیماران عوارض جانبی کمتری دارند. در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ که درمان برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد، مبتنی بر شرایط بیمار صحیح است. به طوری که بیماران می توانند به یک اثر بهتر برسند.

بر اساس گزارش های بالینی، بسیاری از بیماران که در بیمارستان کلیه بیماری شیدیا ژوآن درمان شده اند امروزه زندگی عادی را تجربه می کنند. و هیچ نیازی به دیالیز نیست.

آیا شما رنج می برید مرحله 4 نارسایی کلیه؟ آیا شما برای درمان های طبیعی تحقیق می کنید؟ اگر چنین است، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا با ما تماس بگیرید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از Nefrarctia برای بیماران دیالیز

دیالیز یک فن آوری است برای حذف آب اضافی، سموم و زباله های بدن از طریق دستگاه درمان. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، به جای محافظت از کلیه، عملکرد کلیوی را آسیب خواهد دید. عملکرد کم حجم ادرار و نفرونیکاست. و سپس، چگونه برای جلوگیری از nephrarctia برای بیماران دیالیز؟

بهترین راه برای درمان نفراکتومی در بیماران دیالیز، بهبود عملکرد کلیه است تا از دیالیز اجتناب شود. وقتی کلیه از بدتر شدن محافظت می شود آتروفی کلیه متوقف می شود. بنابراین، چگونه برای کمک به بیماران دیالیز بهبود عملکرد کلیه

درمان با سم زدایی می تواند به بیماران کمک کند تا از شر تمام سموم پنهان در بدن با عوارض جانبی کمتری خلاص شود. تا حدودی می تواند جایگزین دیالیز برای کمک به بیماران علائم و محافظت از کلیه شود. علاوه بر این، درمان با سم زدایی می تواند یک محیط اطمینان برای دیگر درمان ها برای ایجاد یک اثر بهتر ایجاد کند.

در این مورد، بیماران درمان طبیعی مانند ماساژ پزشکی میکرو چینی، درمان داغ فشرده، حمام کامل حمام، درمان حمام پا، درمان چرخه، درمان Moxibustion، ایمونوتراپی یا سایر داروهای چینی برای گسترش عروق خونی، دفع لخته شدن خون و ترویج گردش خون به منظور بهبود کلیه آسیب دیده.

وقتی کلیه بازسازی می شود، علائم تجویز می شود، آتروفی کلیه مهار می شود و دیالیز می تواند منع شود.

محدود به طول مقاله، ما نمی توانیم همه چیز را از درمان ها نشان دهیم. اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی هستید، لطفا گزارش آزمایشی آزمایشگاه و اطلاعات تماس خود را به sjzkidneyhospital@hotmail.com ارسال کنید. کارشناسان ما وضعیت فیزیکی شما را تجزیه و تحلیل کرده و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()